2015. augusztus 8., szombat

Harmadik Évad: Tizennegyedik Rész

Halkan lépdelek fent a folyóson. Megdermedek, majd hallgatózom pár másodpercig, de semmi. Tovább megyek, lépteimre figyelek, ám légzésem így is gyorsabb. Izgulok, szívem vadul kalapál. Nappali, nyílt tér. Lassan lépkedem előre... két kéz a csípőm körül és már le is rántanak a földre.
- Zayn! - sikkantok fel, ahogy elvágódunk a földön. Kacagása betölti az egész felső szintet, ami miatt belőlem is feltör a nevetés. Ráülök a hasára, majd lehajolok hozzá és puszit nyomok az ajkaira.
- Még mindig meglátszik az a négy év kihagyás Wyne - nevet rám, míg arcán egy őszinte mosoly foglal helyet.
- Voltak idők mikor jobb voltam! - hördülök fel sértetten, míg alkarommal fojtogató pózban a földhöz szegezem.
- Pontosan: Voltak. Múlt időben - villant felém egy féloldalas mosolyt, míg egy egyszerű mozdulattal maga alá fordít. Keze nyakamat fogja én pedig ajkaimat csak össze préselem hirtelen haragomban… Aztán el is ernyedek.
- Még mindig jó vagyok, néhány dologban talán jobb is - villantok felé egy győztes mosolyt.
- Néhányban - súgja az ajkaimra, míg lágyan megcsókol. Keze, ami eddig szorított most végig simít nyakam ívén. Alsó ajkamat kissé megszívja, mire mély levegőt veszek, és jobban lehunyom a szemeimet.
- Hajókázunk! - szűrődik be kintről egy tompa hang.
- Jobb terveim is vannak, mint a hajókázás - dörmögi Zayn, míg áttér a nyakam puszilgatására. Borostája kissé szúr, de ettől talán csak még élvezetesebb az egész.
- Tapasztaltam tegnap - kuncogok fel vissza emlékezve az estére. Érzem, ahogy ő is elmosolyodik, majd leszáll rólam és felhúz maga mellé. Míg rajtam egy apró, kék és fehér csíkos rövidnadrág van és bikini felső, addig rajta csak egy egyszerű kék rövidnadrág. Felsőteste csupasz látványa pedig nekem már elég ahhoz, hogy inkább ne a hajókázást válasszam. Ám ő kifele húz, és legnagyobb sajnálatomra nem befele... és le... a szobánkba.
- Nézzétek! - rikkant fel izgatottan Zoe míg a nagy hajó felé mutat.
- Woaw - mondom elképedve. Hófehér az egész ám átfutja pár fekete egyenes vonal. Soha nem éreztem késztetést a hajókázáshoz, de, ha láttam volna ezt a hajót máris belekóstoltam volna. Legalább tíz méter hosszú!
- És ki fogja vezetni? - kérdi értetlenül Zayn, mire a társaságra kapom a fejemet, akik úgy tűnnek, most tényleg meg vannak lőve.
- Apám régen verseny vitorlázott, szerintem el tudom kormányozni - rántja meg a vállát Darren, mire felhúzott szemöldökkel meredek rá, mint ahogy mindenki más is.
- Ismét Woaw - mondom elismerően bólogatva.
- Akkor ússzunk! - nevet fel Dervish és megindul a víz felé.
- Jézus - sóhajt fel keservesen Zayn, míg megindulunk a víz felé mi is.
- Úgyis jó lesz - nevetek fel, míg meglököm a vállát.
- Az - morogja mosolyogva, míg belelép a vízbe. A hátára ugrok és rá csimpaszkodom, de mintha meg se érezne, megy tovább.
- Oda is úszhatsz velem - sóhajtok fel, míg fejemet a hátára rakom és lehunyom a szemeimet.
- Neked bármit - nevet fel majd valóban elkezd úszni. A víz nyaldossa az arcomat, ezért inkább felemelem hátáról. Könnyedén úszik előre a többiek után - A cápákkal vigyázzatok! - ordít előre Zayn, mire értetlenül össze ráncolom a homlokomat.
- Zayn, itt nincsenek cápák - súgom neki halkan, mire felkuncog.
- Tudom, de ők nem - mondja gonoszan, mire felnevetek. A csapat pár tagjában kisebb pánik alakul ki és még gyorsabban kezdenek úszni. Pár perc múlva már mi is elérünk a hajóhoz. Lefordulok Zayn hátáról, emiatt pedig kissé elmerülök a vízben. Szinte rögtön felhúz, mire nevetve bukkanok ki a vízből.
- Tudok úszni - emlékeztetem a hős megmentőmet.
- Attól még félthetlek - rántja meg a vállát, míg egyik kezével a hajó oldalán lévő létrába kapaszkodik.
- Édes - kuncogok fel, míg én is megfogom a létrát, hogy ne merüljek el. A víz kellemesen hűs, az apróbb hullámok pedig fel-le dobálnak.
- Menj előre – mondja, míg felnéz a létrán, majd vissza rám.
- Milyen udvarias - nevetek fel, míg felkapaszkodom rá, majd felhúzom magam és mászni kezdek.
- Csak a kilátás miatt volt - szól fel nekem, mire felhördülök. Könnyedén lépek a hajó fedélzetére, ahol már mindenki elfeküdt vagy éppen ül. A hajó megindul, én pedig kiterülök mosolyogva Zayn mellett. Nem hajózunk messze a szigettől, de mégis élvezhető távolságot teszünk meg. A hajó megáll, és a hülyéskedés elkezdődik. Hunyorogva nézek oldalra, ahol Ben, Luke, Zayn, Dave és Dervish éppen kőpapírollóznak. Mindenki röhög kivéve Ben. Gondolom vesztett.
- Szeretném, ha a húgomra néha ránéznétek, ha bántják öljétek meg azt, aki hozzá nyúlt. Ha a testem nem maradna egybe, égessetek el - szól hátra a srácoknak, míg elindul felém.
- Eszedbe se jusson! - förmedek rá fenyegetően, mire keservesen felsóhajt. Két lépéssel terem nálam, majd felkap a hátára. Gyorsan fut a hajó széle felé, ám én egy könnyed pörgéssel a földre küldöm, és fél térdre ereszkedem. Elkaszálja a lábaimat, majd hátra feszíti a kezemet, én pedig felnyögök tehetetlenségemben.
- És ezt te hagyod?! - kérdem Zaynt, míg Ben karjai között ficánkolok, aki most simán felkap és lazán sétál velem tovább, célirányosan a hajó széléhez.
- A repülőgépre emlékszel? Én is - nevet fel gonoszan Zayn. Ben könnyedén dob a vízbe, mire kapálózva bele is esek. Mérgesen fordulok körbe a víz alatt. Lassan és nyugodtan kezdek úszni egyenesen a hajó orra felé. Ott van egy kis kiugró, ha oda megyek, talán nem vesznek észre. Lassan emelem ki a fejem a vízből és halkan veszek levegőt.
- Hol van? - hallom meg kissé tompán Darren hangját. A víz hullámzásának a hangja sokkal erősebb, mint azt hittem, így nem is hallom őket rendesen.
- Szívat - nevet fel Luke, mire meghallok egy másik hangot is felmordulni. Mély levegőt veszek, majd újra elmerülök és elkezdek átúszni a hajó alatt. A víz tompít minden zajt, kellemesen hűs. Egy másik világ. Jóval mellettem test csapódik a vízbe, a fekete hajról rögtön tudom, hogy Zayn az. Sietősen úszok a hajó másik oldalára. Lassan emelkedem ki és kezdek el felfelé mászni a létrán. Óvatosan kukucskálok ki, de mindenki a korlátnál áll és lefelé nézelődik, ahol Zayn beugrott. Fellépek a fedélzetre, majd halkan elkezdek mögéjük lépkedni, a többiek már a szájukat fogják be, nehogy felröhögjenek. Luke, Ben, Dervish, Dave... mind ott állnak kihajolva. A két öreget egyszerre lököm a vízbe, Dervish hátára rárúgok kifordulásból és rögtön átbillen a korláton. Dave felemeli a két kezét és magától kiugrik, mire felnevetek. Megtámaszkodom a kis egyszerű, vékony fémkorláton a hajó oldalán, és mosolyogva nézem a mérges srácokat lent.
- Még fejlődnötök kell srácok - nevetek rájuk. Mosolyogva másznak, már vissza a hajóra, majd pár óra múlva Darren vissza is visz minket. Bombát ugrok Zoeval, majd mind kiúszunk a partra, már sötétben. Harry tűzet rak, és kint kezdünk el sütögetni. Alig tart fél óráig, mivel az eső mindent elmos és inkább mindenki a saját házában talál menedékre.
- Élvezem ezeket a napokat - sóhajt fel lustán Zayn míg rá ül a kanapéra. Fejemet az ölébe hajtom és lábamat kinyújtom, míg kint a tomboló vihart nézzük.
- Én is, kezdem elfelejteni mi is az a feszültség - kuncogok fel, míg ő hajammal kezd játszani.
- Mi az, hogy embereket ölni, és világhírnév? - sóhajt fel rögtön fáradt hangszínen.
- Egész Londont vezetni? – teszem hozzá, míg feltekintek rá.
- Tudod, már el sem tudom képzelni, hogy normális pár vagyunk. Átlagos munkával, és élettel - súgja halkan, míg tekintete újra a hatalmas hullámokon köt ki. Az ég szinte fekete, hála az éjszakának és a vihar együttes hatásának.
- Te irodalom tanár, én meg mondjuk táncos - nevetek fel elképzelve, ahogy minden nap haza ér a munkából. A dolgozatok javítja, a diáklányok azon üzennének neki. Fura, vicces... De talán unalmas.
- Semmi öldöklés és vér - sóhajt fel álmodozva.
- De attól még te vagy az egyik feje a Londoni maffiának és Zayn Malik a bugyi nedvesítő fiú banda egyik front embere - rántom vissza őt kegyetlenül a valóságba mire elfintorodik.
- Hány újságíró halt már meg emiatt - súgja halkan, mire nyugtatóan végig simítok hosszú borostáján, ami inkább már egy kezdetleges szakáll. Tény hogy sokakat megöltünk, akik innen-onnan össze raktak pár információ morzsát. Ezek a dolgok nem kerülhetnek napvilágra - Néha fura belegondolni, hogy milliók istenítenek, pedig este nem vagyok több egy gyilkosnál - hümmögi halkan.
- Mind gyilkosok vagyok - súgom halkan, míg lehúzom magamhoz fejét. Ajkaira lágy puszit nyomok, majd elengedem őt. Vált velem egy gyors csókot és kiegyenesedik - Csak mond ki, hajrá - szólok rá mosolyogva, mikor látom, hogy tépelődik.
- Talán... valamelyiket fel kellene adnom - mondja halkan, és arca rögtön grimaszba rándul. Mintha nem is ő mondta volna. Mintha nem az ő ötlete lett volna, hanem csak egy idegené.
- Csak azt engedném meg, hogy a maffiával hagyj fel, a fiúkkal nem teheted meg - rázom meg a fejemet határozottan.
- És féltselek minden egyes nap, hogy mit csinálsz, és hogy ki véd meg? - nevet fel keservesen.
- Próbáljuk ki, csak egy hónapig - ülök fel izgatottan, mire szomorúan rám néz.
- Jade - sóhajt fel keservesen.
- Nálunk nem lázadna fel a fél világ, ha kilépnél. Bírnánk, ott lenne Cyd helyetted - mondom az ölébe mászva, mire szomorúan méregetni kezd - Két évet is kibírtam nélküled az elején, még úgy fél évet az ismeretségünk után. Nem lesz baj - súgom ajkaira, majd megcsókolom. Elhúzódom tőle, mikor érzem, hogy agya teljesen másutt jár.
- Ezt még át kell beszélnünk, mielőtt döntünk - mondja fáradtan megdörzsölve arcát.
- Rendben - bólintok megértően, míg átkarolom a nyakát és kinézek a már elvonuló viharra. A tenger ugyan még őrjöng, de az eső legalább elállt.
- Szeretlek - fordítja maga felé a fejemet, mire rámosolygom.
- Én is szeretlek - kuncogok fel, ahogy hozzám dörgöli orrát. Kezével végig simít oldalamon majd hátamon és már hajol is a nyakamhoz. Szemeimet lehunyom, ahogy apró csókot lehet nyakam ívére és kissé megszívja a bőrt. Majd robbanásszerű hang, üvöltés... ő pedig megdermedve elhajol. Értetlenül nézek rá, de az üvöltés nem szűnik, a szél sípol és ettől az értelmét nem hallani csak a hangokat. Feláll, velem együtt. Épp hogy talpra állít, máris fut ki, én pedig utána.
- Könyörgöm! - ordít fel Stan, míg hátrább ugrik a késsel hadonászó Zoe elől.
- Utállak! - üvölti Zoe, míg eldobja a kést. Stan oldalát megvágja, ám, ha nem ugrik el akkor egyenesen a gyomrába áll. Dermedten nézzük őket Zaynnal, aki rögtön maga mögé küld így félig kitakarva az értetlen eseményeket. Zoe üvöltve támad Stanre aki hárít. És most először nem látszik meg, hogy Stan a jobb közel harcban. Zoe úgy sorozza, amit még soha nem láttam. De Zoet sem láttam még így soha.
- Fogd le Zoet enyém Stan - hadarja Zayn, majd előre lendül velem együtt. Sietve futok Zoehoz, aki már egészen a tenger széléig üldözte Stant.
- Hé! - üvöltök rá, míg beállok elé, de nekem is nekem ront.
- Megölöm! - üvölti mérgesen, könnytől csillogó szemekkel. Keze felém száll, de hárítom, majd hátrább ugrok egy rúgás elől. Keze újra felém szál, mire fordítok rajta egy kicsit és hátulról átölelem, majd magamhoz húzom lihegve. Ám ő is liheg.
- Mi az isten történt?! - kérdi értetlenül és üvöltve Luke, mire Zoe össze rogy én pedig képtelen vagyok megtartani a testét. Úgy zuhanunk a bokáig érő vízbe, hogy én nem engedem el őt és tovább ölelem.
- Megcsalt Jade, megcsalt! - zokog fel keservesen, míg belém kapaszkodik. Hitetlenkedve meredek fel Stanra és hirtelen lesz világos minden fura cselekedete a nyaralás alatt. Zayn elhűlve néz rá, majd rám és látom, amint ádámcsutkája szinte eltűnik, akkorát nyel...



Kukuucs! Nos, régen volt rész, ez pedig nem is olyan hosszú, nem is olyan jó de muszáj volt hoznom:D Időközben rájöttem hogy a blognak volt "két nagy eseménye" is.
Az egyik miszerint elmúlt a blogocska egy éves!
A másik pedig hogy átléptük 200.000+ oldalmegjelenítést. Nos, személyem szerint soha nem figyeltem annyira az oldal megjelenítéseket de minden bloggerina sokra tartja szóval tuti fontos:D Imádlak titeket és igyekszem részeket hozni, de közben a könyv is leköt:) A másik blogomra is sikerült nem rég felrakni az új részt szóval most viszonylag elégedett vagyok (még ha ezzel a résszel annyira nem is). Imádás van drágáim!

28 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett. Az eleje olyan kis vidám volt mire a vége az olyan furcsa. Nem gondoltam volna hogy Stan meg csalja Zoet ők annyira összeilletek. Hát nagyon tetszett a rész és már az elején sjtettem hogy ez a nyaralás nem csak a pihenésről fig szólni bár téged nézve ez semmiség. :D
    Hu az a könyv nagyon érdekel már. Van benne szerelmes szál? Vagy miről szól? Nagyon kíváncsi vagyok.
    Várom a kövit!
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett:) A könyvben van szerelmi szál, és ha majd kész lesz hozok róla kis bemutatót meg ilyeneket is. De addig nem igazán akarok beharangozni míg nincs kész, kitudja hogy sikerül:D IMádás van! <3

      Törlés
  2. Szia!
    Annyira izgatott voltam, amikor megláttam az új részt!
    Az elejét imádtam, viszont nem értettem nagyon a végét.. Megcsalta Zoet?? Kivel? Vagy mi? Igazi bérgyilkos reakció volt:D De talán én is így esnék a férjemnek..persze ha idősebb lennék, lenne férjem és bérgyilkos lennék Londonban :D
    Egyébként a végén ott a végén írtál olyat, hogy "hirtelen lesz világos minden fura cselekedete a nyaralás alatt. ". Ez mit is takar? Mert nem értem.. vagy csak én vagyok hülye..?!
    Egyébként hihetetlenül várom a könyvet! :)
    XoAm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs! Örülök, hogy tetszett a rész:3 Nos a hirtelen lesz világosos dolog: Régen írtam az ez előtt lévő fejezeteket. Hirtelen egy ugrik be, mikor sétáltak fel a sziklára ugrálni és szóba került a feleség és a szex..:D Pl ez. Vagy a szívás folt a "nyakán". Nos, remél lesz is valami a "könyvből":D

      Törlés
  3. Az elején még minden tök jó volt meg aranyos. A végére meg röpködnek a kések. Úristen nem bírom elhinni,hogy Stan megcsalta Zoe-t. Még tippem sincs,hogy kivel és mikor tette. XD Eleinte én sem értettem,hogy milyen fura cselekedetek voltak,de így hogy elolvastam a válaszodat már világos . :D Sajnálom Zoe-t mert ez egy borzasztó dolog ha a szerelmed egy másik nőhöz megy.. Remélem valaki levert egy atyait Stan-nek. Remek rész lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igeeen:D Majd meglátjuk mikor mi lesz:3 Köszönöm szépen és igyekszem sietni. Imádás van! <3

      Törlés
  4. NAnanananana. NA.
    Olyan jó volt ez a rész is, tetszett, hogy belevittél annyi dolgot. Nyugalmat, mókát, komoly beszélgetést a jövőről, majd ezt a cirkuszt. Személy szerint én sem gondoltam volna, hogy Stan megcsalta Zoet, bár aztán lehet hogy nem is igaz, csak félreértettek valamit, nem tudomXD. De nekem egy dolog nem tetszett annyira. Mégpedig az utolsó mondtam, idézem: " Zayn elhűlve néz rá, majd rám és látom, amint ádámcsutkája szinte eltűnik, akkorát nyel..." Nos. Én remélem, hogy csak azért emelted ki így Zayn reakcióját, mert ő sem gondolta volna Stanről, hogy ilyet tesz, és nem azért, mert esetleg ő is tett valami meggondolatlan dolgot. Esküszöm, amikor a te történeteidet olvasom, minden ilyen gyanús mondatnál megállok, és fel készítem magamat a legrosszabbra is, ami ebből kifajulhat. De a rész tényleg isteni!♥ ~S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus, nektek az ember már semmi reakciót nem írhat mert azt hiszitek megcsalja ő is:'DDD Eszembe se jutott ez, kezd vicces lenni hogy ennyire féltek mindentől:'D Kezdem úgy érezni magam mint George R. R. Martin (trónok harca írója). Ebben azért megnyugtatlak, semmi új megcsalás nincs:) Imádás van! <3

      Törlés
  5. Szia!
    Ismét egy fantasztikus részt hoztál, nagyon imádtam. Tetszik, hogy a boldog, nyári idillből egy furcsább, késdobálós rész következett. Emiatt lesz tök izgalmas a történet, bár neked minden részed rettentő izgalmas. Én is kíváncsi vagyok, hogy miért ez volt Zayn reakciója. Gyanús.. nagyon gyanús.
    Alig várom a következőt.
    N xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs! Örülök, hogy tetszett és köszönöm szépen! Még mindig kacarászok azon hogy ennyire féltek pár ócska szótól:'D Imádás van! <3

      Törlés
  6. Wow. Anyáás. Nem is gondoltam volna ezt Stanről.. Fantasztikus rész lett. Imádás ♥

    VálaszTörlés
  7. Juj! Hát ez a rész... Juj! Nagyon félek mi lesz a köviben. Egy ilyen egymásnak teremtett párt csak nem szedsz szét! Vagy igen?! Nee! :( A szokásos vicces rész is elnyerte tetszésemet. :D Ja és csak nyugtass meg, hogy Zayn nem készül kilépni a bandából! ( Legalább a Fanfictionben ne) Vagy de. Te ígyis-úgyis tökéletesre írod. Rádbízom a döntéseket, nem volt még olyan döntésed amelyiket bántam volna. Ja de egy hogy Ben ölte meg Jade szüleit. Na attól sokkolódtam úgy 1000%-osan. De abból sem lett igazán szörnyen halálosan nagy balhé. Na nem akarok regényt írni az elmélkedéseimről úgyhogy ennyi.
    Várom a kövi fantasztikus részedet
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh nagyon szépen köszönöm és hidd el örömmel fogadom a regényeket az elmélkedésedről:D Még én magam sem tudom mit hoz a jövő, de azért a bandából (legalább itt) nem akarom kiléptetni. Imádás van! <3

      Törlés
  8. Szia!
    Mi van? Stan és Zoe durva! Kivel csalta meg ez az idióta? Zayn most tényleg kilép a maffiából? Ezt t sem gondolhatod komolyan! De a lényeg! Kivel volt Stan, és Zayn tudott - e róla?
    Imádtam ezt a részt is! :)
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda elméletek születnek itt is. Valahol Zayn is megcsalta Jadet, nálad hogy Zayn tudott az egészről:'D Azért örülök, hogy tetszett ez a rész is:3 Imádás van! <3

      Törlés
  9. Szia!
    Ne haragudj, hogy ilyen későn írok, de ebben az egy hétben nem nagyon voltam itthon.
    A rész hát uhh meg woaw. Jade és Zayn eszméletlen aranyosak, és jót kacagtam a hajókázós részen. És. What the? Mi? Stan megcsalta Zoe-t? Pedig már annyira megszimpatizáltam velük és Stan most.. Szegény Zoe mivel érdemelte ki? Vagy most mi? És Zayn miért nyelt olyan nagyot? Mit csinált? Te jó ég! Ugye nem?! Mond, hogy nem! Mindjárt feldobom itt a pacskert a nagy izgalmak közepette! Összezavarodtam. Még egyszer megkérdezem... MI?!
    Egyébként a rész csodálatos, fantasztikus, tökéletes, hihetetlen ohh és mondtam már, hogy imádtam? Várom a kövi részt! <3
    Imádás van <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukuuucs, semmi baj, örülök hogy írtál:3 <3 A következő részben minden kiderül, tényleg vicces hogy ennyire féltek:'D Imádáááás van! <3

      Törlés
  10. Ide is megírom bocsánatkérő soraimat. Ne haragudj rám, elég régen komiztam és szánom-bánom bűneimet. Megpróbálok ide egy össze szedettebb komit írni:3
    Imádom még mindig a blogodat, a második évadban Zayn és Jade egyszerűen imádnivalóak. Komolyan mondom, valaki még egyszer rájuk ront én ölöm meg. Komolyan nagyon cukik és awwwh Zayn meg az udvariasság:D de Zayn azért sajnálom kicsit. Valóban nem lehet neki egyszerű. Tuti valami király helyzetet fogsz ebből is kihozni, már kíváncsian várom.
    Stan és Zoé. Nos, wow...hát ezt nem gondoltam volna. Remélem kibékülnek, mert ez így brutál lesz. Vagy most vége szakad a nyaralásnak, hazamennek, Stan leválik és ő is ellenük lesz? NEM ADOK ÖTLETEKET. EZ NEM TÖRTÉNHET MEG. Nos..összeszedtem magam, tényleg szurkolok nekik.
    Luke és Ben. Én igazán nem akarok senkit megsérteni, de *suttog* remélem ősszejönnek *suttogás vége* OLYAN MEGACUKIK LENNÉNEK TE ÚRISTEN. Oké, jól vagyok. De most kajak. Úgyhogy én el is kezdem shippelni őket. Kéne valami fasza név nekik. Len vagy Buke? Hmm.. oké. #TEAMBUKE
    Az egyetlenegy apróság, ami tényleg nem lényeges, nekem hiányzik egy kicsit Jade és Lou barátsága. De ez tényleg eltörpül itt. Komolyan csodálatosan írsz és a szereplőidet is imádom meg téged is imádlak meg a blogjaidat is imádom meg a süniket meg a szuki sziszákat is imádom.
    Ide is termetes kommentárt írtam.
    Kérlek kérlek ne haragudj rám,tudod hogy imádlak
    xoxo, Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint kifejtettem a másik blognál is, semmi baj!:D Azért Stan nem fog eltűnni, vagy ellenek lenni. Ez eszembe se jutott, de ennyire gonosz azért nem vagyok veletek:'DDD #TEAMBUKE.... szakadok:'DD Miért hiszed hogy melegek? Én ezt nem értem:'DDD Már nem is merek kettejük barátságáról írni mert jönnek majd a TEAMBUKE-ok :'D JAaaj, feldobtad a napomat:D Imádás van! <3

      Törlés
  11. Mikor lesz resz?! Mar nem birom, felek hogy mi lesz veluk...�������� Megol a kivancsisag ����
    IMADLAK! ❤ De kerlek siess... ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs, ma kétlem mivel bulizni megyek. Holnap józanodom és ugye még meg is kell írni szóval majd. Én is imádlak de kérlek értsd meg hogy nyár van, és hétvége:D A részeket úgy hozom ahogy tudom és nekem kényelmes de azért igyekszem. Addig ott van a másik blogom, azt lehet olvasni. Gyakrabban vannak részek:) <3

      Törlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. te nőőőőő.
    Nos hol is kezdjem. Kb 1 hete elkezdtem olvasni a blogodat,feliratkoztam,mindig pipáltam a tökéletest és addig teljesen remekül voltam amíg nem kellett részekre várnom és reggeltől hajnalokig a blogodat olvastam.
    a 3. fejezetnél már rettegtem,hogy mi lesz velem ha majd részekre kell várnom. Meg fogok dögleni unalmamba de komolyan. Amúgy meg nagyon imádom a blogodat és nagyon örülök,hogy rátaláltam.
    Azért nem komiztam mert nem láttam értelmét mivel nem mostani részek voltak szóval feleslegesnek tartottam de mostmár minden résznél fogok.
    Nagyon tetszik a blog és itt abbahagyni. Mostmár átérzem,hogy a többiek miért kapnak agyfaszt néha:D
    De ezt imádom az egész blogban,rejtélyes vicces idegtépő elgondolkodtató és izgalmas minden része. Nem tudod mióta kerestem egy ilyen blogot..
    Remélem az összeházasodás után nem fejezed be a blogot. De ha ne adj isten befejezed ezt a blogot én vagy 100x fogom elolvasni mert mire a 100. résznél járok az elejét elfelejtem és sose fogom megunni.
    Töröltem az előző bejegyzést mert nem mindent írtam le xdd,bocsii
    A rész tökéletes lett amúgy és kíváncsi vagyok,hogy Zayn mit követett el megint. De remélem semmit mert nagyon imádom őt:D
    A másik blogodat pedig azért nem olvasom mert várom,hogy rengeteg része legyen,hogy ne kelljen sokat várnom mivel az elején vagy és Trailer alapján 1 nap alatt elolvasom az összes részt.
    De amúgy nagyon imádlak és várom a következő részt. HA lehetne privátban írnák neked és megismernélek. De komolyan.
    Már gondolkodtam rajta hogy csinálok rajongói oldalt.
    IMÁDOM A BLOGODAT. Kész vége ennyi meghaltam tőled.
    imádlaak <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukuuucs, nagyon örülök hogy rátaláltál a blogra:3 Igazán kedvesek a bókok:3 Nagyon szépen köszönöm drágám! Ha kapok tőled egy e-mail címet szívesen beszélgetek veled gmailen. Sok olvasómmal beszélgetek ott. Amennyiben nem adsz e-mail címet akkor ez az enyém: wiviikeh@gmail.com
      Gmail chat eléggé alkalmas erre. A rajongói oldalon jót mosolyogtam, köszön szépen:'D Imádás van! <3

      Törlés
    2. lorincz.alexa15@gmail.com az e-mail címem de ha gondolod írhatok vagy írj ^^ :DD

      Törlés
  14. Szia
    Wooh!Whooo!
    Stan es Zoe vegem van!en pedig azthittem h joban voltak...chh
    es Zayn?Zayn tudja hogy Stan kivel csalta meg?Csaknem Perrike?
    Najoovan nem beszelek tobbet mert....mert nem xd
    Varom a kovitt!
    U.s:menj a Starity.hu/sztarok/zayn-malik/
    Oldalra egyszeruen vegem van xd
    olvasd el minden egyes cikket ami a szakitas ota irodott bar lehet hazugsag de azert jobb ha elolvasod!
    Puszii:Kinga

    VálaszTörlés
  15. Szia
    uristen mikor lesz uuj resz?mert felek hogy osszeesek a kivancsisagtol xd

    VálaszTörlés