2015. augusztus 25., kedd

Harmadik Évad: Tizenhatodik Rész

- Ez a gép nagyobb. - motyogom a karikás szemű Zaynnek mellettem, míg a repülőt figyelem az ablakunkból, amint éppen leszáll. Íves kanyarban közelíti meg a leszálló pályát, a pilóta úgy vezeti, mint egy törékeny kismadarat, ami azért eléggé megnyugtató.
- Úgy érzem, a feszültségnek kell a hely! - mordul fel rekedtes hangon. Hátra nézek rá, míg teámnak kiiszom az utolsó kortyát is. A két bőröndöt szinte oda dobja az ajtó mellé, majd lerogy a fotelba. Kétség sem fér ahhoz, hogy szarabbul néz ki. Az éjjelt is külön töltöttük, ő Stannel volt, én meg Zoeval. Mindegyik ki van akadva, mindegyik jogosan. Stannek tudnia kellett volna a babáról... Zoe viszont teljesen kótyagos, alig bír figyelni akármire is. Az a fejsérülés nagyon nem hiányzott neki. Tovább szemlélem minden szó nélkül Zaynt, ahogy a fejét hátra hajtja és behunyja a szemeit. Mindjárt elalszik, fáradt. Muszáj ki lépnie... bármennyire is fájdalmas beismernem. Ki kell, hogy lépjen tőlünk. Fáradtabban fog vissza érni, nem pihentebben. De félek felhozni neki ezt a témát... túl sok a szar, hogy felhozhassam. De, ahogy elernyedt, fáradt testét nézem, szívem csak újra összeszorul.
- Ki kell lépned! - nyögöm ki halkan, mégis csak össze szedve magamat. Szemeit erősebben hunyja le és felmordul. Ő hozta fel eleve... én... Ah! Picsába már az ilyen helyzetekkel!
- Ki fogok lépni majd, pont akkor, mikor ez a két jómadár itt elvetél, meg megcsalja a másikat! - dörren fel, míg feláll a fotelból.
- Igen! - bólintok határozottan - És hagyd is a vitát! - állítom le egy kézmozdulattal, mikor már látom, hogy húzza ki magát - Ki fogsz lépni. Amint haza érünk, te már nem vagy ennek a része. Ha akarnak, kilépnek azok ketten is, de azt te se akard, hogy végig nézzem, amint lassan egy élőhalott leszel! - intek felé egész jellemére és testére - Megállni se bírsz normálisan, nem, hogy még célozz, lőj és fuss. A verekedést pedig már meg sem említem! - nevetek fel keservesen még a gondolatra is. Hirtelen indul meg előre. Keze az egyik kezemet ragadja meg és már csavarint is rajta egyet, majd a falhoz nyom.
- Azért, még megy. - súgja a fülembe, de hangja elhal, ahogy lábamat a kis terpeszbe rakott lábai között hátra viszem, majd vissza húzva térdhajlaton rúgom. Könyököm a bordájába száll, majd könnyedén megfordulok és leguggolok a térdelő fiúhoz.
- Nem megy, Zayn! - nézek rá szomorúan, míg állkapcsát megfeszíti - De semmi kedvem ezt most bebizonyítani! - rázom meg a fejemet, míg felhúzom őt is magammal együtt - Vagy kilépsz, - kezdem el halkan míg meggyötört már újra fakuló barna szemeibe nézek. Össze szedem magam a folytatáshoz, még akkor is, ha ezzel vitát generálok, vagy talán neki nem tetszik. - vagy teszek róla, hogy kikerülj belőle! - arca megrándul és hátrább lép, én pedig mind kettőnk bőröndjét megfogva kilépek a házból, ami eddig otthonunkként szolgált. Mérgesen dobom fel a gépre a két bőröndöt. Mikor az utolsó is fémes csattanással vágódik a magángép csomagtartójába, akkor ölel át hátulról két kéz. De ez nem Zayn...
- Mi a baj? - kérdi Ben, állát a vállamra téve, míg lazán von ölelő karjaiba.
- Zoe, Stan... Zayn. - nyögök fel, míg megfordulok és belebújok pólójába.
- Mi van Zaynnal? - kérdi értetlenül, kissé elhajolva, hogy le tudjon rám nézni.
- Ki kell raknod a maffiából! - nézek fel rá kérlelően, mire szeme elkerekedik.
- Hogy mi? - kérdi kissé élesen, teljes döbbenettel.
- Te is tudod, hogy sok ez neki a világhírnév mellett. Most azért nem akar kiszállni, mert Zoe és Stan. De nézz végig rajta mikor majd jön. Így kiküldeni valahova, csak gyilkosság. És nem azért, mert ő ölne, hanem, mert őt ölnék! - fakadok ki, míg hátrább lépek. Feszülten figyel engem Ben... mindig ezt csinálja, ha komoly a téma.
- Jade, pont Zoe és Stan miatt kéne maradnia, egyre kevesebben leszünk. - rázza meg a fejét fintorogva.
- Baszok rá Zoera és Stanre! - mordulok rá - Azt azért nem hagyhatom, hogy megöld azt a srácot, akiért én halnék meg! Zoe és Stan össze veszett, Zoe és Stan rosszban vannak. De Stan képes a harca, Zoe már annyira nem. - ingatom meg a fejemet, míg csak Zoe és Stan jár a fejemben... Zoe és Stan, Zoe és Stan. Ebben a huszonnégy órában csak Zoe és Stan járt a fejemben. Kezdek begolyózni!
- Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, Jade, de nekünk kell átvállalni akkor a melót, ha Zayn kilép. És Stanékét is. - fújja ki fáradtan a levegőt Ben.
- Átvállalom! - egyezek bele rögtön, mire fintorogva néz rám.
- Ugye tudod, hogy alig leszel otthon így? Szerinted ő meddig fogja bírni, hogy nélküle mész szétveretni magad? - kérdi felvont szemöldökkel, mire csak megrántom a vállam.
- Elhiszed, hogy nem érdekel? Ki kell lépnie. Nekem bent kell maradnom. Pihennie kell. A két szerencsétlennek meg ki kell békülnie. - sóhajtok fel, míg megdörzsölöm arcomat.
- Rendben, ahogy akarod! - simít végig a hátamon - Beszélek vele. - súgja oda nekem és már ott is hagy. Kihúzva magam lépkedem fel a repülőre, felkészülve mindenre. Vagy legalábbis, próbálok felkészülni mindenre. Három kabin van... tényleg nem fér el a feszültség. Leülök a legelső székre, mintha mindjárt össze esnék. Szemeimet lehunyom és csillapítani próbálom remegő végtagjaimat. A szédülés végig söpör rajtam. Két napja nem aludtam semmit... a sok izgalom és feszültség. Én is csak ember vagyok. Fejem erőtlenül hanyatlik a kezembe, míg próbálom legyűrni a pillanatnyi rosszullétet. A társaság elkezd felszállingózni a gépre, legalábbis lépés hangokat hallok.
- Hé, jól vagy? - hallok meg egy szintén rekedt és fáradt hangot.
- Nem - nyögöm ki erőtlenül, míg feltekintek Stanra, de vissza is hajtom a fejem, mivel csak jobban kezdek szédülni.
- Mikor ettél utoljára? - kérdi leguggolva mellém, mire elfintorodom.
- Tegnap, de nem vagyok éhes. Egyszerűen csak túl fáradt. - motyogom neki, mivel többre nem igazán van erőm.
- Rosszabbnak tűnik. Lehet megbetegedtél. Itt kéne maradnunk ma éjjelre, akkor hátha ki tudnád pihenni egy kicsit. - kezd rögtön aggódni, mire fáradt mosoly húzódik számra. A fejem lüktet, a testem remeg. Szédülök akkor is, ha nyitva a szemem és akkor is, ha csukva van. Érzem, ahogy a víz lever, a gyomrom is megremeg. Gerincemen végig fut egy hullám, mely abszolút nem kellemes. - Jade! - hallom meg oldalról a nevemet, mire feltekintek az egyre aggódóbb Stanra. - Érted amit mondok?! - kérdi lassan és artikulálva.
- Miért ne érteném? - kérdem sokkal halkabban, mint tervezem.
- Oké, ez már para. Szólók valakinek! Maradj itt! - áll fel rögtön és már le is kocog a gépről.
- Hagyjál! - dördül fel egy mély és parancsoló hang lentről Zayn személyében - Csak kussolj most, Stan! - rivall rá újra, mire felemelem a fejem. Mérgesen caplat fel a lépcsőn, majd megáll előttem, de csak a lábait vagyok képes nézni, nem bírom feljebb emelni a fejem. Tudom, mi fog jönni... ordítozni fog. - Egyedül is eltudom intézni! Hadd döntsem már el én, hol akarok és hogyan dolgozni! Most ezzel remélem a te lelkednek jobb, hogy konkrétan kirúgattál! - mordul rám fojtott dühvel, mire szívem félre ver.
- Rosszul vagyok. - súgom neki halkan, míg a világ újabb forgásba kezd.
- Jesszusom Jade, legalább beszélhetnél hangosabban! - mordul rám, még mindig túltengő tesztoszteronnal.
- Rosszul vagyok. - ismétlem meg önmagamat, ám nem sikerül túl hangosra most sem.
- Mi? - kérdi leguggolva elém, már kissé aggódva.
- Rosszul van baszki! - mordul fel mögötte Stan, míg közbe már mellé lép.
- Mi a baj Babe? - kezd vizslatni rögtön aggódva.
- Szerinte kimerült, szerintem attól csak úgy néz ki, mint mi, nem pedig így! - hadarja Stan. Zayn feláll és megfogva a fejemet, egy helyben tart és a szemeimet pásztázza.
- Szólj a többieknek, hátha van valakinek ötlete, mi a baja! - hadarja Zayn, míg beül a mellettem lévő ülésbe. A karfát felhajtja, a hátát a repülő oldalának veti, majd széttárt lábai közé húz - Mid fáj? - kérdi halkan, míg fejemet tartja a mellkasán és hasamat simogatja. Mély levegőt veszek, úgy érzem, képtelen vagyok beszélni. - Jadey, erőltesd meg magad! - súgja tovább a fülembe - Nem baj, ha halk. - biztat tovább, de kétlem, hogy értené, hogy egyszerűen tényleg képtelennek érzem azt, hogy én most beszéljek. Testemen újabb remegés hullám fut végig, mire ő szorosabban húz magához. Jézusom, múljon el ez a szar érzés! Ennél a fájdalom is jobb, csak rosszul ne legyek, ezt nem tudom úgy kontrollálni, mint a fájdalmat.
- Mi az isten van vele? Az előbb még jól volt! - hallom meg Ben hangját. Szemeimet csukva tartom, erőtlennek érzem magam ahhoz, hogy nyitva tartsam.
- Jade! - szólal meg most Luke, míg kezemet kezdi nyomkodni, tippem szerint pulzust mér. Hát, nem hülye ötlet, úgy érzem magam, mintha mindjárt megdöglenék. - Nem érzem a pulzusát! - hadarja idegesen Luke, mire Zayn mögöttem megfeszül.
- Ne haragudj, hogy kiakadtam, szeretlek! - motyogja a nyakamba és fülembe.
- Jól vagyok. - nyögöm ki az összefonódó szavakat, a betűket össze mosva, halkan.
- Ha megszólal is csak kamuzni tud! - dörren fel Luke, míg Zayn apró puszit hagy nyakamon.
- Oké, vigyük le, azt hiszem, pár órát csúszunk! - hadarja Ben. Zayn óvatosan felültet, majd máris a karjaiba kap. Képtelen vagyok megtartani a testem, ő pedig képtelen a fejemet is megtartani. Így, mint egy rongybaba lógok csak. Fejem minden lépésére megsajdul, a hideg újra kiráz, mégis meleg van. Hallom, ahogy tompán szitkozódik, érzem, hogy feszült, de én ezt akarom legkevésbé. Pont, hogy nyugodtnak kéne lennie. Mi az istentől vagyok így? Ajtó nyitódik, a kellemes hűvös megcsapja testemet, ám rögtön fázni is kezdek.
- Mit evett az elmúlt huszonnégy órában? - kérdi értetlenül Dave, míg engem Zayn lerak a kanapéra.
- Tegnap a sütögetésnél evett utoljára. - hadarja Zayn gyorsan.
- Hát, mi nem vagyunk rosszul! - mordul fel Luke feszengve. Enni? Akkor ettem utoljára.
- Lehet, hogy elkapott valamit? - kérdezget tovább Dave, míg a pulzusomat próbálja ő is megmérni.
- Darrennek van a leggyengébb immunrendszere, ő is elkapta volna. - hallom meg Zoe hangját, majd azt, hogy Darren halkan helyesel.
- Remek, akkor itt van egy félájult, félig haldokló Jade, akinek nem lehetne semmi baja! - mordul fel mérgesen Dave, és érzem, hogy a levegő csak jobban megfagy.
- Ne mond ezt! - szűri ki a fogai között Zayn nehéz légzéssel. Szememet kinyitom és végig nézek az egész társaságon, akik aggódva és idegesen szemlélnek engem.
- Bevettél valamit? - kérdi Dave mellém guggolva, míg pupilláimat szemléli.
- Nem! - csattan fel Zayn.
- Őt kérdeztem! - inti le a tajtékzó srácot.
- Nem. - hang nem jön ki torkomon, csak a szót vagyok képes megformálni, de ő megérti.
- Oké, én nem akarok pánikot kelteni, de szerintem valami keringési rendszerre ható mérget kapott. - áll fel mellőlem Dave feszengve. Méreg?!
- Méreg?! - kérdi a társaság szinte egyszerre.
- Mégis, ki a faszom mérgezte volna meg?! - kérdi Zayn, Dave felé lépve.
- Te voltál vele! - feleli hetykén Darren.
- Ez még viccnek is szar volt, haver! - mordul fel Stan.
- Biztos nem evett, vagy vett be semmit?! - kérdezget tovább Dave.
- Ivott egy teát. - nyögi ki halkan Zayn. Dave máris elrobog tőlem, én pedig az oldalamra fordulva össze görnyedek. - Megölök valakit! - mordul fel Zayn és már hallom is, ahogy a fegyvereket kibiztosítják.
- Amondó vagyok, hogy húzzunk a picsába, mielőtt kapunk egy kedves, ám de kisebb méreg bombát, ami úgy hét perc múlva robban! - hadarj feszengve Dave és már hallom is a láb csattogását.
- Mi a fasz? - ez minden, amit ki tudok nyögni a teljes káoszban és sokkban. Zayn az, aki felkap és már lépked is kifele velem. Fejem újra hátra hanyatlik, én pedig érzem, ahogy remegve fújja ki a levegőt. Méreg? Bomba? Még csak hajnal van... Zayn úgy fekszik el velem az üléseken, mint legelőször, én pedig elhagyom a testem és kihasználom, hogy megtart. Magamban próbálom számolni a másodperceket és perceket, de folyton eltévesztem, így inkább hagyom, hogy csak ők izguljanak amiatt, hogy el tudunk-e menni a szigetről. A gép megindul, Zayn feszengve simogat és érzem, hogy kitámasztja magát.
- Hogy hagyhatnálak egyedül a maffiában? - kérdi halkan a fülembe suttogva, míg én szemeimet lehunyva tartom - Így hogyan, Jadey? Fogd már fel, hogy érted teszek mindent, a menyasszonyom vagy. - suttog tovább, szinte már kétségbe esve.
- Ez meleg volt! - sóhajt fel Dervish.
- Az lesz meleg, ha Jade túléli! - morogja Dave, mire hallom a csattanást. Gondolom megütötték. - Baszok rátok! - hördül fel Dave - De közlöm, hogy az ilyen méregnek butítva három szakasza van. Rosszullét, Bénulás, Halál! - mondja ki a végítéletet. Rám néz, mire szarul, de elmosolyodom.
- Nekem kicsit több kell, mint méreg! - ejtem ki a szavakat, amik most is összemosódnak kicsit.
- Hányni fogsz. - állapítja meg Darren és bólintok. A gyomrom küzd ellenem, vagy a méreg ellen.
- Ez jó ötlet! - lelkesül fel Dave.
- Ez az! Hánytassuk fel vele darabokban a gyomrát! - mondja morogva Luke, míg felültet és a kezembe nyom egy kukát. Zayn végig simít a hátamon és már előre is hajolok, és reményeim szerint a méreg nagy részét is kiküldöm magamból....

15 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon nagyon... imádtam!! Szegénykék már hajnalban egy szigeten is bombával és méreggel küzdenek:D Ben máris kitette Zaynt?!:O Hát nem kellett sokat győzködni.. Siess a kövivel pls.. Ilyen részek mellett már néha én sem érzem a pulzusom;D

    VálaszTörlés
  2. Úristen!Most lesokkoltál.Olvasom,olvasom és egyszer csak bumm méreg.Újraolvasom,biztosan csak félreolvastam,de nem.Méreg?!Bomba?!Mi a fasz?!
    Ben kirúgta Zayn-t?!Na jó,ez nekem sok.Kisebb szívrohamot kaptam.Hamar hozd a kövit légyszi,mert megöl a kíváncsiság!Nagyon izgulok.Mi lesz szegény Jade-del?És Zayn?Stan és Zoé kibékülnek?
    Siess a kövivel.
    Imádlak. <3
    xoxo Meli

    VálaszTörlés
  3. Te most komolyan ''megmérgezted'' Jadet?
    Amúgy sziaa:DD
    Kb ez a "miafasz" reakcióm volt. Hát komolyan lesokkolódtam,hogy még itt is ártani akarnak neki. Szép dolog. Ha meg tudom ki volt az akkor az elektronikában fogom megverni de komolyan:D Ha Perrie lesz az akkor megölöm Jade helyett is,könnyítek a helyzetén,amúgy sem kedveltem azt a személyt. Blog előtt sem kedveltem.
    A sokkot félretéve nagyon jó lett ez a rész és szívesen adnék egy pofont Zoe-nak és Stan-nek is de komolyan. Béküljenek ki vagy jöjjön össze Zoe Luke-val vagy Bennel. Szegény Bennek amúgy sincs senkije xd
    Megint másról kezdtem el csacsogni,jólvan xd
    A rész tökéletes és alig várom a következő rész és,hogy ki volt aki megmérgezte Jade-t
    És jól jegyezd meg: a vesszők nem harapnak xdd
    xx Alexa <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    A vérzésekkel mi lett? Úgyértem, hogy ugye amikor Jade kihozta Zoet a tengerből, akkor mindketten véreztek. Gondolom Jadenek csak kisebb-nagyobb horzsolásai lettek amik begyógyultak,de Zoenak mik lettek a bajai? Ki fog derülni vagy lényegtelen? Meg még egy kérdés: Csak én nem fogom hogy hogyan! került a szigetre méreg v bomba, vagy az majd még ki fog derülni? Amúgy szupi lett a rész, szeretem hogy ilyen izgalmasra írod. Bár azt is szeretem, amikor nyugodtra írod. ;) Mindenhogy szeretem, mert Te írod. És tőled már megszoktam hogy szuperül fogalmazol. Élvezetes.
    Várom a kövit izgatottan :*
    U.i.: Zavar hogy szinte minden résznél elárasztalak kérdésekkel vagy sem? Nyugodtan megmondhatod ha igen, nem sértődök meg :)

    VálaszTörlés
  5. Jézus isten. Mi a faszom?! Hát, hogy velük még a nyaraláson vagy pihenésen (nevezzük, aminek akarjuk :D) is történik valami. Zoe és Stan összeveszett. Jadet megmérgezték. És te így kínzol minket?! Ennyire nem szerethetsz :D Egyébként fantasztikus rész lett. :3 Várom a kövit. Imádlak ♥

    VálaszTörlés
  6. Huuu...ez nagyon jó rèsz lett! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon nagyon jó és eseménydús lett a rész *-*
    Szegény Jadey :( Remélem minél hamarabb kilábal ebből,mert egy méreg nem foghat ki rajta ;)
    Várom a kövit :)
    Sooooo sorry ,hogy rég nem kommenteltem :/ De tudnod kell ,hogy mindig imádlak mikor elolvasom a részt *-*
    Xx.

    VálaszTörlés
  8. Ahhh ugye semmi komolyabb baja nem lesz Jadenek ég ugye Zayn nem fog kilépni a maffiábol??
    Nagyon nagyon izgalmas és jo rész volt mondjuk ez már várhato volt hiszen mindig nagyon jok a résszek itt is és a másik blogodon is!
    Siess a kövi résszel!:)❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  9. Hello.
    Mi az Isten?! Méreg Jadeben. Uh, ezt még emészteni kell. Nagyon izgalmas lett, hűha. Alig várom mi lesz Jade-el a következő részekben. Siess a következővel.
    Szép hetet.
    N xx.

    VálaszTörlés
  10. Úristen most következőt! Azonnal !!! Imádom! Annyira izgalmas ez az egesz!! Siess a kovivel

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Még! Kell! Akarom! Waaa! Jade-t megmérgezték? Ki? Mi? Miért? Most sokkot kaptam. Ez kegyetlen volt:C Annyira sajnálom, hogy így szétesnek. Nagyon remélem, hogy Zayn nem fog kiszállni a maffiából és nem hagyja magát. Még nyaralni se tudnak normálisan, bár szerintem ez így izgi, így jó az ő életük:3 Egyszerűen imádom <3
    További szép nyarat!
    Imádás van <3
    Emy

    VálaszTörlés
  12. Úristen ez kurva jó volt. Suli előtt kellett ez a kis lelkesítő. Hihetetlen Jade komolyan. A legerősebb női karakter akit valaha filmben/könyvben/blogban láttam. Lassan a példaképemmé növi ki magát. Amíg olvastam párhuzamban veszekedtem magammal hogy:uuu tuti terhes,ne legyél hülye nincs méhe, újranőtt, te gyökér az nem nő újra, mindig olyan csúnyán beszélsz velem:'(, mert nyafogós vagy
    na mindegy is. Nagyon jó és remélem majd hamar folytatod. Btw..ezeket a megcsalós részeket mindig végigbőgöm az emlékek miatt.
    na szóval imádás van
    xoxo Anna White (Darkness)

    VálaszTörlés
  13. Jesszus ez eszméletlen lett! Elképesztő, hogy miket ki nem találsz, nagyon tetszett és uh nem jutok szavakhoz.
    Remélem Jade azért felépül, először azt hittem, hogy terhes, de aztán eszembe jutott, hogy nincs méhe, de belegondoltam, hogy azért te még itt bármit kihozhatsz ebből:D. Zayn nagyon kis aranyos volt, bár mikor nem? Imádtam!! Nagyon várom a kövit.
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
  14. Szia!Itt vár rád egy díj:http://amigcsakelek.blogspot.hu/2015/08/sajnalatos-modon-nem-kovetkezo-reszt.html
    xxVivixx

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Te egy gonosz kisördög vagy! Hogy tehetted ezt? Hogy mérgezhetted meg Jade-t? Siess azzal a következő résszel, mert nem tudom, hogy mit csinálok veled!
    Remélem Zayn nem lép ki, valamint hogy Jadet nem nyírod ki, mert nem tudom, hogy mit csinálok veled! Hogy tehetted ezt vele? Úgy látom, vissza tért a szadista éned, csak most nem elrabolod, lelövöd, meg sorolhatnám, hanem egy nyamvadt teával megmérgezed! Fúú! Ez azért gonosz volt! Nesze neked nyugodt nyaralás! Azt hiszem, ezt jól benézték!
    Imádtam a részt, megint nagyot alkottál!
    Imádás van! <3
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés