2015. július 3., péntek

Harmadik Évad: Tizedik Rész

- Irakba? - kérdi újra feltekintve Stan hitetlenkedve.
- Ejtőernyő? - kérdi felröhögve Zoe fejét rázva.
- Tehát akkor a főnök hallott - biccent Luke állát megtámasztva kezén.
- Azt az embert megöltem - bólintok határozottan.
- Mikor megkaptuk az első képet akkor elindultunk Franciaországba - tájékoztat Ben mire elfintorodom.
- Mert nekem nem hittek hogy az úti cél Franciaország volt! - csattan fel Dervish.
- Valószínűleg mikor ti elindultatok akkor én már Brazíliában voltam - rántom meg a vállamat hanyagul.
- Akkor riasztottam pár régi ismerőst Brazíliában mikor hívtál minket - emeli fel a fejét Ben.
- Andresékat? - kérdem mosolyogva mire bólint.
- Bár a felesége vette fel, Agar - mosolyodik el - Egyébként csak hátráltattam őket mivel már mentek. Elvileg benne voltál a hírekben. Andres felismert de mire oda értek te már sehol sem voltál - rázza meg a fejét mire újra felsóhajtok. Legalább miattam volt egy kis kapcsolatépítés a Brazil maffiával, az is valami!
- Gondolkodtam rajta hogy keresek valami maffiát de őket nem akartam ebbe belevonni. Nem érdekelte őket kit lőnek le, nem akartam hogy bajuk essen - rázom meg a fejemet.
- A moszkvai képeidet pár órával azelőtt kaptuk meg hogy telefonáltál Írországból - folytatja Zoe mire elmosolyodom.
- Több mint két hét volt Jadey... lassan a koporsó színén gondolkoztam - fintorodik el Dave mire ő le is sápad ahogy rám néz. Hátra fordulok és szembe találom magam Zayn szürke szemeivel. Füléhez hajolok míg végig simítok nyakán.
- Nyugalom édes - súgom a fülébe míg tovább simítok mellkasán.
- Lehet hogy egy fura változata de ez az igazi szerelem - nevet fel Zoe mire felé fordulok és rá mosolygom. Vissza fordulok Zayn felé aki már tiszta tekintettel nézi egy félszeg mosollyal Zoet.
- Viccet félre téve, tényleg komoly volt ez a két hét. Ennyi időre még... nem tűnt el egyikőnk sem - feleli torkát megköszörülve Luke.
- Ráadásul az igaz szerelemnek hála Zayn is naponta kapott rohamokat. Hol agyvérzést, hol pánikot, hol tettrekészséget, hol fekete szemeket. Változatos volt a lista óránként - mordul fel Stan.
- Ne haragudj - feleli halkan Zayn.
- Te is ezt tetted volna ha Zoe tűnik el - legyint Dave váll rántva. Érzésem szerint Stan volt az aki meg akarta akadályozni Zayn kirohanásait, hát nem lettem volna a helyében.
- Azt nem mondtam hogy nem értettem meg a helyzetét - rázza meg a fejét Stan komoran.
- Szeretnénk pihenni - felelem félbe szakítva a Dave és Stan között kialakult párbeszédet.
- Menjetek, csak ma...
- Nem most. Legalább két hétre Ben. Szabit akarunk - vágok közbe fej rázva. Zayn megtámasztja az állát a vállamon míg nyakamba mosolyog.
- Két hét szabit a maffiában? - kérdi felröhögve Luke - Te komolyan gondolod - nyög fel értetlenül míg engem néz.
- Én támogatom az ötletet - nevet fel Zoe mosolyogva - utoljára tini koromban voltam nyaralni - mondja izgatottan mire Dave felröhög.
- Azt hittem még tininek számítasz - feleli röhögve Ben.
- Amilyen öreg vagy elhiszem hogy engem még tininek nézel - hördül fel Zoe mire most én röhögök fel.
- Emlékeim szerint utoljára a Three előtt voltam nyaralni. Az jó pár éve volt - mereng el Luke mire elmosolyodom.
- Pihenésről volt szó, nem pedig nyaralásról - állít le mindenkit egy kézmozdulattal Ben.
- Ami azt illeti, elutaznánk - feleli Zayn egyszerűen mire mindenki felénk kapja a mérges tekintetét - Nem Vegasba viszem! Nincs titkos esküvő - emeli fel a kezeit védekezés képen mikor szinte mindenki egyszerre vesz levegőt csak hogy közbe szóljon.
- Nem hiszek neked - feleli Luke összeszűkített szemekkel míg Zaynra mered.
- Elkísérem őket hogy tuti ne legyen házasság - nevet fel Dave mire értetlenül rá kapom a tekintetemet.
- Tényleg, mehetnénk együtt és akkor tuti nem házasodnak össze - veti fel az ötletét Zoe mire értetlenül a lányra meredek.
- Mi?! - kérdem éllel a hangomban mire mindenki rám néz majd vissza egymásra.
- Oké, ez jó ötlet. Akkor gyerek két hét szabi mindenkinek. Nyaralunk! - nevet fel Luke mire Zayn mérgesen feláll ezzel pedig engem is lelők öléből. Fejemet rázva rogyok vissza a székbe.
- Mármint hogy ti velünk jönnétek?! - kérdi Zayn értetlenül szinte már-már irracionálisan magas hangon.
- Aha - feleli Ben egyszerűen.
- És ha egy szigetet vettem ki?! Ti miből fizetitek ki? - kérdi felvont szemöldökkel mire tenyereimbe temetem az arcomat.
- Zayn, abból amiből én. Bérgyilkosok, meló, drágán dolgozunk - nézek fel rá fejemet rázva. Néha olyan kis butácska tud lenni szegénykém.
- Csak akkor mehettek ha mi is - feleli Ben egy sunyi mosollyal mire felkuncogok.
- Ezt nem hiszem el - nyög fel Zayn fejét rázva míg erőtlenül ledől a mellettem lévő székbe.
- Szóval, melyik sziget? - kérdi mosolyogva Dave.
- Bahamák, de már lefoglaltam - motyogja maga elé meredve Zayn unottan.
- Mi?! - kérdem értetlenül felkapva a fejemet.
- Még nem voltam a Bahamákon - sóhajt fel Luke mosolyogva.
- A srácok is jönnek? - kérdi Dave izgatottan.
- Milyen srácok? - kérdi értetlenül Zayn.
- Zayn, el kell hogy mondjak valamit - sóhajt fel Zoe elgyötörten míg áthajol az asztalon hogy megfoghassa Zayn kezét - Egy világhírű bandának vagy az egyik énekese, sajnálom - mondja komor arccal mire felkuncogok.
- Kurva vicces vagy Zoe - mordul fel Zayn elhúzva a kezét tőle.
- Mikorra foglaltál házat? - kérdi Stan felvont szemöldökkel.
- A szigetet foglaltam le - néz rá értetlenül Zayn mire a levegő megakad a torkomon és fuldoklásba kezdek.
- Mínusz egy fő ahogy Jadet elnézem - feleli motyogva Luke míg a többiek elkezdenek röhögni.
- Egy egész szigetet?! Te hülye vagy?! - kérdem értetlenül Zaynra nézve.
- Ezt a részét majd később - legyint Zayn.
- Szóval mikorra van kiadva neked a sziget? - kérdi Ben elővéve a telefonját.
- Holnaptól kezdve ameddig akarom - rántja meg a vállát mire lefejelem az asztalt és felmordulok. Ez hülye. Egy szigetet kibérelt. Egy szigetet... kettőnknek. Ahova most már csoportosan megyünk...ez hülye...
- Akkor pakoljunk! - ugrik fel Zoe vidáman.
- Gyertek majd a srácokhoz, akkor - feleli Dave míg ő is feláll.
- Leszopom magam - nyög fel fejét rázva Zayn.
- Arra tartod Jadet - röhög fel Stan. Zayn kifordul a székkel majd könnyedén küldi két kézzel és egy kis lábmunkával a földre Stant.
- Én meg erre tartom Zaynt - felelem unottan míg átlépem Stan testét - Jelentsd be a srácoknak, tegnap úgyis sokkolódtak tőlem - felelem fáradtan míg kezemet nyújtom Zayn felé.
- Most komolyan - nyög fel Zoe mikor meglátja Stant a földön.
- A férjed egy pöcs - feleli Zayn míg rálép Stan hátára majd oda lép mellém. Kezét össze fonja enyémmel majd kifele kezd húzni.
- Ne legyél mérges - kérem halkan mikor már a kocsi felé lépked. Inkább fut, idegességében.
- Veled akartam lenni - fordul felém csalódottan - Nem velük! - csattan fel a kifele szállingózó nép felé mutatva.
- Tudom, de így is ketten leszünk. Ez egy egész sziget, nem is kell őket látnod - felem míg odabújok hozzá és szájára nyomok egy puszit.
- Kis szigetet választottam - feleli fejét megrázva mire elfintorodom.
- Miért kellet egy egész sziget? - kérdem értetlenül míg beülök mellé.
- Hogy nyugodtan sikítozhass - röhög fel mire vállaimat leeresztem és mérgesen felé pillantok.
- Most komolyan?! - csattanok fel pár perc bámulás után mikor már megunom perverz vigyorát.
- Igen, Babe - fordul felém míg jobban artikulál amitől szemem automatikusan a szájára téved.
- Szenvedni fogsz - préselem ki az ajkaim közül mire felröhög.
- Mindig szenvedek - legyint nekem picsásan míg kikanyarodik az autóval.
- Most jobban fogsz - rántom meg a vállamat unottan.
- És mi van ha én kezdem el azt hogy te szenvedj? - kérdi felém pillantva izgatott tekintettel.
- Én tudok uralkodni magamon Malik. Tudod, hidegvér - horkanok fel míg kibámulok az ablakon. Egy sziget...egy egész kicseszett sziget.
- Malik? - kérdi felnevetve mire felé pillantok de fejemet véletlenül sem mozdítom meg.
- Ezt azért megbeszélhettük volna. Zayn, egy egész szigetről beszélünk! - csattanok fel míg most már felé fordulok idegességemben - Egy szigetről! - kelek ki magamból végleg míg kezeimmel hadonászok egy röpke pillanatig csak hogy felfogja: Egy egész szigetről beszélünk!
- Jade - nyög fel fejét rázva - Hagyd abba, így is úgy is tetszeni fog és belefogsz törődni - röhög fel unottan mire egyszerűen csak számat eltátom hogy elkezdjem a hegyi beszédemet majd össze is csukom tehetetlenségemben.
- Utállak - nyögöm ki sértetten mire szinte kifarol a kocsi oldalra majd satu fékkel megáll. Kezeimmel épp hogy megtámasztom magam de addigra már felém hajol Zayn. Értetlenül pillantok rá mikor ajkaimra tapad. Kezeimet vállára rakom és vissza tolóm őt a saját ülésébe - Zayn mi a... - hiába is akarok rá kérdezni már újra az ajkamat tépi. Szemeimet nyögve hunyom le mikor megszívja alsó ajkamat. Engedély nélkül nyomul be nyelve számba. Felnyögök az érésre ahogy végig simít az én nyelvemen. Keze derekam alá nyúl és kissé meg emel mire a hátam az ajtónak nyomódik. Lábamra fonja a kezét és lejjebb húz mire ismételten csak egy elhaló nyögés jön ki a számon. Szinte egész testemre rá fekszik amit igazán díjazok. Míg csókcsatában küzdünk egymás ellen fogalmam sincs miért addig ő már be is nyúl a toppom alá. Élesen szívom be a levegőt és szívem máris örült tempót kezd diktálni. Határozottan markol rá mellemre mire testem neki feszül és felnyögök ahogy haját megtépem. Leválik ajkaimról és gyorsan puszilja végig nyakam vonalát. Tehetetlenül kapaszkodom meg az ülés oldalában míg lehunyt szemekkel lihegek alatta. Egyik pillanatról a másikra húzódik el tőlem. Lábaimat megfogja és vissza toloncolja az én oldalamra. Hajába túr majd elindul lazán tovább. Csapzottan, lihegve, kipirulva és legfőképpen értetlenül ülök fel én is.
- Tudod, hidegvér - rántja meg a vállát mire tehetetlen dühömben csak felmordulni tudok. Fújtatva igazítom meg a toppot magamon majd hajamba túrva próbálok valami rendezett külsőt ölteni magamra. Mire végzek hajam megigazításával már le is állítja a kocsit.
- Nagyon vissza fogod kapni - súgom a fülébe mikor utolérem még az ajtó előtt.
- A vége úgyis az hogy élezni fogom - mosolyog rám féloldalasan mire szememet megforgatva nyitok be a srácokhoz.
- Te jó ég azt hittem meghaltál, a szívbajt hoztad rám, kikészültem, ilyent többet nem csinálhatsz! Óh te jó ég csajszi - ront nekem Louis hadarva míg felkap és megpörget.
- Nekem is hiányoztál Lou - súgom a fülébe míg szorosan átölelem a nyakát. Kezeit derekam köré fonva von magához még közelebb.
- Mi is valami ilyesmi kirohanást szánunk neked de vissza fogjuk magunkat - szólal meg kissé ellágyult mosollyal Liam.
- Jaj srácok - nevetek fel míg magamhoz húzom őket.
- Azt hittem reggel megint elraboltak és intézkedhetek otthon hogy küldjenek neked hadsereget - kuncog fel Niall míg külön magához húz.
- Életmentő voltál - mosolygok rá hálásan míg még egyszer jó szorosan megölelem.
- Csomagoljatok, holnap utazunk a Bahamákra - veti oda unottan Zayn mire a többi srác körülöttem ledermed.
- Képzelődtem vagy ti is hallottátok? - kérdi halkan Harry míg Zaynt méregeti értetlenül.
- Volt egy fogadásunk hogy kell neki két hét pihi minimum. Nos, az elrablás miatt nem jött össze. Benék csak úgy engednek el minket ha ők is jöhetnek mivel félnek hogy Zayn titokban elvesz feleségül. És akkor gondoltuk gyertek ti is - mondom mosolyogva mire még az eddiginél is értetlenebb fejeket kapok válaszul.
- Te titokban akartad elvenni?! - csattan fel Louis elsőnek mire homlokon csapom magamat.
- Mivel ti is jöttök a jelenleg kibérelt szigetemre így már nem - mondja unottan Zayn mire csak leejtem magam mellé a kezeimet és reménytelenül megrázom a fejemet.
- Szóval, Zayn beleegyezett hogy mi is menjünk veletek egy szigetre? A Bahamákon? A többi bérgyilkos haverral együtt? - tagolja lassan Niall mire bólintok.
- Zayn belement ebbe? Tuti? - kérdi értetlenül és félve Liam.
- Pakoljatok már! - csattan fel Zayn mire mind a négy idióta elkezd futkosni - ez nem pihenés lesz - rázza meg a fejét fáradtan Zayn míg erőtlenül lehuppan a fotelba.
- Velem leszel, egy szigeten. Pihenni fogsz - súgom a fülébe míg elhelyezkedem az ölében.
- Kínozni fogsz - nevet fel mire beharapom alsó ajkamat.
- Kötelet te pakolsz vagy én? - kérdem a füléhez hajolva mire érzem hogy megfeszül.
- Ne most kezd el Babe, kérlek - nyög fel elkínzottan rám nézve.
- Édes, ez komoly kérdés volt - kuncogok fel - Gondold csak el mennyi mindent lehet csinálni pár kötéllel - suttogKukuuom továbbra is a fülébe míg kezemmel végig simítok mellkasán - Szerintem elég sok mindent. Elég sok élvezetes dolgot. Mondjuk kikötnélek, és csak játszadoznék veled míg meg nem unom - folytatom tovább rekedtes hangon a kis képzelgéseim megosztását vele.
- Vagy én kötlek ki téged és csak nézem a vergődő de gyönyörű tested - feleli halkan míg államnál fogva keményen fordítja maga felé az arcomat.
- Csak néznél ha már ki lennék kötve? - kérdem meg incselkedve majd felső ajkamat lassan végig nyalva. Szemei már rég feketében pompáznak amit most örömmel nézegetek.
- Majd a szigeten eldöntjük - feleli rekedtes hangon mire elmosolyodom.
- Remélem messze vannak egymástól azok a házak - súgom még gyorsan a fülébe majd nyomok egy puszit a nyakára.
- Jézusom, inkább menj pakolni - nyög fel míg szó szerint lelök magáról. Ezek ellenére is lábbal érkezem a földre majd felállva elsétálok mellette. Mielőtt azonban még valóban elmennék pakolni megfogom a vállait és a feje mellé hajolok.
- Addig gondolkozz mennyi mindent csinálhatsz egy kötéllel... és velem - mondom neki mosolyogva míg arcának megfeszült izmait nézem. Tekintetem gatyájára téved mire elmosolyodom - Látom végig gondoltad - kuncogok fel míg arcára nyomok egy puszit majd sietősen elviharzok a szobánkba...


Kukuucs! Itt a rész, remélem tetszik:3 És kérlek szépen szavazzatok rám ITT!
Ui.: A másik blogomat ideiglenes bezártam.

24 megjegyzés:

  1. Szervusz te kedves!

    Na ez egy elképesztően, hiperszuper rész volt. Imádtam. Komolyan amikor ott beszélgettek a főhadi szálláson röhögőgörcsöt kapta. Olyan jó volt. Örülök, hogy a többiek is mennek a Bahamákra. És egy egész sziget na igen ez a mi kis Zaynünk nem spórol. Igazi cukorborsó. Dave még mindig kedvenc annyira imádom azt a gyereket. És Lou is hozta a formáját. Nagyon jól megformázod a karaktereket mindenki annyira a szívemhez nőtt. Remélem a szigeteken tényleg pihenni fognak és nem gyilkolászni, bár az eléggé lehetetlen mert ott lesz az egész Londoni maffiának a feje, de meglátjuk mi lesz. Nagyon várom a kövit egyszerűen fantasztikus!
    Na és, hogy telik a nyarad?

    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukuucs!:) Örülök hogy tetszett és így vélekedsz a karakterekről:D A nyaram fantasztikus, 24 óra közmunkát letudtam. Holnaptól meg rendes meló. Közben fesztiválok és akkor próbálkozom a blogok és a könyv fenntartásával és írásával is:D Imádás van!:3

      Törlés
  2. Na jó, ezen jót szakadtam.. :D Csoportos pihenés a Bahamákon. :D Ez kész. :D De, azért hagyhatták volna, hogy kettesbe menjenek. Zayn meg olyan édes. Egy egész szigetet kivesz, hogy Jadevel lehessen. Ez olyan ahw *-* Na mindegy elég a romantikus énből. :D. Imádtam. ♥

    VálaszTörlés
  3. Mindenki hozta a formáját :D ... Lou <3, a többiek és az "apák" :D
    A rész még mindig csillámegyszarvús <3....ahogy az író is :D
    Remélem jól telik a nyarad :)
    Egy kérdés/kérés.....tudsz küldeni meghívót az Electronic l0v3 blog-ra? Amúgy hogy-hogy meghívós lett?
    És még egy kérés (de ez már az olvasoktól)..........SZAVAZZATOK, különben éjszakai látogatót kaptok :DD
    YourBestFan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, lehet a rész:)
      Nos, a másik blogot szüneteltetem, csak a szerkesztőknek látható, az pedig csak én vagyok. Kissé elegem lett és bezártam, azon is gondolkodtam hogy ezt is bezárom de valahol meg kell először magyarázni a másik bezárását. Azért édes vagy és köszönöm! Imádás van <3

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. A másik bezárását megértem, nem könnyű ennyi mindent írni....NA DE EZT IS BEZÁRNI....nonononono.......egyszerűen NEM TEHETED...nagyon gyorsan el kell feledned ezt a gondolatot......megakarsz minket ölni????
      Rád a szavazás helyett az vonatkozik, hogyha bemered zárni ezt a blogot (ami az életem), akkor neked is lesz egy éjszakai látógatód....szóval úgy vigyázz :DD
      YourBestFan

      Törlés
    4. Édes vagy, de csak elgondolkoztam rajta hogy ezt is bezárom. Viszont félő akkor nem csak egy éjszakai látogatóm lenne. Szóval ezt a blogot azért még fent tartom:) Imádás van! <3

      Törlés
  4. Te jóságos!
    One Direction és Jade valamint a csapat együtt a Bahamákon, hmm. Miért érzem a gyomromban azt amit? Mond, hogy tényleg pihenni fognak! Mert kinézem belőled, hogy simán rájuk küldesz egy hadsereget. És aww a kis husikáink, de aranyosak :3 Kíváncsian várom ezt a "nyaralunk egyet a Bahamákon" részt :DD Szegény Zaynie teljesen kész van, mert nem mehet kettesbe Jaddel, de van egy olyan érzésem, hogy így csapatostól viccesebb lesz. Imádtam ♥ Már tényleg nagyon várom a kövi részt :DD
    Milyen eddig a nyári szünet?:3
    Imádás van ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, majd meglátjuk miket írok és mik pattannak ki a fejemből. A nyári szünet attól függ milyen szempontból nézem. Lehet csodás is meg szörnyű is. A mai napom pont szar. Na mindegy, imádás van! <3

      Törlés
  5. Drága Des Tiny! Hát ez hiperszupermegajó rész volt. És végre az 1D-s srácok is jobban benne lesznek (remélem)! :)) Uhm, most egy hétig nem tudok kommentelni és olvasni sem, mert elutazom (bár lehet szerzek wifit a történet miatt :o). Csak így tovább!
    Remélem jobb napod lesz a holnapi - láttam, hogy a mai nem volt jó. Szép napot, hetet!
    N xx.
    Ui.1: Feliratkoztam még egy profilból ^^
    Ui.2: "Megnyitottam" egy új blogomat, bár még nem érkeznek részek. Majd egy cserében benne lennél? (Sorry, hogy nem chatben írtam; most így egyszerűbb nekem.)
    Ui.3: Legyen csodás napod holnap. Megint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukucs, köszönöm szépen és örülök hogy tetszett. A cserében természetesen benne leszek:) Imádás van! <3

      Törlés
  6. Szia!
    Ez annyira jóóóó és aranyos, és cuki volt! Szegény Zayn, egy kicsit befordult. Valahogy megértem, bár kissé őrült a csávó, egy egész sziget? Benék kicsit szemetek voltak, de cukin szemetek! :)) Az 1D-s fiúk reakciója is nagyon tetszett. Na meg persze Stan! Na ott dőltem a röhögéstől. Nagyon hiper- szuper jó rést lett! Imádom! Kíváncsian várom, hogy hogy fog telni a nyaralás. Remélem, senkit nem rabolnak el, senki nem támadja őket, és nem csinálsz velük semmi gonoszságot. Én élvezem a nyugis, (na jó, erotikától túlfűtött lehet), poénos részeket. :))
    Siess a kövivel! Imádás van!
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
  7. Szia Istennőm!
    Ez is FANTASZTIKUS volt!!! Egyszerűen hihetetlen! Annyira sajnálom szegény Zayn-t! :( Remélem jól fogják érezni magukat! Kíváncsian várom, hogy mi lesz! Fel a fejjel! Csak így tovább!!! Millió cuppanós puszi: papnődtől! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és nagyon szépen köszönöm!:) Imádás van! <3

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Utisten nem is tudom mit mondjak.
    Kevesebb mint egy hete hogy rátaláltam a blogodra szerencsémre. Mar az elso ket resz utan imádtam es a függője lettem
    Nagyon nagyon jol irsz es Inadom a sztorit is remelem meg igen sokaig fogsz irni. Nagyon nagyon jo resz volt ez is mint a tobbi. Remelem minnel elobb hozod a kovetkezot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JAj örülök hogy tetszett és hogy rátaláltál a blogra. Köszönöm szépen és igyekszem hozni majd a következőt:) Imádás van!:3 <3

      Törlés
  10. ha vége a blognak, ugye nem távolitod el??

    VálaszTörlés
  11. Annyira szeretem ezt a blogot!! Pár nap alatt elolvastam az egészet és ez lett a kedvencem! Könyörögve kérlek ne hagyd abba!legalább a 3.évadot fejezdbe de ha lehet soha ne hagyd abba =) nagyon tetszett ez a rész, sajnálom és egyben örülök is h mindenki megy velük nyaralni! Kíváncsi vagyok mik lesznek ott;)! Őszintén szólva amikor megtudtam h mégis lesz 3.évad azt hittem h erőltetett lesz meg ilyesmi de aztán jött ez az elrablás most meg a nyaralás és rájöttem h ez a blog mindig eredeti lesz és most sem csalódtam! baromi jól vezeted a szálakat és nagyon jól írsz!! Siess a kövivel gyorsan!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik és köszönöm szépen. Mindenképp befejezem az évadot csak nem tudok annyit írni így késve jönnek résznek:/ Imádás van! <3

      Törlés