2015. június 22., hétfő

Harmadik Évad: Hatodik Rész

Mintha be lennék drogozva, úgy sétálok Rio De Janeiro utcáin. Csak meredek magam elé és nem akarom felfogni. Hogyan?! Hogy hoztak el ide?! Franciaország még azért viszonylag közel volt Londonhoz na de Brazília?! Ezek teljesen megörültek?! Hogyan jussak innen haza?! Még ha "engedik" is?! Azt se tudom merre kéne mennem! Fejemet rázva magam elé meredve sétálok tovább az embereket kerülgetve. Éhes vagyok, fáradt vagyok, haza akarok menni, kétségbe esett vagyok! Agyam felfogja hogy egy repülőgépet lát elszállni mire agyamban felvillan a kis lámpa. Haza megyek repülővel. Lehet hogy én nem tudom vezetni de a pilóta igen. Vagy fel kell szöknöm a gépre, vagy jegyet kell vennem és útlevelet szereznem. Tehát pénzt kell szereznem és valami sötét helyet. Remek!
-Elnézést!- kérek rögtön bocsánatot a férfitól egy csábos mosollyal miközben neki megyek. Kezem bejárja hátsó zsebét és szemem felcsillan ahogy megérzem a telefont. Rögtön kikapom és elsüllyesztem saját zsebembe. Mond valamit de nem értem mit és még arra is képtelen vagyok hogy figyeljek hátha megértem. Velem szembe jön egy csapat virágba borult éneklő és táncoló nő. Úgy tűnik valaki segíteni akar nekem. Félek már Istent mondani, lehet az ördögnek is vannak kedves napjai?! Rögtön kezembe veszem a telefont és kis híján földhöz vágom mikor meglátom hogy le van kódolva. Az ördög esélyt ad amibe bele visz valami köcsögséget hogy azért érezd ő mégsem isten....Oké lássuk, Dave régebben magyarázott erről valamit. Elvégre ő már csak tudja hogy mindennek van gyenge pontja és ez csak a sima emberek előtt akadály, hisz csak egy kód. Én viszont sima ember vagyok ilyen téren! Bassza meg! Oké maradjunk a sima bérgyilkos elveknél. Szétlövöm! Lenézek kétségbe esetten a telefonra majd vissza fel. Kell szereznem egy másikat. Vagy...itt az idő a szabály szegésnek. Ha ők is megszegték! Elvégre, betartva a szabályokat játszottam tegnap! Tegnap...vajon...az tegnap volt?! A telefont az egyik nő vékonyka bugyijába csúsztatom és kitépem magamat a tömegből. Messze meglátok egy újságost mire rohanva közeledek felé. Valakit meg kell kérnem hogy hívja fel Benéket hogy hol is vagyok. Esetleg meg kellene keresnem az itteni maffiát hátha segítenek. Gondolat menetemet az szakítja meg hogy lihegve nézem az újságokat- Baszki!- csattanok fel mikor meglátom hogy újabb három nap esett ki az életemből. Ez kurvára nem lesz jó így...De ezek szerint ők adnak kaját, hiszen ha nem adnának már vagy hét napja nem ettem volna. Akkor pedig már ájuldoznék. A kérdés hogyan adnak kaját ha én nem emlékszem semmire ezekből? De még akkor is ha ez is egy nagyobb probléma hogy mégis mivel altatnak vagy szedálnak le, így is csak a negyedik vagy ötödik probléma a jelenlegi listámon. Felegyenesedve körbe nézek és meglátok egy telefon fülkét. Túl feltűnő lenne. Sóhajtva indulok meg előre és szúrok ki magamnak egy nőt. Telefonját elővéve csak oldalt nyom meg egy gombot rajta majd füléhez emeli és beszélni kezd. Ő kell nekem! Körül nézek mintha csak azon gondolkoznék most mégis merre induljak meg. Végül csak úgy elindulok a nő irányába majd elé sietek. Hallgatom meddig beszél, néha korrigálom irányomat hogy továbbra is előtte menjek mintha nem őt követném. Napszemüveg nélkül ez kurva nehéz. A hangja megszűnik, ezek szerint letette. Bal kezemet hajamba vezetem és kétségbe esetten lehajtom a fejemet. Majd nekem ütközik és máris átcsempész táskájából a pólóm alá az életmentő telefont. Mond nekem valamit kissé elpirulva amit hanglejtésből egy bocsánat kérésnek fogok fel. Vissza mosolygok rá mintha nem én alakítottam volna így a dolgokat és nem most loptam volna el a telefonját. Tovább kezdek előre fele haladni egyenesen a Krisztus szobor felé. Fel kell hívnom Zaynt. Vagy Bent, vagy Lukeot. Kit hívjak?! Zayn képes lenne rám figyelni az eléggé valószínű sokk közben amit kapni fog? Ben hagyná hogy végig hadarjak valami érthetetlen? Luke...őt kell felhívnom. Higgadt marad és segíteni fog. A szobor körül hegy van, elég sűrű növényzet. Megtorpanok és ajkamba harapok. Olyan ez mint amikor oda költöztem a srácokhoz, a ház előtt lévő erdő. Emlékszem hányszor kellett fára másznom, talán itt is ez a megoldás. Felmászok és ott hívom. Le kell ráznom a kővetőket mielőtt még beérek. Hirtelen kezdek el jobbra futni egyenes bele egy ember tömegbe és ezzel tudom hogy elárultam magam. Készülök valamira. De még mindig jobb mintha csak bemennék az erdőbe és kilőnének. Előre fele futok míg alul a kezemben a telefonba már ütöm is be Luke számát. Ujjamat a hívó gomb felett tartom. Talán itt kellene hívnom, itt nehezebben szednek ki. Egy pillanat alatt jár át a megnyugvás a jobb ötlet miatt majd rányomok a zöld ikonra és a nagy üvöltözés közepette is meghallom az első csörgést. Lebukok, lévén hogy kicsi vagyok így is nehéz szemmel tartani a tömegbe de most már össze görnyedve áramlok a tömeggel.
-Igen?!- szól bele erélyesen a telefonba fáradt és rekedt hangon.
-Jade vagyok, figyelj! Ez egy játék! Három napja Franciaországban keltem fel most pedig...- körülöttem ordítás majd a kezemben lévő készülék szét robban. Össze rezzenek ahogy a kis darabkák megvágják arcomat és nyakamat. Erősen fognak le hátulról. Velem szemben egy mérges ábrázatú egyed pedig minden más érzelem nélkül a hasamba üt. Szemem könnyes lesz a fájdalomtól. Újra ütne de lábamat felemelem és félre ütöm kezét majd másik lábamat mellkasára rakom és ellököm magamat. Ezzel ő is hátra esik én pedig átfordulok annak a vállán aki engem tartott. Talpra érkezem majd könyörtelen talpast küldök az idióta fasz gerincére. Még csak földet sem ér de már rajta keresztül jön nekem a másik mint egy bika. Letarol és a földön kötök ki.
-Szabályok- morogja míg arcom felé üt. Alkarral elütöm folyamatos sorozását de érzem hogy fáradok, valahogy le kell szerelnem mielőtt megüt! Beugrik egy verekedésünk Zaynnal mikor én akartam őt így ütni és ő úgy szedett le magáról hogy a szegycsontomat megütötte könyökkel. Felsóhajtok majd kivárva a pillanatot két ütése között erőset ütök szegycsontjára. Reccsenést hallok majd ő fuldokolni kezd és leborul rólam. Lihegve állok fel és szinte rögtön meg is torpanok.
-Maradj ott- rázza meg a fejét az egyik férfi a sok közül aki fegyvert szegez rám. Kör alakban állnak körülöttem, esélytelen a futás. Helikopter hang...kettő. Értetlenül nézek fel és szinte a szívem kiugrik a helyéről mikor meglátom hogy az egyiknél kamera van. Soha életemben nem örültem még ennyire a médiának! Ha felvesznek akkor ebből botrány lesz, valaki látni fogja a botrányt és tudni fogják hogy Brazíliában vagyok!
-Miért, különben le lősz?- kérdem felvont szemöldökkel mire látom hogy nyel egyet. Hát ez az! Nem ölhetnek meg, csak megsebesíthetnek! Az mondjuk ugyan úgy fáj de azért jobb- Inkább beszéljük meg srácok- nevetek fel kínos- elvégre Krisztus is figyel minket- próbálkozom tovább míg a szobor felé mutatok ami hatalmas karjait széttárva hatalmasodik felénk. A másik helikopter ami már túl ismerős mindjárt leszáll. Alig öt percet adok neki...és öt perc múlva engem már be fognak tuszkolni abba a szarba.
-Kussolj- mordul rám az egyik mire felvont szemöldökkel felé fordulok.
-Szebben nem megy?- kérdem csípőre tett kezekkel mire látom hogy meglepődik- Egyébként, remélem vesz minket a kamera- mutatok felfelé majd teljes arccal és egy sugárzó mosollyal az említett gép felé fordulok. Egyszerre irányítja mindenki oda a fegyver mire a hozzám legközelebb állóénak a csövet jobbra ütöm majd megfogom a markolatot és könnyedén fordítom irányán. Hasába nyomom a fegyvert és meghúzom a ravaszt majd mögé libbenek. A kettő mellettünk állót kapásból lelövöm majd a vérző hasút magam előtt megtartóm.
-Dobd el vagy lábon lövünk!- ordít rám az egyik mire megadóan oldalra dobom a fegyvert de nem lépek ki a hasba lőtt tag mögül. Hülye nem vagyok azért hogy lábon lövessem magamat. Nagyban megnehezítené a dolgomat a hazajutásban. Kezemet megragadja valaki mire rájövök hogy a vérző hasú az. Átdob a vállán mire háttal érkezem a földre. Felnyögök és levegőért kapkodva oldalamra fordulok.
-Aludj- suttogja valaki majd az anyagot a szám elé tartja és rögtön kezdenek össze mosódni a vonalak és színek.
-Ne- nyögöm ki halkan mikor már egyre nehezebb nyitva tartani a szemeimet. Nem akarok újra elaludni, annak mindig rossz a vége...én csak haza akarok menni!


~~~


Fejfájás...szemem kipattan. Meglátom a megszokott falakat és testem elernyed. Újra ez a szar lakókocsi. Szememet újra lehunyom majd felülök és mintha csak megszoktam volna már. Úgy nyúlok a fájdalom csillapítóért és a vízért. Kezemben forgatom a poharat majd a falhoz vágom teljes erőmből.
-Elegem van!- ordítom el magamat reménykedve abban hogy meghallják azok a pöcsök akik ezt az egészet kitalálták. Elkúszok az ágy végébe majd előre dőlök és kinyitom a szekrényt. Megtekintem a képeket az elrablásomról, Franciaországról és most már a Brazíliában tett látogatásomról is. Milyen kedvesek hogy a híres nevezetes dolgokkal adnak nekem egy remek képet ahol azokkal "pózolok". Láthatóm ahogy ismét megtörten állok és látszik ahogy hátrálok a hatalmas Krisztus szobortól. Ahogy bevetem magamat a tömegbe. Ahogy körbe állnak a fegyveresek. Majd ahogy a földön vagyok két és fél hulla között ájultan. Remek képek...Piszkos gatyámból most újra előveszem a képet melyen Zayn és én vagyok. De már nem bírom tovább...könnyeim hangtalanul kezdenek lefolyni az arcomon ahogy a boldog képet nézem. Haza kell jutnom! Muszáj...Újra össze hajtom a képet amely már kezd kissé kopott lenni de csak a hajtások mentén. Vissza csúsztatóm zsebembe és megtörlöm az arcomat. Idegesen nyitom ki az ajtót már szinte mindenre felkészülve. Új környezetet, ezt már rögtön látom ahogy kilépek. Körbe fordulok de semmi ismerőset nem látok. Viszont ereimben megfagy a vér mikor meghallom a beszédet...Orosz. Oroszországban vagyok?! Egy férfi ellépked előttem egy újságot lapozva és szinte már megszokottan észlelem hogy három nap telt el utolsó ébren létem óta. Oroszország túl nagy ahhoz hogy bármit is kezdjek magammal. Innen nem tudok haza jutni. Éhes vagyok és büdös. Ruhákat akarok és kaját. Vége van...most már nem leszek kedves. Egyetlen célom van, haza jutni. Ez már rég nem játék, az elején sem volt játék. Folyton más országban vagyok, soha nem fognak Zaynék megtalálni. Idegesen indulok el előre, és az első embernek neki is megyek ezzel pedig elvéve a pénztálcáját. Rögtön megnézem mennyi van benne, és első pillantásra elég. Tovább sétálok amíg meg nem látok egy bevásárló központot. Tökéletes! Amint belépek leakasztok magamnak egy fekete farmert és egy piros kockás inget. Szeretem az ilyen ingeket, olyan mintha Zayné lenne. Próba nélkül fizetem ki anélkül hogy megszólalnék hiszen észre veszem a tekinteteket amik engem figyelnek. Kilépve az üzletből rögtön betérek a wcbe. Felveszem az új ruhákat és a régieket kidobom a kukákba, de a képet áthelyezem ennek a gatyának a zsebébe. Fenomenális érzés végre megmosni a kezemet és arcomat. Hajamat átfésülöm kezeimmel és máris emberibb kinézetem van. Szinte kirúgom az ajtót még mindig semmi érzelmet nem mutatva arcomon. Tudom mi ennek a kurva "játéknak" a lényege. Veszítsem el önmagamat. Hiszen csak így jutok haza. Bár örülnék neki ha végre felfogná mindenki hogyha engem annyira felhúznak vagy kikészítenek hogy elvesztem az agyamat az nekik rossz. Szenvedni fognak. Meg fognak halni, kínok között. Vagy éppen gyorsan, magyarázatok nélkül. Meglátok egy gyorsétteremet és csak kéz mozdulatokkal az eladók tudtára adva mit is kérnék adom le a rendelésemet. Hús és sült krumpli. Nem nagy cucc de ezeket legalább ismerem. Fizetek és szinte minden pénz el is fogy a pénztárcából. Nyugodtan kezdek enni míg farkas szemet kezdek nézni az elém leülő férfival. A ruha boltban is ott volt. Hát nem viszik túlzásba a rejtőzködést a szemmel tartásomban. Amint végzek az étellel magam elé tolom és tovább kezdem bámulni a férfit. És érzem hogy ezzel csak minél jobban hergelem magam mígnem elpattan a vékony húr- Meg foglak ölni- mondom neki teljesen normális hangerővel nem érdekelve hogy akárki is meghallhatja. A férfi szeme elnyílik de ezen kívül semmi reakciót nem mutat- A barátaidat és a családodat is- mosolygok rá kedvesen majd végig mérve meglátom ujján a karika gyűrűt- És a feleségedet is. Végig fogod nézni ahogy megölöm és keservesen zokog. Mert tudni fogja hogy miattad kínzom. Olyan fájdalmai lesznek amiket még te sem bírnál elviselni- mondom neki nevetve míg saját gyűrűmet forgatom. Látom ahogy eluralkodik rajta a harag majd félre döntve az asztalt felém siet de időben lefogja két másik férfi. Mosolyogva nézem a jelenetet ahogy elvonszolják a fújtató férfit. Mély levegőt véve állok fel és sétálok el mintha mi sem történt volna. Amint kiérek a tömött helyről rögtön megkönnyebbülök. Idegesítő hogy nem értem mit beszélnek körülöttem. Leülök egy padra ami egy térre néz, nem mondom hogy rossz hely de jelenlegi helyzetemben szar. Elég sokan vannak és szinte minden megtalálható ezen a kis téren is. Egy szökőkút. Gyerekek, tinik, fiatalok és felnőttek. Árusok. Könnyedén dőlök hátra és élvezem a napsütést. Mi történik ha nem csinálok nekik semmit? Azért is büntetés jár? Hogy jussak haza? Teljes önerőből nem megy. Telefon nem esélyes, maximum öt másodperc. Ha én vezetem a járművet ha nem akkor is megállítanak. Az elején kikötötték hogy nem beszélgethetek, nincs tömegközlekedés se semmi. De tegnap...azaz három napja. Brazíliában ott volt a stáb. A felbolydulásra mindig jönnek. Talán...várjunk csak. Rám országos körözés van kiadatva nem? Bekerültem a nyilvántartásba mikor direkt bementem a börtönbe majd megszöktettem mindenkit. Remek, balhét kell csinálnom és akkor felfigyelnek rám. Ez a cél...a figyelem! Oké, Zayn Malik barátnője vagyok és bérgyilkos, csak nem lesz nehéz a figyelem felkeltés? Körül nézek hogy mégis mit tehetnék. Nincs szívem megölni egy gyereket vagy elrabolni, annyira mélyre még nem süllyedtem. Viszont...ha már úgyis figyelnek akkor talán őket kéne nyilvánosan kivégeznem. Pár golyót bekapok. De az oroszok kemények, talán hamar kiérnének. Vagy meg kéne próbálni újra telefonálni. Igen, végül is akkor maguktól jönnek. Nyögve állok fel és kezdek keresni egy alkalmas egyedet. Egy férfi előveszi a telefonját de látom hogy előtte beüt valamit. Nem jó...tekintetem végig vezetem de nem látok semmi használhatót. Nagyot nyelek és körbe nézek, annyira idegen itt minden. Érzem hogy könnyek gyűlnek a szemembe. A felhívásnak nem csak gyilkolás a módja. Hagyom hogy testem össze rogyjon és szemeimet lehunyom. Keményen beütöm a fejemet mire felnyögök de nem foglalkozom vele. Hallom a riadt kiáltásokat körülöttem de nem az én nyelvemen vannak. Tehát az itteniek előbb figyeltek fel rám, ez jó! Életem legjobb póker arcát erőltetem az arcomra még ha olyan izgatott is vagyok hogy mosolyognék legszívesebben.
-Szedd már össze!- ordít fel egy srác mire lelkesedésem rögtön alább hagy. De még sem teszek semmit, nem ugrok fel. Érzem ahogy két kar magához von és ölben kezd velem sietően távozni a helyszínről. Hagyom hogy fejem hátra hanyatlón mintha nem tudnám tartani.
-Cseszd meg- morogja a másik majd kocsiajtó nyitódásának a hangját vélem felfedezni. A férfi beül, továbbra is engem szorítva.
-Szegény csaj- sóhajt fel és érzem hogy fejemet mellkasára vonja. Kis híján elérzékenyülök...oké legalább ők kedvesek. Akkor nem ölöm meg őket. A kocsi zötykölődve elindul én pedig felnyögök.
-Hé csajszi, megvagy?- kérdi egy távolabbi hang mire rebegtetve kinyitom szemeimet. Össze rezzenek mikor végig nézek rajtuk mintha tényleg csak most térnék magamhoz. Légzésemet kapkodóssá teszem és jobban felülök a srác ölében. Ettől már kezd lelkiismeret furdalásom lenni amitől viszont szívem zsibbadni kezd. Zaynért játszom ezt...nem csalóm meg...soha nem tenném.
-Hol vagyok?!- kérdem értetlenül körül nézve és hangom olyan kétségbe esett hogy fontolóra kellene vennem a színészi pályát.
-Moszkva- jelentik ki egyszerre mire lefehéredek. De ezt nem kell megjátszanom. Moszkvában vagyok?! Mindig fővárosokba megyünk...ezt jó észben tartani.
-Haza akarok menni- hadarom el újra kapkodó lélegzet vétellel.
-Azt nem lehet- húzza fintorra a száját az a srác amelyiknek az ölében ülök- Mármint lehet csak hát...- inkább csak felnyög és nem fejezi meg mondandóját.
-Ügyesnek kell lenned hozzá- fojtatja a másik míg hátra dől az ülésen.
-Hova megyünk?- kérdem most már tényleg félve.
-Még mi sem tudjuk, majd a főnök közli- rántja meg vállát az alattam lévő.
-Középre ülhetnék? Nekem barátom van- felelem zavartan mire értetlenül rám néz majd középre csúsztat. Félek azt mondani hogy vőlegényem. Félek elvennék a gyűrűmet.
-Ki?- kérdi értetlenül az aki most már jobb oldalamon ül és az ölében ültem eddig. Gatyám zsebébe nyúlok és előveszem a képet. Felsóhajtok majd kihajtogatom.
-Haver, ez Zayn Malik- hökkennek meg- Akinek menyasszonya van- helyesbítenek ki engem.
-Ha elveszítek a gyűrűmet akkor megöllek titeket- felelem egyszerűen.
-Nyugi, nem kell a gyűrű- röhög fel a bal oldali. Szomorúan nézem tovább a képet és érzem hogy remegni kezd a kezem.
-Mikor elraboltatok...másnap lett volna az esküvőm- motyogom halkan míg egy könnycseppem a képen köt ki. Olyan mérhetetlen fájdalom uralkodik el a mellkasomban amit utoljára akkor éreztem mikor Zayn szakított velem. Mostanra férjes nőnek kéne lennem és boldognak.
-Uhm- nyög fel mindkettő zavartan. Feltör belőlem a zokogás míg kezeim között szorongatom a képet. Azt akarom hogy átöleljen. Érezni akarom az illatát, a hajába akarok túrni! Felhúzom lábaimat és átölelve őket hajtom fejemet a térdemre. Haza akarok menni! Nem idegen országokban küzdeni azért hogyan juthatnék haza! Hallani akarom a hangját. A színpad mögül akarom nézni ahogy énekel. Azt akarom hogy mellette kelljek fel, akarom hogy aranyos vagy éppen perverz dolgokat suttogjon a fülembe. Mérgesen fújom ki a levegőt és emelem fel a fejemet míg lábaimat vissza helyezem. A kissé elázott képet össze hajtom és vissza rakom gatyám zsebébe.
-Lépjetek ki vagy meg fogtok halni- felelem nekik egyszerűen megkeményítve a hangomat míg megtörlöm szemeimet- Komolyan mondom- nézek rájuk érzelmek nélkül.
-Ha ügyes lennél haza jutnál!- korhol le a sofőr mire félre biccentem a fejemet.
-Haza fogok, eddig vissza fogtam magam- felelem halkan míg magam elé meredek- És jelenleg örülj neki hogy még élsz. Mert azt ennek a két srácnak köszönheted. Különben már halott lenne itt mindenki és haza fele tartanék- felelem komor hangon míg hátra dőlök és lehunyom szemeimet. A következő város nem érdekel hol lesz. Nem érdekel mit fogok tenni. Nem érdekel kivel. A nap végére Zayn fog ölelni. Ha nem? Akkor én fogok ölni...


remélem tetszik, komizzatok. És szeretném felhívni a figyelmeteket arra hogy nyár van. Én pedig emberi lény vagyok, két blogot kéne írnom de csak ezzel foglalkozom mert ti ezt akarjátok holott én szívesebben írnám a másikat. Legalább azzal tiszteljetek meg hogyha nem minden nap hozok részt akkor azt csendben tűritek vagy hogy legalább komiztok. Szívesebben írnék mást, szívesebben lennék részeg de az a blog lassan kötelességem lett és nem a hobbim. Sajnálom ha bunkónak tűnök, én imádlak titeket csak azt hiszem elfelejtitek hogy én is ember vagyok.

Ui.: köszönöm a rossz és a borzalmas pipát:)

25 megjegyzés:

  1. Nos én igazából a másik blogból is olvasnám a részeket,de most nem ez a lényeg,hanem hogy egyes emberek nem tisztelik és becsülik azt amit értünk teszel. Az ilyenekkel nem kell foglalkozni mert fogadni merek,hogy ők még egy összetett mondatot sem tudnának alkotni.A többség szerint tökéletes vagy jó az amit írsz.Én személy szerint iszom minden szót. A nyár azért van hogy mindenki kikapcsolódhasson ,pihenjen és ez rád férne. Nem várhatjuk el tőled,hogy még nyáron is mindennap hozz nekünk részt.
    Na most a részről. húú már kezd az agyamra menni,hogy Jade bármit tesz az sosem jó és mindig kiütik. Már kezdtem megörülni,hogy feltudta hívni Luke-t erre a telefonnak annyi. Ez most komoly?? Remélem a következő részbe kitör a káosz és legyilkol mindenkit. Kíváncsi vagyok,hogy amíg Jade azért küzd hogy hazajusson addig Angliában mi van?? Zayn-nék nem próbálnak meg semmit? Lesz az ő szemszögéből rész ? Amúgy remek rész lett ,mint mindig és izgalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Őszintén szólva sajnálom de ezentúl hetente lesznek részek. Esetleg ha befejezem a harmadik évadot akkor majd ismét naponta rakom ki a részeket. Lévén hogy most elkezdtem írni megint, olyant amit akarok. És az egy könyv. Nem kiadatni akarom csak úgy írni hogy könyv legyen, nem pedig blog stílusban. Még csak az alapokat építem fel de élvezem. Szóval, azt hiszem ennyi. Szeretné ha az írást nem utálnám meg de majd leírom a következő rész végén:) Illetve nem lesz Zayn szemszög de ígérem hogy kapni fogtok arról is információt ők mit csináltak:) Imádás van! <3

      Törlés
  2. Na ide figyelj! Senki nem várja el, hogy napi szinten hozz rész! Írd a másik blogod is. Vagy amit akarsz. Van magánéleted azt is éld. Nem igazán fontos, hogy mindennap legyenek részek! ha hetente hozod akkor hetente. Nem haragszunk meg, ezért (leglábbis én nem). Imádlak. Én örülök, ha van új rész és köszi, hogy ezzel még jobban feldobtad a szülinapom! Imádtaaam a részt. :3 Imádlak ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és köszönöm szépen illetve boldog szülinapot. Valóban eldöntöttem már hogy hetente lesznek részek mivel újra szeretnék szerelmes lenni az írásba:) Imádás van! <3

      Törlés
  3. Szia Drágaság!
    Ne menjen el a kedved! Ne érezd kötelességednek! Azt írd, amelyiket akarod! Én személy szerint tudod, hogy hisztizek mindig a következő részért, de remélem azt is tudod, hogy ha csak hetente hozod a részt, annak is örülni fogok. Én szívesen olvasom mind a két történetedet. Te mondtad nekem, hogy ne foglalkozzak az idiótákkal, akik abban élik ki magukat, hogy a rossz és a borzalmashoz teszik a pipát. Most én mondom, hogy szarjál rájuk. Hihetetlenül jól, izgalmasan írsz. Imádjuk, amit csinálsz, és én személy szerint még azt is imádom, amilyen hatást váltasz ki belőlem. Imádom, hogy amikor olvasom az írásod, egy másik világba kerülök, és még azt is imádom, amikor agyfaszt kapok miattad. Fáradt vagy? Be akarsz rúgni? Másikat akarod írni? Tedd azt! Mi meg majd várunk! Hidd el, én napi 10 részt is olvasnék tőled, az sem lenne elég. De ne felejtsd el élni az életed, mert bele fogsz unni az írásba, vagy meg fogod utálni. Tarts egy kis szünetet, csináld amit akarsz. Ha nyarvogunk a komiban, hogy siess (márpedig én mindig nyarvogok), akkor is szarjál rá. Hozod, amikor tudod vagy akarod. Éld az életedet. Kapcsolódj ki. Csak ne érezd kötelességnek! Azért írj, mert élvezed!
    A rész pedig! Imádtam, bár ez nem újdonság. Kíváncsi lennék, mi van a többiekkel, vagy Luke mit szólt a hívásra. Sajnálom Jadet, de van egy ojan érzésem, hogy most van elege. ( Ahogy neked is)
    Írom, hogy siess a résszel, mert imádom olvasni, bár én a másik történetedet is szívesen olvasom. De csak annyira siess, amennyire kedved van. Ha egy hét múlva hozod, az is jó, csak Te rendben legyél! Tényleg ne kötelességből írj! Ha amazt akarod írni, akkor írd azt, de csak ha kedved, vagy időd van. Én azt is szívesen olvasom. :))
    Pihenj egy kicsit! Menj el a haverokkal, és légyszi helyettem is igyál! Bulizz, szórakozz, és amikor úgy érzed feltöltődtél, mi ott fogunk rád várni! Csak ne felejts el minket! Imádunk Téged! :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy és nem is zavar ha annyit írtok hogy siessek csak mikor már hat órakor kapom az olyan komikat hogy mikor jön a következő rész az feltud idegesíteni. Valószínűleg hetente lesznek részek a másik blogot pedig szüneteltetni fogom mivel könyvet akarok írni. Mármint nem olyan könyvet hogy ki akarom adni, egyszerűen csak könyv félét. Tudni akarom milyen mikor úgy építek fel egy sztorit, mikor nem bontom részekre hanem írok. Alig egy órája kezdtem el felépíteni vázlatokban és megszervezni a kis történetemet és élvezem. Szóval azt hiszem amint újra szerelmes leszek az írásba megint naponta lesznek részek de majd a kövi rész végén kifejtem:) Ami Jadeket illeti, nos nem lesz Zayn szemszög viszont majd lesz olyan rész ahol betekintést nyerhettek mi is folyt addig itthon. Remélem majd tetszeni fog, imádás van! <3

      Törlés
    2. Lehetek őszinte? Hülye kérdés, hiszen mindig őszinte voltam, még ha éppen nem örültél is neki. Őszintén szólva oké, legyen heti egy rész. Ki fogok bukni néha rajta, de nem baj, majd annál jobban várom a jövő hetet. Azt sem bánom, ha heti egy rész, és rövidebb, mint ezek, ha a másik törit nem szünetelteted, és legalább egy-egy nyúlfarknyi részt hozol oda is hetente. Eredetileg nem akartam, hogy azt elkezd, mert az azt jelentette, hogy ide nem jön a harmadik évad. Kicsit fenntartásokkal kezdtem el olvasni, aztán nagyon is megszerettem. Amikor pedig megnéztem a trailerét, belezúgtam. A trailer megmutatta, hogy most sem fogunk benned csalódni, lesznek érdekes fordulatok, amik rád jellemzőek. Onnantól még jobban vártam a részeket, még jobban érdekelt a történet. Mire igazán belezúgtam abba a történetbe, akkorra be akarod fejezni. Kéthetente egy rész? Esetleg? Tudom, hogy nem tetszik, hogy nyarvogok és hogy elégedetlenkedek, de ki kell állnom a másik blogodért, amit már nagyon megszerettettél velem.- A Te hibád! Minek írsz ilyen jól, és minek van ilyen fantáziád! Természetesen elsődleges legyen a könyv, ha az tesz téged boldoggá, és az adja vissza azt, hogy szeress írni. Én csak azt szeretném kérni Tőled, hogy ha a másik blogra ritkán hozol is részeket, akár csak 2-3 hetente, de ne hagyd abba. Én megszerettem azt is. Ide általában könnyebb komit írni, mert ez már szinte a minden napjaink része, az pedig még csak most indulna be igazán.
      Kérlek ne zárd be! Akár a havi egy rész is oké, csak ne hagyd abba. Ide meg hetente hozol részt, az is jó. Igaz, akkor még nagyobb agyfaszokat kapunk, de ezért szeretünk! :))))
      Imádlak, és remélem nem haragszol, de ki kellett állnom a másik blogod mellett! Főleg, hogy azt írtad, Te azt írnád szívesebben. Én meg olvasnám mind a kettőt, még ha ez azt vonja is maga után, hogy amoda nagyon ritkán hozol részt. Imádlak, Te Nő!
      Remélem a könyvedet valamikor olvashatjuk, és hogy a könyvnek hála megint szerelmes leszel az írásba!
      Puszi: Klau

      Törlés
    3. Oké, szüneteltetés vissza vonva. Próbálkozom részt vinni oda is amikor tudok. Nos úgy vélem a könyvet mindenképp olvashatjátok majd. Már ha elfogadható lesz ám már most tudom az elején húzni fogjátok miatta a szátokat:D Még csak a felépítésnél tartok ám már most nehéznek bizonyul leginkább a folytonos írással lesz bajom. Ha nem is nyár végére de következő nyár végére szerintem már olvasni tudjátok majd:D abszolút nem baj egyébként hogy kiálltál a másik blogért. Azt nehezebb írni mint ezt bár talán ezért is vagyok vele úgy hogy szívesebben írnék. Azt hiszem a változatosságra vágyom csak. Minden estre próbálok részt hozni ide is, oda is, a könyvecskémet is írni magamnak aztán majd meglátjuk:D Imádás van! <3

      Törlés
  4. Szia! Ne érezd kötelességednek az írást, hanem csak egy örömforrásnak, vagy akármi. A részeket akkor hozd, amikor időd engedi, ne akkor mikor valaki követeli. Legszívesebben én minden pillanatban a blogod olvasnám, hiszen ez annyira jó, hogy hihetetlen. Mint blogíró is gratulálnék a blogodhoz. Nem egyszer olvastam újra az elejétől, hiszen annyira tetszik. Nagyon jól írsz, van hozzá tehetséged. Ez lett a kedvenc blogom mikor rátaláltam erre. Remélem még nagyon sokáig fogod írni, de csak, ha időd engedi. Éld az életed minden kötelesség nélkül. Ne függj mástól. Csak így tovább!
    Ui.: Csak annyi, hogy remélem írsz arról, hogy mi van eközben Angliában Zaynékkel, illetve a telefonhívásból is mi lett. Meg én személy szerint örülnék, ha több szó lenne az 1D-s srácokról. Mármint többször is szerepeljenek a részekben. Bár mondjuk most Dervish karaktere fogott meg nagyon. Bocsi a sok rizsárt. Legyen szép napod, heted, nyarad!
    N xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a következő rész végén majd kifejtek mindent:D És nos, Zayn szeszög nem lesz viszont betekintést később nyerhettek mi is folyt ezalatt Londonban. Egy részben már lesz egy kicsit több szerepük a srácoknak ugyanis ez a térjünk vissza a gyökerekhez évadnak indult számomra szóval lesznek itt még 1D srácok és minden nyalánkság:D Imádás van! <3

      Ui.: A többiek köszönhetik neked a kilencedik résztől jövő dolgokat, eszembe jutott pár ötlet és már körvonalazódnak is bennem:D Köszönöm!

      Törlés
  5. Visszatértem !
    Kezd kiborítani ez a "Juss haza ,ahogy tudsz" játék...
    Sajnos eddig időm nem engedte ,hogy olvassam ezt illetve a másik blogod,de újult erővel és minden mással mától kezdve elolvasom az összes részt.
    Bár nem jelentkeztem /amit borzasztóan sajnálok/ hálás vagyok ,hogy ennyire odaadó vagy ☺
    Én nem szeretném ,ha miattunk nem lenne időd másra...Engem nem zavarna ,ha mondjuk hetente 2-3x kapnánk részeket /ha sok lenne ez neked,persze lehet hetente 1 is/
    Nekem még most az utolsó hét a suliból..Pénteken ballagok utána pedig ígérem teljesen visszatérek!!
    Kedves(!) emberkék,akik szerint borzalmas volt az előző rész...Kérlek titeket mutassátok már meg ,hogy TI mit tudtok a fikázáson kívul..Gratulálok nektek ,hogy ennyi az értelmi szintetek..Jár a taps !! #bizonyítsmajdítélj
    Imádlak,fel a fejjel ! ❤❤❤
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy:D Azt hiszem heti 1-2 rész lesz, a másik blog szünetelni fog vagy talán heti egy rész. A következő rész végén majd kifejtem:) De nagyon szépen köszönöm és hálás vagyok! Jó ballagást:3 Az mindig élmény az embernek:) Imádás van! <3

      Törlés
  6. Hali! Szoval teljesen igazad van nem kell hozni minden nap elég hetente én ugy vagyok vele hogy ha van rész akkor van ha meg nem akkor meg megértem hiszen mindenkinek van magánélete és ami az illeti kicsit hiányzik a másik blog hiszen azt is annyira olvasnám! De ha nem lesznek itt olyan gyakran részek az sem lesz baj az a lényeg hogy majd lesz és mindenki izgatottan fogja olvasni!:D
    Jo nyarat menj és bulizz, hülyéskedj a barátokkal és kicsit kapcsolodj ki!:)❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megértést, drága vagy! Imádás van!:3

      Törlés
  7. Szia!
    Először is nagyszerű rész volt. Bár tőled mit is várjunk. Tetszik ez az új szál amit viszel viszont érdekel az os hogy mi folyik eddig Zaynéknél. Imádom!
    Másodszor pedig megértelek.:D
    Lehet hogy néha azt akartam hogy gyorsan hoz részeket( amit sajnálok) de ezt váltod ki belőlem. És tényleg elég hetente hoznod részeket így legalább még nagyobb odaadással olvasó majd a műveidet. Szívesen olvasnám a másik blogodat is és talán neked most az jobb lenne ha ezt egy pár hétig szünetelteted és talán ujúlt erővel folytathatod ezt. Talán. Tudom mi abba beleőrülnénk de legalább neked jobb lenne. És szívesen elovasnám a könyvedet mert nagyon érdekel. És miről fog szólni?
    Sajnálom hogyha megbántottalak vagy mi? Tényleg élvezd a nyarat legyél részeg:D. És legfőkebb pihenj komolyan. Ezen a héten ha bármit is felraksz akkor nem fogom tudni elolvasni mert nyaralok de maj komizok ha visszajöttem.
    Imádlak te nő nagyon is.
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök hogy tetszett:) Egyik blogot sem szüneteltetni csak ritkábban jönnek majd a részek. A könyvet ha valami isteni csoda folytán tényleg sikerül megírnom akkor azt úgyis olvashatjátok majd. Viszont az már most tuti hogy fantasy lesz:3 Jó nyaralást és puszi! <3

      Törlés
    2. Fantasy? Na ne már én is pont nem rég kezdtem egy ilyen könyvbe(írni). És köszönöm remélem jó is lesz:D érdekel már az a kis könyv

      Törlés
  8. Imadom!!!! *-*
    Nyár van nyugodtan pihenj es erezdd jol magad!:) a blogrol pedig ha csak 2-3 hetente lenne resz(mondjuk)en akkor is mosolyogva olvasnam el es nem zsortolodnek :)
    Szeret es imadas van! :* <3
    Pusziiiii:Kinga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök hogy tetszik:) <3

      Törlés
  9. Te jóságos ég! Imádom! ♥
    Viszont eléggé meghökkentem amikor láttam, hogy már két új rész van fent és én lemaradtam :( Szóval egy-kettő nekiálltam elolvasni és behozni a lemaradásom. Először is: Mi a fasz?! Miről maradtam én le? Párizs? Rio De Janerio?! Moszkva? Hogy fog hazajutni? És Zayn?
    Másodszor is azon belül amit nem értek: Most már a menyasszonya lenne? LA-ben lett volna az esküvő? Vagy valamit félreértettem? Áhh! Rossz tudatlannak lenni.
    Harmadszor is: Waa! Szegény Zaynie tuti ki van! :(
    Siess a kövivel, mert megőrülök!
    Imádás van♥♥♥
    XxEmy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet én néztem be mivel hogy nem vagyok otthon a családi kapcsolatok megnevezésében de tudomásom szerint a menyasszony a már megkért lány de nem elvett. Az a feleség amikor már el is veszik. És igen zajlanak itt az események de azért örülök hogy tetszik:) Imádás van<3

      Törlés
  10. Szia Istennőm! Ne légy szomorú! :( Te nagyon jól írsz! Nagyon szeretem a történeted és téged is. Örömmel vettem, hogy eltaláltam azt, hogy Jade világ körüli útra indult, :D bár a többit sajnos még mindig nem értem. :( Hajrá,Jade! köszönöm, hogy ilyen gyorsan hoztad a részt! Imádlak! Millió cuppanós puszi: papnődtől! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök hogy tetszik. Imádás van! <3

      Törlés