2015. június 19., péntek

Harmadik Évad: Harmadik Rész

-Jézusom jól vagy?!- ront be az edző terem ajtaján Zayn csapzottan mire össze rezzenek ő pedig megtorpan ahogy végig néz rajtam- Ezt én?!- kérdi kétségbe esetten felém lépkedve.
-Nincs semmi gáz, jól vagyok- mosolygok rá a földről lévén hogy csak ülök itt bent és ennyi. Nem vagyok többre képes, azt hiszem én is sokkolódtam nem csak ő. Elvégre bekövetkezett az amitől féltem. Csak akkor még azt hittem én ölöm meg őt.
-Annyira sajnálom Babe- suttogja fülembe míg mögém ül és karjai közé von.
-Készülni kéne az akcióra Zayn. Menjünk- mondom neki halkan míg felállok és ezzel kitépem magamat az öleléséből.
-Semmire nem emlékszem- szólal meg halkan mikor már nyitnám az ajtót.
-Pihenned kell- fordulok felé komoran míg hátamat az ajtónak támasztom.
-Babe, mondtam már. Tudom hogy...
-Kussolj!- üvöltök rá kikelve magamból mire látom ahogy megszeppen és értetlenül rám néz- Ha nem vagyok a világ egyik legjobb bérgyilkosa akkor úgy járok tegnap mint Luke felesége te barom! Nem én támadtam rád! Hanem te rám Zayn...én...még így is kis híján kinyírtál- nyögöm ki nagy nehezen míg érzem hogy újra elbőgöm magamat. Nem megy....ez...tudom hogy nem tudott magáról de ez akkor is kurva ijesztő volt!- Csak felejtsük el- suttogom neki míg remegő kezekkel kinyitom az ajtót és ott hagyom őt bent. Sietős léptekkel igyekszem Ben és Luke irodája felé míg megtörlöm szemeimet és rendezem légzésemet. Mérgesen nyitok be és le vágódom az ajtótól az egyik legtávolabb eső székre. Hátha így Zayn nem ül mellém. Nem akarok a tegnapiakról beszélgetni, kurvára nem...
-Hol vannak a többiek?!- nyög fel Ben rám nézve mérgesen.
-Honnan tudjam?- kérdem értetlenül váll rántva.
-Zaynt csak tudod- szólal meg halkan Luke.
-Az edző terembe. De egyébként ott a kibaszott mikrofon, beleszólsz hogy jöjjenek és itt lesznek!- csattanok rájuk dühösen mire látom hogy megszeppenek.
-Veszekedtek- állapítja meg Luke fejcsóválva míg szája elé húzza a kis mikrofont- Seggarcok gyertek az irodába az esti akció miatt- harsogja a mikrofonba mire kintről is behallatszik az ahogy a hangszórókból az ő hangja kezd szólni. Körmeimet kezdem piszkálni az ölemben de tekintetem szinte rögtön átsiklik kezeimre. Apróbb karcolások, vágások, varrások. Mély levegőt veszek és fel sem nézek arra mikor valaki benyit. Tudom hogy nem Zayn az, ismerem a járását. Mondjuk csodálkoznék ha ő érne be legelőször, azt hiszem sokkolódott. Ez egy ilyen, mindenki sokkban van. Bár szerintem a reggel is eléggé sokkoló hatású lehetett neki. Vagyis délután, hiszen csak akkor kelt fel. Kíváncsi vagyok mit hihetett mikor meglátta romokban a szobánkat. Elvégre, az ajtón van egy lyuk hiszen átütötte, a fürdő szoba ajtó kiszakadt. Az íróasztalon szinte minden eltört és egy darabka oldalt is letört belőle. A fürdőben minden a földön pihen plusz az össze tört tükör. Valahogy úgy érzem megérdemelte a kisebb szívrohamot. Elvégre tegnap este én is szívrohamot kaptam. Féltem tőle...nagyon. Hiszen tudom mikre képes! Vajon Luke felesége is ezt érezte? Félve pillantok fel Lukera és csak most veszem észre hogy már Zoekkal beszél. Mikor ő rá rontott a feleségére vajon milyen lehetett? Én azt gondoltam hogy ha nem vagyok elég ügyes megöl...megöl az akit szeretek mindennél jobban. De Luke felesége? Esélye sem volt úgy mint nekem. A történelem ismétli önmagát...vajon legközelebb én leszek aki meg akarja ölni őt? Számomra ez elképzelhetetlen, de hát neki is az volt. Lukenak és Zaynak is.
-Minden oké?- kérdi Luke a szemem előtt legyezgetve mire fejemet kissé megrázom hogy helyre rázódjanak a gondolatok.
-Menj el Zaynért. Beszélni akar majd veled, tuti- mondom neki halkan fintorogva mire felhúzott szemöldökkel értetlenül néz engem- Menj- kérem őt újra mire kételkedve de feláll. Fejemet újra lehajtóm és ölemet kezdem nézni. Nem hiszem hogy félnék tőle...azt hiszem. Tudom hogy nem bántana önakaratából.
-Megvárjuk Zaynt és Lukeot vagy elkezdjük nélkülük?- sóhajt fel kérdően Ben míg végig vezeti a tekintetét a csapaton.
-Ők is benne vannak ráadásul együtt. Várjuk meg őket- vágja rá rögtön Zoe mire Ben megforgatja a szemeit és hátra dől a székében majd rám néz.
-Oké- sóhajtok fel még mielőtt meg kérne arra amit akar. Felállok majd kisétálok a teremből. Tudom hogy azt akarja hogy szóljak nekik, de pont most miért pont én?!- Ben türelmetlen- felelem halkan mikor meglátom őket a földön ülni. Mind ketten rám kapják a szemüket és a szívem szorul össze ahogy azt látom hogy Zayn sírt. Oké, én nem akartam durva lenni!- Jézus Zaynie minden oké?- kérdem rögtön félve míg gyorsan lépkedem mellé. Szinte rögtön felpattan és magához húz.
-Ne haragudj rám Babe- suttogja a fülembe míg erősen szorít magához. Lábaim már a levegőben lógnak de azért vissza ölelem őt és szájára nyomok egy puszit.
-Mondtam hogy nincs gáz- suttogom neki halkan szemébe nézve.
-Luke beszélni akar veled- suttogja ajkaimra mire értetlenül oldalra hajtom a fejemet és lenézek Lukera.
-Menj be Benhez. Később beszélünk. Szeretlek- mondom Zaynnak mosolyogva csak hogy jobb kedve legyen. Utálom mikor rossz kedve van, főleg ha miattam. Mikor tudom hogy ő nem akart volna bántani.
-Szeretlek- motyogja nyakamba míg még egyszer szorosan magához húz. Lerak a földre majd Lukera néz és végül elsétál.
-Mit éreztél mikor rád támadt?- szegezi nekem rögtön a kérdést mire ledermedek.
-Ühm...Luke én...
-Tudni akarom mit érzett a feleségem- szögezi le komoran mire inkább én is leülök mellé. Mély levegőt veszem majd rá nézek. A hideg kiráz ahogy az elmúlt estére gondolok újra...
-Féltem. Rettegtem. Az járt a fejemben hogyha nem cselekedek akkor megfog ölni. És valahogy leblokkoltam a tudatól hogy az az ember öljön meg akit mindennél jobban szeretek. De tudtam hogy nem ő az...mármint...láttam a fekete szemét. Tudtam hogy ő maga tisztán nem tenné ezt. De mégis...olyan fura volt- hadarom el neki míg én a falat bámulom mindaddig amíg ő engem.
-Köszönöm- motyogja maga elé üres tekintettel és szomorú kifejezéssel- És sajnálom amiért lecsesztelek. Ha mondtad volna hogy...
-Ne mond másnak. Eleve csak azt akartam hogy ő tudjon róla. Így talán végre pihenni is hajlandó lesz legközelebb- rántom meg a vállamat egy keserű mosollyal.
-Gyere- sóhajt fel megdörzsölve tarkóját amíg feláll. Kezét felém nyújtja én pedig mosolyogva fogadom el- Kemény lesz az este- húz magához motyogva. Keze szinte beteríti egész vállamat és ez most olyan megnyugtatóan hat.
-Rossz előérzetem van- sóhajtok fel szomorúan mire fintorogva lenéz rám majd kinyitja nekem az ajtót és előre enged.
-Akkor elkezdhetjük?- sóhajt fel Ben mire Luke némán bólint. Leülök a Zayn mellett lévő székbe mire ő megfeszül. Értetlenül nézek rá és csúsztatom kezemet combjára. Szomorúan néz rám mire csak rá mosolygom újra. Talán kettőnk közül őt viselte meg ez az egész jobban. Fancsali mosolyt kapok tőle majd ujjait össze fűzi enyémekkel és kissé megszorítja kezemet.
-Szóval, Luke és Zayn megy erre a pontra- kezdi harsogni majd most is megnő az a bizonyos pont- London közepén található, eléggé jó hely. Ez a legvalószínűbb a fészek helyének. Dave nyomass egy utca képet- kéri a laptopos srác felé fordulva. Szinte ki se mondja de már ott virít a kép- Kösz. Na erről az épületről lenne szó. Három bejárat és plusz egy is van lefele a csatornákhoz. Mint mondtam, irtó jó hely. Nehéz elképzelnünk hogy máshol van fészek. Ráadásul mozgolódás is volt pár napja- mosolyodik el Ben. Jó hogy ő ennek örül, én csak görcsösen megszorítom Zayn kezét és félve felnézek rá. Nem néz le rám és nekem a szívem szorul össze ettől. Vissza fordulok a tábla felé mire már a mi pontunk világít nagyobban- Ide megy Jade és Dervish- kezdi rögtön és már kérés nélkül jelenik meg egy utca kép- Eléggé elhagyatott. Ráadásul szinte London határa. Mozgolódás nem igazán volt. Kicsi az esélye de azért van. Egy bejárata van. Vagy esetleg az ablakok és az épület tetején kialakított helikopter leszállására alkalmas terület. Bár azt meghalljátok szerintem és túl feltűnő szóval marad továbbra is hogy egy darab ajtó van- rántja meg a vállát Ben mire rá mosolygok Dervishre aki csak biccent nekem- Ez itt Zoe és Stan pontja. Két ajtó van, semmi mozgolódás de egy erdő veszi körbe- néz hátra fintorogva.
-Rossz előérzet- csóválja meg a fejét Zoe.
-Jade is ezt mondta kint- szól közbe Luke mire Ben értetlenül néz rám majd Zoera.
-Miért?- kérdi és hangjában is felfedezhető a tömény értetlenség.
-Kezdjük azzal hogy hiába tűnnek jó helynek ezek szarok. Vissza foglalhatnák régi erődöket. És mindegyik mellett ott megy a főút Ben- sóhajtok fel a térkép felé mutatva.
-Cseszd meg tényleg- nyög fel Dave és már kékkel ki is jelöli azokat a forgalmasabb utakat amikről beszéltem.
-Oké, de pont ezért jó. El tudnak futni ha akarnak. Nem olyan erősek hogy háborúzzanak- csóválja meg a fejét Zayn mellettem.
-Ha nem akarnának háborúzni akkor már a kontinenst is elhagyták volna- hördül fel Zoe.
-Szerintem még csak olyan meglátjuk alapon vannak. Próbálnak erősödni és szervezkedni- rántja meg a vállát Dervish.
-Mindegyik közelébe van legalább egy középsuli. Elég jó alanyok jönnek onnan ki- szólal meg most először Darren is.
-Túl sok idő kiképezni őket- legyinti le Zoe.
-Idejük van, hisz úgy gondolják ha eddig nem akkor már most sem fogjuk megtorolni az esküvőt- világít rá a kisebb tényre Stan míg megdörzsöli állát.
-Aki szerint hülyeség rakja fel a kezét- nyög fel Ben mire én és Zoe rögtön a magasba emeljük a kezeinket.
-Nem hülyeség, csapda- mondjuk egyszerre mire össze mosolygunk.
-Ki szerint van értelme ennek- lép túl rajtunk Ben mire mindenki más felrakja a kezét.
-Jézus- rázom meg a fejemet esélytelenül.
-Mi pedig ide megyünk Darren. Ezt majd később megbeszéljük, indulnunk kell- hadarja még el Ben majd fel is áll- Mindenki a furgonba. Közösen megyünk a parkolóhoz és onnan mindenki megy a maga irányába. Dave marad ott a furgonba és segít minket ahogy tud- sóhajt fel kiviharozva az ajtón. Mérgesen állok fel és rögtön mellém is lép Zoe. Nem szól egyenlőre semmit csak futva követjük a többieket. Amint bevágódunk a furgonba ami már most tele van gépekkel és monitorokkal már el is indulunk. Dave elkezdi bekapcsolni a sok szarját míg én leülök a fal mellé. Egyik oldalamra Zoe míg másikra Zayn kerül. Zoe mellé pedig Stan míg velem szembe a többiek. Kivéve Lukeot hiszen ő vezet.
-Ez gáz lesz- súgja oda nekem Zoe mire egyetértően bólintok.
-Azt nem értem mit akarnak és hogyan- sóhajtok fel kinyújtva lábaimat.
-Mindenki most rakja be a fülébe. Csak hogyha gáz lenne vele akkor itt még meg tudom csinálni- hadarja Dave míg mindenkinek ad egy fülest. Belenyomom a fülembe és hallom ahogy elkezd működni.
-Tökély- feleljük egyszerre mire Dave bólint és vissza tér a gépeihez.
-Pesszimisták vagytok- szól oda nekünk Ben míg felénk lök pár fegyvert és rögtön tárazni kezdjük őket.
-Realisták te barom- förmed rá Zoe- Majd ha szét lövik a seggeteket akkor emlékezzetek arra hogy mi megmondtuk- morogja maga elé mire felnevetek.
-Igaza van- védem meg mikor a többiek is motyogni kezdenek.
-Most már félek- sóhajt fel Dervish mire rámosolygok valamiféle biztatás nyújtva.
-Velem jössz. Te mindenképp túléled- röhögök fel mire elfintorodik.
-Hagyd ezt- szólal meg csendesen Zayn míg megfogja kezemet. Fejemet vállára hajtom és beszippantom férfias illatát. Államat megtámasztom vállán és felnézek rá mire ő le rám.
-Szeretlek- mondom neki szomorúan lebiggyesztve ajkaimat mire elmosolyodik.
-Én is szeretlek Babe- suttogja halkan míg megcsókol. Szememet lehunyom és kiélvezem azt a kis időt amit ajkai az én ajkaimon töltenek.
-Kiszállás!- harsog fel Luke mikor leállítja a kocsit. Lustán kelek fel és ugrok ki a furgonból.
-Oké, mindenki tudja hova kell mennie?- kérdi Ben végig nézve a kis csapatunkon míg én össze gumizom a hajamat. Mindenki közli hogy igen míg én továbbra is a hajammal szerencsétlenkedem.
-Gyere ide Jadey- sóhajt fel Zayn és ölelésébe húz- Vigyázz magadra. Sajnálok mindent én komolyan nem akartam és soha nem akarlak bántani csak...
-Tudom szívi- nevetek fel alsó ajkamat beharapva.
-Szeretlek, ezután a szarság után ha kell akkor megszöktetlek és Vegasban elveszlek feleségül- nevet fel végre úgy igazán boldogan míg homlokát enyémnek hajtja.
-Örömmel fogadnám- puszilom meg a száját lábujjhegyre állva.
-Mrs.Malik- simít végig az arcomon mire érzem hogy elönt a pír.
-Vigyázz magadra- suttogom neki mikor hallom hogy a többiek már tipródnak. Alsó ajkamhoz hajol és megtépi azt mire rögtön nyaka köré fonom karjaimat. Érzem hogy felemel mire nevetve hajlítom be lábaimat amíg ő fordul egyet ezzel már az ő hátát látják a többiek. Erősen szorít magához derekamnál ami most mindennél jobb érzés. Nyelve végig szánt az én nyelvemen mire kissé meghúzom haját és érzem ahogy elmosolyodik. Beleharapok én is alsó ajkába és kissé meghúzom magam felé.
-Két jegy Vegasba holnap reggelre. Eltölthetnénk ott az a két hetet- morogja a számba mire elhúzódom tőle és hitetlenkedve nézek rá- Ha nagy esküvőt szeretnél akkor lehet nagy is nem muszáj rögtön holnap hogy csa...
-Jó lesz holnap- nevetek fel magamhoz húzva egy ölelésre mire elkezd velem forogni.
-Holnap ilyenkorra már Mrs.Malik leszel- rak le a földre míg fülembe suttog.
-Jade Malik. Furán hangzik- nevetek fel kissé zavartan.
-A legszebb amit valaha hallottam- puszilja meg újra a számat.
-Mehetnénk már?! Nem kalkuláltam ennyi időt nektek- röhög fel Ben mire látom hogy Zayn bemutat neki.
-Szeretlek- csókolom meg még gyorsan majd elindulok a kocsi felé ahol már Dervish ül az anyósülésen. Beülök mellé és rögtön le is húzom az ablakot akárcsak fogadott öcsikém. Ahhoz képest hogy pár perc múlva éjfél elég meleg van. Elindítom a kocsit majd elindulok. Mögöttem jönnek Benék is. Azaz Zayn is. A kocsijuk felgyorsít majd mellettünk felveszi a mi tempónkat.
-Szeretlek babe!- kiált át Zayn egy fél mosollyal amit már olyan régen láttam mire elnevetem magam és kissé fájó szívvel nézem ahogy lehagy minket az ő kocsijuk. Befordulok jobbra majd Dervishre nézek mellettem.
-Nyugi- kacsintok rá mire felhördül és elővéve fegyvereit újra leellenőrzi őket- Büszke vagyok rád- mosolyodom el miközben újra az útra figyelek.
-Miért?- kérdi halkan de nem tekint fel rám.
-Jó vagy a szakmában. És nem szállt el az agyad. Figyelsz a részletekre, büszke vagyok- rántom meg a vállamat felnevetve.
-Túl jó kedved van ahhoz képest hogy Zayn tegnap kis híján agyon vert és ma egy csapdába hajtunk szerinted- mondja morogva mire kedvem rögtön alább hagy.
-Tudod, tegnap féltem. De tudtam hogy az ott nem igazán Zayn. És szeretem szóval úgy fogom fel mint egy figyelmeztetést. Neki muszáj pihennie ahogy Lukenak és nekem is. Különben nehezebben irányítjuk ezt a szart. Illetve a csapdát illetően még mindig Ben és Luke az igazi vezetője a szervezetnek. Szóval ha szerintük nem az akkor befogom a számat megyek és csinálom- hadarom el neki majd mondanom végén felsóhajtok és egy pillanatra rá nézek. Előre mered viszont semmi érzelmet nem tudok róla leolvasni.
-Mérges vagyok Zaynra- fújja ki a levegőt valóban mérgesen.
-Te mindig mérges vagy Zaynra- nevetek fel megállva egy piros lámpánál.
-Mindig ad rá okot- rántja meg a vállát mosolyogva. Nem szólók semmit csak újra elindulok mikor a lámpa zöldre vált.
-Talán ma elkaphatod a nővéred gyilkosát- szólalok meg végül még is csak rá szánva magamat arra hogy ezt megosszam vele.
-Tudom- feleli feszülten míg leállítom a kocsit az épület előtt. A kis fülesek szinte rögtön bekapcsolnak.
-Megérkeztünk- felem szinte mindenkivel egyszerre.
-Remek, mindenki látja az épületét?- kérdi Ben.
-Aha- feleli először Dervish majd szép lassan mindenki más is megerősíti. Fejemmel intek neki mire kiszállunk a kocsiból. Két kezembe szorítom a már olyan régen látott Desert Eagle-eket. Jobban szeretek először két fegyverrel indulni hisz a végére mindig már csak egy késem marad...
-Indulás- hallom meg Luke halk hangját. Kibiztosítom a fegyvereimet pont akkor mikor Dervish mellém ér. Rákacsintok mire halkan felkuncog. Fegyverünk csövet össze ütjük majd elindulunk előre.
-Egy ajtó- suttogom neki mire rám néz egy "na ne" nézéssel. Tudom hogy ő is ott volt a megbeszélésen csak hát...ah könyörgöm olyan mint az öcsém! Felnéz rám mire megszorítom a fegyverem markolatát majd berúgom az ajtót és vissza is simulok a falra. Nem jön lövés, semmi hang. Értetlenül nézek Dervishre aki csak megrántja a vállát.
-Fedezz- suttogja nekem mire szemem elkerekedik. Nekem ez túl fura. Fejemet rázva lépek be rögtön mögötte két irányba tartva fegyvereimet.
-Baszki- nyögök fel rögtön magam mögé küldve Dervisht.
-Meg van a fészek- nyög fel Dervish míg belököm egy hozzánk közel eső oszlop mögé. A fél tárat vagy rájuk lövöm míg én is követem az elég vastag oszlop mögé. Tele van fegyveresekkel a szoba!
-Nekünk is megvan a fészek- feleli lihegve Zoe.
-Nálunk is fészek van- felei halkan Ben.
-Fészek- nyög fel Zayn mire érzem hogy kiszárad a torkom.
-Nem akarok köcsög lenni de mi megmondtuk- morogja Zoe elkeseredett hangon.



Kukucs! Íme egy új rész:3 Remélem tetszik! Iratkozzatok fel, komizzatok és pipáljatok:) Imádás van! ^^

14 megjegyzés:

  1. És a végén ez a mondat jutott eszembe: MI A FASZ?! Hát ez. ez. ez. nem hiszem eeeeel. Remélem mind túlélik. Kíváncsi vagyok már nagyon. Várom a köviit ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Na ide figyelj, Te kis szadista, gonosz banya! Részt akarok, de azonnal!!! Fogy a francba lehetett ezt itt abbahagyni! Te! Én nem tudom mit csinálok veled! Tegnap agyhalál, most idegsokk. Te tényleg ki akarsz csinálni! AKAROM A KÖVETKEZŐ RÉSZT!!!! MOST!!! AZONNAL!!!
    Zaynt sajnálom, Jade remélem nem fog félni Zayntől. Te nő! Most esik le! Ezek így nem tudnak menni Vegasba! Esküvőt akarok! Még ha Elvis adja őket össze, akkor is! Ki ne merd nyírni egyok szereplőt se, mert nem tudom, mit csinálok veled! Elkezdted hozni az új évadot, aminek örültem, mint egy hülye, erre már a 3. rész végén zaon kell izgulnom, hogy az eddig hiányolt szereplőimet kinyírod! Nem teheted ezt velem!!! Ilyenkor úgy utállak, amikor így fejezel be egy részt! De azért még mindig Imádás van!
    Nincs valakinek szülinapja véletlenül ma vagy holnap? Csak hogy részt kapjunk!
    JA! Elfelejtettem! Tegnap a komit megírtam neked, és még 3-szor elolvastam a részt, mire az agyműködésem helyre állt! Kicsinálsz, Te nő!!!
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, az első reakcióm az volt hogy nevettem. Ne haragudj:DDD Én nem akarlak kikészíteni titeket de ezt a blogot ezért szeretitek:D Holnap hozok részt, nyugi van:D Sajnálom az idegsokkot és az agyhalált is de azért örömmel vettem hogy minden kiakasztó dolog ellenére is tetszett:D Imádás van! <3

      Törlés
  3. Remeeek rész lett. Tetszik,hogy végre volt egy kis Dervish-Jade rész hiszen olyan aranyosak így együtt mint a két testvér és ahogy Jade védeni próbálja. :) Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz ebből hisz mindenkinél megvolt a fészek. pont a legizgalmasabb résznél hagytad abba pedig már kezdtem belelendülni és nagyon beleéltem magam. :D Egy kicsit már megenyhültem Zayn felé,de még sokat kell azért tennie . :) Siess a következő résszel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, és igen már kellett egy kis Dervish-Jade rész:3 Holnap hozom a részt és akkor már pár dolog kiderül:3 Imádás van! <3

      Törlés
  4. Úristen! Ez k*rva jó!!! (csak az nem, hogy Jade-t így elverte Zayn) De amúgy még mindig te írsz a legjobban Istennőm! Úúúgy várom a folytatást!!! Millió cuppanós puszi: papnődtől! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyire tetszett:D Holnap hozok részt!:) Imádás van!! <3

      Törlés
  5. Agyfasz...
    Komolyan kikészítesz te nő hogy lehetsz ilyen gonosz?! Megőrjítesz. Komolyan annyira hiányzott ez a z egész. Wao... Baromi jó volt mint mindig.
    Szegény Zaynie sírt annyira sajnálom. Jade pedig hozta a formáját kemény csajszi. Luket szerintem még ennél is jobban megimádtam he ez egyáltalán lehetséges:D igazi apa. Ben pedig egy hatalmas seggfej. Nem tudom az első évadban olyan cuki volt most pedig egy bunkó paraszt. Dervish szeretem ezt a gyereket olyan édes igen nekem ő édes.
    Most pedig egy kis szidás: Hogy. Lehet. Pont. Itt. Abba. Hagyni?!!!!
    Hogy? Nem lehetsz ilyen kegyetlen velünk. Csak nem utálsz?😶
    Imádtam és a komikban olvastam hogy holnap jön. Nem tudom hogyan fogom kibírni ezt az egy napot!
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és igen megpróbálok holnap részt hozni:) Egyáltalán nem utállak titeket, sőt! Imádlak titeket! Egyszerűen csak így majd jobban várjátok a következő rész:) Én próbálkoztam hogy Ben újra kedves legyen de nem ment:D Marad seggfej és kész:D Imádás van! <3

      Törlés
  6. Először is. NEM NYÍRHATSZ KI SENKIT!!! Senkit! Èrted?? Nem teheted ezt meg velem! Velünk. Ne legyél gonosz. Másodszor.. Esküvőt akarok. Rendeset. Nem egy olyat akol csak Jade és Zayn van jelen. Persze én is szeretném hogy minél hamarabb összeházasodjanak, de a többiek legyenek ott pls:c Nem tudom meddig fog elfajulni ez a fekete szemes cucc, de ne legyen már senkinek semmi baja. Ne vesszenek megint össze mert komolyan idegbeteg leszek. Ahh. Megőrjítesz te nő! Imádás van.<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, a kérések alapján amiket eddig kaptam írnom kéne valami öregek otthonáról:D Könyörgöm drágáim ezért olvassátok a blogot. Vér és erőszak:D Szóval, nem ígérek semmit. Halálozások és esküvők terén sem:D Imádás van! <3

      Törlés
  7. Oooo én már ezt nem birom miért pont a legizgibb részeknél haygid abba??Végre valami ami megnyugtat ma az ez a rész volt hiszen ma elég ideges voltam de igy olvasás közbe ellazultam:) Huu gyorsan jött Zaynek hogy menjünk Vegasba és a feleségem leszelXD nagyon jo resz volt szoval mivel ma volt a ballagásom még 1+ ajándék hogy hoztál részt köszönöm!:)❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohohoohoh! A ballagás nagy szó:3 Gratulálok és remek középiskolás éveket és részegségeket^^ Örülök hogy a rész megnyugtatott:3 Imádás van <3

      Törlés