2015. május 3., vasárnap

Második Évad: Ötvenhetedik Rész

~Zayn Malik~

Csendben ülök a padon kezeimen megtámasztva fejemet míg nagyon erősen próbálkozom azzal hogy kizárjam a külvilágot.
-Kurvára nem értem minek kellet ez!- üvöltözik tovább Ben és a kis remény hogy csend vehet körül akár egy rohadt percre is szerte foszlik.
-Rohadtul meg fogod bánni- csatlakozik hozzá halkan Luke. A magam köré felhúzott hangszigetelő gátnak hallom egyedül a hangját, azt ahogy romokba össze dől és jön az üvöltés rögtön.
-Azért mert paraszt!- dörren fel Dervish de még a szememet se mozdítom hogy rájuk nézzek.
-Miért mondtad el neki?- kérdem halkan mire mindegyik csendben marad de nem válaszol senki semmit- Miért mondtad el neki hogy meg akartam kérni a kezét?- nézek fel Benre hogy tudja őt kérdezem. Ehhez nem volt joga!
-Hogy rájöjj mit veszítesz. Bocs, már elvesztetted!- csattan fel Ben.
-Mit éreztél mikor megcsináltattad a gyűrűt hogy újra ép legyen?- néz rám Luke szomorúan- Nem kérem hogy elmond, csak gondolj bele mit éreztél iránta akkor. Mit terveztél- sóhajt fel meg rázva a fejét.
-Akkor még nem drogozott- villantok neki egy keserű mosolyt.
-A szavai alapján tőled se állt távol- nevet fel Dervish mire gyilkos pillantást küldök a kis srác felé.
-Valóban. Még se tudtunk róla, nem mondta el. Nem hisztizett- tárja szét karjait Ben míg fel és le kezd sétálni.
-Megmondtam neki hogy ha droghoz nyúl akkor vége mindennek. Erre ő elment és vett- rántom meg a vállamat- És ti is eléggé hisztiztetek a drog miatt. Akkor nekem is megvan rá a jogom!
-Szereted?- néz rám értetlenül Dervish mire megmerevedek.
-Tartom magam a szava...
-Azt kérdeztem szereted-e- vág közbe flegmán.
-Igen, ez mondjuk logikus kérdés- biccent Luke is felém.
-Kurvára nem értitek!- csattanok fel. Telefonom csörögni kezd mire kihúzom zsebemből úgy hogy a többiek ne lássák ki lehet az. Nagy betűkel villog a kijelzőn a bizonyos Babe szócska. Miért hív Jadey? Elfintorodom. Nem alkalmas pont most...kinyomom majd vissza süllyesztem a zsebembe és felnézek Benre arra várva hogy minél előbb le rendezhessük ezt és végre egyedül lehessek.
-Jó, szóval nem szereted- szögezi le.
-Nem mondtam semmit- nézek fel rá értetlenül kisöpörve gondolataimból azt hogy hívott.
-Hát pedig szakítottál vele. Bár ha nem szereted nem tudom miért szorongatod a gyűrűt- bólint úgy Dervish mint aki mindent ért. Szememmel a kezemre meredek amiben valóban ott pihen a gyűrű.
-Miért vagy ilyen makacs?! Miért teszed tönkre magatokat?- nyög fel Luke.
-Csak Jade-t teszi tönkre. Ő tök jól meg van- vág közbe Ben flegmán.
-Igen, kurva jól- mordulok fel.
-Ne legyél ilyen- vág közbe Luke míg Benre néz.
-Ha szarul érzed magad nélküle akkor miért nem vagy vele?- nyög fel Dervish.
-Azt mondtam ha drogo...
-Hagyd már a kurva fű témát! Az még nem is igazán drog!- ordít rám Dervish újra.
-Szóval makacs vagy és nem látod be hogy szenvedsz. Tisztáztuk hagyjuk őt a picsába- legyint Ben majd kiviharzik az edző teremből. Szavak nélkül ballag ki utána halkan Dervish is, csak Luke marad bent.
-Tényleg nem szereted őt? Mond hogy igen és nem érdekel többé a téma a te részedről. Össze kaparom valahogy Jadet ha hagyja vagy majd kitalálok valamit- nyög fel míg arcát dörzsöli kezeivel fáradtan.
-Ez bonyolult- nyögök fel rá nézve.
-Szereted van nem? Zayn ez nem bonyolult- rázza meg a fejét- Ő kimondta neked hogy szeret- néz rám szomorúan mire újra lenézek a kezemben forgatott gyűrűre.
-Elegem van abból hogy folyton bajba kerül. Hogy sebei vannak, elájul és ho...
-Ez pusztán féltés. És ha ezért szakítottál vele akkor ritka egy nagy barom vagy- nevet fel maga elé meredve.
-Soha nem hallgat rám. Makacs- nyögök fel.
-Igen. Akárcsak te- néz rám fancsali mosolyával- Drogozott. Mert nem tudott máshogy túl lenni rajtad.
-Szóltam neki hogy ne!- nyögök fel.
-De nem azt mondtad neki hogy szereted- néz rám értetlenül.
-Hát nem de...
-Ezek után mit de? Csak parancsoltál neki még úgy is hogy nem voltatok együtt. A fű letompította. Még jó hogy élvezte és többet akart. Főleg Roger mellett aki kérés nélkül vitte neki- sóhajt fel újra a falat bámulva.
-Akkor is rossz. Ráadásul azt kéri ne legyek bunkó pedig ne...
-Én és mindenki más tudja miért vagy "bunkó". Neki honnan kellett volna tudnia hogy csak ideges vagy mert meg akartad kérni a kezét. Ő ezt nem tudta akkor. Most már igen. És megint magát hibáztatja mint a szünet kimondása miatt is- nyög fel mire rá kapom tekintetem.
-Magát hibáztatja?- nyögök fel kelletlenül.
-Igen- mosolyodik el halványan- Beszélj át vele mindent ha vissza ért- paskolja meg vállamat.
-És ha nem akarom?- nézek fel rá míg az ajtóhoz sétál.
-Akkor mond ki hogy nem szereted- nevet fel. Nagyot nyelek míg távolodó alakját nézem. A zöld kis Jáde köves gyűrűt vissza süllyesztem zsebembe majd felállok. Tarkómon össze fűzöm ujjaimat majd felsóhajtok. Mi a faszt csináljak most? Lábaimon kissé rugózom de ötlet ettől sem jön. Szeretem? Annyira félek kimondani mint az első alkalommal. Nem tudom. Annyira más lány mint a többi. Nem úgy reagál dolgokra mint egy átlagos lány. Bár mondjuk bérgyilkos. Orrom alatt elmosolyodom majd tekintetem a plafonra mered. Más lány a víz miatt sikoltozna és hisztizne. Ő pedig nevet, fenyeget majd vissza támad. Más lány vissza fogott szűzies de ő nem fél kimondani semmit és nem fél azt tenni ami jó neki. Nem nyűszög ha durva és vad vagyok csak elmosolyodik. Viszont szét kaszabolt kezekkel jön haza. Mindig van valami sebe, és varrata. Lila és zöld foltok. Hegek itt-ott. És mégis bámulatosan néz ki. Alig hisztizik. Komolyan, szinte semmit. Mikor közöltem vele hogy egyszerűen fáj rá néznem akkor viccet csinált belőle majd topmodellként elém libbent. Szívat engem és én őt. Kikészít...és én őt. Kezeimet le engedem magam mellé majd lazán a box zsákba ütök ami ettől kissé himbálózni kezd. Azt mondtam ő a Nőm. Meg csináltattam a gyűrűt ami kissé eldeformálódott hála annak a bizonyos napnak. Nem csoda, amiken végigment Jadeyvel. Megírtam a számot...amivel...megkérném a kezét? Nem tudom. Csak írtam valamit a srácokkal a stúdióban egy kisebb vitánk után. Én...talán szeretem. Azt mondják a szerelem nehéz. Apám is azt mondta hogy addig szenvedés amíg meg nem látom a fehér ruhában. Szeretni fáj és nekem fáj. Szóval akkor most szeretem? Annyira nem egyértelmű hogy már az fáj. Nem merem fel hívni apámat. Ide jönne és megverne. Kinézem belőle, komolyan. Mindenki szerint egyértelmű hogy oda meg vissza vagyunk egymástól Jadeyvel. De...nekünk mégsem az. Én tudom hogy oda meg vissza vagyok tőle. De megőrjít. Mindenével. Olykor jó értelemben olykor rossz értelemben. Ha az ölembe ül már elvesztem a fejem. Ha csak kaját csinál is elbűvöl. De mikor munka van és ő megsérül. Mikor oda megy és veszélyben van. Ha vérzik, ha harcol, ha küzd. Hogy ne legyek ideges? Hogy ne akadjak ki?! Négy évig kómában volt és ne féltsem. Ne legyek ideges egy-egy munka elvégzése közben? Kérdem én hogyan ne legyek?! Talán...talán csak tényleg szerelmes vagyok belé. Mégis veszekszünk, ellököm magamtól és szakítok vele. És ez ijesztő. Hiába zengenek ódákat a szerelemről. Abszolút nem könnyű és nem is szép. Oké, szépnek szép. Vannak pillanatok amikért ölök. Mikor víz csurog a hajából és a hasamon ülve megcsókol. Mikor az ölembe mászik. Amikor rám mosolyog, felnevet. Ha a kezemet fogja vagy ha épp magamhoz ölelem. Idegesen rúgok bele a zsákba mire az arrébb csúszik jó pár métert. Olyan dolgokat éltem át vele amiket soha. De akkor is szar. Talán tényleg csak féltem. Keservesen felnevetek majd kezeim közé fogom a box zsákot ezzel kitámasztva azt majd fejemet neki hajtóm. Már mióta a szüleimnél voltunk és Apám elkísért az ékszerészhez azóta a zsebemben hordom a gyűrűt. Mindig ott motoszkált bennem a kérdés hogy vajon igent fog mondani? Tetszeni fog neki az ahogy elterveztem hogy megkérem a kezét?! Mit fogok neki mondani? Le fogok blokkolni vajon? Mit csinálok ha nemet mond? És én most szakítottam vele. Komolyan szakítottam vele. Mikor szünetet kértem a legrosszabb ami történhetett hogy az a Roger feltűnt. A tudat miatt utáltam hogy Jadeyhez érhetett. Erre feltűnik! Tudom hogy Ben szervezte így és csak azért hogy észhez térjek. De csak elborult az agyam. Rá szoktatta a drogokra! Jól tudom hogy akkor is valami szert mutatott neki mikor pár embert verekedni tanítottunk és Jade leült és én is. Már akkor is volt benne valami. Semmit nem érzett. De járni se tudott rendesen. Tudom milyen füvezni és valóban tompa leszel. Mindent a tripláján érzékelsz. Ha Roger nincs ő nem nyúl a drogokhoz. Én abba hagytam miatta...mert ott volt nekem. Én viszont csak annyit mondtam neki hogy hagyja abba. Kaphatott volna nem tiszta anyagot is. Roger is adhatott volna neki olyant amitől kiüti magát és semmire nem emlékezett volna. És csak remélem hogy ilyen nem volt. Meg kellett volna ölnőm azt a nyomorékot! Megérdemelte volna. És akkor is mit teszek? Felszakítom a sebet Jadey lábán. Nyögve fejelek a zsákba. Nem tudom hogy ki bírnám-e Jade mellett a folytonos feszültséget. Biztos könnyebb és lazább lenne ha végre egyesítenénk egész Londont. Hisz nem akarnának meg támadni, banda háborúk sem lennének. Lehetne...gyerekünk. Tudom mit érez ezzel kapcsolatban de szerintem ha örökbe fogadunk akkor az a kis kölyök is a miénk lesz. Lehet hogy nem vér szerint lesz a miénk. Lehet hogy nem Jadey és az én génjeim lesznek benne és így nem lesz egy szuper bérgyilkos de nem érdekel. Nem vagyunk hétköznapiak. És ha már elvettem tőle a gyermek áldás lehetőségét akkor ebben ki kéne mellette állnom. De másban is kiállok mellette? Akarok ki állni mellette? Vajon ő akar-e kiállni mellettem. Azt mondta szeret. Akkor talán. Annyival könnyebb lenne ha a fejébe látnék, ha csak kívülről szemlélném a dolgokat mint Luke. Kegyetlenül össze vagyok zavarodva úgy hogy benne vagyok. Én nem tudom hogy tényleg annyira szeretem-e. Nekem ez nem egyértelmű. Senki nem tudja milyen a szerelem csaj sejtjük. Akkor nekem honnan kéne tudnom hogy ez tényleg az?! Lehet hogy csak túlságosan is nagyon szeretem őt! Szemem kipattan és élesen beszívom a levegőt. Szóval szeretni szeretem. Telefonom csörögni kezd és mielőtt még örülhetnék felfedezésemnek gyorsan lépek oda a telefonomhoz. Azt remélem újra Jadey az de helyette Ben. Szemem megforgatom és csalódottan lassan emelem fel a telefont. Felvegyem? Úgyis csak üvöltene velem...
-Igen?- szólók bele kelletlenül.
-Dave itt rohangál és üvölt velünk a...
-Told ide a képed! Kurva fontos!- üvölt fel Dave mire értetlenül rögtön megindulok kifele.
-Mi az?- kérdem értetlenül.
-A kajáldába vagyunk- hadarja Ben- És nem tudom. Csak csapkod és közli hogy készüljön mindenki a háborúra- sóhajt fel keservesen. Lecsapom a telefont és rögtön futni kezdek. A kajálda...ott már tudtam hogy vele akarok lenni csak aztán benyitottam hozzá. Láttam a szemeit, totál be volt állva. De azt is láttam hogy amint meglátott kitisztult az elméje. Lihegve futok be és ülök le Luke mellé aki csak feszülten mered előre míg Dave össze-vissza ordít.
-Ezt küldte egy haverom aki tartozik nekem, úgy negyed órája küldte át. De több mint fél napos felvétel. Azt mondta hogy úgy kapta ő is és még le is kellett kódolnia hogy meg tudja nézni. Amint megnéztem rohantam ide. Én nem tudom már megint mi a fasz történt de gáz van. Kurvára nagyon gáz van- hadarja míg a laptopján üti szinte a billentyűket. Felénk fordítja majd átnyúl a gépen és megnyom egy gombot. Mindenki csendben van körülöttünk. Majd a videó elindul.
-Majd rájössz- csendül fel egy boldog hang míg pontosan látom a láncokat. Szívem rögtön kihagy egy ütemet. Jól ismerem azt a helyet. Velem együtt Luke és Ben is hátrább hajol míg az egyik hajába túr a másik pedig ökölbe szorítja a kezeit.
-Ne!- csendül fel a halk hang. Jadey- Ne!- mondja rögtön sokkal hangosabban- Könyörgöm!- hallom meg kétségbe esett hangját. Látom és hallom ahogy sír míg össze kötözött testét beráncigálják. Minden izmom megfeszül és mindenki csendben néz. Egyedül Dave fürkész minket aggódóan.
-Üdv itthon madárkám- nevet fel egy srác. Rögtön felismerem. Three-s akiről Jadey beszélt. Még hangosabban kezd már szinte zokogni. Szívem fájdalmasan össze szorul. Kezemmel combomba markolok de a düht ami átjár nem tudom levezetni.
-Ne!- sikít fel élesen mikor a férfiak egyenesen a láncok felé húzzák. Teljes mértékben kétségbe esett és én érzem azt amit ő átél. Komolyan retteg.
-Négy év után itthon- szólal fel újra a Threes srác míg beáll a kamera elé. Látom ahogy lábairól levágják a kötelet majd megragadják vékony vádlijait és rácsapják a bilincseket. Kezéről is levágják a kötelet és szinte rögtön támad. Ajkam beharapom. Add hogy sikerült elszöknie könyörgöm! Alig dől el a hatalmas srác máris másik fogja le- Kérik vissza a szórakoztatásukat- int a kamera felé az a barom majd arrébb lép és látom ahogy kezeit is a vas bilincsbe fogják. Tekintete a kamerába néz és látom hogy lesápad. Olyan mintha rám nézne. Kezeit rögtön megrántja és még jobban felzokog. Látom ahogy elönti a pánik.
-Ne!- síkit újra mikor mindenki az ajtó felé indul. Kezeit rángatja de nem ér el vele semmit. Az ajtó hangosan becsapódik ő pedig akárcsak egy halálán lévő vad, felordít. Tovább zokog, légzése túl gyors. Látom ahogy kapkodja a levegőt, könnyei szüntelenül folynak úgy mint még soha. Látom ahogy tekintetét ide oda kapkodja. Meg állapodik szeme a vérfolton. Amit ő hagyott ott négy éve, amiatt a seb miatt amit én okoztam. Pánik lesz úrrá rajta. Hol szitkozódik és hol üvöltve könyörög. Az asztalra csapok mikor a videónak vége és rögtön felállok.
-Mi a jó büdös faszom ez?- kérdi halkan Ben.
-Te is láttad hogy az ugyan az a szoba?- kérdi halkan Luke.
-Felhívott és én kinyomtam- nyögök hajamba túrva. Tuti ezért hívott. Hisz mi másért. Nem szokott csak úgy hívni. Kidobom és engem hív mert bízott bennem erre kinyomom!
-Hogy mit csináltál?!- üvölt rám Dave.
-Úristen te istenbarma!- üvölt rám most már Luke is. És talán ez az ami a legmeglepőbb. Nem szokott üvölteni.
-Jadet elraboltál- túr a hajába halkan Ben rám meredve. Elrabolták a lányt akinek a gyűrűje a zsebembe pihen.
-Oké, higgadjunk le, normálisan gondolkozzunk- förmed rám Luke de inkább magára. Hogy volt képük ehhez?! Hogy tudták vissza vinni oda?! Kinek az ötlete volt ez?! Megölöm! Az összeset. Kegyetlenül és lassan. Luke keze ránt vissza mire értetlenül felé fordulok- Át gondoljuk mit teszünk. Tudjuk hol van a hely. Nem számíthattak arra hogy mi is megkapjuk- hadarja el. De vajon mit él át most Jade?! Retteg. Pánikrohama van. Fél a kómától, attól a helytől. Az egyetlen dolog amitől fél. Azok után hogy talán elveszít engem, de ez már bekövetkezett. Mármint, dehogy következett be! Vajon mit hihet rólam?! Cserben hagytam. Biztos utál, jézusom...cseren hagytam.
-Zayn!- szól rám Dave míg fel le kezdek sétálni idegesen majd teljes erőmből bele ütök az egyik oszlopba.
-Mi a faszomat Zayn?!- ordítok rá teljesen kikelve magamból.
-Történt valami?- lép be közénk Dervish.
-Háború- nyögök fel- Megölöm az összeset. Komolyan...-meredek magam elé míg mellkasom szúrni kezd.
-He?- néz rám értetlenül Dervish.
-Elrabolták a nőmet- motyogom saját orrom alá majd feltekintek kétségbe esetten Benre. Luke fintorra húzza a száját és jól tudom miért. Erősebben tőr fel bennem a feketeség mint valaha eddig bármikor.


Kukucs! Íme egy kis Zayn szemszög. Igyekszem sietni majd valahogy a következővel is:) Remélem tetszik nektek ez a rész^^ Köszönöm a plusz két féliratkozót, sokat jelent ahogy a sok komi is! Imádlak titeket! Ti vagytok a legjobbak:3 <3 (azért most raktam fel mert félő hogy elalszom laptoppal és akkor nem tudom felrakni nektek a részt úgy hogy mindenki olvasni tudja már reggel:D)

37 megjegyzés:

  1. komolyan?!!:?:( neee nem lehet nem teheted ezt
    remelem Zayn mindenkit megöl
    nagyon aranyos volt hogy Zayn telefonjába Jade ugyvolt beirva vagy Babe ❤️
    remelem hamar hozod a kovi reszt eskuszom itt sirok annyira azerzem Jade szenvedéset na meg Zayn
    jaj szegenykem
    puszii :virag ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig komolyan. Örülök hogy tetszett:3 Puszi! <3

      Törlés
  2. *zayn telefonjába ugyvolt beirva hogy Babe

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ezt ugye nem gondoltad komolyan???? Imádom, amikor Zayn szemszögéből írsz! De én azt hittem, már indulnak is érte ebben a részben! Erre fel Te mit csinálsz? Na mit? Hát még jobban felhúzod az agyam, még kíváncsibbá teszel! Kövit! Gyorsan! Siess! Kérlek!!!
    Tetszett, ahogy a fiúk faggatták Zayn-t. Lukot eddig is csíptem, de most már egyenesen imádom! Na ugye hogy megmondtam, hogy Dave lesz a kulcs, akitől kiderül, mi van Jade-del? Imádtam a reakcióját! Háború... Talán Zayn észhez tér már így, hogy Jade veszélyben van, és elveszítheti? Ugye innentől nem ragaszkodik a saját igazához?! Fekete szem... Azt hiszem a kövi részekben javítani fogsz az "Egy részre eső hullák száma" nevezetű statisztikádon! Hú, de várom! Zayn elintéz mindenkit, vagy a többiek is segítenek, netán Luke is átmegy fekete szembe? Akarom! Akarom! Akarom a kövit! Hisztizek, mint a 4 éves lányom! Kérlek, ne húzd sokáig! Imádlak, de ha így folytatod, idegbeteget csinálsz belőlem!
    Puszi? Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami le maradt! Mi történt Jade-val a fél nap alatt? Miért van olyan érzésem, hogy itt még húzni fogod az agyam?

      Törlés
    2. Ohoho:DD Teljesen komolyan gondoltam, örülök hogy tetszenek a Zayn szemszögek:) Javítok a statisztikán majd de nem jelentem ki hogy rögtön a következő részben:D Bár őszintén megmondom nem tudom mit is írtam a következőbe mivel még nem néztem át. És igen, valóban Dave volt a kulcs:3 Igyekszem kedden részt hozni, remélem sikerülni fog:/ És hát ugyan kérlek, mikor nem húzom én a ti agyatokat?:D Puszi! :3

      Törlés
  4. Ezt te sem gondolhatod komolyan.. Lassan szívinfarktust kapok mert mindig a legizgalmasabb részeknél hagyod abba...Komolyan nem értem Zaynt.Miért nem tudja eldönteni,hogy szereti-e Jade-t vagy sem? Mi ebben olyan rohadtul nehéz? És csak úgy kinyomni neki a telefont.. Megértem,hogy rossz neki amiért mindig tele van sebbel és hogy félti őt.. de gondoljon bele hogy vajon miért félti? csak szereti. és ő miért nem olyan szigorú magához mint Jade-hez? Igazságtalan Jade-del szemben. Amúgy kíváncsi vagyok hogy milyen dalt írt Zayn Jadenek..Igaza volt Jade-nek az előző részben.. csak vártak volna hogy hazajöjjön akár 1-2 napig is,ha Dave-hez el nem jut az a videó.. Azt hittem hogy a videó megtekintése után mindenki majd harcba indul ehelyett még sem XD De már látom magam előtt ahogy Zayn keze által el fog szabadulni a pokol.. és ezt alig várom. Remek részt hoztál nekünk ismét.Csak azt tudom mondani hogy siess a következővel és remélem hogy hétfőn azaz ma még hozol nekünk egy részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. esélytelen a mai plusz rész:D esetleg holnap, vagyis kedden. Elvagyok havazva. Részeket kéne írnom, és egyéb felesleges dolgot tennem:DD Igazából nem izgalmas részeknél hagyom abba csak ütősebbek a lezárások. És van hogy tényleg nehéz eldönteni hogy szeretsz-e valakit vagy sem:D Persze van amikor egyértelmű na de mindegy. Azért örülök hogy maga a rész tetszett:3 Imádás van! És azért megpróbálok sietni a résszel:)

      Törlés
  5. Na ne ez komoly?! Áhh miért pont itt? Komolyan nem sokára a kórházban kötök ki. Végre betekintést nyerhetünk Zayn hülye gondolataiba. Komolyan azt hittem hogy már nem szereti Jadyt de azt hogy nem vette fel azt a kibaszott telefont az még mindig kikészít. Olyan nehéz lett volna?! Valakinek jól meg kéne vernie Zaynt hogy kicsit vissztérjen az aprócska esze. Dave! Igen visszatért az én hackerem. Már hiányzott. De akkor most Zaynnak is átszakadt a gát? Jó lenne ha lemészrolna Mindenkit . De ha kiszabadítják Jadet remélem Zayn nem lövi le megint. Nagyon várom a részt . Kérlek hozd kedden.
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bezony komoly:D Azért kórházba nehogy bekerülj:D Igyekszem majd hozni holnap is részt:) Imádás van! <3

      Törlés
  6. Nagyon jó lettte egy remek író vagy!!Én ezt nem tudtam volna ilyen jól leírni és szerintem más sem rajtad kívül!!
    Továbbra is remek munkát kívánok a továbbiakhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm! Örülök hogy tetszett^^ Imádás van!

      Törlés
  7. Ne már! Pont itt?! Most komoly?! :D Végre már Zayn is elgondolkodott egy kicsit. De még mindif egy fasz! Miért nem vette fel azt a kurva telefont? Szegény Jade. Remélem megmentik. Fantaszikus rész lett. Köszönöm, hogy vagy nekünk! Imádlak ♥ Várom a kövit. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont itt, komolyan:D Örülök hogy tetszett és nagyon köszönöm! Sietek a kövivel:3 Imádás van!

      Törlés
  8. Uram Isten!
    Hát itt biztos hogy nem szimpla gyilkolás lesz hanem tömeg mészárlás!:D
    Na végre megkapta Zaynee az isten sugallatot, bár jobb lett volna egy isteni fejbebaszás de nem ez a lényeg.
    A lényeg hogy végre észhez tért!
    Hajrá Zaynee tarolj le mindenkit aki bántani akarja Jadet!:)
    És Jade meg remélem kitart addig amíg meg nem jön a segítség.
    Esküszöm belemászok valahogy a történetbe és visszapofozom az életbe ha az kell!
    Meg persze kérek autogrammot is a srácoktól!:)^^
    És aztán visszamászok és a képernyő elött fogok gubbasztani és tovább fogom olvasni a történetet!*-*
    Imáááádlakkkk*........*
    Siess a kövivel^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy! <3 Imádlak és sietek! :3

      Törlés
  9. Uristen ez most komoly pont itt hagytad abba??
    A rész csodás lett már komolyan azon gondolkodok hogy hogyan lehet igy írni ilyen csodálatosan❤
    Végre hogy Zaynek megjött az esze remélem majd ujra valahogyan összejönnek siess a kövi résszel!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm! Drága vagy:3 Sietek a kövi résszel:) Imádás van!

      Törlés
  10. Wow. Hű, ez elképesztő volt!! Na végre, hogy leesett Zayn-nak!!! Azért remélem Zayn még fogja magát emésztenu belülről! Szegény Jade-t pedig úgy sajnálom! Remélem hamar megmentik!!! Olyan jó lenne ha minden végre rendbe jönne és az a hülye megkérné végre a kezét! Annyira nem szeretem mikor Jade szenved!!! :-( Kérlek ne szenvedjen sokat vagy legalább ne keljen végig kísérni a szenvedését! Ha még maradna egy kicsit Zayn szemszöge az olyan nagyszerű lenne!!! Lécci! Am imádlak és fantasztikus vagy!!! Millió puszi: papnődtől! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh drága papnőm. Azt hiszem kérésed teljesíthető ha jól emlékszem az elkövetkezendő részekre:3 Örülök hogy tetszett, imádás van!

      Törlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Végreee! Zayniem magához tért <3 Most aztán nagyon, de nagyon szeretem és remélem kicsinálja azt a rohadék three-s kopasz fejű embert :D remélhetőleg baleset nélkül :/ Gondolok itt a négy évvel ezelőtti történtekre... nehogy megismétlődjön! :O Dave még él :) Ben szegény... azért, mint báty/apa nem lehet könnyű neki :( <3 Luke :DDD Ordított! :D Tényleg amúgy sose ordított. :DDD És, ha gond nélkül megmentik Jade-t remélem megbocsájt annak az "Istenbarmának" :3 és minden Happy <3 Egyesítik Londont és összeházasodnak <3
    Imádtam ezt a részt, nem mintha a többit nem:3 Fantasztikusan írsz☺
    Imádás van!
    XxHo~Pe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm! Örülök hogy tetszett a rész/részek. Nos igen, Zaynie bezony magához tért:D Imádás van! <3

      Törlés
  13. Zaynie feje megtelt világossággal <3 Hiába a sötétség nagy úr és kellett egy kis idő, hogy Malik észhez térjen, de a lényeg, hogy megtörtént :3 ☺☺☺
    ❤❤❤ Aztán most beindul a mentőakció és kifog törni a harmadik világháború, mert Zaynie babe beindul <3 juj, de imádom :3 :D hihetetlenül boldog vagyok :'D De remélem nem fogja megint lelőni Jade-t, mert agyfaszt kapok :( Szóval remélem Jade már amennyire lehet "sértetlenül" megússza a mentőakciót és nem vágódik kómába. Viszont miért van olyan érzésem, hogy valaki meghal a két veterán közül? :( Nem tudom miért, de ez egy ilyen rossz előérzet vagy mit tudom én, de remélem hamis gondolatok. Luke és Ben <3 Most nem gondoltam rosszra :'D Aztán remélem Jade megbocsájt annak az idiótának és lesz majd egy vérmentes esküvő <3 Dave újra köztünk :DD Szegény Dervish kicsit lemaradt :D de sebaj majd felvilágosul, mint Zayn :DD
    Várooom a kövit :3
    Imádás van. <3
    XxEmy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen a világosság ereje:D Majd kiderül mi hogy alakul. És szerencsétlen Ben meg Luke soha nem jön jól ki a te gondolatmeneteidbe:D Jézus:'DDD Sietek a kövivel, imádás van! <3

      Törlés
  14. Hogy reméled, hogy tetszett??? ÁÁÁÁÁÁ, ez több mint tetszett. Miután elolvastam sikító rohamot kaptam. Úristen. Te mindig meglepsz. Ez fantasztikusan jó lett. Egek.
    Még, hogy mi vagyunk a legjobbak! Az te vagy:D
    És végre visszatért a feketeség a történetbe:3 a kedvencem.
    Jujci, ez fantasztikus lett. Nem tudom abba hagyni az áradozást.
    Olyan édes, hogy mindenkinek ennyit számít Jade. Olyan kis cukorborsók.
    Kérlek hozd még ma a kövi részt. Már annyira olvasnám :3
    Imádás van, te tündérhercegnő
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de imádlak:DD Örülök hogy tetszett, köszönöm szépen:3 Próbálok sietni a kövivel, talán holnap délelőtt fel tudom dobni. Talán:/ Imádás van drágám! <3

      Törlés
  15. Őrület.... Imádom a blogod... Oltári tehetséges vagy :D
    Gyorsan kövi részt :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!^^ Sietek vele:3 <3

      Törlés
  16. OMG ne az örömlány életbe is*0* Ez Per-fect rész lett és sies!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy tetszett:3

      Törlés
  17. Ez...ez....most megint kiakadtam. Komolyan szakítottak. Ez nem lehet igaz. nem az apja, hanem én fogom mostmár megverni Zayn-t. Komolyan meghülyült?!
    Szegény Jadey...miért bántják állandóan?? Komolyan szegény lány mellett már lassan senki sem áll ki. Remélem hogy lesz még Zayn szemszög! Tetszik. Ben meg miért nen húzott be neki mikor megtudta hogy kinyomta? Zayn gondolatmenetétől a rész elején agyfaszt kaptam. Hát hogy nem lehet eldönteni hogy szereti-e? Igen és kész. Nincs több választási

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetőség. Ők együtt fognak lenni, Jadenek újra kinő a méhe és lesznek iciripiciri cukker mukker gyilkos babucikák :3
      Asszemegőrültemdenembaj
      na szijjjaaaa szerizlek nagyon!! <33

      Törlés
    2. Azt hiszem nem spoilerezek ha azt mondom nem fog kinőni a méhe:DDD Jaj te, én is imádlak! <3

      Törlés