2015. május 18., hétfő

Második Évad: Hetvenedik Rész

-Köszönöm- sóhajt fel Zayn belépve a főhadiszállásra.
-Semmiség- mosolygok rá megszorítva a kezét.
-Hat órát voltál össze zárva velük. Ez nem éppen semmiség- nevet rám.
-És még jó párat velünk is össze leszek- paskolja meg a vállamat Danny felröhögve.
-Éljen- nyögök fel.
-Kedvel minket- karolja át Anthony Danny vállát felnevetve.
-Imádlak titeket- forgatom meg a szememet.
-Mit akartok csinálni?- kérdi Zayn hátra fordulva feléjük egy széles mosollyal.
-Én lőni- csapja össze két tenyerét Yaser mosolyogva és izgatottan.
-Átöltözök és megyek én is. Hányasba lesztek?- kérdem előre indulva.
-Szerintem a hatosba. Oda nem jár rajtunk kívül senki- rántja meg a vállát.
-Okés- mosolygok rá majd futva indulok a szobám felé. Alig telik három percembe máris ott vagyok. Megkönnyebbülve nyitom ki az ajtóm lefékezve előtte. Nyikorogva nyílik ki az én szám pedig a padlót súrolja ahogy benézek- Na ne- nyögök fel ahogy hitetlenkedve végig nézek a padlón, ágyon és szekrényeken. Na ne...Na Ne! Fű...mindenhol. Szétszórva. Töménytelen mennyiségben. Továbbra is nyitott szájjal csukom be az ajtót és meredek rá a vasra. Ez most...jézus. Életemben nem láttam még ennyit egyszerre... Fejemet meg rázva, szemeimet megdörzsölve hitetlenkedve nyitom ki újra az ajtót. Viszont még így sem tűnik el és továbbra is ott bent van szétszórva mindenhol. Jellegzetes illata szinte arcon vág. Nehezülő légzéssel csapom be újra az ajtót. Arcomat átdörzsölöm hogy észhez térjek. Oké. Ez nem normális!- Megöllek!- mordulok fel ahogy elindulok egy bizonyos irányba. Itt van! Tuti hogy itt van, látni akarja ahogy kiakadok. Látni is fogja, oh de még mennyire hogy fogja! Érezni is fogja! Hogy lehet ennyire szemét?! Az hogy tasakokat ad már kezdem megszokni, na de hogy az egész szobámat tele szórja fűvel?! Bérgyilkos vagyok! Ne velem akarjon szórakozni! Léptek balról és már futni is kezdek. Feltűnik előttem testemen pedig átszalad egy rég érzett hullám- Halott vagy!- mordulok rá és máris a falhoz csapom. Halkan nyekken de mosolyog- Szerinted ez olyan kurva vicces?!- ordítok rá majd szépen hasba is talpalom hogy megértse; én nem vagyok jó kedvemben.
-Mi van?- lépnek ki mellettünk egy ajtón- Mi a fasz van?!- hördül fel valaki mérgesen akiben felismerem Zaynt míg ő azt látja hogy éppen könnyedén fojtogatom Rogert- Mit keresel te itt?- kérdi értetlenül közelebb lépve de egy intéssel hátrább küldöm. Most nem szed szét minket!
-Nem semmi barátnő, veled is ilyen?- kérdi nevetve Danny.
-Ő az exe- mutat a fuldokló Roger felé.
-Ne szakíts vele még egyszer fiam- nyög fel Yaser. Nem törődve velük szorítok fogásomon.
-Ki fogod takarítani. Most azonnal, aztán örülhetsz magadnak ha nem öllek meg, értetted?- kérdezem komor tekintettel.
-Miért nem szívsz el velem valamit ha ideges vagy?- nevet rám fuldokolva.
-Nem értetted- állapítom meg fintorogva.
-Te nem érted- sziszegi nekem. Magam felé rántom torkánál fogva majd még erősebben vissza is ütöm fejét a falhoz. Kezdem elveszíteni az eszem és az sem érdekel hogy felordít mikor feje csattan a falon.
-Mit csinált?- kérdi Ant halkan.
-Van valakinél egy kés?- kérdezem könnyed hangnemben míg Roger szemeibe bámulok.
-Nincs- nyögnek fel.
-Próbáld értelmezni amit mondok- bólintok Rogernek ahogy kezem lecsúszik torkáról. Rögtön mély levegőt vesz míg végig simít a már most foltos területen- Nem baszogatsz. Nem játszod a hülye játékaidat. Biztosan nem velem- mutatok magamra- Most azonnal bemész a szobámba és feltakarítod azt a szart. Az összeset. Ha nem teszed akkor ösztönözlek. Fülek, és pár ujj nélkül is lehet takarítani. Ha még egyszer baszakszol velem szemrebbenés nélkül foglak megölni- sziszegem arcába.
-Fogalmam sincs miről beszélsz- villant rám egy mosolyt. Alsó ajkamba harapok majd elmosolyodva felnézek rá.
-Örülök a válaszodnak- biccentem kissé oldalra a fejem. Megragadom haját majd feje csattan térdemen. Amint vére spriccen rögtön a földre lököm őt. Lábammal hátára rúgok mire nyögve elnyúlik.
-Nem nem!- hadarja Zayn vissza rántva mikor lábamat újra emelném- Előbb hallani akarom mi a fasz van!- mordul fel.
-Tele van a szobám fűvel!- csattanok rá.
-Hogy érted hogy tele?- kérdezi szemöldök ráncolva lefehéredve.
-Nézd meg- mordulok rá.
-Nézzük meg inkább együtt, ha elmegyek akkor te megölöd- rántja fel a földről a vérző fejű Rogert. Könnyedén csavarja hátra a kezeit és kezdi maga előtt vezetni.
-Ne haragudjatok- villantok egy fancsali mosolyt Yaser, Ant és Danny felé.
-Semmiség, jó volt ezt látni- nevet fel Yaser.
-Gyertek már- dördül fel Zayn míg tovább lökdösi Rogert.
-Rohadt nagy ez a hely- nyög fel Ant körbe nézve egy folyosó ötös elágazásában.
-Így van- bólintok egyetértően. Ben nagyon kibővítette viszont sokkal hasznosabb így.
-Most már elhiszem hogy te voltál a börtönös csaj- nevet fel Danny.
-Börtönös csaj?- nézek vissza rá értetlenül.
-Aki kiszökött és megszöktetett mindenkit magával együtt. Lábon lőtt egy nőt, rémlik?!- kiállt hátra Zayn.
-Fogalmam sincs miről beszéltek- mosolyodom el fejemet rázva.
-Nincs véletlenül húgod vagy nővéred?- nevet fel Anthony.
-Nincs- fintorodom el szomorúan.
-Kár- fintorodik el ő is. Zayn a földre löki Rogert majd kinyitja az ajtómat. Szemöldökét össze ráncolja ahogy kissé bekukucskál majd rám néz. Tekintete szomorúan mér végig és értetlenül.
-Jadey...itt nincs semmi- lép beljebb hogy jobban körül nézzen. Szívem kihagy egy ütemet és rögtön oda lépek. A szobám üres. Tiszta és üres.
-Mi?- nézek körbe értetlenül. Aggódva néz rám én pedig lehunyom szemeimet- Öt perc- szólalok fel feszülten és már fel is kapom a földön röhögő Rogert. Az első folyósora rángatom majd a falnak csapom újra- Te voltál, mi?! Ezt is elintézted?!- kérdezem mérgesen.
-Fogalmam sincs miről beszélsz- szegez a falnak egy könnyedén mozdulattal ezzel pedig ő tartva engem fenyegetésben- Lehet kezdesz megörülni- sziszegi az arcomba. Szemem elnyílik és élesen szívom be a levegőt. Láttam amit láttam! Nem örültem meg! Az a kurva fű ott volt, biztos ő csinált valamit, így szervezte meg. Elvégre, Ő Roger.
-Miért csinálod ezt?!- kérdem értetlenül míg megpróbálom ellökni magamtól.
-Semmit nem csinálok- mosolyog rám fejét megrázva.
-Cseszd meg!- dörrenek rá ellökve magamtól őt.
-Ennyi volt!- ordít fel Ben befordulva a sarkon. Értetlenül kapom rá pillantásomat.
-Hello- int neki békésen Roger. Ben bilincset hoz a kezében mire értetlenül hátrább lépek. Ugye nem engem akar valahova kikötni mert drogosnak hisz?!
-Esküszöm hogy nem szívtam!- emelem fel a kezeimet félve és remegve.
-Senki nem baszakodhat vele!- sziszegi Roger fülébe amíg könnyedén rárakja a bilincset- Főleg nem ilyen szinten. Mielőtt elkezded a kis szar játékaidat gondold át kivel teszed!- lök rajta egyet. Zayn neki támaszkodik a falnak majd rám néz szomorkásan. Én tényleg nem szívtam!- Ha valaki szeretné megkínozni vagy beszélgetni vele akkor lent lesz a többi fasz között- morogja hátra Ben mérgesen míg taszít egyet az ordítozó Rogeren. Senki nem mondta hogy tisztességesek vagyunk másokkal. Valamelyest megkönnyebbülve vetem hátamat a falnak. Tehát Ben úgy döntött elege van és bezáratja. Végül is bármit megtehetünk. Miénk egész London bár még kissé káoszos. Főleg a keleti miatt. Úgy ahogy feloszlott, de bandákra. Amik viszont Londonban szóródtak szét. Fejem lehajtom míg megdörzsölöm tarkómat. Nem szívtam, tényleg tele volt fűvel a szobám.
-Jól vagy?- kérdi rekedtes hangján Zayn.
-Tényleg tele volt minden fűvel- rázom meg a fejemet.
-Ben mondta, a kamerák rögzítették- motyogja.
-Nem szívtam el semmit- mondom továbbra is a lábamat és az ő lábát nézve.
-Hiszek neked Babe- sóhajt fel míg magához húzva átölel- A srácok és apám nálam alszanak mivel késő van- tájékoztat.
-Mármint a srácokkal közös házban?- nézek fel rá kérdően.
-Igen- fintorodik el- Szóval nem maradok itt- mondja halkan. Alsó ajkamat beharapom és lehajtom a fejemet. Most hogy mondjam neki hogy szívesen vissza költöznék?- Nagyon nagy baj?- kérdi felemelve államnál fogva a fejemet.
-Nem- mosolygok rá.
-Akkor?- kérdi szemöldök ráncolva- Rogerrel se lesz több gond. Kéltem hogy Ben élve kiengedné- mosolyodik el lágyan.
-Te nem...-megakadok. Most ezt hogy folytassam?!- Vagyis hogy én...- helyesbítem magam míg érzem hogy elpirulok- Vissza szeretnék költözni- nyögöm ki nagy nehezen motyogva elfordítva tekintetem hogy a folyosót szemléljem. Nem szól semmit mire félve felnézek rá. Szemei elnyílva vizslatnak.
-Vissza költözöl?- kérdi halkan.
-Nem!- vágom rá- Mármint ha baj akkor nem- nyögök fel hajamba túrva, ez annyira gáz.
-Szeretlek!- rikkant fel míg magához húz és megölel. Fordul egyet velem mire félve fonom karjaimat nyaka köré míg lábam a levegőben fordul velünk körbe. Három pörgés után lerak és úgy von az ölelésébe hogy eltűnök karjaiba. Nevetve nyom puszit a hajamba mire megnyugodva bújok mellkasához.
-Azt hittem nem szeretnéd- motyogom átölelve mellkasát.
-Dehogynem- néz rám úgy mint egy idiótára- Srácok! Pakolunk!- kiállt előre mire meglátom Danny és Ant értetlen fejét amit kihajolnak a folyosóra.
-Mit?- kérdi értetlenül Danny.
-A nőm cuccait- mosolyodik el büszkén míg oldalához szorít.
-Össze pakolok egyedül- legyintek a srácoknak míg belépek a kis szobába és előhúzom a két táskát. Gyors mozdulatokkal kezdem a szekrényből a táskába szórni a cuccaimat. Amint minden ruhát elraktam felkapom a másik táskát és óvatosan belépek a fürdőbe. Kikerülöm a nagyobb tükörszilánkokat és amilyen gyorsan csak tudom elkezdem a karomon lógó táskába szórni a cuccaimat innen is. Hazudnék ha azt mondanám nem vagyok izgatott amiért végre vissza költözök. Bár félek, valahogy olyan távolinak tűnik az amikor még együtt laktunk. Pedig a kezdetektől fogva együtt éltünk. Viszont nem akarok itt maradni. Elegem van ebből a helyből. Rogerből, leginkább. Még ha most tudom azt is hogy átvesszük a drog bizniszt is és a helyébe lépünk míg őt ott lent a pincében tartják. Talán kínozzák és éheztetik is mint a többi rabot. Valójában az ott lent a mi rendőrségünk. Csak kissé újra gondolva. Óvatosan szökkenek ki a fürdőmből majd kapom fel a másik táskámat is és egy nagy sóhajtással kilépek. Végre magam mögött hagyom ezt a szar helyet.
-Add- mosolyog rám Zayn és már el is veszi mind két táskámat.
-Tudom cipelni őket- nyúlok utánuk de csak messzebb tartja őket.
-Jól nevelt- feleli büszkén mosolyogva Yaser.
-Nem vitatkozom- mosolyodom el össze fűzve ujjainkat Zaynnal.
-Hát nem drágák?- kezd el szipogni Danny míg ráborul öccsére.
-A jól neveltség nem tart vissza abba hogy ne törjem el az orrod- küld hátra egy széles mosolyt Zayn.
-A munkáihoz képest jól nevelt- sóhajt fel Yaser rám villantva egy fintort.
-Az apja nyomdokaiba lépet félig- rántom meg a vállamat.
-Ohoh- nevetnek fel mögöttünk a srácok.
-Pont ezért engem sem tart vissza semmi hogy eltörjem valamiteket- mordul fel Yaser.
-Emlékeztetnék mindenkit itt a tesztoszteron áradatban hogy mindenki benne van eléggé a Maffiás ügyekbe, ergo ők is törhetnek csontokat- nevetek fel.
-Imádunk- biccent nekem Ant ahogy elsietnek előre a kocsihoz.
-A nők mindig rendet teremtenek- sóhajt fel Yaser megpaskolva Zayn vállát és ő beül saját kocsijába. Lazán dobja a csomagtartóba a cuccaimat Zayn míg én elfoglalom az anyós ülést.
-Örülünk hogy te vagy a nője- hajol előre Danny míg Zayn az apjával beszél valamit.
-Úgyszintén- nevetek fel kissé oldalra fordulva.
-Tényleg szeret téged. Csak az a négy év padlóra küldte. Még ha neked nem is akarja mutatni. Csak azért ilyen fasz néha- suttogja egy fintorral Ant- De kétségkívül jobban vagy amióta vissza tértél- mosolyog rám.
-Azt hiszem most már minden rendben lesz- villantok feléjük egy biztató mosolyt.
-Kibeszéltétek a kapcsolatunkat vagy még ne szálljak be?- nyitja ki a kormány felőli ajtót Zayn nevetve.
-Még ne szállj be- villantok rá egy fintorgós mosolyt.
-A te szavad ebben nem számít- nevet fel míg behuppan mellém.
-Én nem mondtam volna ilyeneket- dől hátra nevetve Danny.
-Jól mondja- biccentek egyetértően.
-Úgyis kiengesztelem- rántja meg a vállát Zayn míg lopva és mosolyogva rám néz.
-Nem vagyok kíváncsi a szexuális életetekre- rázza meg a fejét Ant.
-Vagy legalábbis nem úgy hogy akiről áradoznál az itt ül- nevet fel újra Danny.
-Erre én nem vagyok kíváncsi- nyögök fel megforgatva a szemeimet. Zayn vissza tartja a nevetést míg kikanyarodik. Látom a visszapillantóban hogy Yaser is utánunk gurul.
-Anyámék és a nővéreim már ott lesznek. Lévén itt maradnak Harryiék esküvőjéig- mondja mellékesen míg egy röpke pillantást vet felém.
-Tömören, nincs szex- röhög fel Danny.
-Nem szokott megakadályozni az emberek közelsége- rántom meg a vállamat.
-Jézus- nyög fel nem számítva a válaszomra- Erről nem is meséltél Zayn!- hördül fel észbe kapva.
-És mit mesélt?- fordulok hátra felhúzott szemöldökkel. Látom ahogy Ant is Danny egyszerre mosolyodnak el szinte ugyan úgy- Mégsem akarom tudni- fordulok vissza előre. Látom Zayn arcán a perverz vigyort mire nem bírom megállni hogy én ne nevessek fel.
-Bár tőled még nem hallottunk szaftos részleteket- dörzsöli össze a kezeit Danny- Zaynról még senki nem mesélt nekünk. És az hogy sok csaj volt meg neki az nála nem számít. Elvégre híres- horkant fel Danny.
-Oh elég sokszor kihasználtátok ezt ti is a csajok körében- dörren fel Zayn sértetten.
-Zaynie az ágyban?- nevetek fel- Vad- állapítom meg bólogatva őt nézve. Látom ahogy lassan beharapja alsó ajkát és hitetlenkedve lehunyja a szemeit majd rögtön ki is nyitja. Biztos vagyok benne hogy nem számított arra hogy esetleg én is bele megyek ebbe a játékba.
-Mindig azt hittem hogy te olyan kis aranyos szelíd vagy- mélázik el Ant.
-Álljunk le- kérdi felhördülve Zayn.
-Legvadabb helyszín?- kérdezi Danny tovább mélázva.
-Na ez jó kérdés, igazi szex vagy csak fülledt erotika?- kérdezem nevetve.
-Igazi szex- vágja rá.
-Szerintem a kocsi- vágja rá Zayn- A park közepén.
-Ebben?! Itt?!- nevet fel hisztérikusan Danny.
-Szerintem a tóban- nézek rá értetlenül.
-Te megdugtad egy tóban?- akad ki Ant.
-Akkor jöttünk össze újra- rántja meg a vállát Zayn- Bár az tényleg furább helyszín volt mint a kocsi- mélázik el rám mosolyogva féloldalasan.
-Oké, fülledt erotika szempontjából?- kérdi Ant kíváncsian.
-Jézusom, ez túl nehéz- túr bele nevetve a hajába Zayn.
-Uhm, talán az erdő- motyogom- Vagy a mozi!- vágom rá.
-Azért a buli sem volt semmi- néz rám felvont szemöldökkel.
-Erdőben és moziban? Nem vagytok semmik- füttyent egyet elismerően Danny.
-Lehet hogy inkább miután lelőttek idegméreggel. És pont haza hoztad Dervsiht mert el akarták vinni- néz rám mosolyogva Zayn.
-Igazából ha kettesbe vagyunk, bárhol- rántom meg a vállam.
-Nem találkoztam még ilyen csajjal- sóhajt fel hitetlenkedve Danny.
-Bármelyik csaja előtt felhoztuk ezt a témát sikító rohamot kapott és követelte hogy kussoljunk és Zayn vágja ki a nyelvünket- nevet fel Ant.
-Legmelegebb helyzet?- kérdi Danny újra kíváncsian.
-Tó- vágom rá- mellettünk voltak úgy húsz méterre a barátaink. Egy rönk választotta el őket a látványtól- nevetek fel.
-Vagy mikor haza vittem és amint bemutattam felvittem a szobámba. Na az...jézus- nyög fel fejét megrázva míg alsó ajkát újra megharapja. Óriási mosoly terül szét az arcán és jól tudom lejátszódik lelki szemei előtt újra az a pár perc.
-Vagy a konyha. De ott le is buktunk Harry előtt- mondom elgondolkozva- Még a legelején.
-Emlékszem- bólint mosolyogva.
-Megdugtad a szüleid házában?!- kérdi Ant- Haver, ezt nem néztem volna ki belőled- nevet fel.
-Nem dugott meg- emlékszem vissza elpirulva. Jézus az az eset.
-Petting?- kérdi szemöldök felvonva Danny.
-De még milyen- teszi kezét combomra Zayn egy igazán utaló tekintettel.
-Bár egyszer volt az erkély is- terelem a témát.
-De onnan behúztalak. Kint sok volt a fotós- nevet fel.
-Medence is volt- nevetek fel.
-Ti hol nem dugtatok?!- kérdi értetlenül Ant.
-Repülőn még nem, ki kellene próbálnunk- néz rám teljesen komolyan Zayn.
-Esküvőn se- nevetek fel hitetlenül.
-Most már én kérem hogy hagyjuk abba- nyög fel Danny- Két napja nem láttam a barátnőmet- rázza meg a fejét.
-Te szegény- forgatja meg a szemeit Ant mire felröhögök.
-Anyám előtt moderáljátok magatokat. A húgaim még mindig tabuk- nyög fel Zayn míg kiszáll a kocsiból.
-Trisha lazán megver. Jó hogy moderálom magam előtte- nevet fel Danny.
-Hidd el hogy nagyobbat adok mint ő ha a lányaimra mászol- néz rájuk Yaser egy vérfagyasztó vicsorral.
-Ezért jó fiúnak lenni lányok között- nevet fel Zayn.
-A nyugtató még ott van ahol eddig?- kérdem az ajtó felé lépkedve.
-Egyszer belém nyomott egy egész ampulla nyugatot- magyarázza az értetlen tekintetek miatt Zayn.
-Az igen- néz rám elismerően Yaser.
-Igazán köszönöm- nevetek fel kitárva az ajtót.
-Zayn, anyud már aggódott szóval menj és...Jade- néz rám értetlenül Niall- Jade és Zayn táskákkal- billenti oldalra a fejét össze zavarodva Niall- Vissza költözöl?!- kiálltja el magát megvilágosodva.
-Szép volt fiam- forgatom meg a szemeit de már el is sodor- Ne csináljátok már ezt minden alkalommal!- förmedek rájuk.
-Csak te főzöl itt!- mondja hajamba motyogva amíg megölelget. Hirtelen plusz testek csapódását érzékelem tompán és a hangok össze folynak.
-Kipakolunk- ránt ki az ölelő karokból Zayn míg másik kezébe a cuccaimat szorongatja mosolyogva.
-Ha fél óránál tovább vagytok bent akkor benyitok- fenyeget meg minket Louis.
-Ki is fogsz futni- fintorgok rá.
-Viszlát csendes éjszakák. Szinkronban nyöghettek a menyasszonnyal- forgatja meg a szemét Louis.
-Szia anyu- villant egy száz wattos mosolyt Zayn.
-Jade!- kiállt fel Trisha majd a nyakamba veti magát.
-Kösz anyu- morogja Zayn belőlem pedig akaratlanul is feltör a röhögés.
-Oké, hagyjuk őket kipakolni- fejti le rólam Trishát Yaser. Rögtön Zaynba karolok és a régi szoba felé sietek. Benyitok de az ajtóban megtorpanok.
-Igen, szarul néz ki. Ezért aludtam inkább sokat a főhadiszálláson- lép be mellettem mint aki megszokta az üres szoba látványát- Könyörgöm pakolj ki- néz rám kétségbe esve és könyörgően. Nem így emlékeztem rá mikor elmentem, nem tűnt ennyire üresnek és fájdalmasnak a látvány.
-Oké- felelem rögtön míg oda lépek hozzá és lehúzom magamhoz. Gyors és biztató puszit nyomok ajkaira majd felkapom a ruhás táskámat és kinyitom a szekrényt. Gyorsan kezdem behajtogatni és felakasztgatni őket. Hallom hogy leül mögém az ágyra de nem szól semmit. A táskát a szekrény alá nyomom majd felállok és a másik táskához lépkedem amiben a többi apróbb cuccom van. Gyorsan kezdem kirakosgatni őket az asztalra. Amint kikerül az összes kis dolgom ami régen is ide tartozott végig nézek rajta majd szemem meg akad egy képen. A ceruza tartóval van oda támasztva a falhoz. Csodálkozva veszem kezeim közé a képet. Honnan van neki ilyen képe rólunk? Felé fordulok míg csípőmet az asztalnak vetem és már nyitnám szólásra a számat mikor felnézek rá. Az ágyon ül és bámulja a nyitott szekrényt kissé meggörnyedve. Fejem oldalra hajtom és nézem megtört tartását. Nem örül neki hogy vissza költöztem vagy ismét sokkoltam?
-Hiányoztál- nyögi ki nagy nehezen hátra se fordulva miután már jó öt perce csendben nézem- Ezt most..- int kezével a szekrény felé majd hanyagul ölébe ejti-..ennyi idő után..Jó látni- rántja meg a vállait és végre hátra fordul hozzám. Felmutatom neki a képet és elmosolyodom- Louis csinált még egyszer sunyiba mikor te éppen főztél én meg kimentem hozzád. Szeretem azt a képet- magyarázza halkan. Újra lenézek a képre és elmosolyodom. A nyakát karolom át míg a képen hiába nem látszik tudom hogy ő éppen felemel. Emlékeim szerint még a lábamat is a csípőjére fontam. Hátra van hajtva a feje míg szája résnyire nyitva és szemei csukva. Állára adok puszit és jól látszik a képen hogy mind ketten élveztük.
-Miért nem mondtad hogy legyen vége a szünetnek?- kérdezem szomorkásan míg vissza támasztom a képed oda ahol volt.
-Fogalmam sem volt róla mit kéne mondanom- rántja meg a vállát. Gyors léptekkel érek oda hozzá mire szomorkásan feltekint rám míg féloldalas keserű mosolyra húzza száját. Kezeivel óvatosan fogja meg kezeimet és kezdi őket simogatni. Azt hiszem most látom mennyire megviselte minden.
-Elég lett volna annyi hogy szeretlek, vagy hogy hagyjuk a szünetet. Esetleg hogy megcsókolsz- ülök az ölébe.
-Féltem.
-Helyette szakítottál. Kösz- forgatom meg a szemeimet míg arcára adok egy hosszú puszit.
-Szükségem van rád- motyogja míg oldalamon végig simít félve.
-Nekem is rád Zaynie- sóhajtok fel. Érzem ahogy elmosolyodik mire kezeim közé fogom arcát és magamhoz húzom. Ajkaimat lágyan nyomom övéiére és ő szintén lágyan válaszol. Vigi simítok arcán majd nyakán ahogy a csókunk elmélyül. Végül kezemet megállítom mellkasán.
-Pakold ki a maradék cuccodat, kérlek- sóhajt fel eltolva magától kissé.
-Okés- mosolygok fáradt arcára. Még egy gyors puszit nyomok szájára majd kimászok öléből és a fürdőbe lejtek. Gyorsan szórom ki a cuccaimat majd sietek ki a szobába. Ezt a táskát is begyömöszölöm a szekrény alá majd megfogom Zayn kezét és felhúzom az ágyról nevetve. Kis híján hátra esek mikor feláll lévén hogy nem igazán sikerül felhúzni őt. Rögtön derekamért kap és magához ránt.
-Egy órát vagyok hajlandó még rájuk áldozni- motyogja mikor kifele kezdem húzni mosolyogva.
-Ne légy ilyen- villantok rá egy fancsali mosolyt.
-Végre veled akarok aludni itthon a közös ágyunkban- rántja meg a vállát.
-Velem fogsz- fonom össze ujjainkat majd újabbat húzok rajta ezzel pedig kilépünk a nappaliba.
-Képzeld, anyámmal voltam ma és meg van a ruha- újságolja nekem Ems lelkesen.
-Mikor lesz az esküvő?- kérdem leülve Zayn ölébe mikor ő belehuppan egy fotelba. Látom hogy elmosolyodik tettemen, nem érdekel hogy itt vannak a szülei. Jelenleg tudom hogy olyan furán szomorú és kell ez neki. Azt hiszem fura neki is hogy vissza költöztem. De örülök hogy ennyit jelentek neki.
-Egy hét múlva pontosan!- lelkesül fel Ems. Harry arcára is mosoly kúszik és jobban magához öleli a lányt- Szóval a nagy kérdés- fújja ki a levegőt Ems hogy lenyugodjon- Lennél az egyik koszorús lányom?- kérdi vékony hangon. Bizarr fejet vághatok mivel mindenki elkezd röhögni és még Zayn is felnevet ahogy végig simít lágyan a hátamon.
-Illetve hogy Zayn lennél-e te is vőfély mint a srácok?- kérdi mosolyogva Harry.
-Részemről természetes- bólint egy mosollyal.
-Én is szívesen vállalom a szerepet- mosolyodom el a kisebb sokk után.
-Szupi- mosolyog ránk Ems.
-A párom leszel- néz rám Zayn.
-Tényleg?- kérdezem hitetlenkedve.
-Nem, igazából csak az napra szakítok veled- forgatja meg a szemeit. Párna repül az arcába mire kapok az alkalmon és még arcába is nyomom magamban megköszönve akárki is dobta őt fejbe. Nem ellenkezik pedig tudom hogy fogytán a levegője. Kíváncsian emelem el a párnát és kukkantok be alá. Mosolyogva figyel míg egy nagy levegőt vesz. Ajkaihoz hajolok míg a párnával takarom a csókunkat. Alsó ajkamat meghúzza mire elmosolyodom. Fejem megrázom jelezvén neki hogy nem kéne mindezt ennyire. Arcára kiül a nemtörődömség és újra megharapja alsó ajkamat. Nevetve húzódom el tőle és ejtem ölembe a párnát.
-Édesek!- nevetek fel Walihya.
-Te még élsz?- nevet fel Zayn.
-Kapd be- mordul fel.
-Megmutatnátok a szobákat?- kérdi Trisha míg gyilkos pillantást küld Walihyanak.
-Persze- áll fel rögtön Zayn de most is utánam kell kapnia hogy ne essek el.
-Megmutatom a lányokét, te anyuékét- puszil hajamba. Elmosolyodom és megindulok majd intek kezemmel hogy kövessenek. Elindulok a folyóson majd benyitok az első szobába ami tudtommal üres és tiszta. Áldom az eget hogy valóban az. Hiába, sokat nem voltam itt.
-Ez jó lesz?- kérdem kitárva az ajtót.
-Tökéletes, köszönjük- mosolyog rám Trisha- örülök hogy újra jóba vagytok- nevet rám.
-Én is- bólogatok egyetértően.
-Na de, késő van már- int nekem Yaser majd becsukja az ajtót maga után amint belép a szobába. Már elindulok mikor az ajtó újra kinyílik. Kérdőn fordulok hátra és nézek Yaserre aki felém lépked- Hol vannak a fegyverek?- kérdi fintorogva halkan.
-Uhm, van egy a Bibliában. És az ágy jobb oldalán lévő éjjeliszekrény felső fiókjának az alján. És a fürdőben a tökőr mögött ha leakasztod- hadarom megvakarva tarkómat.
-Köszi- mosolyog rám majd rögtön vissza is lép a szobába. Hihetetlen apja van. Bár ő maga is hihetetlen, legalábbis számomra. Mosolyogva lépkedem vissza a nappaliba de ott már csak a bandát találom.
-Zayn meg mutatta Danny és Ant szobáját aztán közölte hogy mondjuk hogy ő fáradt- néz rám Niall nagy kék szemeivel.
-Oh, oké- döbbenek le- Hát akkor jóéjt- mosolygok rájuk mire egyöntetűen válaszolnak nekem amin felnevetek. Könnyed léptekkel indulok el újra a közös szobánk felé. Ezt olyan jó kimondani is. Alsó ajkamba harapva lépek be és csukom be rögtön az ajtót. Zayn a szekrény előtt áll és már szólnék neki újra mikor meglátom hogy a földet nézi megmerevedve. Jobban mondva egy gatyámat a földön. Nagyot nyelve néz fel rám kétségbe esetten. Értetlenül nézek vissza rá- Mi a baj?- kérdem felemelve a gatyát mire annak a zsebéből ki esik egy tasak. Szám elnyílik ő pedig újra lemered a földre. Ez a gatya tegnap volt rajtam. Kezével megdörzsöli arcát egyetlen mozdulattal homlokától az álláig. Fejét megrázva a hajába túr.
-Csak két perc vagy hülye leszek- nyögi ki besietve a fürdőbe. Értetlenül meredek a tasakra. Nem vettem, az biztos! Nem is kértem, nem is adtak. Fogalmam sincs mit keresett a gatyám zsebében...Észre véve hogy még mindig a gatyát markolom elengedem az pedig halkan ér földet. Remegő kezekkel veszem fel a tasakot és ülök le az ágyra. Roger volt, tudom. Csak ezt nem hogyan. Kinyitom a kis tasakot majd megrázom de nincs benne más a füvön kívül. Erős csattanás mire félve kapom a fejem a fürdő felé. Idegesen vágom a földhöz a kezemben tartott zárhatós műanyag zacskót. Felpattanok és kivágom a fürdő ajtaját. Kapkodja a levegőt míg hátát a csempének veti ami megvan repedve és egy kis darab leesett belőle.
-Nem vettem semmit, esküszöm! Soha többet nem szívok, ígérem! Akkor volt az utolsó mikor rám nyitottál, én azóta nem vettem semmit! Gondolom Roger volt de nem tudom mikor. Talán mikor a szobámat is tele szórta. Én nem...-csuklik el a hangom véres kezére nézve- Én miattad nem- nyögök fel. Szavak nélkül löki el magát a csempétől és ölel át óvatosan. Szorosan húzom magamhoz kétségbe esve- Nem akarlak elveszíteni mikor most kaptalak vissza.
-Rossz ezeket látni, gondoltam hogy nem vettél csak...
-Megértem- vágok közbe rekedtes hangja miatt. Mély levegőt vesz míg az én remegésem kezd alább hagyni. Elenged majd kisétál. Felveszi a földről a tasakot és vissza söpri bele a kissé kiszóródott füvet. Lassú léptekkel viszi a kukáig majd szórja bele. Fáradtan sétálok a szekrényig vissza. Beszórom a gatyát a szekrénybe és csak el fekszem az ágyon. Mellém dől és rögtön oldalához bújok. Felém fordul és magához húzva átölel- Fázol?-kérdi végig simítva hátamon. Érzem hogy testem remeg de nem tudok ellene tenni.
-Félek- motyogom mellkasába jobban hozzá bújva- Én tényleg nem akarlak elveszíteni, még egyszer már nem menne- suttogom megmarkolva fehér felsőjét.
-Szeretlek Babe, mindennél jobban- puszil hajamba míg magunkra húzza a takarót.
-Le se vetkőztem- motyogom álmosan míg karjára hajtom a fejem és átölelem mellkasát.
-Én sem- kuncog fel.
-De szeretem mikor nincs rajtad póló- fúrom fejemet nyakába.
-Oké- mosolyodik el lágyan és fel kell mellőlem. Szomorúan nyúlok utána de már csak azt látom ahogy áthúzza fején a pólót. Izmai kirajzolódnak bőre alatt és csak tovább csodálom őt míg gatyáját is lerugdossa magáról. Leül mellém majd könnyed szerrel rántja le rólam a pólómat. Fáradtan nézek rá mikor kikapcsolja melltartómat is.
-Uhm, én...
-Én is fáradt vagyok- rázza meg a fejét lapos csillogó nézésével. Lehúzza rólam majd elhajítja és fejemen áthúzza az ő levetett pólóját. Elmosolyodom ahogy a levegőből szippantok egyet. Zayn illata van. A takarót lerántja rólam majd könnyed szerrel dobja el a gatyámat is és igazítja meg saját pólóját rajtam. Hátra vetem magam az ágyban magamat rá mosolyogva míg megvárom hogy ő is elfeküdjön és magunkra húzza a takarót. Fejem újra kezére rakom és élvezem meleg bőrének puhaságát.
-Szeretek- motyogom mellkasára míg egyik kezemet magunk közé húzom a másikat pedig szívére rakom.
-Én is Jadey- suttogja majd még kapok egy puszit hajamba és végül elnyom az állom ahogy érzem szívének egyenletes, nyugodt tempóját....


Kukucs! Utolsó előtti rész, omfg!:D Nézzetek be ebbe a blogba! Ígérem nem nagyon fogtok csalódni:D Imádás van! <3

22 megjegyzés:

  1. Szia! Hamar hozd a következőt! :) Meglepi vár nálam: http://riskitallff.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  2. Uristen utolsó előtti rész te jó istenem hogy ezt milyen rossz olvasni de viszont az új blogod nagyon tetszik csak igy tovább a rész megint csodálatos volt nehéz lesz elengedni ezt a csodát hiszen ez a blog egy csoda volt az életemben:)❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyire tetszett és hogy a másik is elnyerte a tetszésedet:3 <3

      Törlés
  3. Szia!
    Naggggggyon jó rész lett! Imádlak! Végre Ben megelégelte Rogert! Éljen! Nem tudom mi lesz az utolsó részben, de a kíváncsiságom határtalan. Akár milyen jonak is igérkezik a másik sztorid, ezt nehéz lesz elengedni. Az elsö olyan történet, amit napi szinten néztem, hogy hoztál-e új részt! Nem akarom, hogy vége legyen!
    Mikor lesz az utolsó rész?
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:3 Nos, az utolsó rész holnap lesz vagy holnap után. Attól függ hogy lesz időm felrakni a részt mivel szerintem tényleg hosszú lett:D Remélem a másik is ennyire el fogja nyerni a tetszésedet:) Imádás van! <3

      Törlés
  4. Nagyon cuki kis rész volt. Imádtam.
    Ant és Danny nálam nagy kedvencekké nőtték ki magukat. Annyit röhögtem komolyan annyira jó hogy meg tudsz nevetettnu egy elég szar nap után.:(
    Alig vártam a részt de egyben nem vártam mert az azt jelenteni hogy csak 1 rész van hátra. Előre tudom hogy bőgni fogok még akkor is ha fulhappy lesz az egész. Emlékszem amikor megtaláltam a blogodat az első mondattól fogca tudtam hogy ez lesz a kedvenc blogom és mit is mondjak az is lett
    nagyon fog hiányozni Jade és Zayn kusza szerelmi története de az új blogod majd kárpótol.
    Nagyon tetszet az egész;)
    Kira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszett és hogy már most szomorkodsz a vége miatt. Külön öröm hogy a kedvenc blogodnak mondod:3 Sokat jelentenek ezek, imádás van! <3

      Törlés
  5. Végre jade ellátta a baját Roger-nek.Többet is megérdemelt volna szerintem.. Sokat nevettem,ahogy Zayn-ék úgy beszéltek a szexuális életükről mintha az lenne a téma mi legyen vacsorának.Örülök,hogy Jade végre visszaköltözött Zayn-hez. Remélem,hogy Zayn mindvégig kitart majd mellette és egyszer sem fogja azt hinni,hogy újra a fűhöz nyúlt.Nagyon aranyosak voltak ebben a részben is.Huh.Holnap megkapjuk az utolsó részt és vége. Most már véglegesen. Nehéz lesz elfogadni. Nehezen törődöm bele az ilyen dolgokba. De azért nagyon várom,hogy elolvashassam hogy mit tartalmaz az utolsó rész. Remek rész lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszett a rész. Nos igen, nekem is fura lesz kirakni az utolsó részt, annyira a szívemhez nőtt a sztori és a karakterek is hogy phfú. Remélem a másik blogom valamelyest oszlatja majd az űrt:) Imádás van! <3

      Törlés
  6. Óóó <3
    Jkat kacarásztam mikor kivitatták Jade és Zayn... nos öhm... erotikus együttlétét :'D Kezdettől fogva szimpatikus volt nekem Ant és Danny, jópofák :D Aztán mikor a párna mögött csókolóztak :3 aww de édes volt <3 Trisha :DD Yaser :'D De jó apa:DD
    Szóóóval, Roger egy nagy fasz (már bocsánat), Ems és Harry boldogok, családi összejövetel, szerelem, barátság, esti összebújás, Jade és Zayn szintén csak boldogok (ha mondhatjuk így), egy hét múlva esküvő...hááát de szép is az élet arrafelé:DD IMÁDTAM egyszerűen PERFECT.
    Egy rész... brühühü :'(
    Imádás van <3
    XxEmy.

    VálaszTörlés
  7. Istenem Roger már megint. Te lehet egy kérdésem? Örömmel taszítasz a szívinfarktus felé minden egyes résszel??
    És miért is él még az a gyökér ??
    Mindegy imádtam a srácok mikor a öhm khm azt vesézték ki hát jókat kacagtam az biztos ;) Trisha a kis harcias mama ;) Yaser első kérdése mikor a szobába ment a fegyverek hol vannak hát igen " bérgyilkos apuci " nagyon jó volt mint mindig siess azzal az egy résszel <3 pusszo <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen, örömmel teszem:'D Azért örülök annak is hogy imádtad:3 Imádás van! <3

      Törlés
  8. Uristen utolso elotti resz es mar csak egy van hatra hat en meghalok nem akarom hogy vege legyen brühühü :'''c
    Viiii vegre valaki elintezte rogert erre vartam mar miota
    Eeees uuuu jadey vissza koltozoooott
    Antot es dannyt nagyon megkedveltem igy a vegere (jo csak ket reszben voltak benne de akkor is)
    Jajj nem akarom elengedni ezt a blogot hianyozni fooog
    De mindenkeppen olvasni fogom a masik blogodat es eddig nagyon tetszik csak igy tovabb
    es szeretnem elmondani hogy ez a kedvenc blogom es te vagy a kedvenc irom es remelem meg sokaig olvashatok toled torteneteket imadom ahogyan irsz es teged is
    Puszi
    xxManka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben az utolsó rész de a folytatom a blogolást:) Remélem a másik blogom is tetszeni fog, vagy már tetszik is:D Nagyon szépen köszönöm hogy én vagyok a kedvenc íród, sokat jelent! <3 Illetve hogy a blog is a kedvenced:3 Imádás van!! <3

      Törlés
  9. Aaaaaa.... Nagyon jó lett! Rogert végre bezárták! :) Nagyon várom a kövit! :) Olyan szomorú hogy mindjárt vége van. :( De az nagyon jó hogy új blogot kezdesz! :)

    VálaszTörlés
  10. Utolsó előtti rész.. Sírni fogok. Annyira imádom ezt a blogot. Kétségkívül ez a kedvencem. Nem akarom, hogy vége legyeeeen. :( Most kb.. Üres lesz az életem.. :(
    Egyébként jó rész lett. :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hogy sírj, lehet hogy az üresség érzése ott lesz de remélem a másik blog kicsit enyhíti majd ezt <3 Imádás van!

      Törlés
  11. Neeeeeeeeeee. Nem akarom,hogy vége legyen. :( Annyira imádom:/
    Amúgy a rész szuper lett, és nagyon vicces:DD "szinkronban nyöghettek a menyasszonnyal" :D és az amikor elkezdték sorolni, hol dugtak már:DDD "Esküvőn még nem" :D hát Jadey titeket ismerve, ott is lesz:DD
    Örök kedvencem lesz ez a blog. :3
    Imádás van
    Xx Amber

    VálaszTörlés