2015. május 17., vasárnap

Második Évad: Hatvankilencedik Rész

-De ott lesz a családod is!- csattanok rá vissza vágva hozzá a ruhát.
-Attól még lehetsz csinos- nevet rám.
-De ez túl ribancos egy ilyen eseményhez- dörrenek rá.
-Bemutatlak nekik, ez pedig egy egyszerű fekete rövid gatya Babe- nevet rám hitetlenkedve megrázva kezében az anyagot- A családomat meg már ismered, francia bugyiban is láttak- néz rám értetetlenül. Felnyögve veszem el tőle a gatyát és rángatom magamra- Tessék- nyújt át nekem egy kék trikót amin ide-oda futnak fekete csíkok mintákat kirajzolva. Fintorogva húzom fel és nézek rá kérdően- A nőm vagy, mindegy miben jössz- rázza meg a fejét.
-Akkor is- rántom meg a vállamat- Első benyomást csak egyszer tehetek- huppanok le ölébe.
-Nem a ruhád alapján fognak elítélni- nevet rám.
-Munkásság alapján?- nyögök fel.
-Személyiség. Amúgy is, ha nem tetszel nekik akkor kidoblak és részemről megoldva- rántja meg a vállát és az ágyra lökve már ki is siet az ajtómon.
-Szopd le magad Malik!- kiálltok utána mérgesen. Hallom nevetését majd orrom alatt morogva magamhoz véve a telefonomat kilépek.
-Szeretni fognak- ölel át két oldalról Ben és Luke.
-Aham- motyogom.
-Ha nem akkor megöljük őket- nevet rám.
-Lesz egy kis bele szólásom!- hallom meg magunk előtt Zayn hangját.
-Te kussolj!- üvöltök előre.
-Szerelem...-sóhajt fel Ben nevetve- na mi léptünk. Van egy nehezebb meló- ad puszit a hajamba és már el is tűnt bal oldalamról.
-Csak nyugisan- nevet rám Luke míg végig simít kezemen majd ő is eltűnik.
-Bérgyilkos férfiak- nyögök fel keservesen.
-Gyere már- húz ki izgatottan Zayn.
-Rettegek. Ne siettess- mordulok rá beülve a kocsiba.
-Szeretni fognak, mint a családom. És hiányoznak- fintorodik el.
-A sírba viszel- rázom meg a fejemet ahogy rögtön a gázra lép.
-De utána vissza is húzlak- mosolyog rám.
-Kösz- morgom orrom alatt.
-Ne legyél már morci- simít végig combom.
-Téged nem kellett senkinek sem bemutatnom- dörrenek rá.
-Áldom az eget- motyogja- Ben azért kitesz egy védelmező apát- suttogja- Luke meg egy bátyát. Dervish az öcsét. Zoe ott van nővérnek. Nekem is nehéz!
-Hagyjuk- vágom rá rögtön majd kifele kezdek nézelődni az ablakon.
-Tényleg le szopom magam ha most megsértődsz- nevet fel keserűen.
-Ahhoz ki kéne venni a lengőbordádat- motyogom unottan.
-Érted bármit- nyög fel míg bekanyarodik a kis kávézóhoz.
-Ölj meg- nyögök fel én is lassan kicsatolva az övemet. Én erre nem vagyok felkészülve lelkileg. Nem megy. A két legjobb barátjának bemutat. Ez nem lesz jó, ez nagyon nem lesz jó. Kinyitja az én oldalamnál az ajtót és megtámaszkodva azon fintorog le rám.
-Hidd el hogy túléled.
-Én ebben nem lennék olyan biztos- rázom meg a fejemet félve. Túlságosan is félek ettől.
-Megnyomhatok rajtad pár pontot hogy ne tudj járni és akkor beviszlek. Vagy választhatod azt hogy kiszállsz és akkor még puszit is kapsz- vonja fel a szemöldökét kíváncsian.
-Magyarázd meg anyádnak miért nem tudok járni- szállok ki felhúzott orral, sértődötten.
-Plusz tizennyolcas részleteket nem osztok meg vele- nevet fel mire szám eltátva csapok karjára.
-Barom- förmedek rá.
-Én is szeretlek- ölel magához becsapva a kocsi ajtót. Ígéretét beteljesítve nyom puszit a számra.
-Utállak- motyogom mikor kinyitja a kávézó ajtaját és megcsap a hangzavar- Az ott a nagyid?!- kérdezem miután egy száznyolcvan fokos fordulatot veszek ezzel mellkasának ütközve.
-Mint mondtam szeretlek- villant felém egy félős mosolyt és beljebb kezd tolni.
-Oh hogy fog ez neked fájni- sziszegem fogaim között mérgesen. Nagyi?! Még egy nagyija is eljött... Végig simítok arcomon majd magamra varázsolok egy mosolyt.
-Haver!- ordít fel két srác és máris letámadják Zaynt. Ő pedig csak nevetve üdvözli őket.
-Ne félj- áll mellém Yaser ahol féloldalasan átölel.
-Jobb tanács?- kérdem ahogy azt nézem hogy mindenki megrohamozza Zaynt.
-Ne mutasd hogy félsz- veregeti meg vállamat majd ő is fiához lép. Nagyot nyelek és megrázom a fejemet. Lazán ülök le az egyik kis kanapéra míg mindenki meghatódik Zayntól. Jobban félek ettől mint ha meg kellene csinálnom egy nehéz melót. Az jobb és könnyebb. Lábaim remegnek, a kezem izzad a fejem pedig lüktet. Szívem ütemét már kezdem megszokni hogy Zayn mellett folyton örülten verdes. Ezért fogok meghalni. Tuti.
-Hello- huppan le mellém Doniya.
-Hali- mosolygok rá.
-Itt van az egész család- fintorodik el.
-Vettem észre- utánozom le arcmimikáját.
-Anthony és Danny szeretni fog, az tuti- legyint- A nagyi ki fog faggatni és furán fog rád nézni de majd titokban áradozni fog Zaynnak rólad. Az a lány ott az unokatestvérünk bár eléggé ellenszenves lévén hogy kihasználja Zayn hírességét- kezd mutogatni a nagy tömegben- Az ott anyu öccse, nála attól függ milyen vagy. Ők ott négyen szintén unoka testvérek. A legidősebb elég jó fej bár inkább a tanulással foglalkozik. A második legnagyobb bulizósabb. A két kicsi pedig iker. Egy évesek tehát ha rájuk mosolyogsz már imádnak- rántja meg a vállát- Ott a felnőtt seregben vannak a szülök és ilyesmik. Vannak jó fejek- sóhajt fel hátra dőlve.
-Kösz- nyögök fel félig elfintorodva.
-Sok sikert- veregeti meg a hátamat és felállva oda sétál valami sráchoz.
-Jade!- rikkant fel rögtön valaki mire össze rezzenek bár a hang forrása alapján nem más mint Trisha lesz az. Mosolyogva állok fel és részesítem egy ölélesben. Erősen szorít magához és jól tudom hogy ezek szerint tényleg hiányoztam neki nem csak Zayn akart kamuval nyugtatni.
-Hello- mosolygok rá ahogy elenged.
-Hogy vagy?- kérdi lehúzva a kanapéra újra.
-Remekül- nevetek rá- És te? Minden rendben van?- kérdem keresztbe téve a lábaimat.
-A fiam egy világsztár. Csak a szokásos- legyint váll rántva.
-Jogos- biccentek neki.
-És ti? Megvagytok?- kérdi előrébb dőlve míg bizalmas mosolyt küld felém. Na basszus... Zayn elmondta nekik vagy nem?!
-Ezt inkább Zayntól kérdezd- nyögök fel kissé zavartan.
-Baj van?- kérdi elkomorulva. Bingo! Ezek szerint nem tudnak semmiről.
-Jelenleg?- kérdem hirtelen- Semmi!- nevetek fel keserűen. Valaki mentsen ki ebből a helyzetből! Jézusom... Ezt nagyon elbasztam, most még a családja is megöl akik eddig szerettek.
-Volt baj?- kérdi szemöldökét össze ráncolva.
-Kicsit össze vesztünk, de semmiség- rántom meg a vállamat most én hátha ezzel túl lépünk a vitán.
-Min? És mikor?- kérdi értetlenül.
-Jadey- húz fel Zayn mosolyogva én pedig egy ideges pillantást küldök felé. Biztatóan rám mosolyog és ekkor esik csak le hogy azt hiszi még mindig a családja miatt vagyok ideges. Ami igaz is. De most jobban az anyja miatt. Mit mondjak, min vesztünk össze?! London területei túl nagy feszültséget jelentettek?! Aztán hogy füveztem?- Ő itt Jade Wyne. Hivatalosan is a nőm- pörget meg mire feszengve fordulok körbe.
-Örülök neked drágám!- kurjant fel tippem szerint a mamája míg magához ölel. Mosolyogva áll arrébb míg én lököm a kedves szöveget mindenkinek aki bemutatkozik. Nem próbálkozom túlságosan a nevekkel, figyelés nélkül is megjegyzem őket. Egy előnye ha mindent megfigyelsz úgy hogy tudatosan oda se figyelsz már rá a munkád miatt.
-És most a legfontosabbak- suttogja a fülembe míg kezét csípőmre vezeti.
-Beszélnünk kéne- felelem feszülten de addigra már a bárpult felé vonszol- Anyukád és...
-Na végre. Valami értelmes nő- csapja össze a kezét az egyik. Látom hogy Zayn megforgatja a szemét míg én csak felröhögök elfelejtve hogy épp ideges vagyok.
-Anthony de csak Ant- ölel át a egyik srác.
-Danny- rántja meg a vállát míg ő is magához húz. Ő mondta hogy értelmes nő vagyok. Remek, jó tudni- Rengeteget hallottunk már rólad- mosolyog rám.
-Főleg a kómád alatt- fúja ki a levegőt fejcsóválva Ant.
-Mindent tudnak, ők is kissé benne vannak- karol át Zayn.
-Oh- lepődöm meg végig nézve rajtuk újra. Nem látszik rajtuk hogy közük lenne a maffiához.
-Zayn!- kiállt fel mögöttünk valaki mire látom hogy Trisha felénk sétál.
-Te rendezed le. Majd mond mit kamuztál- veregetem meg a vállát és máris a két srác mellé állok a pulthoz.
-Anyu?- kérdi bizonytalanul Zayn majd egy pillanatra hátra néz rám bizonytalanul.
-Jade azt monda kérdezzelek téged. Téged kérdezlek. Mi volt a baj?! Össze vesztetek?- kérdi idegesen. Zayn rögtön hátat fordít az anyjának és rám néz egy nane pillantással. Kezeimet magam elé emelem védekezés képen.
-Volt egy kis vitánk- kezdi óvatosan Zayn. Ant és Danny pedig felröhög.
-Szakított vele- szól közbe Danny- Én megverném Trisha- villant neki a fiú egy kétszáz wattos mosolyt.
-Kussolj baromarc- morog hátra Zayn.
-Ki szakított kivel?!- hördül fel Trisha szívére kapva a kezét fiára majd rám nézve kétségbe esve.
-Hát ez hosszú anya- nyög fel Zayn a tarkóját vakargatva.
-Örülünk hogy megismerhettünk. Amúgy ő az öcsém- néz felém továbbra is mosolyogva Danny míg kezével Ant-ra mutat.
-Én is örülök neki. Főleg hogy ti is tudtok mindenről. Eléggé megkönnyíti a helyzetet- mondom halkan míg Zayn csak habog.
-Zain Javadd Malik!- harsogja Trisha mérgesen. Húha. Az egész neves fenyegetés.
-Na Zaynie ilyenkor szokott félve elfutni- nevet fel Ant.
-Anya, nem lehetne később?- kérdi feszengve.
-Nem!- dobbant egyet a lábával- Tudod mit?!- kérdi fiára bökve- Majd Jade elmondja nekem- mutat rám mire szemeim elnyílnak.
-Mármint hogy én?- kérdem magamra mutatva.
-Szeretem az ilyen pillanatokat- sóhajt fel Ant békésen míg testvérével egyszerre fordulnak felém és Trisha felé.
-Halljam- teszi keresztbe karjait maga előtt mire Zaynra nézek. Kétségbe esetten néz rám mire felsóhajtok ahogy lehunyom a szemeimet. Hogy lehet ennyire béna?!
-Trisha- szólalok meg legkedvesebb hangomon- Nem ezért vagyunk most itt. Majd megbeszéljük később- rántom meg a vállamat mosolyogva- Egyébként is, olyan ritkán látjuk egymást. Főleg te Zaynt. Eleve már minden tisztázódott közöttünk. Hiszen elhozott bemutatni a nagyobb családi körnek is- mosolygok rá míg kezemmel félig átölelem őt továbbra is tartva a mosolyt amit nem is kell megjátszanom- ígérem hogy megbeszéljük de előbb élvezzük ki a helyzetet- rántom meg a vállamat felnevetve.
-Most megúsztad- fenyegeti meg ujjával tulajdon fiát majd elballag tőlünk. Kérdőn nézek Zaynra míg vissza támaszkodom a pulthoz. A fiúktól kapok egy tapsvihart míg Zayn csak átölel.
-Köszönöm- nyög fel arcomat megpuszilva.
-Igazán nincs mit- rántom meg a vállam- De találj ki valamit hogy mit mondjak neki. Azt hittem tudnak róla- nézek fel rá.
-Apám megöl ha megtudja azt hogy szakítottam is- túr bele hajába míg mellém támaszkodik és csípőmet átöleli.
-Minden elismerésem- nevet fel Ant.
-Eddig soha senki nem szerelte le Trishát- tájékoztat Danny.
-Sok volt a feszültség és ezért szünetet kértem- mondja Zayn oda se figyelve a srácokra.
-És mért volt sok a feszültség? London egyesítése miatt?- kérdem felnevetve.
-Az új album miatt, és egy újság cikk miatt Harryről- rántja meg a vállát.
-A kis kamu gép- szólal fel egyszerre a két srác majd elkezdik fejüket csóválni.
-És miért szakítottál?- kérdem boci szemekkel- Mert füveztem?- kérdem éllel a hangomban.
-Azt nem akartam elhinni- mélázik el mellettünk Ant.
-Mert hülye voltam és nem tudtam mit miért teszek. Annyit nem is hazudok- rántja meg a vállát.
-És hogy jöttünk össze?- kérdem unottan.
-Küzdöttem mert rájöttem hogy hülye voltam- néz le rám.
-Szuper- biccentek nevetve neki.
-Nem lépünk le?- kérdi Danny nyafogva- Ne haragudj Zayn de unalmasak- fordul a pult felé míg mindnyájunknak kikér egy koktélt.
-Elvihetnénk őket a főhadiszállásra, nem?- kérdi unottan rám nézve.
-Ben és Luke melóznak. Ha jól tudom Dervishnek ma kimenője van. Dave, Zoe és Stan....fogalmam sincs mi van velük- rántom meg a vállam.
-Csak úgy mehetünk ha ők nincsenek ott?- kérdi felhúzott szemöldökkel Ant.
-Nem, csak közöltem Zaynnak hogy úgy tervezze a bemutatásokat- rántom meg a vállam. Megkapjuk a kis zöld koktéljainkat és máris beleiszok. Fura és kesernyés íze van de jól esik.
-Csak körbe akarunk nézni hogy milyen a kis meló helye- borzolja össze Zayn haját átnyúlva felettem. Lejjebb hajolok hogy ne akadályozzam meg a kis csatájuk. Vagy inkább hogy ne találjanak el engem lévén hogy Zayn küzd ellene de Dannyben itt már megmutatkozik a maffia. Lazán sorozza Zaynt csak hogy a hajához érhessen.
-Szia- suttogja mögöttem egy halk kislányos hang. Rögtön megpördülök és szembe találom magam egy három éves kislánnyal.
-Hello- mosolygok rá teljesen leguggolva hozzá.
-Pepa vagyok- mosolyog rám.
-Én Jade- nyújtom neki kezemet mire kis kezeivel megragadja az enyémet és megrázza azt.
-Szereted Zaynt?- kérdi nagy szemekkel míg próbál komolynak tűnni.
-Teljes mértékben- húzom ki magam még úgy is hogy guggolok egy nagy mosollyal.
-De nem a pénze miatt, ugye?- kérdi mérgesen míg dobbant is kis lábával egyet.
-Nem- vágom rá rögtön kissé furcsállva a kérdést.
-Akkor szeretlek!- jelenti ki váll rántva majd nyakamba csimpaszkodik. Szemöldök ráncolva ölelem át apró kis testét míg kiegyenesedek.
-Meg se kellene ezeken lepődnöm?- kérdem Zayn szemeibe nézve értetlenül míg kissé feldobom Pepat hogy ne csússzon le. Normálisan megfogom őt és érzem hogy ellazul karjaimba. Zayn furán méreget.
-Takarodó- legyint mögém mire hallom hogy Ant és Danny felnevet de elsétálnak. Értetlenül nézek a srácok felé akik elsétálnak majd felnézek Zaynra. Tovább nézeget míg ujjaival az üres poharát forgatja.
-Minden oké?- kérdem értetlenül.
-Jól néz ki a gyerek a kezedben- nyög fel. Szemem elnyílik, szívem hevesebben kezd verni. Szám elnyitom majd be is csukom és inkább a családi kis tömeg felé fordulok. Talán tényleg jobb lesz ha ezt a beszélgetést senki nem hallja majd. Nagyot nyelve guggolok le és rakom le a kislányt. Arcomra nyom egy puszit és vissza fut egy nőhöz aki csak rám mosolyog én pedig zavartan viszonozom mosolyát.
-Nem lehet gyerekem- motyogom halkan míg fel egyenesedem.
-Örökbe fogadáson járt az agyam pár perce- áll be elém ezzel kitakarva mindenki mást. Kezeit csípőmre teszi míg én elfordítom a fejem fintorogva. Sokszor poénkodom ezen de ha komolyan erre kerül a szó akkor feszélyez- Te nem akarsz?- kérdi csalódottan. Felsóhajtva nézek fel szemeibe- Pedig jól áll a kezedben a gyerek- mosolyog rám. Ez...soha nem lehet gyereke miattam.
-Szar ez a téma, még mindig- mondom fejemet lehajtva- Nem arról van szó hogy nem akarok csak...hogy nem lehet neked sem vér szerinti gyereked miattam- nyögöm ki fintorogva egy nagyot nyelve míg a gombóc a torkomban tovább nő.
-Ezt már megbeszéltük- ölel magához.
-Nem pont olyan dolog amit egy megbeszélés megold- förmedek rá. Mérgesen meredek szemeibe majd fejemet sóhajtva lehajtóm- Ne haragudj- kérek rögtön bocsánatot megdörzsölve arcomat.
-Semmi baj- rántja meg a vállát. Gyors puszit nyom ajkaimra majd lassan elsétál. Felsóhajtva hunyom le szemeimet. Ellököm magam a pulttól majd kisétálok az ajtón. Amint kilépek a friss levegőre szinte már pánikszerűen veszek mély levegőt. Hátamat az épület falának döntöm és lecsúszok rajta. Fejemet megtámasztom és hajamba túrok. Tudom hogy szarul esett neki. És én szarul érzem magam ettől a témától. Tudom hogy akar gyereket. De könyörgöm nekem lehet! És az örökbe fogadás aranyos, meg szép is....de..soha nem az övé lesz vér szerint. Nem fogják azt hajtogatni nekünk hogy jaj az apjára hasonlít. Sőt, mi lesz ha azt hiszik megcsaltam mert nem rá hasonlít?! Akartam gyerekeket, ez...könyörgöm minden lányban felébred egyszer a vágy az anyaságra. Én meg akarom adni neki azt amit akar és megérdemel. Ő pedig megérdemelné hogy vér szerinti gyereke legyen. Remegve szívom be a levegőt ajkaimon és ebben a pillanatban kanyarodik be egy fekete terepjáró és fékez le előttem. Kiszáll belőle egy csaj majd elém sétál.
-Roger küldi- mondja míg ölembe dob két tasakot. Dermedten meredek ölembe majd a kocsi után. Szám elnyílik és újra lenézek a két tasak fűre. Ez most szopat?! Ez csak valami szar vicc!
-Minden oké?- lép ki Yaser értetlenül lenézve rám.
-Hogyne- mosolygok rá előre hajolva hogy ne lássa a tasakokat- Csak kell a friss levegő- nyögök fel.
-A kocsi?- kérdi eltekintve az utca vége felé.
-Útbaigazítást kért a csaj- vágom rá. Furán mér végig majd elfintorodik de végül bemegy. Fejem erősen verem bele a falba vagy kétszer. Legszívesebben felordítanék. Orromon szívom be a levegőt élesen. Egyik kezemet ölembe ejtem óvatosan majd markomba zárom a két tasakot. Mérgesen állok fel és indulok meg az út másik oldalára hogy kidobjam az ott lévő kukákba. Kezeim között morzsolgatom a tasakokat feszengve. A kuka felé emelem a kezemet és elfordulva dobom bele őket, egyenesen Zayn szemébe nézve. Nem okozhatok neki csalódást. Gyorsan pislogok párat majd előveszem telefonomat és rögtön tárcsázom Rogert.
-Élvezed?- kérdem keserves, meggyötört hangon.
-És te élvezed már?- nevet bele.
-Kurvára nem vagy vicces- túrok bele a hajamba.
-Miért nem szívsz el egy spanglit?!- kérdi értetlenül a telefonba.
-Mert nem vagyok drogos!- förmedek rá.
-Azért remegsz gondolom most is és nézegeted a kukát amibe kidobtad. Mert nem vagy drogos- nevet fel.
-Hol vagy?!- kérdem rögtön rá eszmélvén körbe fordulva. Zayn kilép és kérdőn rám néz nagyot nyelve- Csak hagyj békén. Eddig is megvoltunk külön. Mit akarsz tőlem?!- kérdem hátat fordítva Zaynnak.
-Megaláztál, megalázlak- feleli egyszerűen.
-Csesződj meg, csak a pénzed költöd- morgom a telefonba majd kinyomom. Fejem az ég felé fordítom míg szemeimet össze préselem és megszorítom a telefont.
-Lépjünk le- csendül fel mögöttem Zayn hangja.
-Ott bent van a családod- legyintek kezemmel a kávézó felé.
-Apa is jön velünk. Így már bemagyarázom valami külön programnak- rántja meg a vállát maga felé fordítva- Fű?- kérdi szomorkásan.
-Mi más?- mosolygok rá hátra tűrve hajamat- Menjünk vissza, ritkán látnak téged- sóhajtok fel ahogy össze fonja ujjainkat- Apád úgy tudja hogy csak útbaigazítást kértek mondom míg átmegyünk az úton.
-Tudja hogy nem- húzza fintorra a száját míg vissza húz a családi össze jövetelbe én pedig próbálom kizárni a gondolataimat amiket kitölt a fű mámora...


Kukucs! Íme az új rész:3 Nos a versenyen nem nyertem de szeretném megköszönni a rengeteg szavazatot amit így is kaptam! Eszméletlenek vagytok komolyan mondom! <3 Ezért is íme egy plusz rész ma. Illetve egy újabb plusz meglepi. A következő blogomat itt tudjátok elérni amire felkerült a prológus tehát amolyan még egy rész tőlem ma:D Katt ide ha érdekel! Remélem tetszik nektek ez és az is:3 Imádás van! <3

22 megjegyzés:

  1. Ohh anyám annyira de annyira hihetetlen hogy már csak 2 rész ohh istenem már csak 2 rész te jo isten mi lesz velem ezek után hiszen már ugy a szívemhez nőtt a blog meg minden és már csak 2 rész és vége..... A rész pedig csodálatos lett mint mindig jót kacarásztam mikor Dannyi azt mondta Trisha én megverném na ez fog nekem hiányozni nos most írnám azt hogy siess a kövi résszel de mégse írom hiszen akkor hamarább vége lesz szoval yah:) Viszont ami még nagyon elszomorít hogy nem te nyerted meg a versenyt pedig megérdemelted volna...❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyire tetszett, és köszönöm szépen:) Imádás van! <3

      Törlés
  2. Jaj ne.... 2 rész :(.
    De most nem szeretnék szomorkodni. Garatulálok a versenyhez tényleg sokan szavaztak rád. Megígérem hogy el fogom olvasni az új blogodat csak holnap ma már nincs időm.
    Antony és Danny nagyon bejönnek aranyosak. Tetszett ez a nagy családi találka végre újra láthatjuk Zayn családját. Trisha aranyos volt ahogyan kiakadt. Yaser pedig mint mindig most is a törödő apuka.:D
    Roger.... Ahj nagyon elegem van ebből a szarháziból. Kínozd meg. Egy szép lassú és kínzó halált kell halnia:P
    Jade miért nem akar gyereket megértem hogy nem vérszerinti de legalább lenne gyereke nem értem.:/
    Imádtam mint mindig Örülök a naponta jövő részeknek de így olyan hamar vége lesz. Ellentmondásos érzések( keserű mosoly)
    Ott leszek a következő blogodnál is Ígérem csak tudod:/
    Puszi Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és megértem hogy idő szűkében vagy:) Köszönöm szépen, puszi!

      Törlés
  3. Anyám ezt a Rogert kifogom belezni szó szerint mekkora paraszt már istenem Nincs apelláta kikéne már nyírni!! ;) <3 De Jade harciasan küzd büszke vagyok rá *szipogás, nem létező könnyek törölgetése * de komolyan <3 Zayn anyukája nagyon nagy volt imádom mint mindig <3
    Ui.: A másik blogodon végre az elejétől bombázhatlak az értelmetlen komijaimmal szóval errre lelkileg is készülj fel <3 pusszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett és a komiknak még inkább:D Imádás van! <3

      Törlés
  4. Az előző részhez nem írtam, mert nem voltam gépközelbe amikor elolvastam, de most írok mind a kettőről. Egyszerűen nem hiszem el! Hogy tudsz ilyen jól írni? És ez a gyerek téma szegényeknél nagyon szar. :( Imádtam. És ez a Roger nagyon felbasz! Úgy megütném. :D Jó lett. Imádás ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó! Nyírja már ki valaki Rogert! Tetszett, ahogy Trishát leszerelte Jade, Zayn kicsit tehetetlen volt az adott szituációban. A két haverja most hogy jön a maffiához?
    Nem értem! Magyarázd meg nekem! Hogy fogsz 2 fejezetben választ adni az összes kérdésemre! Lehetetlen! Biztos, hogy már csak annyi van hátra? Nem inkább 20? Szerintem valamit elnéztél! Nem akarom hogy vége legyen! Azt akarom, hogy ezt is folytasd, meg a másikat is írd mellette! Az is brutál, már a prológussal is felcsigáztad a kíváncsiságomat! Imáááádlak!
    Itt mikor lesz kövi rész? 10 perc múlva?
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap lesz ebből a kövi rész. Sajnálom ha valamire nem tudok választ adni. Puszi!

      Törlés
  6. Nagyon jó lett!! Nagyon aranyos ahogy Jade aggódik, hogy nem fog tetszenu a családnak! Siesss a kövivel! Sajnálom hogy nem nyertél, pedig én szavaztam. Nem akarom hogy vége legyen! Kérlek csinálj egy harmadik évadot is! (nem lenne erőltetett szerintem) :) ;)

    VálaszTörlés
  7. El se hiszem,hogy már itt járunk. 2 rész és vége.. De a másik blognak a prológusa tetszett. Kíváncsivá tett. Zoe ha jól értettem 14 éves ..Zayn mennyi lesz abban a sztoriban? sok lesz köztük a korkülönbség? Amúgy meg az itteni részről az a véleményem hogy nagyon aranyos volt ahogy Jade félt. Tetszett,hogy Trisha egyből letámadta Zaynt mert balhé volt közte és Jade között. Roger már az agyamra megy... Remek rész lett. Siess a következővel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony én is nehezen hiszem el. Igen zoe 14 éves még ott. Nem lesz nagy kor különbség:) Örülök hogy tetszett ez a rész:3

      Törlés
  8. Te jó ég! Nem fogok újat mondani, de ez megagigaszuper lett*o*
    Jade szegény, pedig szerintem fölöslegesen izgul, hisz őt nem lehet nem szeretni. Legalábbis szerintem a karaktere szerethető:) Zaynie pedig aranyos <3 Ez jó volt: " Az ott a nagyid?!- kérdezem miután egy száznyolcvan fokos fordulatot veszek ezzel mellkasának ütközve.
    -Mint mondtam szeretlek- villant felém egy félős mosolyt és beljebb kezd tolni." :'DD
    Ben és Luke <3 olyan cukik (ne értsd félre, bár ezt nálam már nem tudod másképp :'D) Ahogy Ben puszit adott Jade-nek <3 És Luke, ahogy megsimította a kezét aww :3
    Ahh már csak két rész van hátra:(
    Imádás van! <3
    Ui: csodálatos blog egy oscar díjas írónővel <3
    XxEmy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. Ben és Luke...na szerencsétlenek mi lett velük:'D Köszönöm szépen, drága vagy:3 Imádás van! <3

      Törlés
  9. Még sosem írtam neked kritikát, főleg azért mert egyáltalán nem szoktam, viszont már annyira rég óta követem a blogod, hogy most már muszáj nyomott hagynom magam után, akármennyire is szeretem a csöndes láthatatlanságot. :D Azzal kezdeném, hogy csodásan írsz, nem sablonos, nem unalmas mindig okozol valami meglepetést amire nem is számítanánk. Emellett szeretem, hogy nem csak a párbeszédekre támaszkodsz, sőt, a belső monológok tépelődések szerintem néha fontosabbak, mint egy-egy beszélgetés, mert sokkal több kiderül belőle. S most kicsit zavarban vagyok, mert elfelejtettem mit is akartam még írni..mindegy nem volt fontos.
    De van amit még muszáj elmondanom, habár szorosan nem kapcsolódik a történethez, tegnap jött ki Taylor Swift Bad Blood-os klipje s enyhén a te storyd jutott róla eszembe, szóval mindenképp nézd meg ha tudod. :D
    XOXO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy végre írtál és köszönöm a sok kedves szót! Nos ez a klipp tényleg woaaw:D A blognak már lett egy béta trailerre ezáltal:'DD Köszönöm hogy felhívtad rá a figyelmem, imádás van! <3

      Törlés
  10. Aaaa nagyon jo lett a reesz imadtam bocsi hogy az elozo reszekhez nem irtam csak nem voltam itthon :cc
    Luke es Ben <3 imadom oket annyira cukiiik
    Anthony es Danny tok jo fejnek tunnek benne lesznek meg a tortenetben? (Csak ket reesz :cc)
    A nagyis resz volt a legjobb xd
    A kislany olyan aranyos voolt
    Komolyan zayn kinyir barkit es barmit de az anyukajaval szemben meg sem bir szolalni
    Yasert meg meg mindig szeretem olyan jo apuci :DD
    Jade pedig jajj rola nem tudok mit irni izee buszke vagyok ra hogy kidobta a drogot roger meg rohadjon meg nem szeretned ot kinyirni? Legyszi legysziiii
    Es jade meg zayn fognak orokbe fogadni egy babaaat? Mondd hogy igeen az olyan cuki lenne es belole is biztos bergyilkos lenne joo nem biztos mert jade es zaynie nem hiszem hogy hagyna de nem baj
    Jajj annyira rossz hogy mar csak ket resz van hianyozni fog ez a blog meg jade,zaynie,luke,ben,dervish,darren,zoe-stan paros,a lanyok,jaser,trisha mindenkiii :cc
    Dee olvasni fogom a masik blogodat is ha ezt leirtam akkor el is kezdem olvasni a prologust biztos az is ilyen szuper lesz mint ez a blogod
    Es sajnalom hogy nem te nyerted meg a versenyt pedig megerdemelted volna de az en szememben igy is te vagy a legjobb iro
    Na puszii
    xxManka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy a rész tetszett és nagyon szépen köszönöm! Remélem a másik is fog legalább ennyire tetszeni:3 <3

      Törlés
  11. Erre nincsenek szavak, IMÁDOM. :3 rossz bele gondolni, hogy már csak kettő rész van hátra.
    Az új blogodhoz majd bekukkantok:) Sajnálom, hogy nem nyerted meg a versenyt, attól még szerintem te vagy a legjobb író:3
    Imádás van drágám.
    Xx Amber

    VálaszTörlés