2015. május 11., hétfő

Második Évad: Hatvanharmadik Rész

-Nem tudom mi a jobb. Mikor együtt vagytok vagy mikor külön. Vegyetek már levegőt- nevet fel Louis mellettünk a hangos zene mellett. Elhúzóm ajkaimat Zayntól és csak hozzá bújok míg kezemmel átkarolom őt.
-Mikor együtt vagyunk. Mindenki jobban jár- nevet fel Zayn már eléggé részegnek tűnő hangulatban.
-Jogos- bólogatok egyetértően.
-Csak meg kellett kérnem Ems kezét és máris össze jöttök- nevet fel Harry míg Ems az ölében ül.
-Hogyne- legyint Zayn mosolyogva.
-Vissza költözöl?- kérdi Niall míg egy új poharat látok kezében. Kíváncsi vagyok mennyi után fog kidőlni. Tényleg jól bírja az alkoholt.
-Kétlem- rázom meg a fejemet- Dervishnek tart a kiképzés, segítenem kell neki. Zűrök is vannak  a szervezetben. Sok a meló- sóhajtok fel.
-De azért haza fogsz járni- szögezi le fintorogva Zayn.
-Persze- nyomok puszit szájára. Rögtön megharapj alsó ajkamat és ott tart magánál. Mosolyogva simítok végig nyakán és válaszolok csókjára.
-Haza járni hogyne- nevet fel Liam- Csak Zayn szobájáig fogsz járni.
-De járok- mutatok rá össze szűkített szemekkel.
-Akkor ti most együtt vagytok?- kérdi Cass fintorogva.
-Igen- válaszol Zayn mosolyogva.
-De mikor ide jöttetek nem így viselkedtetek- csóválja meg a fejét Jay.
-Igen, de most már együtt vagyunk- rántom meg a vállamat. Együtt...végre. Felsóhajtva rakom fejemet Zayn vállára. Annyira hiányzott mindez.
-Gondolom táncosnak nem jössz vissza- húzza fintorra a száját Ems.
-Mint mondtam, sok a meló a szervezeten belül- rázom meg a fejemet.
-Milyen szervezet?- kérdi értetlenül Cass- Zayn te valami szektással jársz?- nevet fel keserűen.
-Igen- nevet fel Zayn rám pillantva.
-Jézusom Cassie, viselkedj már- förmed rá Ems.
-De ha szervezetekről beszél- sipít fel.
-Én akkor is dugnám- nevet fel Jay.
-Nyugi- suttogom Zayn fülébe mikor karja megfeszül.
-Szerintem mi lépünk- áll fel Zayn velem együtt komoran.
-Majd elmegyünk szűkebb körben bulizni- biccent nekünk Liam.
-Remélem is- fog vele kezet Zayn majd oda hajol és megöleli. Kissé instabilan állok a magassarkúban hála az alkoholnak.
-Az már a ti eljegyzésetek legyen- nevet fel Louis is míg magához húzza egy ölelésre Zaynt.
-Táncolsz velem?- lép mellém egy srác mire értetlenül lassan emelem fel fejemet.
-Nem- rázom meg a fejemet az ismeretlent látva de mozdulatom miatt kissé megszédülök viszont tartom magam.
-Hogyne- nevet fel és már meg is fogja a kezemet és beránt a tömegbe. Konkrétan előre esek a hirtelen rántás miatt. Testek csapodnak nekem mire össze szűkített szemekkel próbálom kiegyensúlyozni magam és elrántani a kezemet.
-Barom- nyögök fel mikor megragadja derekamat és mozgatni akarná, kár hogy nagyon ellene vagyok.
-Szerelmes vagyok beléd- nevet fel közelebb hajolva.
-Ja, én is- lép mellénk Zayn könnyedén arrébb lökve a srácot.
-Kösz- motyogom karjába kapaszkodva.
-Szeretlek- puszil hajamba mire rámosolygom és érzem hogy elpirulok. Felnevet míg vissza lépkedünk a többiekhez.
-Ne menj tőle egy méternél távolabb- dorgál meg Harry.
-Magával rántott- emelem fel védekezően a kezeimet.
-Vagy csak vele akartál menni- rántja meg a vállát Cassie míg Zaynt nézi. Zayn pedig őt.
-Féltékeny leszek- motyogom magam elé fintorogva míg fejemet Zayn karjának döntöm.
-Hát lenne mire- nevet fel Cass.
-Valóban?- nézek fel unottan Zaynra. Kétlem hogy annyira sok okom lenne rá.
-Persze, míg elfordultál megdugtam a kanapén- forgatja meg a szemeit. Mosolyogva fúrom fejemet mellkasába míg átkarol.
-Sziasztok- intek a srácoknak akik csak vihogva vissza intenek nekem. Zaynba kapaszkodok míg kifele igyekszünk. Jobban bújok hozzá mikor a tömegen kezdünk át menni.
-Egy tánc?- áll be elénk egy lány. Kezeit rögtön megtalálják Zayn ingét.
-Ilyen az élet mikor az embernek helyes pasija van- nevetek fel ahogy a lány arrébb húzza a megilletődött Zaynt ezáltal pedig karja lecsúszik rólam.
-Én nem- nyög fel Zayn míg megpróbálja le állítani a lányt. Mosolyogva lépkedem feléjük hogy megverjem a ribancot. Tervem akkor hiúsul meg mikor hirtelen már nem tudok tovább menni. Vissza ránt két kéz.
-Nem!- dörrenek fel megfordulva ellökve magamtól a srácot. Gyors léptekkel indulok meg a testét rázó lány felé és rántom el mellőle Zaynt.
-Kikészülök- nevet fel újra, szorosabban magához húzva.
-Túl szexi vagy- rázom meg a fejemet újra végig mérve őt.
-Ahogy te is- rántja meg a vállát.
-Te adtad rám a ruhákat- kelek saját magam védelmére.
-Remélem én is veszem le őket- nevet fel kitárva az ajtót előttem. Féloldalas mosollyal lépek ki a hideg levegőre.
-Gondolod hogy az első nap már le is fekszem veled?- nevetek rá felé fordulva ezért hátra felé lépkedem.
-Mintha nem tennéd- nevet fel felém lépkedve zsebre tett kezeivel.
-Lehet hogy nem- fenyegetem meg ujjammal.
-Hogyne- villant rám egy féloldalas mosolyt míg szemével tetőtől talpig végig mér. Léptei gyorsabbak lesznek.
-Részeg vagyok, ne- nevetek fel mikor lépései már futásba torkollanak. Nevetve fordulok meg és kezdek futni a kocsi felé. A magassarkú eléggé vissza fog de nem állok meg.
-Megvagy- csapódik hátamnak én pedig a kocsinak. Testével oda szorít és apró csókot ad nyakamra.
-De ez nem ért- motyogom míg jobbra döntöm fejemet hogy több helye legyen neki nyakamnál.
-Mintha érdekelne- harapja meg fülcimpámat mire a hideg kiráz.
-Szálljunk legalább be a kocsiba- dörmögöm mire rögtön hátrább ránt és a kocsi ajtó már nyílik is. Nevetve mászok be és szinte rögtön csukódik is az ajtó.
-Csak akar egy normális csókot- ragadja meg a tarkómat.
-Azt hittem a falas vagy a fotelos elég jó volt- tartok ellen kezének míg mosolyogva rá nézek.
-Majdnem tökéletes volt- ránt ajkaira. Rögtön vadul csókol és ez engem egyáltalán nem zavar. Közelebb mozdul felém, egész testével. Könnyed mozdulattal ülök ölébe ezzel megkönnyítve dolgát mire csókja még vadabb lesz. Mellem mellkasának nyomódik és ő csak jobban húz magához. Keze végig simít hátamon mire én matatni kezdek ingénél. Szememet lehunyva élvezem vad nyelvcsapásait. Olykor tehetetlenül markolja meg derekamat vagy éppen csípőmet míg én ingét gombolom ki szép lassan felfelé haladva.
-Persze, nem fekszel le velem- hördül fel mikor idegesen szét tépem ingét mert egy gomb nem enged.
-Ez még semmit nem jelent- hajolok nyakához kezeimmel végig simítva csupasz felső testén. Körmeimmel karcolom végig izmit. Hallom ahogy felnyög és jobban hozzám nyomja magát. Apró csókokat hagyok rég nem látott tetkóin. Hallom sóhajtásait amik egyszerűen lenyugtatnak és mégis olyan izgalom lesz úrrá rajtam amit már rég éreztem.
-Nem bírom- mordul fel mikor nyelvemmel nedves csikót húzok nyakán. Derekamat megragadja és már hátam alatt van a hideg ülés míg ő felettem térdel. Rámosolygom ő pedig lehajol hozzám. Bőrömet csikizi ingének lifegő anyaga. Végig simít combjaimon majd lágyan ajkaimhoz hajol. Mély de lassú csók. Élvezem. Karjaimat nyaka köré fonom és magamhoz szorítom.
-Le kéne állni, mégis csak egy parkolóban vagyunk- tolóm el magamtól mikor agyamig eljutnak a zene foszlányok. Megbabonázott szemekkel néz le rám én pedig nem állom meg hogy ne nézek végig egész testén. A gatya most is csípőjén lóg ezzel tökéletesen látom V vonalát amitől agyam máris pörögni kezd. A kockás ing lóg rajta mivel szét téptem a tetejénél. Izmai megfeszülnek ahogy felettem tartja magát.
-Köszönöm- morogja nyakamba vissza hajolva hozzám.
-Mit?- kérdem értetlenül míg kezemmel végig simítok hátán az inge alatt.
-Mindent, hogy itt vagy nekem. Hogy meg bocsátottál. Hogy a nőm vagy- ad puszikat újra nyakamra. Tenyeremmel körözök hátán míg elmosolyodom csukott szemekkel.
-Nem érdemelnéd meg- nevetek fel.
-Pont ezért köszönöm- állapodik meg felettem. Barna szemei csillognak amitől mosolyom csak még szélesebb lesz. Boldog. És Ő velem boldog.
-Miért akartál szünetet? Miért szakítottál?- kérdem elkomorodva. Foglalkoztat a kérdés, egész eddig magamat okoltam. Tudnom kell hogy mit miért tett.
-Az hogy hülye vagyok nem indok, ugye?- nevet fel feszülten de nem mozdul el rólam.
-Csak fél indok- villantok rá egy fáradt féloldalas mosolyt. Kezemet vissza húzom mellkasára és csak élvezem hogy érinthetem meleg bőrét. Lábamat felhúzom ezzel combom fekete gatyájához súrlódik.
-Azt mondtad nem szeretlek. Pedig szerettelek. Én viszont azt hittem már te nem szeretsz. Szünetet akartam hogy rájöjjünk ki kit szeret és mennyire- húzza fintorra a száját- Nem szakításként gondoltam rá. De utána már nem volt merszem eléd állni hogy szeretlek. Aztán jöttek a drogok én pedig megijedtem. Főleg hogy Rogerrel párosult a drog. Talán Rogertől jobban féltem. Elvégre az exed volt. Azt akartam hogy abba hagyd- rázza meg a fejét.
-Azt mondtad ha rajta kapsz köztünk mindennek vége- nézek rá értetlenül.
-Ezt szántam annak hogy szokj le. Aztán megláttalak az ágyadon míg...szóval tudod- sóhajt fel lehunyva szemeit- Betartottam a szavamat. Ezért szakítottam.
-A rohadt ígéreted miatt? És azzal mi volt hogy nem szakítanál velem?- förmedek rá.
-Ez az indok egyik fele. A másik hogy hülye vagyok- emlékeztet szomorúan.
-Fogjuk rá hogy elfogadom az indokot- húzom el kezeimet felsőtestéről. Megfogom az arcát és két oldalt kezdem simogatni.
-Menjünk- suttogja lehunyva szemeit mikor ujjaimmal végig szántok ajkán. Magamhoz húzom és óvatosan puszilom meg, de hosszan. Bágyadt mosollyal mászik le rólam és szál ki. Nem zavartatja szét tépett inge. Én is kipattanok és beszállok mellé. A kocsi megindul míg keze rögtön combomra téved.
-Nem is vezethetnél, ittál- fordítom felé a fejemet.
-Húha- pillant rám egy rövid ideig majd figyelme nagy részét újra az útnak szenteli. Ujjaival köröket kezd rajzolni fedetlen combomra. És jól esik, olyan régen csinálta már ezt.
-Húha- nevetek fel mikor egy piros lámpánál kissé jobban megszorítja combomat majd végig simít rajta.
-Csak egyszer látnád magad úgy ahogy én látlak téged- csóválja meg a fejét fancsalian.
-Nem akarom magamat egy szexistennő szerepében látni- nevetek fel.
-Jobb vagy mint holmi szexistennők!- nyög fel drasztikusan mint akit megsértettem volna.
-Zaynie- rázom meg a fejemet rosszallóan.
-Babe- fordul felém hogy ajkairól is letudjam olvasni azt a bizonyos szót.
-Touché- harapok alsó ajkamba. Lazán állítja le a kocsit és esküszöm tőle még ez is istenien néz ki. Fáradtan dőlök hátra az ülésen és csak figyelem őt. Az apró kis mosoly ott bujkál szájának sarkában. Átsétál az én oldalamra és felhúzott szemöldökkel nyitja ki az én ajtómat. Egyik karjával rá támaszkodik a nyitott ajtóra és kissé lehajol hozzám.
-Nem jössz?- kérdi rám mosolyogva. Haja már nem olyan tökéletes mint indulásunkkor. Pár szál már szeme felé kószál míg néhány hátra fele áll. Széttépet ingét a könnyed szellő lengeti. Izmai kirajzolódnak még a sötét éjszakában is. Mögötte a csillagok ragyognak és adnak neki egy halvány sziluettet. Megbabonázva nézek fel barna szemeibe amikben még a holdat is látom ahogyan tükröződik.
-Szeretlek- nyögök fel keservesen. Hangom brutálisabban és őszintébben hangzik mint bármikor valaha ezidáig. Egy lépéssel termek kint és kapaszkodom nyakába kétségbe esetten. Erősen szorítom magamhoz. Fejemet nyakába fúrom és az sem zavar hogy lábam nem éri a földet ahogyan derekamnál fogva magához húz. Tenyerei melegítik bőrömet, ahogyan csupasz felső teste is az én hasamat. Hogy bírtam volna ki nélküle?! Fájdalmas mennyire függök tőle.
-Én is szeretlek- suttogja fülembe jobban magához szorítva. Hiába a közösen töltött talán egy év ezidáig. Hiába az első szeretlekünk kimondása. Ezt érzem a legőszintébbnek. Lehet hogy nem mindig jó vele de még a legrosszabb napunk együtt is boldogság ahhoz képest mikor nincs velem. Szorosabban fonom karjaimat nyaka köré míg arcomat jobban elbújtatnám- Minden rendben lesz. Most tényleg Babe- motyogja gyorsuló szívveréssel. Szavaira az én szívem is félre dobban. Lejjebb hajol ezzel pedig újra beton kerül lábaim alá. Elengedem nyakát mire rögtön megfogja a kezemet. Lábbal löki be a nyitva maradt kocsi ajtót majd húz be a már tökéletesen ismert épületbe. Ujjainkat össze kulcsolja majd megszorítja kezemet. Hátra fordulva küld felém egy mosolyt én pedig még mindig csak megbabonázva követem őt. Létezhet mindez? Pont velem megtörténhet hogy szerelmes leszek? Pont belé? És hogy ő ezt viszonozhatja? Halkan csukja be az ajtót míg én megállok a szoba közepén. Ez nem az én szobám. Ez az övé, már a buli előtt sem értettem miért van itt neki szobája. Pár lépéssel terem előttem. Arcomat kezei közé fogja és lehajolva hozzám rögtön megcsókol. Kezeimet kezeire rakom és megszorítom mikor nyelve végig simít enyémen. Csókja lassul mígnem apró, erős nyelvcsapásokká nem formálódik. Kezem magam mellé esik míg hagyom hogy csókoljon. Hátrálni kezdek de ő nem jön utánam. Meghúzom ingének egyik oldalát és rögtön lépkedni kezd. Lehuppanok az ágyra ő viszont továbbra is ajkaimra hajol és nem hagyja abba a lágy csókot. Feljebb ülök az ágyon ő pedig felém mászik. Elfekszem míg ő lábaim közé fekszik. Elhajol tőlem mire fáradtan nyitom ki pilláimat. Mellém gördül én pedig rögtön felé fordulok- Csak veled akarok aludni- sóhajt fel magához húzva mint egy rongybabát.
-Ahhoz is le kell vetkőzni- kuncogok fel. Olyan gyorsan fordít hátamra hogy ismét csak annyira van időm hogy szemébe nézzek. Tenyere végig simít hasamtól, fel egészen melleimig. Ajkaimat össze préselem míg ő felül és felhúz magához. Könnyedén rántja le rólam az apró fehér toppot. Karjaimon simít végig majd rutinosan kigombolja falatnyi rövidnadrágomat is. Csípőmet felemelem és ő lehúzza rólam. Végig mér majd elmosolyodik. Oda hajolok hozzá és most én csókolom meg. Rögtön mozdul felém, újra. Mindig ezt teszi. Mellkasára rakom kezét és kissé elmosolyodom mikor észre veszem hogy szívverése nem éppen normálisnak mondható. Válla felé simítok majd lelököm vállairól a széttépett anyagot. Könnyedén hullik le róla és dobom a földre mikor elhúzódom tőle. Lenézek nadrágjára majd vissza a szemébe és gatyájának szegélyéhez nyúlok. Szemét, és arcát tanulmányozva gombolom ki gatyáját. Látom ahogyan belülről harapdálja száját és ahogy orrlyukai kitágulnak mikor ujjaimat gatyája szegélyébe akasztom. Felpattan és az ágy mellé áll, lehúzom róla a gatyát amivel feltűnik előttem nem túlzott meglepetésemre fekete boxere. Elmosolyodom erős V vonalán ahogy izmos testén is. Lerántom magamhoz, ő pedig szavak nélkül fekszik mellém. A fal felé fordulok ő pedig csípőmre rakja a kezét. Nem bírom ki és megfordulok. Csendben figyel engem egy apró mosollyal. Ujjbegyeimmel mintákat kezdek mellkasára rajzolgatni, és erre már közelebb ránt magához. Egy laza mozdulattal rántja ránk a takarót, fejemet kezére hajtom és felsóhajtok.
-Miért nem hagytad abba a drogot?- kérdi meg jó pár perc néma idilli perc után.
-Mert azzal felejtettelek el- nézek fel rá, azt hittem ez egyértelmű. Arca mégsem erről árulkodik.
-Szóval akkor..miattam drogoztál?- húzz fintorra a száját.
-Azért hogy ne gondolkozzam- helyesbítem ki őt. Úgy gondolom mindenkinek egyértelmű hogy igenis miatta kezdtem el drogozni, sőt. Talán még neki is egyértelmű de fájna neki beismerni. És nem akarom hogy rosszul érezze magát. Zayn nem olyan erős, megrendíthetetlen és kiegyensúlyozott mint mindenki hiszi. Ő is fél, ő is ember neki is vannak kételyei. És velem szemben is voltak és vannak kételyei. Ezzel tisztában vagyok- Ugye tudod hogy bármiben számíthatsz rám?- kérdem érzelemmentes arcát figyelve.
-Igen Babe- sóhajt fel rám mosolyogva. Viszonozom mosolyát. Tudnia kell hogy itt vagyok neki jóban és rosszban is, számíthat rám. Szerintem abból sem csináltam nagy ügyet hogy füvezett. Hiába nem olyan kiegyensúlyozott még mindig erősebb mint én.  Össze rezzenek ahogy megérzem kezét arcomon. Lágyan simít végig arcom élén majd fogja meg az államat. Oh ez a bizonyos állfogás. Ez nála csak annyit tesz hogy meg akar csókolni. Alig érezhetően húzza oda államat maga felé és máris oda hajolok hozzá. Puha ajkai szinte csak súrolják enyémeket. Nem mozdul ahogy én sem, élvezem hogy pihenteti rajtam őket. Már csak ez is bizsergéssel tölt el. Ez is meg adja azt a bizonyos belülről szétfeszítő remek érzést. Remegve és lassan nyitja szét ajkait és veszi közéjük óvatosan enyémet. Így adok puszit neki és érzem ahogy elmosolyodik. Keze államról átvándorol nyakamra majd hátamra és végül tarkómra. Szeretem mikor simogat. Szeretek vele mindent. Elhúzódik tőlem én pedig felpillantok rá. Alsó ajkát rágcsálva mosolyodik el sunyin. Felhúzom kérdően szemöldökömet ő pedig csak megrázza a fejét. Bár ezzel nem válaszolt túl sok mindennel számomra.
-Meg kéne szervezni végre a hétvégét- nevet fel gondolom a még össze zavarodottabb arcom miatt. Szemöldököm most viszont össze ráncolom. Lábaim automatikusan remegni kezdenek. Szívem fájdalmasan kezd verni.
-Mármint? Tudtommal az a hétvége a tervezett lánykérés miatt volt- mondom halkan és félve. Össze esek ha ő megkéri a kezemet. Az pedig gáz lenne egy egész ismeretségi kör előtt. Te jó ég, mi lesz akkor az esküvőn?! Várjunk...akar ő még esküvőt?
-Nyugi- nevet fel- Nem akarom megkérni a kezed- rázza meg szomorúan a fejét. Az izgalmam egy csapásra lelankad és átveszi a helyét a csalódottság. Mondjuk, a szakítás után pár nappal kétlem hogy meg akarná kérni a kezemet. Istenem mekkora barom vagyok!
-Jó- nyögöm ki lévén hogy mást nem igazán tudnék. Nem tudom hogy ennek örülnöm kéne-e vagy sem. Az viszont biztos hogy ez most fájt. Rá villantok egy mosolyt majd hátat fordítok neki. A takarót kezdem szorongatni és az anyagot morzsolgatni ujjaim között. Akartam hogy megkérje a kezem. Lehet hogy zokognék, hogy remegnék sőt talán elájulnék miatta de...akartam. Fura elképzelni hogy a vőlegényemként kéne bemutatnom, hogy azt mondhatnám én igen is menyasszonya vagyok. Aztán pedig egy esküvő. Ahol elkötelezném magam száz százalékosan mellette. Ahova miattunk jönnének. Ahogy Luke és Ben kikísérne. Már csak azért megérné mert Zaynt öltönybe láthatnám.
-Már mindenki nagyon szívesen megismerne. Anyuék hiányolnak. Apu adni akar neked egy baseball ütőt hogy azzal verj agyon ha még egyszer hülye leszek. A lányok pedig el akarnak menni veled vásárolni. Illetve Danny és Ant is meg akar már ismerni. Lassan megvernek amiért még nem láttak- hadarja fülembe. Ki az a mindenki? A családja még ismer. Ezek szerint az a mindenki nagyrészt a tágabb családra illetve a Danny és Ant párosra szűkül. Én soha nem mutattam be őt senkinek sem. Nincs is kinek bemutatnom őt. Esetleg a régi táncos bandámnak. De soha nem vittem el a szüleimhez, lévén hogy már csak egy gödörhöz vihetném őt. A legjobb barátom Ben volt akit úgy ismert meg hogy meg akarta ölni.
-Jól hangzik- rántom meg a vállamat kissé elmosolyodva. Mindezek ellenére is aranyosnak tartom hogy mindenki meg akar ismerni.
-Bajod van- fordít maga felé, sajnálatosan akaratom ellenére. Kijelenti a mondandóját és nem kérdez.
-Nem, nincs- rázom meg a fejemet tagadva.
-De van- jelenti ki össze préselt szemekkel. Szemöldököm fel szalad és elnevetem magam.
-Ah Zayn, fárasztó vagy- mosolygok rá míg könnyedén libbentem fel a takarót és ülök csípőjére.
-Témát terelsz- ragadja meg csípőmet.
-Két percet adok és elfejted a nevedet is- fintorgok rá.
-Ahogy te is- nevet fel.
-Nem fogunk lefeküdni, ahhoz túl fáradt vagyok- rázom meg a fejem.
-Ki beszélt itt a szexről?- nevet fel míg kezeit felfutnak melltartómig majd vissza derekamra- Mi a baj?- kérdi halkan mire fejemet a plafon felé fordítom. Könnyebb lenne neki kerek-perec megmondani hogy bánt a tudat miszerint nem akarja megkérni a kezem. De nem az a lány vagyok aki rá akarja mindezt kényszeríteni. Nem kell egy kényszerből adott gyűrű. És ő lehet hogy félre értené a csalódottságomat. Viszont tudja hogy bajom van és azt is tudja ha kamuzom.
-Oké, ismersz- sóhajtok fel lenézve rá mire felhúzza szemöldökét de elmosolyodik- Hiába kamuznék azt levágnád. Amiért utállak. Nem akarom el mondani mi bajom van. Félek félre értenéd. Viszont semmi eget rengető. Annyit kérek hogy lépjünk túl rajta anélkül hogy hazudnom kéne neked- hadarom neki míg fejemet lehajtom és inkább hasát kezdem szemlélni ahol kezeimmel támaszkodom.
-Jadey- nyög fel.
-Zaynie. Akkor is- fintorodom el.
-Nos, most már nem fogom félre érteni- rántja meg a vállát mosolyogva.
-Nincs kedvem lefeküdni veled- felelem kissé nehézkes hangsúllyal szemébe nézve mintha ez lenne a bajom. Végül is mondtam neki hogy bajom van, ezt félre is érthetné.
-Következő hazugságot, gyerünk- neveti el magát míg felül ezért ölébe csúszok. Egyik kezét átveti mellkasán amin megtámasztja másik kezének könyökét és végül állát nyögve ráejti.
-Csak ne- rázom meg a fejemet fintorogva. Na ezért utálom ezt, tudja mikor hazudok.
-Kíváncsi vagyok még mit tudsz bekamuzni. Egyébként az előző ott bukott el hogy azzal akartál témát váltani hogy az ölembe ültél és felhoztad magát a szexet. Egyre rosszabbul kamuzol- rázza meg a fejét mint aki nem helyesli a tetteimet.
-Játszol- állapítom meg arcát nézve morcosan. Hogy lehet ekkora tahó?!
-Tuoché. Te is ismersz- mosolyodik el boldogan.
-Ez gonosz- rázom meg a fejemet.
-Nem tervezek lány kérést jelenleg mivel tudod hogy meg akartam kérni. Minden varázsa elveszett ezzel- rántja meg a vállát fintorogva- És ez Ben hibája. Amiért még kapni fog- dörmögi.
-Még?- nevetek fel rá nézve.
-Részlet kérdések Babe- legyint és én csak elpirulva lehajtom a fejem- Ha most hétvégén megkérném a kezed akkor nem lenne öröm neked. Láttad Ems arcát? Azt akarom hogy te is legalább annyira boldog legyél, hogy ne számíts rá. Szeretnék egy rendes eljegyzést de így..- fintorodik el míg oldalamat kezdi simogatni.
-Eléggé meglepett az éneklésed- vallom be elmosolyodva az emlékre.
-Legalább valami össze jött- húz közelebb magához.
-Most hétvégére tervezed...ezt az egészet?- kérdem óvatosan nem is tudva minek kéne hívnom.
-Félek már tervezni- nevet fel- A végén megint elrabolnak- rázza meg a fejét mire elkomorulok. Elég ha a közelembe kimondják a rablás szót. Életem legszörnyűbb napja volt. És aligha tudják a srácok a felét annak ami ott történt. Ők láttak egy videót ahogy bevisznek és ennyi. De én ott volt, egy napig. És egy nap túl sok mindenre elég- Nyugi- suttogja míg hátamon végig simít, tekintete aggódva fürkész mire lehajtom a fejemet.
-Persze- motyogom míg apró mosolyra húzom a számat. Rossz, frusztráló emlékek- Mind ketten gyengék vagyunk- motyogom továbbra is kézfejeimet nézve hasán.
-Tudom- feleli könnyedén.
-Kettőnk közül te vagy az erősebb- folytatom míg félve felnézek rá.
-Mivel én tudom hogy nekem itt vagy, én jobban bízok benned mivel nem adtál okot arra hogy ne tegyem. Lehetek gyenge én is és lehetsz gyenge te is. De ezt csak te látod így. Mások azt látják hogy mi erősek vagyunk. Nem azon van a hangsúly hogy te és én. Ilyen nincs!- háborodik fel míg könnyedén állam alá nyúl- Babe, csak olyan van hogy mi...


Kukucs! Íme a napi rész:3 Nagyon szépen köszönöm hogy már ennyien szavzatok, aki pedig még nem tette meg akkor kérném hogy szavazzon rám itt! Imádás van! <3

27 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Na szóval a "rettentő értelmes" első kommentem után:
      Imádlak<3
      Cassie megdögölhetne<3333
      És hát igen kéne egy nagy világító tábla hogy tudják a lányok hogy Zayneee foglalt:)
      Bár, mondjuk engem nem akadályozna meg mivel őrült vagyok.....de.....mondjuk egy Desert Eagle talán elijesztené a zaynre vadászó lányokat.:DD
      siess a kövivel^^

      Törlés
  2. Szavaztam!
    Mondtam higy fogok és meg is tettem.
    Imádtam ezt a részt. Zayn olyan falni való bár az higy nyugi nem kérem meg a kezedet az megbántott. Nagyon tetszett a rész.
    Ja és az új blogodra mikor raksz ki részt? Nagyon tetszik már most.
    Vissza térve ehhez a bogodhoz. Kifogytam a szavakból bár mit is írnék annak a laményege az lenne hogy IMÁDOM.
    Na fogjuk rövidre IMÁDOM! Nagyon nagyon.
    Várom a kövit Kira

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök hogy tetszett a rész:3 A kövi blog akkor indul mikor ennek vége lesz:) Még a prológusát sem írtam meg annak a sztorinak. Imádás van! <3

      Törlés
  3. Sziaaaa
    Ismét csodásat alkottál! Oan nagyon mega hiper cukiiik <3333
    Cassie meg pusztuljon a pi***-ba. Hihihi. Szeri.
    Zayn meg kérje már meg a kezééééét. Miért szarozik állandóan?? :DD
    Minél hamarabb részt Tündérbogár. Pusszancs :**
    Szeriiii <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök hogy tetszett és hogy ilyen jó kedved van. Imádás van!:3

      Törlés
  4. Szia. Hát Cessie elmehet a faszba. Egy hülye picsa.. :D Nagyon aranyos rész lett. Remélem Zayn hamar megkéri a kezét, mert már nem tudom meddig bírok várni. Imádlak ♥ Köszi, hogy ilyen fantasztikus részeket hozol. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahhaa:D Imádlak, örülök hogy tetszett a rész:3

      Törlés
  5. Istenem olyan cukik végre összejöttek mondjuk ez várható volt remélem Zayn mihamarabb megkéri Jade kezét és a lánykérés irto cuki muki lesz siess a kövi résszel!:)❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  6. Annyira örülök, hogy végre összejöttek ;)
    A rész fantasztikus lett mint mindig <3
    Imádom siess a kövivel <3 ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, sietek:3 Imádás van! <3

      Törlés
  7. Ez a rész is nagyon aranyos volt. Olyan mintha én lettem volna Jade.. Valahogy én is így érzek amikor szerelmes vagyok :D.
    Amikor a klubban voltak és Cassie ezt mondta idézem:
    -Hát lenne mire- nevet fel Cass.
    Jade helyébe jól pofán vertem volna. De most komolyan. :D Annyira édesek együtt a Zayn és Jade páros hogy elolvadok. Mikor a kocsiban voltak elképzeltem magam előtt,ahogy Zayn felettem van és az ing letépve róla .. ó istenem azt hittem elájulok :D Tele volt ez a rész is szenvedéllyel. A végét egyenesen imádtam amikor Zayn azt mondta hogy csak olyan van hogy mi... de örülnék ha majd fiúm ilyeneket mondana nekem :D áhw. Remek rész lett. Nagyon kíváncsi vagyok,hogy Zayn mikor tervezi megkérni Jade kezét.. wá siess a következővel:):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyire tetszett a rész hogy így átmentek a dolgok, igyekeztem:3 És biztos fognak ilyeneket mondani, vagy talán szebbeket csak ki kell fogni a megfelelőt:) Imádás van! <3

      Törlés
    2. Nagggyon szeretem ahogy írsz! Nagyon jó rész lett! Hozd holnap a kövit légyszi! Nagyon örülök, hogy ennyire jól elvannak eggyütt! Úgy tudod húzni az agyam, hogy elképesztő! :) ;) Mikor fogja megkérni Zayn Jade kezét? Csak így tovább! <3

      Törlés
    3. Örülök hogy tetszik a stílusom és hogy a rész is elnyerte a tetszésedet:3 Hozom holnap a kövit:) Imádás van!

      Törlés
  8. IMÁDTAM! <3
    Van egy olyan érzésem nem fogjuk megélni ezt a leánykérést:( vagy talán... az utolsó előtti részekben vagy az utolsóban hmm. <3
    Cassie-t Jade helyében felakasztottam volna egy fára a belsőszerveinél fogva;) Csak, mert én nah.... azért fúúú inkább nem mondok semmit, mert az ilyen libákon mindig felidegesítem magam:'D Várom a további fejleményeket:3
    Ja és szavaztam, de már az előző résznél megtettem<3
    Imádás van<3
    XxEmy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:3 Nos vannak ilyen lányok mint Cass. De a fás ötlet tetszik:'D Köszönöm hogy szavaztál, imádás van! <3

      Törlés
  9. Uristen!! Imadom!!!! Imadlak!!!! Anyira cukiiiik!!!!! Most tok boldog vagyooook!!! De azert ezt a Cassie csajt nem szertnenk tobbet latni!! Imadtam ezt a reszt IS!!! Majd linkeled a masik blogodat? Imadlaaak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik és hogy boldog agy:3 A blogot akkor linkelem mikor ennek vége van:)

      Törlés
  10. Szia!
    Nagyon sajnálom amiért nem komiztam három részen keresztül, de a napjaim pörögnek és pörögnek, forog a világ körülöttem és alig volt időm kikapcsolódni, köztük írni se nagyon:/
    Na, de ma elolvastam amikről lemaradtam és hát hihetetlen boldog vagyok! <3
    Zayn és Jade végre összejöttek :3 Hihetetlen, de nekem annyira átjön ez az egész, komolyan érzem azt amit a szereplők. Na aztán ott van Harry és Rms <3 Olyan gyönyörűen meg lett tervezve☺<3 Cassie... na igen... első pillanattól fogva gyűlölöm:'D Van olyan érzésem fog még port kavarni, de remélem érzéseim nem valósulnak meg:) Megkínozhatnák egy borospincébe aztán pedig bedobhatnák a Temzébe.... Wahaha:'D Másrészt... Egyértelmű, hogy rád szavazok! Abszolúte megérdemled! :) Csak így tovább!
    Imádás van<3
    XxHo~Pe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj drága! Megértem, mindenki elvan havazva a suli utolsó hónapjaiba:) Örülök hogy ennyire tetszett. Köszönöm hogy szavaztál rám! Imádás van<3

      Törlés
  11. Szia!
    Imádtam! Várom a kövit! Most miért nem kérheti meg Zayn Jade kezét? Hiszen most már nem számít rá a csaj! Lemondott róla! Meglepetés lenne! Eljegyzést akarok! És most az övéket!
    Cassie remélem nem kavar be a későbbiekben. Inkább tegyük Rogerhez. Vele összeillik. Mind a kettő szarkavaró. Már bocsi a szóhasználatért!
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nem zavar a káromkodás:D Örülök hogy tetszett, holnap jön a kövi:) Imádás van!

      Törlés
  12. Csodás lett drága.:3 Imádom. Olyan édesek, Zayn igazi álompasi. Kicsit szomorú vagyok, hogy a lánykérésnek oda a csodája. :/ Emséké olyan édes volt. Tök jó, hogy most minden szuper, bár téged ismerve ez nem fog sokáig így maradni:DD
    Kíváncsian várom hogy folytatod.
    Imádás van <3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehhh hát eléggé ki ismert itt mindenki:D <3

      Törlés