2015. április 23., csütörtök

Második Évad: Ötvenedik Rész

-Indulhatunk?- kérdem Dervisht össze kötve a hajamat.
-Persze- feleli halkan.
-Ott várlak titeket- kacsint Luke majd beszáll a kocsiba.
-Egyenletesen lélegezz. Élvezd hogy csak ennyi mindened fáj- felelem monoton hangon.
-Ha elmosolyodsz akkor megállás nélkül végig futom- cövekel le mellettem mikor a kocsi elindul és én is de ő nem.
-Dervish- nézek rá komoran- Ez a te érdeked, nem az enyém- felelem hetykén.
-Mérges vagyok csak hogy tudd- néz rám össze szűkített szemekkel.
-Ahányszor megérintelek az plusz tíz dolgot jelent mindenből- nézek rá unottan.
-Már most utálom a kiképzést pedig el se kezdtük- nyújtózkodik egyet.
-Hozzá szoksz- villantok rá egy fél mosolyt.
-És meg van a mosoly!- kiállt fel majd el kezd rohanni. Kifújom a levegőt majd várok míg eltávolodik. Reggel kilenc óra pontosan. És Zayn nincs itthon. Én pedig csak sorra szívtam eddig a cigit. Megnyalom ajkaimat majd a ház felé nézek. Látom Liam kezében a telefont és elfintorodom. El kezdek futni. Egyenesen Dervish után. A feladata hogy el kell jutnia a főhadiszállásra. Én üldözöm. Innen úgy jó negyven perc futás. De a tempó amit most diktálunk azzal ez a táv jó ha húsz perc lesz. Könnyedén kezdek gyorsulni. Csak a kölyökre figyelek előttem. Hallom a kocsi hangot de épp a légzésemre figyelek, a hosszú léptekre. Dervish oldalra néz, fel a kocsira. Épp csak egy pillantás de lelassul tőle.
-Plusz tíz!- ordítok rá mikor megragadom majd el is engedem.
-Csessze meg!- rohan tovább míg én lecövekelek. Van ilyenkor plusz öt másodperce. Felnézek a kocsira és egy hitetlen pillantást vetek rá.
-Komolyan?- kérdem halkan míg elhúz mellettem Zayn autója. Fejem Dervish felé fordítom fájdalmasan elfintorodva. Erősen simítok végig hajamon. Beharapom alsó ajkamat majd még gyorsabban kezdek futni. Tényleg csak akkor megy haza mikor én nem vagyok ott?! Ezt komolyan gondolta?! Ez több szakításnál! Látni se akar! Dervish felnyög és észre veszem hogy újra megfogtam. Megtorpanok újra és vissza tekintek a ház felé. Ezt nem teheti meg velem! Mi az isten történik velünk?! Történt, inkább. Látom innen ahogy a kocsi leparkol. Kiszáll és felém néz. Szomorú tekintete még ekkora távolságból is fogva tart. Látom ahogy az ajtó kirobban és idáig hallom a halk üvöltés foszlányait. Fejemet rázva iramodok újra Dervish után. Ez irtó szar érzés. Ezentúl ez lesz? Ha én ott leszek akkor ő nem? És ha ő igen akkor én nem. Többet nem is fogom látni? Ez nem szünet, ez kurvára nem szünet.
-Csak..kettő- lihegi Dervish térdére hajolva a főhadi szállás előtt.
-Csak kétszer öltelek volna meg- húzom fintorra a számat.
-Mi a baj?- kérdi ki egyenesedve.
-Semmi- vágom rá majd lökök rajta egyet és belép a kapunk.
-Luke az edző teremben van- siet el mellettem egy srác.
-Kösz- motyogom magam elé.
-A szállítá...
-Bent zaklasd- hárítom a felém igyekvő papírhallommal rohangáló lányt.
-Egy banda területet akar hó..
-És nem küldtetek még rá senkit? Ne legyetek ennyire töketlenek. Cid, Gorge, Jim a kiképzettek közül. Küld őket. Elintézik- hadarom neki.
-Wow- lihegi előttem Dervish.
-Szar- húzom fintorra a számat.
-Nem szólt Josh hogy itt vagyok?!- akad ki Luke.
-De csak betaláltak mások is- rántom meg a vállam.
-Oh- néz rám bocsánat kérően.
-Ben itt bent van, vagy otthon?- kérdem végig simítva nyakamon kisebb zavaromban.
-Tudtommal otthon- rántja meg a vállát- Miért?- néz rám kérdően- Te addig pakolj le ahova akarsz- legyint Dervishnek.
-Zaynt láttam haza menni- felelem halkan.
-Mi?- kerekedik ki a szeme.
-Luke, akkor ment haza mikor biztos volt benne hogy én nem vagyok ott- rázom meg a fejemet lehajtva.
-És miért kell neked Ben- kérdi halkan- Figyelj szerintem nem ez lenne a legjobb megoldás hogy...
-De ez lenne a legjobb. Ha ide költözök akkor nem kell kerülnie engem a saját házában- rántom meg a vállam.
-Még átbeszéljük- sóhajt fel - Hányszor fogott meg? - kérdi egy húzódzkodó felé sétálva.
-Kétszer- nyög fel.
-Csinálsz hetven húzódzkodást- mutat ujjával a fent kifeszített vas rúdra.
-Most komolyan?- kerekedik ki a szeme.
-Aha- nevet rá Luke- Te addig nem intéznéd el nekem a drog szállítást?- kérdi hátra nézve míg ő is felkapaszkodik a Dervishel szembe lévő rúdra.
-De- sóhajtok fel az edző termi telefonhoz lépkedve. Be ütöm a negyvenkettes számot és már hallom is a tárcsázást.
-Igen?- szól bele a lágy férfi hang.
-Hello, ide tudnál jönni az edző terembe. Elintéznénk a részleteket- sóhajtok a telefonba.
-Rohanok- nevet fel. Nyugisan sétálok az egyetlen asztalhoz közép tájt és ülök le. Ujjaimmal kezdek játszani. Miért csinálja ezt Zayn?
-Jade Wyne- nevet fel egy ismerős hang mire felemelem a fejem. Szám elnyílik és a levegő meg akad a tüdőmben.
-Roger?- kerekednek ki a szemeim ahogy végig mérem borostás arcát. Barna szemét, és sötét barna haját. Elmosolyodik, én pedig végre becsukom a szám.
-Rég láttalak- ül le velem szembe.
-Elég rég- lehelem magam elé még mindig megmerevedve.
-Hét éve?- kérdi mosolyogva.
-Inkább kilenc.
-Kilenc év- bólint nevetve- Szép időszak volt- villantja rám a régi bugyi nedvesítő mosolyát.
-Megeshet- mosolyodom el.
-Mi az hogy megeshet?!- hördül fel nevetve- Tuti- mutat rám egy bugyuta fejet vágva. Kissé elmosolyodom majd magam elé húzom a pár lapot ami előtte hever.
-Por mindenképp kell. Jó lenne ha bibliákba tudnátok rakni. Persze azon belül is zacskókba- nézek fel rá az árakat szemlélve.
-Bibilába?- néz rám felhúzott szemöldökkel.
-Kis zseb bibliákba- mutatom kezemmel a méretet.
-Nem volt még ilyen megrendelésem. Látszik hogy vissza tértél- húzza vissza maga elé a papírt kissé hogy megnézze ő is az árat.
-Mikorra tudnátok leszállítani?- kérdem felpillantva rá.
-Talán egy hét. A biblia megszerzésével sok macera lesz- sóhajt fel.
-Kell még tutira fű is. Tiszta anyag. Plusz fél mennyiségbe kevertet. Ötven-ötvenben- támasztom meg fejemet a kezemen.
-Mivel keverjük?- kezd jegyzetelni a kis füzetébe.
-Valami lággyal- rántom meg a vállam- Metamfetaminnal hogy álltok?- kérdem fintorogva.
-Új a recept. De tiszta. Már egy ideje megy és nem érkezett rá panasz.
-Rendelünk ha fele annyiért adod. Új, így nem fogok kockáztatni- mosolygok rá.
-Fele annyiért de feltüntetitek hogy tőlem van- mutat rám tollával.
-Oké- rántom meg a vállamat érdektelenül.
-Van pipánk. Eléggé belehet tőle állni. Üvegből van, fasza kis cucc. Bongnak hívják-.
-Abból tízet. Nem igen fogynak az ilyenek- nézek rá unottan. Ő volt az a srác akivel "lázadtam". Rá nézek és minden hülyeség eszembe jut. Idióták voltunk. De jó volt vele. Mostantól Zaynról is így fogok vajon vélekedni? Roger volt számomra az első..mármint. Megerőszakoltak így a szüzességem már tárgytalan volt de ő volt az első akivel akartam is. Szép emlékek.
-Figyelsz?- legyez arcom előtt mire ki egyenesedem.
-Bocs, mi?- kérdem megdörzsölve arcomat
-Azt mondtam hogy két nap múlva kapjuk meg őket. Akkor majd behozom és megmutatom miről is van szó- mosolyog rám.
-Oké- mosolygok vissza rá.
-Az összes anyagot akkor egy hét múlva hozzuk. Illetve akkor mi meg találkozunk úgy két nap múlva. Lehet előbb vagy később, soha nem pontosak azok a barmok- forgatja meg a szemét felállva hogy én is felállok.
-Oké, majd írj Bennek vagy valami- nézek fel rá.
-Azt hittem meg adod a számod- nevet rám keserűen.
-Tegnap hozzá vágtam a falhoz a telefonom. Különben megkapnád- támasztom csípőmet az asztalnak.
-A heves természeted- mosolyog rám ahogy közelebb lép hozzám- Régen is ilyen voltál.
-Rég volt- bólintok felnézve rá. Mellkasa már majdnem hozzám ér de nem zavar a közelsége. Sok minden tudott rólam. Mégis inkább azt mondanám a volt kapcsolatunkra hogy barátság extrákkal.
-Képzelem, most még jobb lehetsz- harap ajkába végig nézve rajtam. Fejemet oldalra fordítom míg semmi érzelmet nem mutatok ki.
-Hogyne- felelem mikor nem mozdul de nem is szól semmit.
-Jade Wyne- nevet fel majd magához ölel- Semmi nem változott- suttogja a fülembe majd int nekem és kisétál. Semmi nem változott? Az én világomban minden megváltozott. Gondolatokkal telítve lépkedem vissza.
-Minden oké?- kérdi Luke míg Dervish mellett áll aki éppen súlyokat nyom ki.
-Mint mindig- rántom meg a vállam- Bár azt nem mondtátok hogy Roger az- nézek rá.
-Roger?- kérdi értetlenül.
-Ah, mindegy- legyintek neki.
-Képzelem- nevet fel.
-Dervish, neked baj ha lelépek?- kérdem halkan.
-Dehogyis- mosolyog rám.
-Hova?- néz rám Luke.
-Azt mondták van egy banda aki hódítani akar- rántom meg a vállam.
-Óvatosan- néz rám jelentőség teljesen.
-Mikor nem vagyok az?- kérdezem már nyitva az ajtót.
-Jó vicc volt- dörmögi de már be is csukom maga mögött az ajtót. Gyors léptekkel igyekszem előre.
-Cid!- ordítom a nevet amint meglátom tulajdonosát. Megtorpan és felém néz.
-Igen?- kérdi értetlenül.
-A bandához mentek?- kérdem oda futva hozzá.
-Igen- bólint.
-Én is megyek. Ha nem baj- veszem fel sétáló tempóját.
-Ja, dehogy. Örülünk neki- nevet rám- Karen viszont keresett. Valami telefonnal- néz rám.
-Kint várjatok meg- sóhajtok fel vissza fordulva. Kocogva nézem az ajtók számozását majd bekopogok mikor megtalálom azt ami nekem kell.
-Szia, azt mondták ke...
-Oh igen. Dave küldte. Azt mondta zsír új, olyan mint a régi- dob nekem egy telefont. Szemügyre veszem és valóban úgy néz ki a régi. Feloldom majd megnézem a számaimat, áldom Davet. Minden szó nélkül távozom a helyiségből és veszem kifele az irányt. Lassan sétálok. Nem szeretek emberek közelében lenni mióta...mióta vége van a Zaynnal való kapcsolatomnak. Ám mintha ezt mindenki érezné, soha nem hagynak egyedül. Pedig mindennél jobban vágyok a magányra. De még az is jobb hogy elmegyek szétlövetni magam pár ismerősnek mondható sráccal mint hogy Luke-al és Dervish-el legyek. Tudják jól, hogy szomorú vagyok ahogy azt is hogy van baj. Rendesen. Próbálnak segíteni de nem akarom hogy ezt tegyék. Egyedül akarok lenni, magamba roskadni, üvöltve sírni. Miért hazudott nekem arról hogy örökké? Persze, minden pár ezt mondja egymásnak az elején. Aztán a közepén is, egészen addig amíg ordítva nem szakítanak. Mert ilyen az élet. Mert az egyik fél be sokkal, vagy csak már nem szereti másikat. És a tudat hogy ő nem szeret engem kikészít. Lévén hogy én képes lennék meghalni érte. De hát ő is értem. Azt mondta bármit megtenne értem. De akkor minek a szünet?! Talán mert nem szeret. Szét csesztem a Perrivel való kapcsolatát, bele rángattam a maffiába, hisztis vagyok. Innen nézve fura hogy még csak most szakított. Tudtam hogy kaphat jobbat, de azt hittem neki tényleg én vagyok a legjobb. Mert nekem tényleg ő a legjobb.
-Hátul van plusz fegyver!- kiállt ide nekem valaki mire felkapom a fejem.
-Oh, okés- szállok be hátra.
-Hogy hogy velünk tartasz?- kérdi Jim hátra fordulva hozzám.
-Le akarom kötni a figyelmem- rántom meg a vállam.
-Az már rég rossz- Sóhajt fel Gorge.
-Valóban- biccentek neki egyetértően.
-Pasi, mi? Két húgom van. Ne akarj kamuzni- nevet fel Cid.
-Pasi- biccentek újra.
-Azt hittem Zaynnal jól meg vagytok- mondja értetlenül Jim.
-Szünetet akart. Szünet van. Tehát szakítottunk- rántom meg a vállam.
-Mi?!- kérdi kikerekedett szemekkel Cid.
-Az nem lehet- nevet fel Gorge.
-Szerintetek ha kamu lenne akkor most nem lenne itt mellettem? Vagy nem beszélgetnék vele telefonon? Nem lenne a főhadiszálláson?- nézek rájuk értetlenül.
-Ez jogos- sóhajt fel Jim. Nem szólók semmit, ahogy ők sem. Cid felsóhajt majd a következő pillanatban már ölembe dob egy kést és egy fegyvert. A tárat is nekem dobja és már be is tárazom.
-Ezt hol szerezted?- kérdem kezemben forgatva a szén fekete tőrt.
-Onnan ahonnan minden más a fegyvert. A főhadiszállásról- nevet fel.
-Ilyen típust még nem láttam- fogom marokra pár technikával gyorsan.
-Nem hiszem hogy nézted- rántja meg a vállát Jim.
-Jogos- sóhajtok fel.
-Szerintem meg van kik akarnak nagy fiúk lenni- nevet fel Gorge a kormány mögött. Előre hajolok Cid-el együtt és már ki is nézek.
-Zsaruk?!- nyögök fel.
-Gyorsan elintézzük őket- legyint Jim.
-Óh várjunk csak!- dől hátra Cid- Te vagy az a csaj a híradóból. Pont most adták le mikor indultunk!- nevet fel.
-Hogy mi?- kérdem éles hangon de telefonom szól közbe- Mindjárt megtudom. Oké- sóhajtok fel felvéve a telefont.
-Könnyen kijutottál?!- ordít a telefonba Ben mire eltartóm a fülemtől a telefont. 
-Hello- nyögök fel kelletlenül vissza rakva fülemhez a telefont.
-Jade! Kiszöktettél minden rabot! Lábon lőttél egy nőt és megöltél egy őrt!- ordít tovább.
-Kijutottam- felem egyszerűen.
-De ez nem a könnyen kategória! Ráadásul azt mondják majdnem fejbe lőttél egy másik rendőrt!- üvölt tovább.
-Jade, rólad beszélnek a tévében. Kép nincs, de leírás van- nyög fel Louis.
-Nem a legjobb, de van- szól közbe Stan.
-Miért lőttél fejbe majdnem egy rendőrt?!- kérdi idegesen Ben.
-Ki vagyok hangosítva?- kérdem leszarva a kérdést.
-Igen- adja a választ Zoe- Amúgy elintéztem a pasit. Féreg volt- morog a telefonba.
-Meglepő- nevetek fel.
-Miért csak majdnem lőtted le?!- ordít fel újra Ben.
-Mert bejöttek- motyogom az orrom alá.
-Hova?- kérdi értetlenül Harry.
-Kihallgattak. Az meg nagynak képzelte magát és megütött. Nem hagytam hogy másodjára is meg tegye, ennyi- mondom halkan.
-Megütötte?- kérdi egy halk hang. Zayn. Torkom össze szorul, szívem hevesen dobog, a könnyeim feltörtének.
-Tartsd meg magadnak az érdeklődésedet- mordul fel Louis.
-Én inkább megyek...banda háború- nyögöm ki és kikapcsolva a telefont az ülésre dobom.
-Mindig is azt hittem hogy ha Ben Isgar képez ki az nagyon jó lehet- sóhajt fel Jim.
-Pedig kész rémálom- biccentek kiszállva.
-Hogyan csináljuk?- kérdi unottan Cid.
-Ki viszi el a rendőröket?- kérdem először.
-Megyek- sóhajt fel Gorge- Sok sikert!- int nekünk majd elindul futva a kocsi felé.
-Én megyek hátulról, megkerülöm a tömböt. Jim te menj fel a ház tetőre, szedj le mindenkit akit tudsz. Cid, te indulj innen- hadarom.
-Oké- felelik egyszerre. Elkezdek futni. Amint elkanyarodom már is semmi nyoma a kaotikus állapotoknak. Gyorsabbra veszem a tempót mikor meghallom a fékcsikorgást. Bármit is csinál Gorge az bevált. Előhúzom a fegyvert majd a ház tömb oldalának dőlök. Alig fél tizenegy de már elkezdtem egy kiképzést, lebonyolítottam egy drog árú vételt és most banda háborúzni készülök. Mozgalmas nap. Mellkasom elé emelem a fegyvert, igyekszem rendezni a légzésemet.
Kifordulok és szinte rögtön lövök is. Fegyverem után rögtön feldördül még kettő majd még vagy hat. Hárman esnek össze az én felemről és már vissza is fordulok a rejtekembe. Nem értem mi ez a getto style hogy kocsikkal beállunk az út közepére és ott bujdosunk. Szar taktika! Le guggolok mikor hallom hogy a falat érik a golyók. Mintha átlőhetnének rajta. Fegyverem kidugom de én magam nem nézek ki. Lövök párat majd vissza húzom a kezemet. Aggódik értem?! Zayn aggódót értem?! Miért aggódik értem?! Szakított. Elkerül. Akkor?! Egyre idegesebb leszek tőle. Kidobott! Szakított velem, hazudott és még aggódni mer miattam?! Mérgesen lépek ki és mellettem rögtön pattan a golyó. Fegyverem felemelem és lazán célzok. Nem nézem hogy hal meg, tudom hogy eltaláltam. Nincs olyan hogy nem. Lassan lépkedem át az út másik felére, egy újabb ház takarásába míg gyorsan lövöm azokat akik hátra fordulnak hozzám. Cid lesápadva nézi mutatványomat de pont nem érdekel. Aggódik mert megütnek?! Akkor miért nem aggódót mikor ott hagyott a házban?! Miért nem aggódót azért hogy hogyan érzem magam mellette mikor velem üvöltözött? Erős ütés a térdemre. Előre dőlök. Ököl a hasamban. A fegyver aggyal csapom tarkón kedves vendégemet. Négy kéz lábra esik de nem tétlenkedem. Fegyveremmel rácélzom majd könnyedén lövöm fejbe. És ennyi volt a táram. Kár hogy plusz tárat már nem adtak. Tehetetlenül dobom oldalra és veszem elő a fekete kést. Szép. A sarkon rögtön befordul egy férfi. Nyújtott kézzel szúrom nyakába a kést majd rántom ki. A falnak dőlők és nézem ahogy ő lecsúszik hörögve. Felnézem rám kétségbe esetten mire elfintorodom. Túl sokan néztek már a szemembe haláltusájuk közepette.
-Komolyan sajnálom- suttogom neki mire szeme még inkább elnyílik majd megmerevedik és a hörgés is abba marad. Lassan állok fel megszorítva kezemben a kést. Szemem elhomályosul majd kitisztul. Ki engedek egy könnycseppet míg kilépek a tűztérre. Halkan kezdek dúdolni magamban egy számot.
-Hajrá- motyogom magam elé míg felém meg indul szinte mindenki egy harci üvöltéssel. A zajokat elnyomja a bennem üvöltő zene. Kitölt mindent.
-Jade!- ordít rám Cid de már fordulok és vágok. Azt sem tudom mit csinál a testem de hagyom neki. Nem érdekel mi történik körülöttem. A zene átvesz mindent...Egy olyan zene ami szinte nekem íródott. Túl sok mindent mond. De hát szörnynek hogy mondhat akármit is egy zene?!


Kukucs. Yep, még egy rész. Remélem értékelitek majd és tetszik. Fogalmam sincs mikor hozok új részt. Kissé elment a kedvem az írástól de ígérem vissza jön pár nap múlva és újra jobb kedvem lesz(remélem). Írjatok komit, vagy ne ha nem akartok:) Egyre inkább be akarom fejezni ezt a borzadályt. Belátom nagyon elrontottam ezt a blogot. De hát ez volt az első. Na mindegy, imádás van meg minden imádni való dolog.:) Illetve, nektek bejönne az a design ha a lap háttere fekete lenne és a szöveg színe pedig szürkés fehér? Ha könnyebben tudnátok úgy olvasni akkor át állítom olyanra. Imádás van, újra.

45 megjegyzés:

  1. Hűűű *.*
    Zaynie tudtam én, hogy szereti <3 tudtam, tudtam <3
    És egyébként nem tudom miért érzed úgy, hogy elrontottad a blogot :( ez a legjobb blog amit valaha olvastam és egyfajta gyógyír is. Ez az ami segít, hogy ne eret vágjak, na jó meg figyelembe veszem a családom is. És írtad, hogy elment a kedved az írástól. Valami történt? :( Csak mert akkor szívesen beszélgetnék veled, privátban vagy valami.
    Én így is eltudom olvasni a szöveget, szóval nekem mindegy, hogy szeretnél-e változtatni :)
    Imádás van <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádok olvasokkal beszélgetni szóval nagyon értékelném ha rám írnál pl Gmailen. Igazából yep, mondhatni történt valami:) Viszont köszönöm szépen, imádás van! <3

      Törlés
  2. Elolvastam az előző részt és azonnal új na ne.;) Zaynra még mindig haragszom hogy lehet ilyen szemét. Ez a Roger nem jön be nagyon nem . Remélem vissza jön a kedved az íráshoz nagyon remélem. Megkérdezhetem hogy mi az hogy borzadály?! Ne mond ezt nagyon jó a blog tényleg hogyha olyan szar lenne mint te azt mondod akkor nem olvasná Ennyi ember . Nekem tetszik de ha tényleg beakarod fejezni akkor legyen happy end. Na de csúcs szupi rész volt várom a kövit
    Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom befejezni egyik pillanatról a másikról. Végig írom. Csak magától a blogtól ment el a kedvem mivel az eleje rossz. A helyesírásom rossz és a történet sablon:/ De köszönöm szépen. Imádás van:)

      Törlés
  3. Mi a baj ? :O
    A blogod nekem egy támasz,amibe kapaszkodhatok.
    Abszolút nem rontottad el a blogot ? Miért érzed így ?
    Nem vagyok egy turelmes típus ,de az írásodra hajlandó lennék napokig,hetekig várni !
    Bármi baj van ,szívesen meghallgatlak csak írj (timsza99127@gmail.com) ! ☺
    Mi az ,hogy a történeted sablon ?? Ilyen blogot még soha nem olvastam és nem is fogok,erre csak TE vagy képes !!
    A rész nagyon jó volt,már megint kihatottak rám az érzelmek..
    Mint minden embernek neked is szukséged van pihenésre és ez érhető , pihend ki magad,zárd ki a kulvilágot és töltődj fel !
    Big love ❤
    xx.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a rész is!
    Egyáltalán nem borzasztó a blogod és nem rontottad el.:) Rengeteg olvasód és feliratkozód van és ez bizonyitja h rettenetesen jól írsz.:)
    Ez a rész is nagyon tetszet!!:)
    Rendesen még nekem is megtetszet a kés:d Jól nézz ki.:D Elfogadnám!!:P
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:) Sietek és valóban gyönyörű darab:)

      Törlés
  5. Na ide figyelj! Úgy látom, feleslegesen járatom a pofám! Most elmondom/leírom még egyszer, ha megsértődsz, ha nem! Eddig szeretted az őszinteségem, most megkapod! Szeretjük, amit írsz, szeretjük, ahogy írsz, szeretünk Téged! Sablonos? Tudod Te mi a sablonos? Ha nem szólj, és leírom Neked! Még hogy ez sablonos? Hát sok mindent mondhatsz, csak azt nem, hogy tucat sztori. De ha az, akkor légyszi írj nekem linkeket, mert én ilyen típusú sztorit még nem olvastam! De még csak hasonlót sem! Basszus! Kedvenc blogom lett! Te, az írója meg leszólod! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Most a hajamat tépem! Te veszel nekem parókát! Annyiszor írtam, hogy ne legyél kishitű, ne szóld le a saját munkádat! Ha nem lenne jó, nem olvasnánk ennyien, nem nyavalyognánk, hogy mikor hozod a kövi részt! Kérlek szépen! Elhiszem, hogy rossz időszakod van, mindenkinek van. De ne szóld már le a saját munkád, amit nem mellesleg mindenki dicsér! Nem Téged utálunk 1-1 résznél, hanem izgulunk, hogy mi lesz a szereplőkkel! Örülj, mert elég intenzív érzéseket tudsz kiváltani az olvasóidból! Ez nagyon jó! Hány telefon bánta már majdnem?
    Egyszerűen nem jó irányból nézed a dolgokat! Neked nem volt még olyan blog, amikor azt mondtad, hogy utálod az írót, mert a töri nem úgy alakult, ahogy akartad? De ez csak pillanatnyi állapot! Tovább olvasod, alakulnak a dolgok, és Te ugyan úgy imádod az írót! Ez ritka, de Te is ilyen író vagy, aminek örülj! Nem sok töri van, aminél a hajamat tudtam volna még szaggatni a második évad 50. fejezeténél!
    Remélem nem haragszol meg a fentiekért, de ez most kikívánkozott belőlem! Imádom a blogodat, és nem szeretem, amikor ilyeneket írsz! Igenis jó vagy abban, amit csinálsz, és legyél rá büszke! Ha ezek után nem vagy kíváncsi a komijaimra megértem, de ezt muszáj volt! IMÁDLAK mindettől függetlenül!
    A rész pedig eszméletlen jó lett! Nem értem Zaynt, de Jade pedig kiakaszt az öngyilkossági hajlamaival! A zene rohadt jó, nagyon illik a részhez! Le a kalappal!
    Roger feltűnésén jót nevettem. Már csak Zayn reakcióját várom! Remélem féltékenységében nem csinál még nagyobb kalamajkát!
    Én így is megoldom a hátteret, mert ha belesüt a nap a gépbe, akkor kijelölöm a szöveget, és akkor fehér alapon kék lesz a betű, a telefonnal meg tudok forogni. De kipróbálhatod a másik verziót is!
    Imádlak! Fel a fejjel! Ne legyél depi! Fekete szemed tüntesd el, és élvezd az írást, mint eddig!
    Várom a kövit!
    Puszi: Klau
    Ui: megkövezhet bárki a fentiekért, de azt tudd, hogy jóindulatúlag írtam a dolgokat. Remélem ezzel tisztában vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könnybe lábadt a szemem...Nagyon szépen köszönöm. Tényleg sokat jelentenek ezek! Abszolút nem veszem rossz indulatúságnak, aranyos vagy. Örülök hogy ennyire érzelmet ki tudok fejteni de valahogy mikor valaki azt mondja hogy ez bizony szar akkor akaratlanul is elgondolkozom rajta hogy most akkor tényleg? Mivel minden blogon van feliratkozó legalább olyan 15. Tudom hogy az enyémen rengetegen vagytok de még így fura. Én nem féltétlen fogom fel azt hogy 76 kíváncsiak itt erre. Ez nem olyan dolog amit tudatosítani lehet magamban. Pont ilyen blogot persze nem tudok linkelni de Jade alap sztoríja valóban sablon. Halott szülök, bosszú, tökéletes és persze rögtön szerelem Zaynnal. Na ez irtó sablon. De erre alapszik a történet. És ezért. A helyesírásom pedig még mindig szar. De ez a komi feldobta a kedvem. Nagyon szépen köszönöm. Tényleg fogalmad sincs róla mennyit jelentett ez <3 Imádlak!!

      Törlés
    2. HA a helyesírásod ennyire zavar, adsz 1 e-mail címet, ésarra elküldöm az összes részt kijavítva World-be. Ezen ne múljon!

      Törlés
    3. Nem akarlak ilyenekkel terhelni. Hidd el az rengeteg idő lenne :/ De nagyon szépen köszönöm. Drága vagy:)

      Törlés
    4. Ja! Ha csak halott szülő, bosszú, szerelem, és itt vége, akkor lehet sablon. De túl sok minden teszi egyedivé, túl izgi az egész. A 2. évad pedig nem erről szól. Na meg a three sem volt 1 sablon. Ha a Te szemszögedből nézzük, minden sztori sablon. Mert van X mennyiségű alaptörténet, és ebből ki mit hoz ki. Akkor 1 könyvet se olvass el, mert ezekre is igaz ez. Erre a törire sok mindent mondanék, csak azt nem, hogy sablon. És itt a pont. Tessék mosolyogni!
      Ja! Imádlak a dupla részért! :)))
      Nem teher, ha akarod szívesen megcsinálom a javítást!
      Puszi! :)

      Törlés
  6. Hát na jól van már meglepsz. :D Imádtaaaam. Egyre izgatottab vagyok mi sül ki ebből a harcből. :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui: Nem borzadály ez a blog. Én imádom így ahogy van. Nem kell annyira elsietni a befejezést. Kurva jó blog. Ez a kedvencem. :) Ha abba hagyod én meghalok. :)

      Törlés
  7. Először is te nagyon nem vagy normális. Hogy ronthattad volna el ezt a blogot? Imádom és nem csak én vagyok így vele.Remek munkát végzel.Izgalmas részeket adsz ki a kezeid közül .Minden nap alig várom leüljek a gép elé és megnézzem a blogot hogy raktál e fel nekünk részt. :) Telhetetlen vagyok . Egyszerűen imádom ezt a sztorit a szereplőket .Hogy a helyesírásod rossz? Ugyan már kiveszi észre a bakikat ha tele van adrenalinnal a rész és csak úgy követik egymást az események?Sablonos a történet? Egyetlen egy blogot sem olvastam ami ilyen jól adta volna elő a harcot vagy bármi mást.A sablonos történet az mikor van az egyik fiú összefut vagy elrabolja a csajt .A srác erőszakoskodik vele de a csaj mégis szerelmes lesz belé és a fiú is..és végül boldogan élnek amíg... DE !!!! a tiéd egyáltalán nem ilyen szóval ezt verd is ki a fejedből de nagyon gyorsan.Remek dolgot alkottál és remélem még egy darabig viszed ezt a sztorit . Komolyan nem tudod elképzelni hogy milyen jó hogy van ez a blog. Hogy hányszor lett jobb kedvem azután hogy elolvastam az adott részt . Csak megköszönni tudom neked, hogy létrehoztad ez nekünk. Nem tudok mit mondani annyira hálás vagyok érte .A szívemhez nőt nagyon . Vannak pillanatok mikor az embernek vannak mélypontjai, de túljut rajta. Te is túl fogsz legyen bármi is a baj.Csak maradj erős .Mi itt vagyunk neked és beszélhetsz velünk mert meghallgatunk téged :)
    A részről: a kis srác egyre vagányabb és egyre jobban kedvelem.Zaynről csak annyit hogy nem értem,hogy hol volt és hogy kivel és mit csinált, de remélem hogy ez a következő részben kiderül ;) és most komolyan.. ennyire gyerekes nem lehet hogy csak akkor megy haza mikor Jade nincs otthon. Ez most komoly Zayn ?:D ajjj xd Roger.. komolyan nem is gondoltam hogy beköszön Jade múltja.. arra gondoltam,hogy majd Perrie néz be hozzánk.. :D de hatalmasat tévedtem. Alig várom már hogy megtudjam mi lesz komolyan nem bírok magammal. Ha lehetne és tudnál hozni nekünk minden percben részt akkor egész nap a gép előtt ülnék és csak olvasnám a blogot.:D Remélem,hogy Zayn hamar megtudja ezt hogy Roger találkozott Jadedel .Kíváncsi vagyok hogy ha megint találkozni fognak akkor mit tesz majd a srác. :D és a vége. na figyelj ide. tönkreteszed a szívemet.. ennyi terhelést nem bír el. mindig a legjobbkor a legizgalmasabb résznél hagyod abba. kikészítesz :D Jade átváltott terminátorba. remélem lesz valaki aki majd kimeri kapcsolni .a zenéről : meg mondom az őszintét..habár eddig is ezt tettem na de. igazából gyűlölőm a rockot.. komolyan . de mondom ugyan már Des Tiny sosem okozott csalódást. minden egyes dal amit megosztottál velünk illet az adott cselekményhez vagy részhez. meghallgattam ezt a dalt is és valahogy nagyon közel került a szívemhez és természetes hogy ez is illett az adott szituációhoz.. amúgy tetszik a változtatás .aj istenem de kár hogy ennyire nyomi vagyok a fogalmazásba de nézd el kérlek ezt nekem: REMEK RÉSZ LETT .és VÁROM ha tudod hozni pénteken a részt akkor PÉNTEKEN a részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pénteken nem leszek nagyon net közelben. Talán szombat este tudom hozni. Vagy vasárnap. Vagy ma nem alszok és megcsinálom ki tudjam rakni teloról. Nagyon aranyos vagy egyébként. Nem hagyom abba a blogot csak kicsit lesújtott pár dolog:) De nagyon szépen köszönöm! <3 Imádás van!

      Törlés
  8. Mi az hogy sablon a szöveg?? :O Ki mondta azt hogy szar?? Mondd meg és ígérem megverem!! Ha a világ másik végén is lakik az a bizonyos ember akkor is megverem!! Pffu ilyenekkel húzod fel az agyam!! Nem sértésnek mondom de igaz! Egy író sosem becsülheti le magát!! Ha kell bármibe segítek! Itt a Gmailnek a címem ( hajnalka3212@gmail.com ) írhatsz akár hajnalok-hajnalán az se érdekel!! Csak mondd el mi a bajod és ha tudok segítek! Nem tarthatod magadban azt ami bánt mert egyszer igazán telelesz az a bizonyos pohár és akkor már nem fogod bírni!! Nyugodtan írj nem fogsz untatni! :) Mindenkit megszoktam hallgatni akinek valamilyen problémája/baja van! Volt egyszeegy barárom aki pl. a karjár vagdosta! Segítettem neki és most legjobb barátok vagyunk úgy Február óta! :) Igen kitudom jelenteni hogy a legjobb barátom röpke 3 hónapja mert bármi bajom van ő meghallgat és segít! Én is szeretnék neked segíteni szóval nyugotam rám írhatsz most is!! :) Sablon? Dablonnak tartod a történeted??! Hát ezt nem hiszem el! Tudod mi a sablon? Az amikor egy lány árvaházban van (igaz itt Jade is árva de ő nem volt árvaházban),vagy kötelezték arra hogy valamelyik 1D taggal játsza el hogy dúl a love..vagy amikor Magyarországról elmegy egy lány Londonba hogy teljesítse az álmát (nem akarok senkit se megbántani aki itt blogger/bloggerina mert ezek a sztorik is rohadt jók tudnak lenni csak van egy pár izekből) Zayn! Esküszöm ét kezemen megtudom számolni hány Zaynes blog van! Legalábbis amiket eddig láttam! A te blogod egyszerűen csodálatos érted??! El se tudod képzelni mennyien szoktunk izgulni a részek miatt! Mint mindig ez is remek lett! Mondtam hogy szeretik egymást de úgy látszik nagyon szenvedni akarnak!! :') Roger nem tetszik nekem!! :/ Zayn tutira féltékeny lesz rá mikor megtudja ki ő Jadenek! ;) Köszönöm hogy vagy!! Köszönöm hogy hoztál részt!! :* Köszönöm hogy megérintetted a szívem ezzel a történettel! :3 Sok sok puszi :* Írj!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de drága vagy. Imádlak! Nagyon szépen köszönöm:3 Nagyon sokat jelentenek ezek. Ahh millió puszi!!! <3

      Törlés
  9. Szia drága!
    Csodálatos lett.
    De ahwww...Zaynt ugy lecsapnam:c
    Egy fereg, es meg o akar szunetet?huu...
    Szerintem egyaltalan nem rontottad el ezt a blogot, bar oszinten mondom kivancsi lenek valami mas irasodra:D
    Nagyon remelem, hogy a rosszkedvednek semmikoze az "incidensunkhez"!:D
    Ha leirod az e-mailed, en is nagyon szivesen beszelnek veled:)
    Xx.Aurora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ahhoz nincs. Bár kaptam egy rossz kritikát így az most engem is földre küldött kicsit. Igen, bort iszik vizet prédikál:D wiviikeh@gmai.com Várom hogy írj:D Örülök hogy tetszett, imádás van! <3

      Törlés
  10. Édesem! Mi van...? Adjatok nekem egy hallókészüléket, és a nagymama olvasó szemüvegét, de nagyon gyorsan! Csak rosszul hallottam vagy fejbe kell kólintsalak? Mi az, hogy elrontottad a blogot?! Szerintem ez nem így van, a helyesírási hiba meg csak egy dolog, bárkivel megesik, velem is nagyon sokszor előfordul. Szomorú hír számonra, szívem vérzik attól, hogy már a végét tervezed.
    A rész? Szu-per lett. Zayn aggódik?! Hjajj tudtam én ám azt, hogy szereti még a drága gyerek Jadey-t. Ben reakciója! Olyan jóízűt nevettem rajta, hogy azt el sem tudod képzelni! Szegény Jade... Nagyon vívódik magával, az látszik... Vajon Zayn hogy éli meg ezt az egészet? Mennyi benne az aggodalom? Mennyire veszi át felette a sötétség a hatalmat, ezzel talán mindent elfeledtetve vele, hacsak egy kis időre is? Ugye nem csinált nagy hülyeséget?! Ahhh, olyan halál, és ájulás közeli állapotokba taszítasz, amikor nekem aztán már a kilenc is páros, csak megtudjam, hogy mi következik! Imádlak, ahogy képes vagy egyszerre megkönnyebülést hozni a lelkemnek, közben mégis kételyt ültetni a szívembe, néha egyszerre tudnálak megölelgetni és ódákat zengeni rólad, mégis képes lennék fojtogatni téged, most hogy van ez...?!
    Megosztottam a saját blogomon a tiédet a legfrissebb fejezetnél ;)
    Remèlem hamar helyre jössz, a rossz kritikát pedig ha csak egy normális, építő jellegű, akkor fogadd tanácsként, ha káromkodós, beszólogatós vagy mélységesen utálkozó, akkor tojd le magasról! Ha valaki utál, beszólogat, az irigy rád. És amíg van, aki irigy rád, addig valamit rohadt jól csinálsz, csajszim ;)
    Kívánom neked a legjobbakat és gigamega szuper ölelés:
    Lulu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :'D <3 Nektek nem lesz olyan hamar vége innen nézve. Hisz most tartom az 59 résznél. De tényleg be kell fejeznem már ezt a blogot úgy érzem. És szerintem valóban elrontottam az elejét. És ez eléggé kihat minden másra. Örülök hogy a rész tetszett. Jade még jobban fog majd vívódni. Hhh nagyon szépen köszönöm. Fogalmad sincs mennyit jelentett ez a komi. Imádlak és giga mega szuper ölelés! <3

      Törlés
  11. Szia!
    Mivel az előző részhez nem írtam komit így most itt azt is véleményezem: imádtam! viszont Zayn lecsapnám egy légycsapóval:) attól függetlenül szeretem<3
    Vissza erre a részre: Per-fect<3 Viszont sajnálom Jade-t :c és Zayn-t is :c
    Roger meg nem szimpi... hmm. Keressen mást csajt! Jadey foglalt!:D Jó jelen esetben nem, de lényegtelen:D ő akkor is Zayn csaja és pont:)
    Ne keseredj el a kritika miatt, mert szerintem jól írsz:) és, ha szereted is azt csinálni amit akkor mi akadálya?:) Hidd el senki sem tökéletes és ne hagyd, hogy egy olyan rontsa el a kedved aki féltékeny, mert nyilván az:) A blogod pedig az elejétől kezdve idáig FANTASZTIKUS! <3
    Hobbi? Most az írás:) <3 Meg a zene<3
    Imádás van! <3
    Xoxo Ho~Pe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett a rész:3 Köszönöm szépen! Imádás van! <3

      Törlés
  12. Ajj...nem bírom ki hogy ne beszéljek veled!! Szeretlek butus!<3 Az előlő rész is nagyon nagyon nagyon király volt. Dehogy cseszted el a blogot. A legjobb blog amit valaha olvastam!! Abba ne hagyd!! Nem a te hibád hogy szakítottak, Zayn volt pöcs :D.
    Imádom mikor Jade eldémonosodik. Akkor olyan.....olyan...nem tudom de megismerhetjük a mélyebb gondolatait. Nem hagybatod abba! Igen sírtam amiatt mert szakítottak. Igen sírtam mikor a Three során Jadet kínozták. Igen sírtam minden egyes veszekedésükkor. Igen zokogtam mikor Ben kínozta Jadet a régi házban.
    DE!!
    Nevettem mikor Louis és Jade párbeszédet folytatott. Nevettem mikor bárki vmi vicceset mondott. Elérzékenyültem Jade és Zayn közös pillanataitól.
    Hát igen. Ez a te blogod érzése. Az a bizonyos sírós nevetős örömteli érzés. És tudod mit? Sokáig akarom még érezni ezt, hogy suli után rögtön a laptophoz rohanjak megnézni az új részt. Nagyon nagyon sokáig.
    nagyooon nagyon nagyon szeretlek bae!! És remélem nem vetted komolyan az előző kommentemet! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi lemaradt a vége! Ezt viszont annál is inkább! Teljesen szívből írtam!! <33
      Pusziii és ne legyél szomi meg kishitű! Király vagy csajszi! Fogadd el! ;) :* <33

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm, sokat jelent ez! <3 Imádlak!!! <3

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm, sokat jelent ez! <3 Imádlak!!! <3

      Törlés
    4. Én is! Nehogy abba hagyd!! <33

      Törlés
  13. Szia
    Tegnap kezdtem olvasni a blogod és ma fejeztem be. Átkozom magamat hogy ilyen gyorsan olvastam.Túl gyorsan végeztem. De tudod mit azért is mégegyszer elolvasom!!Mert a te blogodból nem elég! És nehogy abbahagyd a blogod! Esküszöm megkereslek és elrabollak ha kell! Igen, igen őrült vagyok:) Nagyon imádom ezt a bogot ez a valahalétező legjobb blog! És hidd el k*rva sok blogot olvastam. Tegnap szedtem össze(mivel amit olvasok/olvastam berakom a könyvjelzők közé mikor végig olvastam) összesen 187! Nem tudom hogy csináltam, de legalább tudom anyukám miért mondja hogy egész nap telefonozok. Na mindegy is. Imádom a blogod. És valamiért van egy olyan érzésem hogy Zayn iszonyatosan ki fog borulni ha megtudja hogy Roger és Jade beszéltek. Sírtam amikor szakítottak. Komolyan. Esküszöm fejbe lövöm Zaynt de elötte rozsdás késsel vágom le a golyóit! Zayn komolyan egy #*egy hosszú és csúnya félórás káromkodás amit nem nagyon lenne törvényes leírni:)*#. Na szóval.....siess a kövivel!!
    Ui.:Nem laksz véletlen Veszprem megyébe?:)
    Kéne egy autógramm.
    Ui2.:imádlak*.......*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, jó gyorsan ki olvastad:D Hát nagyon szpen köszönöm hogy 187 blog közül ezt mondod a legjobbnak:3 Imádlak! :3 Valóban agresszivitást szül a blog az olvasokban:'D És autogram?:D Szerintem kicsit túl becsülsz. Bár valóban Veszprém megyében lakom:D Imádás van és örülök hogy rá találtál a blogra:3

      Törlés
  14. Ne légy szomi!!! Én imádlak és imádom a blogod is!!!! Ne hagyd abba! Remélem hamar megjön a kedved! Fantasztikus rész volt!!! Egyszerűen wow! Itt aztán zajlik az élet!! Puszi: papnődtől! <3

    VálaszTörlés
  15. Kukucs!:)
    Nos,nem tudom,hogy igazam van-e,de,ha igen akkor amiatt tartod sablonnak a történetedet,mert kaptál egy kritikát (egy nagyon durva kritikát),Nessa Laura Lossёhelin-től. Először is kezdeném azzal,hogy szerintem sem sablon a történet,és eddig amilyen maffiás blogokkal találkoztam,egy sem volt ilyen jó. A sablon részről annyit,hogy ez a tipikus meghaltak a szüleim,árva lettem dolog itt is itt van,de amiket kihoztál belőle az csodálatos. Kapásból tudnék linkelni 5 blogot,ami tényleg sablon,de az a 'Ó jézus szerelmes vagyok a suli legmenőbb srácába,de ő úgysem vesz észre,aztán pedig ó jézusom,belém szeretett a suli legmőbb sráca,akinek csaja van,aki a suli legmenőbb lánya,de dobja őt miattam,és happy end.! Na ez sablon.A Three-s dolog is nagyon egyedi volt szerintem,meg eleve,szerintem írás stílus felén is rettentő sokat fejlődtél a prológus óta. Ahhoz képest,hogy ez az első blogod,szerintem szörnyen fantasztikus,de persze én nem kritikus szemmel nézem a dolgokat,mert senki nem kért meg rá engem,hogy írjak kritikát a blogodról.:D Még jó. Szerintem szörnyű lenne. A helyesírásod tényleg nem a legjobb (nem akarlak megbántani.),de ebben lehet fejlődni is. Nem születhet mindenki tökéletes helyesírással,és nem is mindenki tud perfektül írni (nézz rám,vagyis az írásomra. Katasztrófa amit néha összehozok.:D) És amúgy,ha valaki igazán beleéli magát a történetbe,akkor észre sem veszi ezeket a hibákat. És a tiédbe igazán beletudja élni magát az ember,szerintem.És én imádom,ahogy fogalmazol,nagyon sokan,nagyon sok mindent leírnak pl. a pók szövi a hálóját,ez egy kicsit túlzás,de van akinél ez van,és ez engem eléggé zavarni szokott,de te nem így írod le a dolgokat,szóval ez nekem külön öröm. Legalább nem kell a hajamat tépnem,miközben olvasom a tíz sor leírást,ahol a főszereplő érzéseiről ír az író,hogy utána elolvashassak egy négy szóból álló mondatot,amit mondanak,hogy aztán megint olvashassak tíz sort a lány/fiú érzéseiről. Szóval szerintem a blogod szuper.:)
    Most a részekről.
    Annál az asztal rendelős dolognál,a negyvennyolcadik részben,először csak néztem a telefonomat,hogy basszus mi van,Jade munkát váltott?:D Aztán utána a beszélgetésből rájöttem,hogy Jadey még mindig bérgyilkos,és nem egy étteremben dolgozik.:D Nagyon tetszett. Azért imádtam,ahogy Jade tök nyugodtan be altatózta Zayn-t. Ez a vadászós dolog nagyon bejött,nagyon jó ötlet volt szerintem. Nagyon nagyon nagyon nagyon (és ez még 1000-szer.) kiakadtam,mikor Zayn azt mondta,hogy 'szünetet' akar. Komolyan ez ahh..nem értem én ezt a gyereket,olyan hülyee,hogy az már fáj. Remélem most nem fogod már behozni a képbe Perrie-t mert akkor vehetsz nem új telefont,mert biztos,hogy falhoz vágom. (a kijelzője már így is be van törve,szóval tök mindegy):D Egyébként láttad már a Spring Break-et? EZ most csak onnan jutott eszembe ,mert a 49. részben az utolsó giff abból van.:D Olyan izé Zayn,akkor haza megy mikor Jade elmegy otthonról,ahelyett,hogy inkább nem csinált volna hülyeséget..bahh férfiak. Ez az a Roger akiről szó volt,valamelyik részben,hogy leszedte Jade-ről? Mert ha igen,akkor lehet ebből még nagy balhé lesz szerintem. Zayn tuti kiakad. Azért durva,hogy Jade benne volt a tévében.:D És imádom azt a számot amit belinkeltél ide a végére.:)
    Az új fejlécet imádom,nekem az előző is nagyon tetszett,de ez nekem személy szerint jobban. Nos imádok fotózni és olvasni,énekelni is szeretek,de a hangom,hát azt inkább ne részletezzük meg zenét hallgatni is imádok,már ha az hobbi.:D
    Na szóval nem szabad szomorkodni,mert kaptál egy kritikát,ami nem volt a legszebb,gondolj bele,hogy nagy írók is lehet,hogy egyszer valamikor így írtak,és most te csodálkozva olvasod a műveiket. Fantáziád van,nem is kicsi,a helyesírásodat pedig lehet csiszolni,de nem olyan szörnyű mint azt te gondolod.:)
    Fel a fejjel. Várom a kövit.
    Xoxo.:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága volt. Nos nem láttam a spring break-et. Köszönöm a lelkesítő beszédet de ahogy látom 24.-ei a komi én pedig csak ma vettem észre amit nem értek hogy miért. És ezen most kiakadtam. Bahh... mindenesetre nagyon szépen köszönöm! Sokat jelent nekem ez:3 Imádás van! <3

      Törlés
  16. Te jó ég! Hát Zayniem te mindig tudsz meglepetést okozni.Egyszerűen imádtam! Méghogy borzadály...te nem jársz magyar órára??! Ez egy hiper-szuper fantasztikusan csodálatos blog. Bene fejezd ilyen hamar!!!! HALLOD???!...#imádás van! <3 siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  17. "Egyre inkább be akarom fejezni ezt a borzadályt. Belátom nagyon elrontottam ezt a blogot."
    Ez HÜLYESÉG.!!!:)
    Mi imádjuk a blogodat.♥ Nem rontottad el és ne fejezd be ezt a blogot. :)♥

    VálaszTörlés
  18. Jaj Destiny nehogy abba hagyd már teeee! :D Csodás lett mint mindig :3 a blog is úgy néz ki jól ahogy van! Minden tökéletes :))) Szóval csak így tovább :D
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm drágám! Imádás van! <3

      Törlés