2015. április 22., szerda

Második Évad: Negyvennyolcadik Rész

Zene...ismerős zene...Ez a csengő hangom! Gyorsan ülök fel és kezdek tapogatni magam körül majd felkapva még mindig csukott szemmel veszem fel a készüléket.
-Igen?- kérdem kissé rekedtes hangon.
-Asztalt szeretnék rendelni egy hat fős társaságra- szól bele a hang és én vissza dőlök a párnára mire Dervish nyög fel.
-Igen, jó számot kapott- sóhajtok fel- De a közvetítőmet kéne hívni. Főleg ha csak hatos nehézségű- mondom kissé mérgesen.
-Sajnálom Ms.Wyne én ezt a telefon számot kaptam- szólal meg újra a női hang.
-Miben állhatok a rendelkezésére?- kérdem megdörzsölve a szemem míg Dervish teljesen össze zavarodva hallgatja beszélgetésemet.
-Alfredo Troilok- köpi szégyenkezve a nevet- Meg kéne neki tanítani hogy nem a farkával kell gondolkodnia- feleli hepciásan mire kissé elmosolyodom.
-És hogy kéne ezt az úr tudtára adnom?- kérdem kissé erősebb hanglejtéssel.
-Hát amit szoktak csinálni ilyenkor- dadogja zavartan a nő.
-El is lőhetem a becsességét vagy rá is léphetek. Arra vagyok kíváncsi mennyire messze menjek- motyogom hajamba túrva.
-Oh le ne lője nekem!- sikkant fel.
-Értem- motyogom- Határidő?- kérdem kinyitva lustán a szemeimet.
-Hát még ma ha lehetne- mondja kissé lenézően mire elfintorodom.
-Ez esetben 150% a díjam- mondom nyájasan körmeimet piszkálva.
-És mennyi az alap díja?- kérdi kapkodva a levegőt.
-Ha vár egy percet akkor megkérdem- nyöszörgöm míg felállok.
-Oh, rendben- feleli megszeppenve. A telefont hasamnak nyomom ezzel eltakarva a mikrofont.
-Jössz?- kérdem kicsit komásan Dervishtől.
-Uhm..ja- feleli kócosan vörös szemekkel.
-Ben- nyöszörgöm ki érve a nappaliba ahol már mindenki felöltözötten lustul.
-Végre felkeltetek- mosolyog ránk.
-Azt hiszem féltékeny leszek- nevet fel Zayn.
-Tessék- nyomom a telefont Bennek mire értetlenül emeli füléhez.
-Igen?- kérdi- Ben Isgar- dörren fel mire elmosolyodom és oda lépkedem Zaynhoz.
-Szia- mosolygok rá és rögtön puszit nyomok ajkaira.
-Engem kellett volna felhívnia tud róla?- kérdi kissé éllel a hangjában- Nem véletlen van a közvetítés- emeli fel a hangját még jobban Ben.
-Ben, csak hatos- legyintek.
-Épp elég- nyög fel Zayn.
-Valaki elmagyarázná nekem az asztal rendelést?- néz körül értetlenül Dervish míg eldől a fotelba.
-Kétezer-ötszáz Font- feleli nyugodtabban Ben- Tudja ön kint hívott fel?- kérdi el tartva fülétől a telefont.
-Közöld vele hogy ez a 150%-os- legyintek neki.
-Ez a 150% munka díj. De adhatok kezdőt is száz fontért- nevet fel keserűen.
-Ebbe lehetetlenség eligazodni- nyög fel Dervish.
-Öt éve élek velük és még mindig nem vágom- legyint Niall.
-Kecsegtető- fehéredik le.
-Niall semmit nem ért- nevet fel Harry teli szájjal.
-Igen oda küldje- nyög fel Ben- Mit vár? Teleportáljon? Nem úgy megy ám mint a filmekben hölgyem- kezd fel le sétálni Ben.
-Ah ad ide a pöcsöm tele van ezekkel- kapja ki a kezéből Luke a telefont.
-Jade Wynet szeretné?!- kérdi élesen.
-Luke- nyögök fel.
-Remek, akkor esetleg egy 200% díjjal estére megoldja az ön félre kúró férjével való problémát mivel önnek nem megy! De ha már ilyen pofátlan akkor nem csodálom hogy félre kúr. Amint át jön az összeg a lány indul és megcsinálja- hadarja mire felnevetek- Megcsinálod?- néz rám észbe kapva.
-Ja, persze- legyintek.
-Mi a feladat?- kérdi Zayn az ölébe húzva.
-Meg kell mondanom a férjének hogy ne farkával gondolkodjon- sóhajtok fel eldobva magam karjaiban. Luke az asztalra dobja gyengéden a telefont és leülnek egyszerre a kanapéra Bennel amin elmosolyodom.
-El felejtik az emberek hogy a közvetítőt kell hívni- rázza meg a fejét Ben.
-Mondja már el valaki mi volt az az asztal foglalás!- nyög fel Dervish.
-Ezzel kérdezed meg hogy jó számot hívtál-e. Hogy az illető benne van-e a maffiába. Tíz főig lehet rendelni. Ahány főre rendel annyi a nehézségi fokozata- hadarja Zayn.
-Ezt én se tudtam- néz ránk furán Liam.
-Most már tudjátok- nevetek fel.
-Wow- tátja el a száját Dervish.
-Viszont ha azt mondod hogy hét főre szeretnél asztalt rendelni a Árnyas étterembe akkor az már azt jelenti ha jó embert hívsz persze hogy hét hulla van az adott helyen és takarítást kérsz- nevet fel Ben.
-Duplán azt a rohadt- nyög fel Louis.
-Ez mát tényleg durva- nevet fel Dervish- Ti is mindig takarítást kértek?- kérdi csillogó szemekkel.
-Ah baszki, tudtam hogy elfelejtettem valamit- kap telefonomért Luke- Szia John!- harsog a telefonba- Egy asztalt szeretnék rendelni egy személyre az Árnyas étterembe. Az egész étterem legyen kiürítve- nevet fel- Ja, nem! Nem én voltam- nevet fel- Igen, tényleg. Állom- nevet fel majd lerakja.
-Ne már! Azt hittem elintézted. Ah haver- nyög fel Ben
-Mi az hogy az egész étterem legyen kiürítve?- kérdi Dervish.
-Hogy nagyon durva látvány- felelem halkan.
-Már tutira oszlik is- temeti tenyereibe arcát Ben.
-Oké most már megnézem- lök le magáról Zayn és én így elterülök a kanapén egyenesen Liam ölébe.
-Ne- húzom vissza.
-Az már akkor oszlott mikor Jade vissza esett ide- mondja fintorogva Luke.
-Jössz?- kérdi Zayn Dervisht mire még gyorsabban ugrok fel.
-Kérlek- kérem halkan.
-Most egy hullát akarunk megnézni?!- kérdi értetlenül Dervish.
-Hányni fogtok- felelem halkan.
-Miért? Annyira durva nem lehet Jade- mosolyog rám Zayn. Kezemet orra alá nyomom mintha csak be akarnék húzni neki. Arca felé lendítem de orra előtt megállítom. Látom ahogy bebandzsít.
-Maradj itt bent- löki vissza Dervisht amikor megérti miért is ilyen mélyek a sebek a kezemen.
-Zayn- mordulok rá.
-Jade- utánoz le és könnyedén kerül ki majd kilép. Szomorúan sétálok az ajtóba és neki dőlök míg azt nézem hogy sétál a fa felé. Az ajtó nyitva van mivel épp hogy abban támaszkodom és szomorúan nézem. Látom hogy felkapaszkodik a kerítésre majd nagyot ugrik és feltérdel oda ahova én. Látom hogy motyog valamit majd szinte le esik a fáról.
-Azt hiszem sokat rohadt- néz ki Luke a hangra.
-Kurva vicces- dörmögöm orrom alatt. Elállok az ajtóból és hagyom hogy Zayn befusson célba véve a wc-t.
-Hol a nyugtató?- kérdem becsukva az ajtót.
-Konyha- feleli Ems furán. Rögtön ki sietek és második próbálkozásra meg is találom. Ki veszek egy ampullát majd egy tűt a kések mellől és felszívom fele a kis átlátszó folyadékot. Kinyomom belőle a levegőt majd kisétálok.
-Ez nem mehet így! Uralnod kell! Te láttad hogy néz ki az a...fogalmam sincs mi- nyög maga elé holt fehéren Zayn. Könnyedén rúgom ki a lábát amitől a fotelba dől pontosan Dervish mellé- Nem Jade! Ez nem nyugtató kérdése ezt át kell beszélnünk- halkul el a végére mikor nyakába szúrom a nyugtatót és belenyomom- Megverlek ha nem leszek ennyire..szottyos- nyög fel.
-Azt hiszem nekem is ezt kéne csinálnom- gondolkodik el Ems.
-Te most benyugtatóztad a pasidat- nyög fel Liam- Te bele nyomtál egy ampulla nyugtatót Zaynba- nevet fel kissé furán és kínosan.
-Nincs még egy ilyen pár- röhög fel Zoe.
-Nekem kéne ezt bevezetni. Van még?- kérdi Stan felém lépkedve boldogan.
-Héhé- húzza vissza könnyedén Zoe.
-Eddig ti hol voltatok?- kérdem felhúzott szemöldökkel.
-Apáca ruhákért- nevet fel Zoe.
-Nem vagyok benne biztos hogy akarom tudni hogy minek nektek apáca ruha- nyög fel elborzadva Niall.
-Vannak perverz gondolataim de apáca ruhába...fuj- nyög fel Harry.
-Idióta- nevet fel Zoe egy legyintéssel.
-És megvannak?- kérdi Ben míg telefonját kezdi nézegetni.
-Minek neked apáca ruha? Ben azt hittem te nem vagy aberrált- nyög fel Louis szomorúan mire felröhögök.
-Átküldte a pénzt. Indulhatsz. Dave nem tudom merre van, hívd fel. Kérd le az ada...
-Vágom hogy megy, kösz- röhögök fel míg elindulok befele.
-Az apáca ruhák életünk legnagyobb dobásához kellenek- röhög fel Luke de már csak tompán hallom míg belépek Zaynnal való közös szobánkba és gyorsan felöltözöm. Érzem a fájdalmat a lábamban ezért előveszem a kis gyógyszeremet. Egyetlen egy szemet veszek be belőle. Fintorogva nézem a dobozt de leteszek a második szemről. Egy darab kést veszek magamhoz majd kisétálok.
-Mi lesz a temetéssel?- kérdi Dervish amint belé ütközök a szobából kiérve. Felsóhajtok és magam előtt kezdem lökődni gyengéden.
-Zoe, elviszitek akkor ugye? Kérdezzétek Davet mikor lesz a Frigerob áldozatok temetése. Akkor lesz a nővérének a temetése is. Küldjétek el nekem és megpróbálok oda érni- hadarom telefonomért futva.
-Természetesen- bólint Stan lágyan mosolyogva.
-Sietni fogok, okés?- kérdem Dervisht aki szomorkásan néz. Magamhoz húzom a már most Zayn körüli magas fiatal srácot. Sóhajtva ölel magához én pedig bátran csimpaszkodom rá.
-Okés- feleli halkan.
-Elküldtem sms-ben a címet!- kiállt utánam Ben.
-Kösz Apuci!- kiáltok vissza felnevetve. Könnyed léptekkel indulok a kocsi felé mikor behajt egy nagy fekete furgon.
-Jade Wyne! Nem hiszek a szememnek!- szál ki a furgonból egy sovány, apró termetű öreg férfi.
-John!- nevetek a felém közelgő öregemberre.
-Drágám, már attól féltem vissza se térsz- kurjant fel míg megölel. Készségesen ölelem át a kisebb termetű öreget.
-Mindig vissza térek- mosolygok rá.
-Hallom csináltál nekünk valami igazán undorítót- dörzsöli össze a kezét míg a pár gorillát szemléli akik bevisznek egy zsákot és jó pár takarító eszközt.
-Egy fán. Valóban csúnya. Zayn elhányta magát- húzom fintorra a számat.
-Jézus- szörnyed el- Ha az a kölyök így kikészült tőle akkor már látom hogy készítenem kell nekem is a zacskót- nyög fel- De menj csak, látom munka van- kacsint rám.
-Munka mindig van- nevetek fel beszállva az autóba. Telefonomon el indítom a GPS-t azzal a címmel amit átküldött Ben és már ki is kanyarodom. Egy hete még a lábam sem volt meglőve, nem ment fuccsba egy támadásunk, nem vesztem össze Zaynnal aki nem kapott idegmérget magába. Nem szakadt át a gátam, kétszer is. Nem vertem péppé egy férfit és nem kellett végignézem Dervish zokogását a halott nővérén. Szerda van. Aligha kurva öt napja még nem volt ekkora felfordulás! Mit kezdjünk Dervishel? Mármint persze, kiképezzük, velünk marad, vigyázzunk rá. Tudom mit csinál, tudom hogy a szobájában fog zokogni minden este mikor majd mi nem látjuk. A gázt jobban lenyomom hiszen vissza kell érnem hozzá. Megígértem neki. Viszonylag közel van a cím. Ilyen tempóban haladva fél óra alatt ott vagyok. Talán még kevesebb is. Telefonom csörögni kezd én pedig érdeklődve fel is veszem.
-Mi történt?- kérdem nyugodtan és az összes feszültségemet a kormányon próbálom levezetni.
-Lövöldözés volt a Bergon-on- sóhajt Ben.
-És mi közöm nekem ehhez?- kérdem értetlenül megállva egy pirosnál.
-Darren ott lakik- nyögi ki nehezen.
-Fasza- dörmögöm míg egy teljesen más irányba fordulok mint amerre mennem kéne.
-Nem veszi fel a telefont. Csak ezért kéne hogy oda menj.
-Nem baj, csak szeretnék vissza érni a temetésre- sóhajtok fel leállítva a kocsit.
-Hívj ha megtudtál valamit- hadarja el majd lerakja. Telefonomat megfogom és kiszállok. Rendőr autó. Rögtön vissza is hívom Bent.
-Gyorsan megtudtál valamit- mondja értetlenül.
-Azon kívül hogy itt egy rendőrautó semmit. De ha letartóztatnak akkor óvadékkal gyertek- röhögök fel.
-Megoldod- feleli egyszerűen mire mérgesen kinyomom és közelebb sétálok. Természetesen viselkedem, akárcsak valami katasztrófa turista. Meglátok a földön egy fekete zsákba bujtatott testet és a gyomrom bukfencezik egyet. Telefonomat rögtön újra előveszem és Darrent kezdem hívni. Hallom hogy csöng. Velem szembe pedig meg is találom amint komoran nézi a testet. Kinyomom és Bent kezdem hívni.
-Megvan, él- hadarom.
-Mi történt?- kérdi feszülten.
-Most igyekszem hozzá- hadarom míg a tömeg között töröm az utat magamnak.
-Majd hívjatok- sóhajt fel is kinyom. Zsebembe süllyesztem a telefont majd megérintem a vállát. Gyorsan fordul hátra elütve a kezemet. Látom a mozdulat végét és nem akarom eltöretni a kezem. Riadtan ütöm vissza és ragadom meg a csuklóját.
-Mi történt?- kérdem halkan a riadt Darrentől aki csak hevesen lélegzik.
-Én nem vagyok benne az öngyilkos csapatotokban!- mordul fel mire körülöttünk ijedten néznek ránk. Az első gondolatom nekem is az lenne hogy terroristák vagyunk.
-Darren- mordulok rá kifele vonszolva.
-Mit Darren?! Megölték a legjobb barátomat!- ordít rám mire megdermedek.
-Hogy mi?- kérdem lefagyva.
-Peter! Ő volt a legjobb barátom! Kölyök korom óta velem volt!- ordít rám hisztérikusan.
-Dervish nővérét is megölték- motyogok magam elé.
-Kinek a nővérét?- kérdi felhúzott szemöldökkel.
-Kérlek ne kérdezz csak gyere- mondom kétségbe esve magam után rángatva míg újra Bent hívom.
-Na most már megtudtál valamit?- kérdi nyugodt hangon.
-Azonnal indulj a húgodért és Luke pedig a lányáért. Vadásznak. Megölték Darren legjobb barátját. Ma hajnalban Dervish nővérét. Ben ezek a szeretteinkre mennek!- mordulok fel beülve a kocsiba ahova most már Darren is lesápadva behuppan.
-Az nem lehet- jön a halk erőtlen hangja míg kihangosítom és a műszerfalra dobom. Padló gázzal indítók.
-Oké, mi a fasz van?- kérdi értetlenül Zayn.
-Kérdezd Bent- mordulok fel míg kikerülök egy kocsit és kis híján frontálisan is ütközöm de nem érdekel.
-Azt aki éppen sápadtan rohant a fegyvereiért?- kérdi kíváncsian.
-Megölték a legjobb barátomat- motyogja Darren.
-Mi?- kérdi rögtön felélénkülve Zayn is.
-Hajnalban pedig Dervish nővérét- teszem hozzá.
-Vadásznak- nyög fel.
-Szóltam Bennek hogy menjen a húgá...
-A családom!- üvölt fel Zayn és hallom ahogy koppan a telefon.
-Oh picsába!- nyögök fel. Erről elfeledkeztem. Nem gondoltam hogy akárki őket is megtámadhatja.
-Jade?- hallom meg Dervish bizonytalan hangját.
-Állítsd meg Zaynt! Mond neki hogy várjon meg, három perc és otthon vagyok!- hadarom idegesen még inkább a gázra lépve. Nem bírom. Nem fogunk tudni mindenkit megmenteni.
-Idegesek- suttogja Dervish.
-Ordítsd el magad hogy gondolkozzanak!- morgom.
-Gondolkozzatok!- ordítja el magát mire Darren felhúzza a szemöldökét- És most?- kérdi halkan Dervish.
-Szét választanak minket- hadarom neki és hallom ahogy közvetít.
-A családomról van szó Jade!- hallom meg Zayn mérges hangját.
-Annyit kért hogy várd meg faszfej! Fel fogja ő is. Képzeld, megölték a szüleit!- ordít Zaynra.
-Nem azt kértem hogy ölesd meg magad- mondom kissé feszülten. Satu fékkel állok meg a kocsival és Darrennel rögtön kiugrunk.
-Hajlandó vagy velem jönni, ezek után?- kérdi Luke kapkodva Darrent.
-Ha megölhetek akárkit aki ezt tette igen- bólint komoran.
-Most mi az isten van?- tárja szét idegesen a karjait Dervish.
-Velem jössz?- kérdi Zayn idegesen.
-Egyértelmű- nyögök fel míg nekem dobja rögtön a nála lévő fegyverek és indul másikakért.
-Stan nektek van valaki?- kérdi idegesen Ben.
-Nincs, veletek lettünk jóba csak- rántja meg a vállát.
-Itt maradnátok velük?- kérdi Ben félve.
-Persze- bólint Zoe.
-Én megyek a húgomért- feleli és már ki is fut a házból. Hallom a gumi sivító hangját és a gyomrom görcsbe rándul. Telefonommal újra tárcsázni kezdek.
-Na hogy van Zayn?- kérdi mosolygós nyugodt hangján Yaser.
-Vadásznak a szeretteinkre, készíts fegyvert, gyűjtsd egy helyre őket indulunk!- hadarom neki.
-Mi?- kérdi rögtön értetlenül, élesen.
-Yaser! Fogj fegyvert és figyelj!- mordulok fel.
-Jade neked is vannak barátaid ha Za...
-Fogd a fegyvereidet Yaser!- vágok közbe idegesen.
-Apu, kérlek- kapja ki kezemből a telefont Zayn.
-Nem lesz semmi baj- ölelem magamhoz Dervisht.
-Kérlek ne halj meg- néz rám félve.
-Több kell ahhoz mint egy negyednyi London- kacsintok rá- Vigyázzatok rájuk- fordulok Stan felé.
-Nem kell mondani- mosolyodik el kibiztosítva a fegyverét.
-Gyere- biccent fejével Zayn és már futok is utána.
-Óvatosan!- kiállt nekünk Luke míg beszállnak az ő kocsijába Darrenel. Biccentek nekik már az anyós ülésről.
-Én nem tudom mit csinálok ha bajuk lesz- hadarja Zayn míg örültek módjára kezd vezetni.
-Meg védjük őket- jelentem ki magabiztosan.
-Cseszhetem ha nem érek óda!- csap a kormányra- Miért kell ennyire aljasnak lenniük?!
-Ez a maffia- felelem halkan fegyverem csövén végighúzva az ujjamat.
-Kurvára nem indok arra hogy féltenem kell a testvéreimet, anyámat és az apámat!- harsogja én pedig kissé össze rezzenek. Nem szeretem mikor kiabál. Utálom mikor kiabál. Félelmetes...
-Még nincs bajuk, örülj neki hogy nem úgy jártál mint Dervish- nézek rá szomorúan. Fogalmam sincs mi történik vele ilyenkor. Miért ilyen velem. Pont velem?!
-Hát kösz szépen- néz rám mérgesen- Soha jobb kívánságot nem kaptam még- nevet fel hisztérikusan.
-Zayn én csak mondom! Ne velem legyél ekkora fasz!- csattanok fel rá szorítva a fegyver markolatára de nem nyugszom le. Tudom hogy el kéne tűrnöm. Csak mérges és ezért ilyen, nem rám haragszik. De csessze meg én se tudok ennyi mindent tűrni!
-Nem veled vagyok! De a családomat éppen meg akarják ölni próbáld már egy kics...
-Mit próbáljak?- vágok közbe hangosan- Ha azt akartad mondani hogy próbáljam átérezni akkor rohadtul értékeld át magadban a dolgokat!- morgok rá hitetlenkedve.
-Csak próbálj megérteni!- nyög fel erőtlenül.
-Megölték a szüleimet. Eléggé meg tudlak érteni!- tárom szét a karomat- De attól még nem kéne fasznak lenned velem! Értem hogy idegesen vagy Zayn de nem én tehetek róla- csuklik el a hangom a végére.
-Nem mondtam hogy te tehetsz róla!- fordul felém értetlenül.
-De velem vagy köcsög- mutatok rá a lényegre.
-Sajnálom- sóhajt fel beletúrva fekete hajába- Komolyan sajnálom de már nem bírom. Ez már nem a területekről szól. Ezzel átlépik a rohadt határt- rázza meg a fejét szomorúan mire rá nézek. Szomorú, kétségbe esett, fél. És ez engem nem érdekel. Elegem van, nekem is. Nem használhat box zsáknak akárhányszor ideges. Nem tudom tűrni minden alkalommal! A kocsi gyorsan áll meg és elfeledve mindent ki is pattanok. A fegyvert gatyám hátsó zsebébe szúrom. Mégsem akarom halálra ijeszteni őket. Gyorsan kezdi verni az ajtót Zayn és rögtön ki is nyitódik.
-Hasba ne lőj- morog fel míg benyomul a házba Yaser mellett. Jól ismerem ezt az ajtó nyitást. Az ajtónak támasztod a fegyver csövet így ha nem kívánt a vendég rögtön lőhetsz.
-Kösz a kérdést minden rendben- morogja le engedve kezét és gatyájába szúrva a fegyvert. Pólóját megigazítja így már el is tűnik- Gyere be- sóhajt fel. Kelletlenül lépek be.
-Hello- köszönök neki halkan.
-Baj van?- kérdi vissza húzva mielőtt belépnék a kisebb zsivajba. Kelletlenül nézek rá mire rögtön elfintorodik- Maffia?- kérdi halkan.
-Rosszabb- mosolygok rá- A fiad- biccentek neki majd belibbenek a szobába.
-Jade! Drágám!- ugor a nyakamba Trisha.
-Hello- üdvözlöm szerényen és amint elválik tőlem egyszerre rohamoz meg a három lány. Könnyedén ölelem át őket majd vetem le magam egy fotelba. Egyedül. Nincs kedvem hozzá. Annyira nincs hogy már megrémiszt az érzés.
-Hogy vagytok?- kérdi boldogan Trisha. Eszembe sincs válaszolni, nem tudok mit válaszolni. Főleg nem őszintén.
-Sok a feszültség a munka miatt- feleli Zayn elhúzva a száját.
-És te?- fordul felém mire felhúzott szemöldökkel felemelem a fejem.
-Igen, sok a feszültség- bólintok kissé elmosolyodva.
-És hogy álltok a lemezzel?- kérdi Safaa én pedig újra elbambulok. Fáj hogy így viselkedünk egymással. Nem jó érzés a feszültség közöttünk. Talán csak akkor nem veszekszünk mikor szexelnénk. Remek. Eljutott odáig a kapcsolatunk ami elvileg "tökéletes" hogy a szexen kívül nincs benne öröm. Hát ez igazán remek, tényleg! Mindjárt szét török valamit...
-Jade- szól halkan Zayn mire rögtön felkapom rá a tekintetem.
-Igen?- kérdem értetlenül.
-Azt kérdeztem hogy sikerült a fellépés ami miatt el kellett menned mikor itt voltatok- mosolyog rám Do én pedig elfintorodom.
-Egész jól sikerült. Bár nem mentek teljesen egyszerre a mozdulatok- mondom unottan. Nincs erőm megjátszani azt hogy tökéletesen vagyok. Komolya nincs. Yaser szomorúan pillant rám majd Zaynra. A lányok értetlenül szemlélnek és Zayn csak komoran kezdi nézni a szőnyeget.
-Baj van?- kérdi halkan Wali mire kissé elmosolyodom. Soroljam neki?
-Baj?- kérdezek vissza Zaynra emelve tekintetem. Szomorúan és csalódottan.
-Fáradtak vagyunk mind ketten- feleli a szemembe nézve mire biccentek egyet. Neki szánom még ha a többiek azt is hiszik hogy ez egyetértésem jele. Fáradtak vagyunk mind ketten..de miben fáradtunk el?


Kukucs! Itt is az ígért rész és ismételten nagyon boldog szülinapot kívánok ~S-nek. Remélem csodálatos napod volt! :3 Azt is remélem hogy mindenkinek elnyeri a rész a tetszését. Következő rész...uhm hát ezt most még nagyjából sem tudom nektek meg mondani. Talán szombat vagy esetleg vasárnap. Túl sok minden jön össze nekem az elkövetkezendő négy napban. De hétvégén próbálkozom majd részt felrakni:) Írjátok meg nekem komiban hogy mit szóltok az új fejléchez:3 Remélem bejön nektek:D Illetve, ketten már rám írtak Gmail-en. És nagyon aranyosak voltatok. Szóval szívesen beszélgetek akárkivel, bárki írhat nekem ott aki gondolja. E-mail címem pedig megtudhatjátok a chatben a nevemre kattintva. Millió puszi és hatalmas ölelések. Imádás van! <3

28 megjegyzés:

  1. Uram teremtőm! *O*
    Very, very perfect <3
    Kérlek! Nagyon szépen kérlek ne szedd szét a Zayn és Jade párost :( Megint össze vesztek és félek egyszer Jade-nél tele lesz az a pohár :( csak ne szedd szét őket :(
    Amúgy meg hűű *.* nagyon tetszik ez a vadászatos dolog, de azért remélem senkinek nem lesz semmi baja. Viszont elgondolkodtató... Nagyon is, de nem akarok össze-vissza hablatyolni itt szóval azt a gondolatot megtartom magamnak, mert úgy is ki fog derülni :) Nyugi semmi olyan csak egy kérdés amire lehet már a következő részben megkapom a választ. Aztán... Luke és Ben olyan szép páros :') :DD Sok bennük a közös :D Egyszerre ülnek le, idegbetegek, ha úgy van, védelmezők és még sorolhatnám :'D
    Persze ezt ne vedd sértésnek, mert nem annak szántam. :) Csak vicc, az előző válaszodat olvasva lehet sikerült gondoskodnom arról, hogy becsajozzanak :'DD Amúgy nyugi nem tekintek rájuk melegként, csak vicces :DD
    Nos ott van Stan&Zoe akiket egyre jobban szeretek :) Viszont az előző részből az esett le Dervish szemszögéből, mintha bejönne neki Zoe, de tudom hülye gondolat :D Tetszik Yaser a "maffia apuka" aki képes bármikor fegyverhez nyúlni és gyilkolni, bár így elsőre nem néztem volna ki belőle, csak miután kiderült, hogy tud az alvilágról :D A fejléc meg WoW *3* nekem nagyon tetszik sőt mi több, szerintem hangulatosabb is :3
    Jaj Istenkém, hogy lehet ilyen jól írni? :D Komolyan mondom, hogy ez a legjobb blog amit életembe olvastam, pedig már elég sok blogot olvastam :) Csak így tovább kedvenc bloggerinám nehogy abbahagyd! <3
    Következő rész: szombat, vasárnap hmm :( Persze azért remélem nincs semmi baj, hogy jól vagy és minden rendben :)
    Ja és így utólag Boldog szülinapot a tegnapi két lánynak :) Illetve Boldog szülinapot ~S-nek is :)
    Imádás van <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett. Sajnálom nem tudtam kibogozni hogy igazából mi is lenne a kérdésed. De tény hogy a következő részben ki derül mi lesz ennek az egésznek a vége még ha nem is úgy ahogy gondoljátok. Megvagyok csak rengeteg dogám lesz, szombaton pedig segédkeznem kell valami motoros napon, vasárnapom meg még eléggé kétes. Fogalmam sincs ki mit tervez be nekem, de fogok fel rakni részt hétvégén. Max hajnali kettőkor de fogok:D Imádás van és köszönöm szépen a bókokat:'D <3

      Törlés
  2. Szia!
    Ugye nem gondoltad komolyan, hogy a hétvégéig nem hozol új részt? Ne most kezd el húzni az agyunkat, amikor egyre izgalmasabb a helyzet! Ugye tudod, hogy mind szeretünk, és édes kiskutya szemekkel nézünk rád, hogy hamarabb legyen rész? Nincs valakinek szülinapja? :)) A sajátod? :)) NA de komolyan. Sajnálom, hogy minden összejött Neked, remélem nem rossz dolgok, és nincs semmi baj.
    Most látom fentebb, hogy milyen dolgaid lesznek. Milyen motoros napon kell segítened? Nyílt nap, vagy valamelyik klub/MC rendezvénye?
    Ezért a részért is imádás van. Tetszett az asztalfoglalós rész. Azon viszont jót nevettem, ahogy Jade benyugtatózta Zaynt. Lehet ezt gyakrabban kéne csinálni, és akkor Zayn nem lenne ekkora p*cs néha. Ugye nem mennek szét? Ne csináld ezt! És ugye nem lesz a szeretteiknek baja? Kíváncsi vagyok milyen indokkal viszik el Zayn családját, és hogy fogják úgy megoldani ezt az egész helyzetet, ha mindenkinek ott lesz valakije.
    Írtam már, hogy imádom, ahogy írsz? Ahhoz képest, hogy mennyire nehezen szántam rá magam annó, hogy elkezdjem olvasni, jelenleg ez a kedvenc történetem. Szeretem a karaktereket, szeretem a sztorit, attól függetlenül, hogy Te leszólod magad sokszor, én szeretem, ahogy írsz! Remélem még sok ilyen szupi fejezettel fogsz minket megörvendeztetni!
    A fejléc tetszik, de nekem az előző is tetszett. Illik mind a kettő stílusa a történethez. :)
    Pusziiii: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, nos örülök hogy tetszett a rész. Igazából az én szülinapom vasárnap lesz, ezért is zsúfolt. Én magam irtózom ezektől a napoktól mivel nem szeretek ennek nagy feneket keríteni ennek, sőt ünnepelni se pont ezért tudok meg mindent utoljára hogy akkor most bizony progi lesz. Lévén hogy én lebeszélném őket. Nem tudom mikor tudok részt hozni, lehet megpróbálok akkor péntek este fele felrakni egyet:) A motoros napot az egyik ismerősöm szervezi, tehát nyílt napos valamicske lesz. Örülök hogy az írásom tetszik:) Az ember úgy tud fejlődni ha nincs megelégedve magával:D Örülök hogy a fejléc is elnyerte a tetszésedet. Puszi! <3

      Törlés
  3. Ne..ne..ne!! :'( Ne tedd ezt velem!!! Ne törd össze a szívem!! :( Jade és Zayn nem mehetnek szét!! Nem bírnám ki!! Olvasni a szenvedésüket..a hideg is kiráz a gondolatra :/ A vadászat során remélem senkinek nem lesz baja!! :) Mi az már hogy Jade szerint csak a szex jó köztük O.o Tökéletesek együtt és ha valami miatt szétválasztod őket hát..a telefonomat a falhoz vágom idegbetek állapotomba ;) Nos,az új fejléc nagyon tetszik! :D Szokatlan,de tetszik! :* Mi az már hogy Jadenek el kell intézni azt hogy valami faszi ne a farkával gondolkodjon :'D Áhh ilyenek is vannak a világba! Luke..na meg Ben! :) Imádom őket úgy ahogy vannak!! :3 Zayn...nos hát elég szarul lehetett akkor mikor látta azt az embert vagy mit..Legalább tudja mire képes Jade ha őt bántják!! Sajnálom Jadet mert megértem hogy már nem bírja tovább :/ Én se bírnám már ezeket..Ezeken kívül a rész csodás mint mindig ;) Remélem minél hamarabb tudod hozni a következőt!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh drágám. Olvass úgy részeket hogy lerakod a telefont és csak néha érsz hozzá. Lévén hogy elég sok idegbeteg részt írtam már és írok még. Nem akarom hogy egy telefon bánja a nagy feszültségben:D Örülök hogy a fejléc tetszik:) Talán péntek délután fel tudok dobni egy részt:) Majd igyekszem. És örülök hogy tetszett a rész:3 Imádás van! <3

      Törlés
  4. Sziaaaa :)
    Annyira vártam a mai napot. Az utolsó óráimban a suliban már csak azt vártam, hogy haza érjek és elolvashassam A részt!!! És nem csalódtam! Esemény dús volt, izgalmas, és sok ember szerepelt benne. Meglepően sok. :D De iszonyatosan jó lett. Remélem minél hamarabb hozod majd a részt. Persze megértelek, nekem is eléggé sok dolgom van mostanában, és amúgy is csodállak, mert mostanában nagyon sok részt hoztál!<3 Ami a fejlécet illeti, én személyesen nagyon szerettem az előzőt, de ez is jó:))))
    Én is gondoltam már rajta, hogy rád írok emailben, szóval ne lepődj meg, ha valamikor tényleg írok. :)
    Imádás van,
    Xx Amber<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgatottan várom hogy végre írj:D Örülök hogy a rész tetszett és nem okoztam csalódást. Mivel sok a karakter ezért próbálom őket nem elhalványítani. Örülök hogy tetszik a fejléc:3 Imádás van! <3

      Törlés
  5. Sziaaaaaaaa
    nagyon nagyon nagyon jó rész!!
    csak olyan szomi h megint összevesztek Jade nem gondolkozhat mert amilyen gondolatai vannak még a végén szakít. Komolyan mondom h összetörök vmit vagy vkit ha szakítanak!!
    a hundred kiss bye

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:3 Úgy tűnik mindenki törni akar:'DD Love ya! <3

      Törlés
  6. Ahj egy újabb csodás rész. Ez a maffiás cucc nagyon izgi. Na igen Zayn most nem csak aludt hanem csinált is valamit;). Kérlek ne válaszd el őket . Jade és Zayn számomra a tökéletes pár.ők nem szakíthatnak ők.NEM. Bárki de ők nem!!!!! Remélem tisztázódik a kapcsolatuk és minenki boldog lesz. Dervish remélem megszeteti a mi kis Zayneenket ja és Zayn szeretem őt de a hangulat ingadozásai mondom kikészítenek szerintem pszcihológushoz kellene mennie:D.Ja és a fejléc gyönyörű imádom ahogyan tged is :D
    Na csumi puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik:) Igen, csinált is valamit. Bárki de ők nem?:D Bárki de ők nem..:) Értem:D És valóban rá férne egy pszichológus. Illetve külön öröm hogy a fejléc is elnyerte a tetszésedet:) Puszi! <3

      Törlés
  7. Nagyon jó rész lett. Szegény Jadene elég sok dolga akadt ebbe a részben. Nem értem hogy Zayn miért ilyen agresszív? Oké a családjáról van szó de igaza van Jadenek ne rajta töltse ki a dühét. Épp ez az hogy össze kéne tartaniuk és nem civakodniuk. Remélem hogy ebből nem szakítás lesz.. mert akkor kárnak szenvedtek mind a ketten ennyit. Szerintem nem csak a szex az öröm az ő kapcsolatukba.. Megértik egymást és ki is egészítik egymást. Hatással vannak a másikra.. szóval nem igazán mondanám azt hogy szenvednek együtt. Nehéz időszakon vannak túl és vannak benne most is, de tudom,hogy túl jutnak együtt csak ne adják fel. Igaza van jadenek hogy belefáradtak.. ebbe a maffiás dologba.. remek rész lett . alig várom a következőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehehehh, aranyosak vagytok:D Örülök hogy tetszett a rész:3 Imádás van! <3

      Törlés
  8. Nagyon szépen köszönöm a köszöntést és a részt is! Mint mindig, nagyon jó lett.:) A fejléc is jó, bár elsőre kicsit szokatlan, mert már hozzászoktam a régihez!:) Sajnálom Zayn-t és Jadey-t, mert ennyi zűr mellett tényleg nem tudnak boldogok lenni, de az viszonyt nagyon nem igaz, hogy Jade szerint szinte csak a szex miatt boldogok...remélem rájön, hogy őket egyszerűen csak egymásnak teremtették, és ők a "Nagy Ő"-k egymásnak.:) ~S ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, örülök hogy tetszett a rész. Senki sem ért egyet a Szex dologgal de Jade elkeseredett és ezt ő így látja:D Imádás van! <3

      Törlés
  9. Azt a kurva. Na jól van már. :D Mi lesz itt te jó isten. Ezt kivárni maga a pokol :D Alig várom már a következő részt. Amúgy jó lett. Imádtam :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:3 Igyekszem pénteken hozni a részt:D Imádás van! <3

      Törlés
    2. Egyébként a fejléc nagyon jó lett :)

      Törlés
  10. Uhhh anyám tökéletes rész,rökéletes fejléc,tökéletes írónő!!:)
    Mondjuk Zayn most megváltozott szerintem még volt valami abba az idegméregbeXD mert nagyon bunko szegeny Jade de remélem azért nem szakítanak:) Sies a kövi résszel❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm! Örülök hogy tetszett:3 Pénteken megpróbálom hozni:) Imádás van! <3

      Törlés
  11. Wííí.. I-M-Á-D-O-M Egyszerűen tökéletesen írsz..♥.♥ Sajnálom h az utóbbi pár résznél nem komiztam de nem volt időm.. Így is ma pótoltam be jó pár részt... (tudom nem mentség) És valami elképesztőek.. És már megint nem jutok szóhoz..XD Mindenesetre elképesztő lett (mint mindig) !!
    A fejléc pedig baromi jó lett..:O Nagyon szép..♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm és örülök hogy tetszett a rész. A fejléc nem az én érdemem de fel is van tüntetve az információ fülecskében, bár szerintem is szép lett:) Imádás van!

      Törlés
  12. Szia!:)
    Szóóval beértelek és itt a komi :)
    A történetről:
    Tetszett ez az egész és szerintem igazán kreatív volt az első évadban ez a three-s dolog. Nagyon tetszik az írásod és a fogalmazásod és na meg a kinézet *o* wow:) Az, hogy Jade bérgyilkos dob az egész történeten, na meg úgy minden :) szerintem ötletes egy blog és végig fogom követni szóval most már nem szabadulsz :'D (Tényleg sajnálom a félreértést)
    A második évad egy nagy kérdőjel volt a számomra, mármint olyan értelemben, hogy nem tudtam, mire számíthatok:) Aztán elődrukkoltál több kalanddal :3 belevontál több szereplőket és hű oda meg vissza vagyok:D
    Mindegyik szereplőt úgy szeretem, de még is a szívem csücskében van Ben, Luke, Jade, Zayn és Louis :3 <3 Borzasztó kíváncsi vagyok a folytatásra :)
    Ja és remélem Jade és Zayn együtt marad :)
    Xoxo Ho~Pe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több szereplőket :'D fogalmazás egyes :'D leülhetek.
      Tényleg még egy kérdés: Mi lett Dave-vel? :)

      Törlés
    2. Hello, örülök hogy beérted a történetet:3 Örülök hogy tetszett és nagyon szépen köszönöm:3 És ne te kérj emiatt bocsánatot:/ Mindenkinek eléggé kellemetlen volt:( Viszont ismételten örülök hogy a második évad is elnyerte a tetszésedet:3 Dave-nek nem volt hely a részben vagy csak elfelejtettem. Elő fordul nálam sajnos gyakran az ilyen:'D Imádás van!

      Törlés