2015. április 10., péntek

Második Évad: Harmincnyolcadik Rész

-Jó reggelt- jön a halk hang és pár apró meleg bizsergető puszi az arcomra.
-Megölöm Bent, adj egy ceruzát. Kibelezem vele- fordulok a hasamra a kényelmetlen ágyon.
-Kaptam negyed órát felkelteni téged előbb. Jobb mint az ordítására fel kelni- nevet fel halkan és mellém fekszik a kis egyszemélyes ágyon.
-Nem értem miért nem aludhatok otthon- nyafogok míg hozzá bújok.
-Kiképzés- rántja meg a vállát és átveti kezét rajtam és magához húz.
-Így most vissza tudnék aludni- sóhajtok fel.
-Kezdj öltözni mert csak öt percet fog hagyni nektek- kuncog a fülembe.
-Haza akarok menni- nyafogok jobban hozzá bújva. Lábaimat átvetem a már melegítő gatyába bujtatott lábain.
-Ez csak a második nap- tűr ki arcomból egy kócos tincset- Formába kell jönnöd. Erre elég egy hét, csak bírd ki- puszilja meg homlokom.
-Tuti csak negyed órát adott?- kérdezem szomorúan felnézve.
-Idáig futottam mikor kikönyörögtem a negyed órát- nevet fel.
-Ma mi lesz?- kérdezem felülve megdörzsölve arcomat.
-Még én sem tudom- mondja unottan.
-Remek- felelem kedvetlenül és a kis szekrényhez lépkedem. Egy laza edző szettet az ágyra dobok majd vissza ülök Zayn mellé.
-Hova raktam a gyógyszert?- kérdezem fintorogva a varrást nézve.
-Muszáj?- kérdi halkan.
-Már most fáj- felelem halkan.
-Szekrény, alsó polc- feleli halkan. Vissza bicegek és előveszem a kis pirulákat. Kiveszek kettőt a tenyerembe és hátra hajtva a fejem a számba szórom őket. Rögtön nyelek egyet, a keserű ízt még így sem úszom meg a kellemetlen érzéssel együtt de a lábam már nem fáj annyira mint pár másodperce. Nem tudom mi ez a cucc de kurva jó.
-Ma már többet nem vehetsz be- feleli halkan míg pólómat cserélem át.
-Hm?- kérdezem vissza gatyámat magamra rángatva.
-A három már zsibbadás. Maximum napi kettő. Megvolt- feleli komor tekintettel.
-Okés- felelem egyszerűen. Hajam kifésülöm és erős kontyba kötöm a tükör előtt- Azért még szeretsz?- ülök nevetve az eléggé feszült Zayn ölébe.
-Nem szeretem mikor olyanokat kérdezgetsz és még gyógyszert is a kezedbe adnak- feleli halkan.
-Nem szeretem mikor bunkó vagy. Ugyan ott vagyunk- nyomok puszit az arcára.
-Haragszol Benre?- kérdi vissza húzva engem ölébe mikor felállnék.
-A fegyver miatt?- kérdezem halkan.
-Igen- bólint gyorsan mire tekintetem inkább a szoba falára összpontosítom. A párnám alatt lapul a töltény. Az a töltény amit nekem szánt.
-Amiért eddig nem tudtam róla. Azért nem hogy megtartotta. Fura...érzés- felelem elfintorodva lehajtva a fejem.
-Értem..sajnálom- simít végig hátamon.
-Azért vagyok itt hogy újra kemény legyek, nem?- nevetek fel halkan.
-Nem- rázza meg a fejét- Semmi baj azzal ha ki mutatod mit érzel. Az kell hogy le tudd magadról kaparni a Matt féléket- néz rám szomorúan.
-Ahh..-sóhajtok fel.
-Ahh- utánoz fintorogva de mielőtt reagálhatnék egy enyhe hisztivel már megcsókol. Rendesen..ma először. Fejem felé mozdul és ő fél karjával közelebb húz magához.
-Három perce van mindenkinek! Jade ti most kifele, beszélnünk kell!- ordít fel Ben. Sóhajtva hajtom fejem szomorúan Zayn homlokának. Felállok, kelletlenül de gyorsan. Zayn mögöttem lépked ki.
-Délután megbeszélés lesz, át kell rágni sok mindent. Fontosabbakat mint hittem- dörzsöli meg kissé már borostás arcát.
-Oké- felelem egyszerűen.
-Uram- lépnek ki szinte egyszerre a srácok. Össze ráncolom homlokomat a megszólítás miatt.
-Csak Ben- nyög fel kelletlenül és unottan- Ez nem a kurva katonaság- morog és elindul előre.
-Hol van Luke?- kérdem halkan.
-Külön megbízatás. Majd beér valamikorra- rántja meg a vállát.
-Oh- mondom meglepődve.
-Ma a fegyverek a témáink!- üvölti el magát Ben belépve a sportlövő pályára míg ököllel felkapcsolja a villanyt. Szemem elé tárul egy elég hétköznapi kis pálya.
-Mindenki álljon be egy helyre- harsogja tovább- Egyébként egyre többen érdeklődnek irántad megint. Sokan felfogadnának mióta terjed a hír hogy visszatértél- feleli elektromosság alá helyezve a pályát.
-Remek- mosolyodom el.
-Aham- morog fel Zayn.
-Mintha nem szoktál volna hozzá- lököm meg az oldalát és be állok a harminchatos szám alá.
-Vegyétek fel a fegyvert- harsogja Ben komoran- Megbízást kaptatok. A papír a célpont. Lőjétek le- feleli egyszerűen. Megtöltöm a szépséges M16-ost majd kitámasztom. Mély levegőt veszek, kifújom majd leállítom a légzés minden apró moccanatát. Mindenki lő. Ellövöm az első golyót, majd a másodikat is mire mindenki furán néz felém. Lerakom a fegyvert és vissza hívom a lőlapot mint mindenki más is- Frank, el tudnád ismételni mit kértem?!- harsogja végig sétálva mögöttünk.
-Hogy lőjük le a célpontot- feleli egyszerűen.
-A mit?- kérdez vissza fülét is felé fordítva és akaratlanul is elmosolyodom. Velem is ugyan ezt csinálta.
-A célpontot- mondja hangosabban.
-Nem a fülemmel van baj te idióta barom hanem a te tudásoddal!- kel ki magából- Tudod miért?- néz rá komoran. Szerencsétlen gyereket nagyon nem bírják.
-Nem- feleli halkan.
-Azt kérem hogy hozd el a hulláját. De egy fejlövéssel hozhatod akár ezt a gyereket is!- mutat a mellette álló srácra aki megszeppen.
-Először has aztán szív macsókám- biccentek felé megajándékozva a leggonoszabb mosolyommal.
-Szedjétek szét a fegyvereteket és rakjatok fel új lőlapot!- harsogja mire pár pillanat alatt szét is kapom és cserélem a lapot majd vissza küldöm.
-Amint elindulnak a stopper órák előtettek elkezditek össze rakni a fegyvert majd lőni és le állítjátok a számlálót. Piros gombbal- harsogja mögöttünk- Egy..Kettő..három!- tapsol és a számlálok elindulnak. Könnyedén nyúlok a kis részekhez majd rakom össze őket. Kezem dolgozik magától, szinte rutinból elő hívva a régi emlékeket. Alig egy perc múlva már váll gödrömben támasztom ki és kiküszöbölöm a szög hibát. Megtalálom a magasságot majd meghúzom a ravaszt. Leteszem a fegyvert, csövével a lőlap felé majd megnyomom a piros gombot.
-Hívd vissza- áll mögém Zayn. Teste nekem feszül és akaratlanul is elmosolyodom de megnyomom a kis vissza nyilat és a lap készségesen elkezd felém száguldani.
-Azt hiszem ebben is le alázlak majd- suttogom mosolyogva a tökéletes fejlövésemet nézve.
-Egy perc két másodperc. Jó- mosolyodik el Ben a lapot nézve.
-Akkor ezt megúszom?- kérdezem reménykedve.
-Az egyetlen dolog amit soha nem fogsz elfelejteni semmilyen téren azok a fegyverek. Hálát kéne adnom apádnak. De egyébként igen, megúsztad. Viszont át kellene rágnunk pár dolgot- feleli átnézve felettem. A többiek is végre sorba tüzelnek és szólalnak fel miszerint készek.
-Akkor most szét szeditek, időre amit feljegyeztek oldalt a lapon. Aztán össze, tüzeltek és megint szét. Jegyezzetek fel mindent. Addig csináljátok amíg legalább két perc alá nem mentek- harsogja Luke belépve kissé izzadtan.
-Gyors volt- fordul felé Zayn mosolyogva.
-Ki nem hagynék egy jó kis ötletbörzét- nevet fel majd leül a sarokba. Oda sétálunk lassan és mi is helyet foglalunk a kis asztal körül.
-Na miről kéne dumálni?- kérdem kezemet az asztalra helyezve. Bal hüvelyk ujjamat kezdem dörzsölni hogy a fegyver olaj lejöjjön róla de csak szokásomhoz híven inkább szét kenem az egész ujjamra.
-Szállítás, fegyver, drog, pénz- sóhajt fel keservesen majd fojtatja- ezek itt- bök az éppen fegyvert szétszedő egyének felé- maga a szervezet, a déli és a keleti még talpon van- rázza meg a fejét.
-Pénz, drog fegyver, szállítás egyre megy- feleli Zayn.
-Nem tarthatom itt a pénzt és a zsarolási anyagokat. Bármikor támadhatnak. Egy bank is túl feltűnő. Ötletek?- kérdi ránk nézve.
-Mi a baj a Bankkal? Eléggé őrzik, embereink is vannak- dől hátra ölébe ejtve kezét Zayn.
-Valami bunker? Városon kívül?- néz fel Luke.
-Oda későn érnénk ki, az erősítéssel is gond lenne- húzza fintorra a száját.
-A belvárosban egy raktár épület?- néz fel Zayn következőnek.
-A kurva isteni!- dörren fel mögöttünk egy srác és belecsap öklével a golyóálló üvegbe.
-Előbb a tár is kéne bele Gabe- dörren fel Ben.
-Ez az- kerekedik el a szemem előre hajolva.
-Hát nyilván a tár a...
-Az kurva istenit az Ben!- mondom fellelkesülve mire felvonja a szemöldökét.
-Figyelj tudom hogy nincs kedved itt lenni de...
-Templom te idióta. Rejtsük templomba. Emlékszel Tom atyára?- csillan fel a szemem.
-A metál mega papra?- nevet fel.
-Nem akarom tudni honnan jutnak ilyenek az eszébe- dől hátra fejét rázva Luke.
-Nekem is meglepetések az ilyenek- legyint Zayn.
-Alul vannak kripták. Azt ki alakíthatnánk. Az embereink lehetnének apácák és imádkozó, betérő, bűneiket meggyónó emberek. Plusz Tom atya. És lent is lehetnének. Ez elég biztos lenne- mondom felvázolva a gyorsan össze állított nyers tervet.
-Ez kurva jó ötlet- mered maga elé Ben mire végre én is hátra dőlök egy féloldalas mosollyal. Zayn keze épp hogy csak súrolja combomat míg végig simít rajta.
-Oké lépjünk tovább- mondom Zaynra mosolyogva aki elhúzza a kezét és vissza helyezi őket az ölébe.
-Szállítás- mordul fel Luke- Mi a faszért nem lehet békén hagyni a másét?- morog az orra alá és Ben elmosolyodik.
-Szóval?- kérdem felvont szemöldökkel.
-Folyton megtámadják a szállító autókat. Én már nem is értem honnan szúrják ki őket. Pedig most még kerülő úton is jött a drogos és még így is telibe kapták. 120% kár- tárja szét a kezét értetlenül és idegesen.
-Ha már templom akkor lehetne hitt térítő kocsink is. Nem nagy autók hanem kis személy kocsik. A rendőrök nem igazoltatnak, a drogosoknak is ki tudnánk szállítani. Plusz bevétel. Esetleg még apácák is csinálhatnák. Van jó pár női emberünk papír munka mögé küldve- néz fel Zayn Benre majd Lukera és mondandója végén megrántja a vállát.
-Baszki, ezek zsenik- dől hátra Ben.
-Felvette valaki?- kérdezem körbe nézve de senki nem válaszol.
-Tény ami tény ezek eléggé baszó álcák lesznek- dörzsöli meg frissen borotvált arcát Luke.
-Hogy szerezzük meg a templomot?- nézek fel a buktatókra gondolva.
-Tom atya beépül átveszi a kócerájt. Kirúg mindenkit és kész- rántja meg a vállát Ben.
-Oké- felelem újra hátra dőlve.
-Fegyverek is mehetnek a hittérítőkkel- szól közbe Luke.
-Remélem azt már nem szúrják ki- kezd ujjaival az asztalon dobolni Ben.
-Következő- kérdi Zayn megtámasztva fejét.
-Ők- int fejével a srácok felé akik épp lőnek.
-Mi nem tiszta velük?- kérdem hátra fordulva végig nézve őket.
-Ez itt csak egy egyhetes tréning. És ők a körzet legjobbjai. És szarok- hörren fel Ben.
-Küld őket munkákra. Ha szarok kihullanak. Ha nem, akkor fejlődnek- rántom meg a vállam.
-Eddig csak Darrenek van jövője a kés miatt- néz arra Luke de már nem fordulok meg.
-Csak gyakorolniuk kell. Nekem se ment minden úgy mint nekik- kelek a többiek védelmére.
-De Jade, ment- röhög fel Ben.
-Még nincs vége a kiképzésüknek- rázza meg a fejét Zayn.
-Oké, Déli és Keleti- vág közbe Luke.
-Ah- nyögök fel és idegesen hagyom hogy fejem az asztalra essen.
-Egy vélemény- nevet fel Zayn.
-Lábon lőttek- mondom mérgesen- megölöm őket- folytatom egyszerűen egy váll rántással mire mindenki el kezd röhögni az asztalnál- Jaj de édesek!- hajolok előre- Azt hiszik viccelek- mondom nekik gügyögve mire Zayn csak össze borzolja a hajamat majd boldogan hátra dől.
-Majd egyedül beküldelek hogy akkor hajrá, nem?- kérdi Ben is mosolyogva.
-Hát igazából ha elengedném magam- húzom fintorra a számat.
-Kösz, nem kell!- szólal meg rögtön Zayn.
-Igazából ha mind hárman átváltanánk tuti menne- nevetek fel.
-Vagy vonjunk be másokat is- rázza meg a fejét Zayn- Fél London a mienk. Minek kell csak nekünk bemenni? Rengeteg emberünk van. Menjenek ők és küzdjenek picit- horkant fel mire most én simítok végig combján nyugtatás képen.
-Mondjuk ők. Akkor már kettőt ütünk egyszerre- feleli Luke fejét megtámasztva kezein míg a srácokat nézi.
-Akkor őt nap múlva támadhatnánk is. Kétlem hogy a Déli vagy a keleti fog- rántja meg a vállát Zayn.
-Még eldöntjük kik jönnek. Nem hiszem hogy ők még megállnák a helyüket. Lehet a veteránokat kéne hívni- harapdálja száját Ben.
-Vess egy kis reményt a fiatalságba is- nevetek fel.
-Nézz oda- mutat az egyik srác felé- A reménységem ott halt meg hogy fülön lőtte a pasit- nevet fel hitetlenkedve.
-Eltalálta- tárom szét a kezeimet értetlenül.
-Négy percébe telik leadni egy fül lövést!- Néz rám komoly tekintettel Ben.
-De le adja!- Mutatok rá mire fejét hátra hajtja és rámorog a plafonra.
-Ennyi? Csak mert akkor mennék és rendbe szedném magam- áll fel Luke sóhajtva.
-Csak hajrá, egyébként hogy ment?- néz fel rá Ben.
-Szerencsétlenre ha rá találnak fény derül az öngyilkosságára- mosolyodik el Luke sejtelmesen majd lazán kisétál. Kisebbre össze húzom magam ahogy Zayn kissé idegesen felsóhajt majd feláll és inkább a srácok mögé megy.
-Még mindig az...?- kérdi Ben.
-Igen
-Nem beszéltétek még meg?- kérdi felvont szemöldökkel.
-De- felelem lehajtva fejemet- És nem értem miért akad ki mindig ezen. Hiszen ő is...-meg akadok. Nem igazán tudom mit kellene mondanom.
-Idővel okés lesz minden- nyúl át az asztalon végig simítva kezemen ezzel sokkal közelebb is hajolva hozzám- Ideges hogy elmaradt a hétvége- suttogja én pedig felvont szemöldökkel rá meredek.
-Jövő héten is tudunk találkozni a családjával. Mármint értem hogy ők jöttek volna ide csak hát eleve nem szoktak és nem értem mi...
-Nem is kell- mosolyog ránk Zayn de inkább Benre egy vérfagyasztó tekintettel. Egy olyannal amitől kiráz a hideg, amitől inkább felállok és csak furcsán méregetem Zaynt. Olyan tekintet amitől nyugtalan leszek egy csapásra.
-Nem is kell- mosolyodik el Ben majd Zaynra kacsint és felállva a srácok mögé sétál míg én dermedten értetlenül lesokkolóodva egy nézéstől ott állok.
-Mi lett volna hétvégén?- tárom szét a karomat mire megrántja a vállát.
-Kis össze jövetel. De eltolódott jövő hétre, ennyi- néz rám egyszerűen én pedig megrázom a fejemet.
-Akkor mi a bajod?- kérdem- Olyan..ideges vagy- felelem végig nézve egész testtartását mire lazít magán.
-Sokat szenvedtem a szervezésével- feleli hidegen majd hátat fordítva nekem oda sétál egy felsóhajtó sráchoz. Felismerem vörös hajáról Darrent és nézem amint Zayn szavak nélkül mutatja meg neki hogy kell beugrasztani a ravaszt. Nem értem miért akad ki rám ennyire. Valamivel mintha megbántottam volna, de ez a kiképzés nem az én ötletem volt. Én nem akartam ezt. Akkor meg miért utál ennyire nagyon?!


Kukucs drágáim. Nos, itt a rész viszont nem otthon vagyok és utálom azt a laptopot ami előtt éppen ülök. Lassú, szar minden egyéb sértő jelző. Erről még komit írni se tudok szóval válaszolni se. Nos, terveim szerint szombat este már otthon leszek szóval akkor fogok válaszolni a komikra. Részt is ezért csak vasárnap rakok fel. Bocsánatot kérek ezekért előre is de el olvasom mindenképp amit írtok <3 Csak hát ezzel szenvedés még ezt a kis részt is megírni:/ Na de, meséljétek el nekem hogy szerintetek hogy fog innentől alakulni a történet:3 Kíváncsi vagyok mit hisztek ilyenkor hisz írjátok hogy remélem ez és ez lesz. Nos, írjátok meg nekem röviden össze foglalva hogy írnátok tovább innentől. Eseményeket, apró párbeszédeket. Pontosan tíz részem van előre szóval nem ötletet akarok meríteni csak kíváncsi vagyok :D <3 Raktam bele elég sok csavart így ebben a tíz részben, épp ezért vagyok kíváncsi miket néztek ki belőlem:'DD Imádás van! <3

20 megjegyzés:

  1. hohó :DZayn tuti a lánykérést tervezte meg a hétvégére :D 100% :D ó te jóég :D és hogy mi lesz ezután.:D hát remélem Jade visszatér és megöl mindenkit a Déli és a Keleti oldalról :D tetszett ez a rész mert végre Jade is betudott kapcsolódni a beszélgetésbe és erősnek tűnt ebben a részben :D hogy mik lesznek a következő részekben még gondolni sem tudom. xd remélem lesz benne sok harc de aranyos pillanatok is. és jó sok vicc és humoros pillanat a táncosokkal és az 1D-vel :D jó lenne egy olyan rész mint az 1. évadban mikor Jade visszament a régi csapatához és Dave-ék versenyeztek :D na de m1 :D alig várom a következő részt. :) kár hogy csak vasárnap tudod hozni de ezért remélem kárpótolsz minket 2 résszel :D( milyen telhetetlen vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval lánykérés?:DD Hmmm:D Jade egyedül verné le a két területet? Nos, nem rossz elképzelések:) És hát ma is raktam fel részt így nem igazán tudok mit reagálni rá:D Imádás van! <3

      Törlés
  2. Áhh!! Tuti lánykérès!! Egyet értek az előttem szólóval!!:) Hisz az ember egy sima összejövetelre nem készül olyan sokat.Nem??! Zayn megkéri a kezét Jadenek,Jade tuti hogy lefagy hogy most mi van? lesz a fejében,Zayn kétségbeesik hogy Jade nem mond semmit már kezdi azt hinni hogy a válasz nem mikor Jade kiböki hogy IGEN,Zayn szívéről pedig egy kőszikla esik majd le.Vagyis hát szerintem! :D Erre a részre térve nagyon szuper lett.Jade végre valamiben jobb mint Zayn!! Tetszett ahogy gyakorolták a lövéseket.Jadenek pedig iszonyú jó ötletei vannak.Ha ez a történet igaz lenne szerintem én is elhinném azt az apácás sztorit! :'D Sajnálom hogy csak vasárnap hozol részt dehát anna is örülni kell hogy tudsz részt hozni szóval én örülök.Kicsit,na jó nagyon ;) kíváncsi vagyok hogy hogyan számolnak le a Keletiekkel és a Déliekkel!! Tudom nem ide tartozik de lenne egy kérdésem.Hány részes a második évad? Vagy ha még nem tudod akkor körülbelül hány részes lesz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki a lány kérést tervezi:'D Hát most tartok a 48 rész megírásában. És még bőven lesz. Szerintem 58 legalább lesz. Imádás van <3

      Törlés
  3. Sziaa!!
    Csodálatos volt mint mindig.Örülök hogy leírod a kiképzés menetét vagy mit:D .Engem is érdekel hogy hány részesre tervezed a második évadot? És csak remélni tudom hogy lesz 3.4.és5.évad is .Tőled mindent olvasnék:D Nem baj hogy nem hozol részt .Igazából nem tudom mi lesz a következő részekben gondolom egyesítik Londont persze csomó csavarral de rád bízom biztos csodás lesz.Szerintem is zayn meg akarta kérni jade kezét mert ugye miért készült volna ennyire.Na nem untatlak tovább :D
    Puszil Kira !!
    Ut: Csodás volt haza jönni és látni hogy van új rész.Feldobod a napjaimat:DVáom a vasárnapot;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, 48. résznél tartok most. És még tervezek legalább 5-6-ot. Az a tuti. És még nem igazán tudom hogy lesz-e harmadik évad. És ha lesz is az miről szólna. Örülök hogy olvasnál tőlem mindent:'D Örülök hogy feldobhattam a napodat! Imádás van:3

      Törlés
  4. PerfectPerfectPerfect. Imádom hogy olyan zseniális vagy, és hogy így az egész blog valami elképesztően csodálatos. It's unbelievable. Ez a templomos ötlet szuper, remélem működni fog. Szegényeknek legalább ennyivel legyen könnyebb. Ès tudtam hogy valami gáz van a hétvégével. Ha nem lenne Zayn nem így viselkedne. Ès Ben tudja. Ugye tudja?:D De nem fogja elárulni. Biztos nem de ajj. Elmondhatnák már:D Kikészít ez a tudatlanság. Vannak tippeim az elkövetkezőkkel kapcsolatban, de mint mondtam, ezek csak feltételezések, amiket inkább nem osztanék meg:D Ha bármelyik tippem bejön, úgyis nagy extázisban fogok itt örömködni:D Jó hétvégét, imádlak.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:D Ben tudja:3 Azért szólj ha bejött a tipped:3 Imádás van!

      Törlés
  5. Én arra tippelek, hogy Zayn megkéri Jade kezét. Ezt akarta volna a hétvégén is, de hát a kiképzés közbe jött. Kíváncsi vagyok mennyire járok közel hozzá :D A rész szuper lett. Csak így tovább! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eljegyzés itt is:'D Köszönöm szépen <3 Majd meglátjuk mennyire vagytok közel ehhez:'D Imádás van!

      Törlés
  6. Szia!
    Ezen a részen jót mosolyogtam/nevettem. Tetszett a templomos ötlet, megint megmutatkozik a hatalmas képzelőerőd. A füllövésen nagyon jót nevettem!
    Kár, hogy csak vasárnap lesz rész, de már nagyon várom. :)
    Mi lett volna hétvégén? Szerintem nem eljegyzés, hanem esküvő. Szerintem azt szervezte le Zayn, azért is ilyen kis frusztrált. Bár lenyugodhatna már, mert így egy kis majom. :) Egyesíteni fogják Londont, nem kis harcok árán, vagy nagyon egyszerűen, ha a taktikai zsenieink összedugják a fejüket. Írtál olyat 1 komi válaszaként, hogy a 40. rész körül lesz valami. Egy olyat is el tudnék képzelni, hogy megjelenik a kiképzésen a srác, akit Ben kidobott Jade-től anno. Kíváncsi lennék Zayn hogy reagálná le. Arra minden esetre kíváncsi vagyok, hogy mi lesz még a kiképzés folyamán, mert a közelharcon, esetleg robbanószereken, kívül nem igazán van ötletem, hogy mit taníthatnak nekik. Vagy csak az én fantáziám ilyen leragadt.
    Na nem találgatok tovább, sok lesz a rizsa, inkább várom a kövi részt, hogy a profi írónk mit talált ki! :)
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:3 Hú itt már rögtön esküvő :D Ez a srácos ötlet hogy megjelenik nem is olyan rossz. :'D Ezt lehet még a történetbe is bele írom nehogy már egyszerű legyen:3 Nagyon szépen köszönöm a megnevezést. Imádás van!

      Törlés
  7. Szia!
    A napokban találtam rá a blogodra és bátorkodom kommentet hagyni, pedig ez nem az én szokásom. Próbálom össze szedni a gondolataimat és valahogy értelmesen elmondani mit is gondolok. Nézd el nekem, ha össze vissza beszélek.
    Először is feliratkoztam a blogra, mert imádom. Bevallom az 1.évad elég furcsa volt számomra, viszont a 2 évad teljesen magával ragadt. Noha azt hiszem írtad, hogy már előre megvannak a részek én még is gondolkodtam egy kicsit a történet folytatásán.
    Zayn minden valószínűséggel a családja előtt is normál körülmények között szeretné megkérni újra a kezét. Valamiért számítanék valahogy Perriere még ha nem is ő, de valaki más vadászhatna Jadere, akár a kiképzés közben is ( ami nekem nagyon nem tetszik, mert mindenki lealacsonyítja a képességeit. Amikor kómába eset ő volt az egyik legjobb és most is az, de Zayn is jó! Mindketten profik, attól hogy Jadenek négy év kiesett, még így is előnyben lehetne noha a képességeik kiegészítik egymást. Jadenek most a legjobb helye a többiekkel lenne, oda haza és esetleg egy - két edzésre bejárni, de nem kezdőnek titulálni. Leülni vele és átbeszélni a négy év történéseit! ) szóval, bosszút akar állni. Kiderülhetne, hogy egykor ő akarta megölni és ott hagyni egy tóba fulladva - ami ugye nem jött össze neki - most ismét próbálkozhatna. Túl sok mindent titkolnak vagy titkoltak Jade elől még ha védeni is akarják, jobb lenne ha mindenről tudna. Nem volt valami szép Zayntől, hogy teljesítette a búcsúját a csajnak akit szeret és soha nem szakítottak, szóval igen megcsalta.
    Nagyon várom a következő rész és szerintem miden résznél olvashatsz egy hosszú monológot tőlem! :)
    Még valami, a blogod külseje nagyon szép, de egy rikítóbb pirosra állítsd ezt a halvány pirosat, mert néha nem lehet normálisan elolvasni vagy állítsd fehérre vagy akár feketére szebben mutatna.
    További sok sikert a bloghoz és sok részt nekünk. Nagyon remélem ezúttal már happy lesz a vége vagy esetleg egy 3 évad!
    Ölel és puszil, Poppy P. McDonald

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy rátaláltál a blogra, annak pedig még inkább hogy komiztál és fel is iratkoztál:) Az első évad miért volt furcsa?:D Nagyon örülnék a hosszú monológoknak :3 Imádás van!

      Törlés
  8. Ó Zayn tuti, de tuti megakarta kerni Jade kezét :3333 jujci már most izgulok <3
    Várom a Malik család látogatását és, ha tényleg leánykérés lesz akkor remélem Jade igent mond *[]*
    Amikor Ben közelebb hajolt Jade-hez és megsimagatta a kezét megint beindult a fanáziám :'D fogalmam sincs miért.
    Aztán ott van Luke <3 ohh kíváncsi vagyok mit fognak Ben-nel szólni az eljegyzéshez (már, ha tényleg lesz)
    Uuu Zaynie <3 remélem nem vesznek össze Jadey-vel.
    Nagyon perfect rész :3
    Imádás van <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, Ben és Jade között soha nem lesz több erős barátságnál:'D Komolyan:'D Már össze vesztek mint a következő részben olvashattátok. Imádás van! <3

      Törlés
  9. Úristen, úristen, úristen...*.* Hogy tudsz ennyire jó részeket összehozni?!?! Mint mindig most is elképesztő rész... Igazából nem tudok mit írni csak azt h egy tökéletes rész... Egy baromi imádni való lánytól..;) Siess a kövivel pls... És ne hogy azt hidd hogy nem olvastam el azt a szösszenetet amit a végére írtál.. Csak nincs ötletem hozzá...:D
    P.S.: Benne lennél egy cserében?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó? Számomra inkább az elmegy kategória de örülök hogy nektek tetszik. Nagyon szépen köszönöm <3 És természetesen benne vagyok, írj chatbe, akkor linket is kapok:) Imádás van!

      Törlés
  10. Szia! :)
    Imádtam. Olyan jó, mert megint le vagyok maradva, így négy részt olvashatok majd egybe! :) Így a legjobb :D
    Azzal kapcsolatban meg, hogy mi lesz a folytatás… Ötletem sincs, de már kíváncsian várom, mit eszeltél ki:D
    Imádás van!
    Xx Amber

    VálaszTörlés