2015. április 5., vasárnap

Második Évad: Harminckettedik Rész

Kukuucs! Nos már ma van. Nem tudom milyen nap, össze folynak. De ígértem mára részt. Szóval rész.:D Remélem tetszik majd nektek. Illetve szeretnék kérni valamit. Akik komiznának a részhez szeretném ha beleírnák hogy antilop. Kíváncsi vagyok ki olvassa ez az itt fent leírt szarságaimat. Csak mert olyan sokan kérdezitek mikor hozok részt, pedig sokszor szoktam ide leírni. De ha nem olvassátok akkor csak komiban válaszolgatok rá:'D Imádás van, kissé szétszórt vagyok de azért uralom félig a helyzetet! Jó olvasást kis muffinjaim! <3


-Oké, terv?- kérdezi kiszállva a kocsiból egy fás részen Zayn.
-Lazán hátba- rántom meg a vállam halkan becsukva az ajtót.
-Együtt, külön?- kérdezi rám nézve míg kibiztosítja fegyverét.
-Együtt mennék legszívesebben de előbb végzünk külön- sóhajtok fel elfancsalodva.
-Ez igaz- bólint majd elém lépked- De inkább menjünk együtt- hajol ajkaimra míg magam mellé eresztem fegyveremet ahogy ő is.
-Milyen jól nézne ki ez egy mozi jelenetben- nevetek a csókba.
-Örülök hogy ilyeneken jár az eszed míg megcsókollak- kuncog fel és fülem mögé tűr egy kósza tincset mire felágaskodok és puszit nyomok ajkára.- De igaz- nevet fel.
-Mehet?- kérdezem az embereket nézve a ház körül akik itt ott csoportokban guggolnak, fák mögött vagy fákon rejtőzködnek.
-Csak utánad drágám- puszil nyakamba én pedig mosolyogva magam elé emelem a fegyvert majd biztosan meg fogom a markolatot. Meglátom az első fejet és meghúzom a ravaszt ezzel kezdetét veszi az őrület hiába a hangtompító. Zayn mellettem kezd lépkedni és hallom fegyverének dördülését.
-Mögö..
-Hallom- vágok közbe majd kifordulok lábamat előre lendítve. El is találom az osonó egyént. Oldalra csapódik a feje rúgásomtól. Egy pillanatra fordul hátra Zayn míg fejbe lövi a férfit majd vissza néz előre ahogy én is.
-Rohadt sokan vannak- ránt be egy fa mögé Zayn alig pár lépés után.
-Ja ezért kéne menni- mondom elbújva hogy tényleg ne látszódjak.
-Nem Jade, komolyan sokan vannak. Ez nem ötven- rázza meg a fejét.
-Mit akarsz mit te...- erős rántás,  hátra esek. Zayn nyúl de nem kap el. Elterülök az erőtől amivel hátra rántottak, a következő hogy egy fegyver csővére bandzsitok. Egész testemmel fordulok és lábammal rúgom arrébb a fegyvert hirtelen megijedve. Zayn már előre lendül míg én felküzdöm magam a földről és a támadóm már holtan hever. Zayn rám néz de szeme már sötét. Számat beharapom és arra várok hogy felismerjen de ez nem történik meg csak kiront és figyelem hogy kezd ölni mindenkit körülöttem. Szemem lehunyom és hagyom hogy a palack kitáruljon. Hogy a fekete fűst előtörjön belőle és szét áradjon a testemben. Pislogok egyet és a színek tompábbak, a hangok mintha egy falon történek át hozzám. A dolgok le lassulnak és látom ahogy Zayn felém néz. Kábán pislogok egyet és minden sokkal élesebb, hangosabb. Előrelendülök és karom mozdul. Értetlenül figyelem magam mit is teszek. A harmadik ember után akit sikeresen puszta kézzel megöltem rá jövök hogy most tudatában vagyok a feketeségemnek és valahogy mégsem. Tudom mi történik de nem tudom irányítani. A semmiből ugranak rám egyszerre hárman és én csak egyet tudok megölni azonnal. Az egyik lefogja hátul a kezemet a másik pedig mosolyogva rám céloz a fegyverrel. Az a fegyvert tartó kar hirtelen kerül egészségtelen pózba. Majd Zayn a ravaszra is rá rakja kezét és míg a férfi gyomra felé fordítja a fegyvert meg húzza azt. Felugrok és lábammal az engem tartó férfi nyakába ülök. Bal kezemet állára míg jobb kezemet feje tetejére rakom és erősen jobbra rántom. Reccsenés majd eldől alattam a test én pedig gyorsan ugrom le róla. Tőlem jobbra szép fejlövést kap egy épp rám igyekvő egyed mire a tető fele mosolygom. Az első amit ezek után észre veszek hogy Zaynon vannak hatan. Gyors léptekkel idegesen futok oda. Késem elő rántom és kezem járni kezd. Saját magam nem tudom követni ahogy lekaszabolom az embereket. Mikor már csak egy marad könnyedén lépek előre és erősen megszorítva késem markolatát tokájánál felszúrom. Szája és szeme elnyílik. Szájában látom a kés egy kis részét ahogy átszúrja nyelvét majd szájpadlását. Erősen vissza rántom mire kijön belőle és elterül előttem a férfi. Zayn biccent egy aprót és tovább fut. Balról rá fut egy ember mire késemet teljes erőből eldobom. Hörögve, bugyogva vérezve terül el a földön nyakában a késemmel. Körbe nézek de még mindig túl sok embert látok itt-ott elbújni vagy épp a ház felé rohanni. Akik általában az útólsóval próbálkoznak nem jutnak sokáig hála Zoenak vagy éppen Bennek. Élesen balra kezdek futni majd felveszek a földről egy kést. Inkább egy hullából de hát mind a kettő a földön van...A pengéjénél megfogom majd eldobom és a fáról sikeresen le esik egy idióta aki fegyvert mert emelni rám. Most vannak még vagy ötvenen. Hátra fele kezdek futni, gyorsan. Bepattanok a kocsiba majd padló gázzal indítók. Zayn elkerekedett szemekkel néz rám. Becsukom a szemem mikor az első test a kocsinak csapódik. Hallom a puffanását, a vér beteríti a kocsi elejét, huppanás a kocsival majd egy csoport felé kezdek hajtani. Dermedten néznek rám de nem ugranak el. Szemeimet újra erősen lehunyom. A sok csapódó és ordító testtől a kocsi megáll. Nem baj. Legalább tízzel kevesebb. Kiszállok és el is esek amint a kocsi alól kinyúló kéz elránt. Szabad lámmal rúgok felé és már el is enged. Hátrább csusszanva ülök fel és már át is fogják a nyakamat és számat is befogják. Kezem lendítem hátra de megdermed a levegőben, újabb erős szorítások. Szemem elnyílik a hirtelen elképedéstől de már fordulok is. Elengednek és hassal érkezem a földre. Újabb pörgés és mind két ember elterül. Egyszerre ütök öklömmel torkukra és tudom hogy alig egy perc múlva már hallottak. Felnézek és látom amint Zayn is ugyan ebben szenved mint én alig egy perce. Hátulról ketten fogják a karját, egy valaki a nyaka köré szorítja kezeit, másik két ember a lábát fogja és már rá is kerülnek a bilincsek. Testem megfeszül, szívem félre dobban és már rohanok. Rohanok és nézem ahogy bedobják a csomagtartóba és beszállnak az autóba. Alig felfogva látom ahogy Ben kiront még sem törődöm vele. Egy férfi beül a vezető ülésre és teljes mértékben a szemébe nézek míg a futás közben lehajolok egy másik hullában felejtett késért. A kocsi motorja felduruzsol én pedig elhajítom a kést. A jobb kerék le ereszkedik. A kocsi irányítása nehézzé válik, felém tart. A fényszóró elvakít.
-Ne!- ordít fel Ben de egy dolog jár az agyamban. Senki nem fogja elvinni Zaynt. Felugrom majd páros lábbal érkezem az üvegbe. Szilánkok körülöttem. Fél testem a kocsiba. A sofőr halott ahogy egy ugrással eltörve az orrát felfele irányítva az erőt meghalt. Kegyes halál ha úgy vesszük. Fel se fogva tettemet már bent vagyok a kocsiban és kitépem a kulcsot. A kocsi motorja leáll de még gurul. Hátra rúgok míg megtámaszkodom a műszerfalon. Ordítás a két hátul lévő embertől. A mellettem vérző hulla combjára erősített kést kirántom és kezem már mozdul is. Egy vágással vágom át nyakukat. Olyan mély vágást sikerül produkálnom hogy érzem mikor a kés pengéje belevág a gerinc csontba is. A kocsi becsapódik egy fába én pedig kirepülök a hátsó ablakon. Elhemperedem a földön és egy másodpercig megmerevedek a kisebb fájdalomra. Az első ablakon be a hátsó ablakon ki, minek nekem ajtó?! Ben érkezik mellém és segítene fel mikor ellököm.
-Csak szedd ki- nyögök fel míg feltápászkodom. Ben felcsapja a csomagtartót és Zayn már ki is ugrik bilincsek nélkül.
-Mi a faszom történt?!- kérdezi mellém sietve kitisztult tekintettel aggódva.
-Majd később- villantok rá egy mosolyt most már nevetve elmebeteg és felelőtlen tettemen csakis érte.
-Már csak húszan vannak körülbelül- adja a választ Ben.
-Mióta támadnak vagy hetvenen ránk?- kérdezem megdörzsölve homlokomat az autó takarásban.
-Mióta fél London a miénk- kacsint Ben majd kibiztosítja mind a két fegyvert a kezében- Gyerünk- morog orra alá majd már el is tűnik szemem elől és csak fegyvere dördülését hallom.
-Jól vagy?- fordul újra felém aggódva Zayn- Miért voltál a földön? Mi volt a...
-Később- rekesztem belé a szót és egy kést előveszek a cipőm rejtekéből. Előre lendülök de követ. Eldobom a rá célzó emberre mire szitkozódva veszem elő maradék egy késemet.
-Mi történt?- ránt vissza egy kocsi mellett ami nem hozzánk tartozik- Addig meg van hogy rám basszák a csomagtartót.
-Elkezdtem futni, kidobtam a kocsi kerekét, szar irányítás. Felém jött, Ben ordított. Páros lábbal érkeztem a sofőr képébe. Kaszaboltam beljebb lépve, a kocsi megtalálta a fát én meg kizúgtam hátul- Hadarom gyorsan ő pedig csillogó szemekkel rám néz. Látom ahogy hüvelykujjával kibiztosítja a fegyvert de kezével állam alá nyúl és arcom maga felé fordítja.
-Zayn épp körülöttünk vannak va...
-Hozzám jössz feleségül?- kérdezi csillogó szemekkel mire levegő a tüdőmben akad. Szám elnyílik. Lábam megremeg, szemöldököm felszalad és tenyerem leizzad míg gyomrom össze szűkül és mellkasom görcsösen össze rándul- Te se gondoltad hogy ezek után nem kérdezem meg- hajol közel hozzám és már ajkait enyémre nyomja. Hallom ahogy fegyvere elsül és egy halk puffanást- Hétvégére van programod?- kérdezi csillogó szemekkel- Most már igen- kacsint majd eltűnik előlem. Ott hagyva engem a kétségek és a sokk között. Most ez...ezt ő most..
-Mi az isten?!- ordítok fel széttárva karjaimat Zaynt kutatva. Én ezt nem bírom. Nekem ez sok. Sőt, inkább sokk. Ezt most komolyan gondolta?! Most megkérte a kezem? Nem mondtam semmit. Ez most vicc volt?!
-Mögötted!- ordít le Zoe.
-Kurvára leszarom!- ordítok vissza míg megfordulok és azt nézem hogy fut felém ordítozva egy késsel egy örült kinézetű feketébe bújt ember. Lábam kinyújtom és hasba találom míg elterül. Puffanás és a feje gazdagodott egy lyukkal hála Zoenak. Hogy várhatják el hogy ezek után harcoljak?! A kocsinak dőlök és lecsúszok rajta hajamba túrva. Attól kikészültem hogy megkérdezte leszek-e a nője. Erre hogy a...nem, nem bírom kimondani. Ben értetlenül néz rám míg elbújik egy bokor takarásában.
-Mozdulj már- csúszik be elém Zayn lihegve de mosolyogva.
-Te szopjál le- nyögök fel.
-Szíves örömest amint nem akar mindenki megölni körülötted- néz oldalra.
-Te se hiszed hogy ezek után használható leszek valamire is és majd gondolkozom- nyögök fel kábán rá nézve és elveszve a szemeiben.
-Jade csak azt kérdeztem hogy leszel-e a...
-Ne- állítom le egy kézmozdulattal- Te csak szórakozol velem- húzom magam elé a két kezemet.
-Szívem- sóhajt fel és kezemért nyúl.
-Csak intézd itt el ezt- mutatok körbe lassan dadogva.
-Ez komolyan ennyire kikészít?- néz rám röhögve.
-Na takarodj Malik- hördülök fel.
-Mit szólnátok ha nem pofáznátok?!- ordít nekünk Ben. Zayn leinti egy legyintéssel.
-Ezt komolyan most kellet? Te ezt komolyan gondoltad?- kérdezem elkerekedő szemekkel.
-Felejtsd el oké?- néz rám komoran egy nyugtató pillantással mégis szája sarkában ott bujkál a mosoly.
-Felejtsem el?!- kérdezem sipítva.
-Később- kacsint rám majd feláll és csatlakozik Benhez. Olyan gördülékenyen mozognak együtt ami lenyűgözne ha éppen nem azon lennék hogy felfogjam mit ejtett ki az ajkain. Legyek a...felesége. Most ezt komolyan gondolta? Hajamba túrok és csak meredek magam elé. Luke kezd kifele lépkedni.
-Jól vagy?- lép mellém mire megrázom nemlegesen a fejem.
-Mid fáj?!- kérdezi rögtön átcsapva aggódóba- Meglőttek? Vágtak?- kezd rajtam seb után kutatni.
-Zayn...-lehelem magam elé felnézve rá nagy szemekkel.
-Mi?!- kérdezi értetlenül.
-Csak agyfasz- lehelem magam elé megrázva újra fejemet.
-Ekkora?! Jadey épp lődöznek melletted- legyez arcom előtt.
-Luke- nyögök fel.
-Oké befele- ránt fel ellenkezést nem is várva. Felállok de meg se moccanok.
-Nem tudom hogy szopatott-e vagy komolyan gondolta- nézek rá elfehéredve.
-Mit?- kérdezi míg lök rajtam egyet és egy késsel ránk rontó ember lazán tovább küld egy fának.
-Hogy legyek a felesége- nyögöm ki rá emelve újra szemeimet mire ő is ledermed.
-Malik!- harsogja nevét mire esküszöm mindenki megáll. A támadókat is beleértve. Ez az az üvöltés amikor minden elszakad és tudod hogy más nem marad a kétségbe esés ordításon kívül.
-Neked is később Luke- nevet fel könnyedén.
-Ezt mikor?! Most?! El kell beszélnem vele! Bennek is el kell beszélnie vele. Nekünk el kell beszélni vele....- kezd hadonászni.
-Lehet csak szívatott. Azt mondta felejtsem el- mondom rá nézve még mindig a káosz közepén állva.
-Veled is beszélnünk kell- mered továbbra is maga elé és látom hogy ő is elveszett.
-Induljatok már be ti agyhalott idióták!- ordít ránk Ben míg lök rajtunk egyet- Ezeket már Zoe leszedegeti- ad választ Luke fel nemtett kérdésére és belök minket az ajtón- Mi a fasz van veletek?- kérdezi Ben ingerülten és fáradtan míg Luke lerogy maga elé merengve a fotelba én pedig a kanapéra.
-Szerintem én- Néz rájuk felhúzott szemöldökkel Zayn.
-Én most inkább...felmegyek..és uhm- vakarom meg a tarkóm- Lezuhanyzom- rázom meg határozottan a fejem.
-Ne csináld- ránt magához az izzadt kissé lihegő de nevető Fiú aki felborított bennem mindent.
-Zuhanyzok- mondom szemébe nézve.
-Akkor majd csatlakozom- suttogja fülembe és minden szó nélkül elenged. Dave kijön Ben szobájából a többiekkel együtt én viszont csak nem válaszolva senkinek berontok a közös szobánkba. Semmivel sem törődve rontok a fürdőbe és útközben ledobva magamról a cuccokat állok be a jéghideg víz alá. Jég hideg, kegyetlen szar érzés de felfrissülök. Lassan állítom melegre mire az üveg bepárásodik én pedig ellazulok. Bármire gondolnék csak arra nem amit tett. Én szeretem, én igent mondanék de olyan mintha csak szívatott volna. Miért ott? Annak a háborús övezet közepén?! Hideg levegő lepi el a hátamat majd csupasz test csapódik nekem és már a falnál találom magamat az ajkaival küzdve. Derekamnál fogva tol a hidegebb csempének mire kiráz a hideg. Testével nem feszül nekem amit hiányolok. Kezem megtalálja kockás hasát és átvezetem hátára a kezemet majd magamhoz húzom. Készségesen lép lábam közzé mire felnyögök ahogy lent hozzám ér. Kezét hátamra vezeti és magához szorít, mellem mellkasának feszül és most ő nyög a csókba de nem hagyja abba.
-Ben elmesélte még egyszer a kocsisat- suttogja ajkaimra.
-Akkor az gyors volt- felelem felhúzott szemöldökkel.
-Egy órája rohantál fel- néz rám felhúzott szemöldökkel.
-Oh- ennyit tudok kinyögni míg ázott fekete haját figyelem.
-Jó hogy a nőm ennyi mindent megtesz hogy ne vigyenek el- ránt közelebb magához még inkább, gondolataim ködösek lesznek szóhasználatára de talán nagyobb szerep játszik csupasz alsó fele érintkezése velem. Kissé eltolom magamtól majd vissza dőlök a csempének és végig nézek meztelen testén. Kétségkívül túl jó a látvány ahogy a gőzben áll, csöpögő hajjal, barna csillogó szemekkel, izmos testével amin versenyt futnak a vízcseppek. Ajkamba harapok és megrázom a fejem majd a tusfürdő felé nyúlok.
-Nagyon ki akadtál rám?- kérdezi halkan míg azt nézi hogy nyomom a kezembe a tusfürdőt.
-Attól hogy megkérdezted leszek-e a nőd is kiakadtam- mondom felkuncogva a mellkasára rakva a kezem. Élesen beszívja a levegőt és tudom hogy azért van mert rohadt hideg. Kezem megmozdítom és csak lenéz rám míg hagyja hogy kezem bejárja felsőtestét és hasát habossá varázsolva ezzel.
-Tudom- sóhajt fel és továbbra is engem néz, érzem. De nem tekintek fel rá csak oldalára is elviszem a kezemet.
-Megfordulsz?- kérdezem és végre felnézek rá. Kissé elnyílt ajkai arról árulkodnak élvezi tetteimet. Nem tesz semmit csak megfordul. Kezeimmel végig simítok izmos hátán és szórakozottan figyelem hogy feszülnek meg az izmok kezem után. Derekán is elidőzök majd kezem lejjebb csúszik a fenekére.
-A formás kis hátsóm- rázza meg mire felnevetek és megmarkolom és csak felmordul alig hallhatóan. Két másodperc és újra a csempének nyom míg habos felsőtestével nekem feszül.
-Ennyitől Malik?- harapom be alsó ajkamat megérezve már szinte merev férfiasságát.
-Kezdem azt hinni kettőnk közül néha te vagy a szexéhesebb- nevet fel keserűen.
-Kikérem magamnak, engem te rángatsz bele- hördülök fel.
-Én?!- kérdezi hitetlenkedve magára mutatva a hatás kedvéért. Nevetve ellököm magamtól mire kissé hátrébb csúszik ezért a víz sugár alatt szinte az összes hab lejön róla. Elkerekedett szemekkel rántja magához csuklómat mire értetlenül tekintek én is le. Apró kissé ferde vágás az alkaromon.
-Mond hogy ne...
-Nem én voltam- vágók közbe hadarva. Kutakodva néz rám majd vissza a kezemre de állom a tekintetét kissé heves szívdobogással. Komolyan nem én voltam. Újra ránt rajtam és már karjai közé zár- Tényleg nem én voltam- nyögök fel.
-Oké, csak...megijedtem hogy talán...-nem fejezi be és nem is várom el tőle.
-Nem- válaszolok fel nem tett kérdésére. Rossz és kellemetlen hogy ettől kell féltenie. Hogy emiatt félnie kell. Átnyúl felettem és oldalamon megérzem a hideget mire megugrom. Apró mosollyal néz le rám és tekintete rabsága ejti az enyémet ahogy lassan mozgatja kezét. Áttér hasamra és érzem ahogy a szívem hevesebben kezd dobogni. Felsimít a bordámig és a levegő is meg akad bennem. Habos meleg keze végig simít mellem alján is mire teljesen elmosolyodik.
-Ennyitől Wyne?- kérdezi rekedtesen nevetve.
-É..-egy betű és már meg is akadok ahogy egyszerre markolja meg melleimet. Szám elnyílik de nem nyögök fel, azt még vissza fogom.
-Szexi- suttogja nyakamba és érzem orra hegyének súrolását nyakamon.
-És én vagyok szex éhes?- kérdezem rekedtesen míg melleimet kezdi gyúrni és egyre inkább közeledek a csempéhez.
-Csak hogy néha jobban- nevet nyakamba.
-Idióta- lököm el magamtól nevetve és lemosom magamról a habot.
-Micsoda sértések- ránt magához a víz sugár alatt. Arcának élein lecsöppenek a szorgos vízcseppek én pedig elveszek a látványban- Gyönyörű vagy- suttogja halkan és azt hiszem én sem tudnék hangosabban megszólalni. Kezemet lassan fonom nyaka köré és vezetem vizes tincsei közé.
-Majdnem olyan jó mint szakadó esőben- nevet fel karcos hangján és ajkai hozzám érnek. Érzek egy kis vizet még sem akadályoz meg abban hogy lábujj hegyre álljak csak hogy közelebb legyek hozzá. Görcsösen húz magához amit imádok, olyan mintha féltene és soha nem akarna elengedni. Egyetlen egy dologra koncentrálók és az az hogy emlékezzek erre. Akarom magamnak ezt a pillanatot örökre. Ahogy ő a derekamat és én a haját szorítom míg nyakát húzom magamhoz. Annyira Szeretem Őt hogy már fizikailag fáj szinte...

33 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett ez a rész. Zayn óriásit alakított a kérdésével az öldöklés kellős közepén, nem csoda, hogy Jade teljesen lefagyott. Nagyott nevettem, mikor olvastam Luke reakcióját, teljesen úgy viselkedett, mint egy apa. A rész vége pedig tökéletes volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszett:D Imádás van<3

      Törlés
  2. Ha van édes és szexéhes pár ... ők azok :DDDD
    Jadey helyében én is lesokkoltam volna ☺ Luke nagyon aranyos volt ☺☺
    ANTILOOOOOOP :DDD de miért lop Anti ? :DDD
    Imádlaaaak ❤❤❤
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így kora reggel fájdalmas egy szó vicc volt:D És valóban eléggé szexéhes pár de hát annyira cukik:D Imádááás van <3

      Törlés
  3. rendesen átjön ez a szerelem :DDDDd olyan jól leírod a dolgokat hogy fu :D úgy érzem hogy szerelmes vagyok XDD nem is Zayn lett volna ha nem ott a káosz közepén kérte volna meg a kezét :D na de Jade visszatért és tarolt a csajszi :D bomba egy csaj az biztos :D kíváncsi vagyok hogy erre a lánykérésre Ben hogy fog rá reagálni :D kicsit megijedtem mikor elkapták Zaynt de aztán jött a szerelmes hősnőnk :D alig várom a következő részt :D siess !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már Jadenek mi egy száguldó kocsi?:D Pfff:D Örülök hogy szerelmes leszel a blogomtól:'D <3 A lánykéréssel pedig lesznek még fura dolgok. És ezt nem nevezném teljesen annak:3 De maaaajd úgyis minden kiderül:D Ti szerencsétlenek már most sajnállak titeket:D Kövi rész ismét azt mondom hogy bármikor várható. Holnap, holnap után. Milyen nap van ma?! O.o hh azért imádás van! <3

      Törlés
  4. Uristen ... én is lessokolodtam. Kiváncsi leszek hogy Ben mitszol hozzá:D
    Nagyon jó :D
    Imádom <3
    Alig várom a következő részt
    Antilopp :D
    xxCinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Második ember az antiloppal. Elszomorító a szám eddig:'D Ben mit szól hozzá és egyéb ilyenek. Írnék én erre valamit de akkor túl sok mindent lelőnék az előre láthatólagos részekkel:D Örülök hogy tetszett! Imádás van<3

      Törlés
  5. Aaaaaa de cukik*.*:33 imadom oket. en is lesokkolodtam a kerdesre nem csak jade. De most akkor mi van ???!!!:000 imadtam ahogy mindig teged is imadlak*.* antilop:P mikorra varhato a kovi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap illetve holnap után. Az hogy mi van pedig kiderülnek a részekkel:3 Harmadik ember antiloppal. Javul a szám de még mindig nevetséges:'D Örülök hogy tetszett, imádás van<3

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Neeee már megint pont itt oh anyám Zaynről ne is beszéljünk kis hunszut:)) Olyan cuki volt hogy mindenki meg akarja ölni őket és Zayn egyszercsak megkérdezi Jadet hogy hozzá e megy nem vol romantikus de valahogy mégis szóval ja!!!!!!:)Siess a kövi résszel uuu kiváncsi leszek Ben mit fog hozzá szólni.....:)❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ti:D Holnap vagy holnap után rész aztán szép lassan...LASSAN...kiderül minden:D Imádás van <3

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Eddig még sosem írtam(fogalmam sincs miért) de rettentően tetszik a blogod. Volt, hogy végig izgultam, vagy sírtam vagy csak szimplán elolvadtam olyan édesek voltak. Imádom. Már gondolkodtam rajta, hogy újra elolvasom elölről. Lehet el is kezdem.. :) szóval a lényeg, hogy rettentően tetszik, ahogy írsz és maga a blog,történet is :) várom nagy szeretettel a következő részt :*
    Ja és antilop :)
    Puszi:Betti :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm! :3 Örülök hogy most írtál és hogy tetszik is az amit csinálok:) Az első fejezetek szörnyűek lettek írás terén. Én azon gondolkozom hogy újra írom az elejét:D Kegyetlen rosszul írtam akkor. Kövi rész: Holnap-Holnapután:3 Imádás van! <3

      Törlés
  10. Szia:)
    Először is, sajnálom, hogy eddig nem kommenteltem.:cPedig az előző fejezethez olyan jó komit írtam, csak aztán törlődött, pedig iszonyat hosszúra írtam.Szóval igen, taps nekem az ügyességemért:D
    Csodálatooos lett.És jahj, annyira imádom a Zaynee meg Jadeey párost:3Viszont..Jade miért nem mondott igent?Miééért?Jó persze meglepődött meg minden, de azért mégis csak Zayn Malik kérte meg a kezét...:D
    Éééés szerintem cuki Zayntől, hogy ott az öldöklés közepette kérdezte meg:D
    Mielött elfelejteném..:ANTI LOOOP :D
    Imádtam ééés..csak, hogy lásd, hogy figyelek még a kommentekre is..nem fogom megkérdezni mikor hozod mivel már írtad, hogy holnap vagy holnapután:DD
    Remélem Jadeey igent mondd, összeházasodnak, és örökbe fogadnak egy pici Jadeeyt, meg Zayneet:DD
    Lávol, Aurora :D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de imádlak!:D Jó tanács, mielőtt megpróbálnád elküldeni másold ki:'D Sokszor csinálja mindenkinek hogy nem küldi el és kitörli:/ Nos furcsálom hogy azt hiszitek nálam ennyi egy lánykérés. Hát pfff meg chhh:D Lesz ennek biza még folytatása :DDD Jaj mennyit fogtok még szenvedni:'D A pici Jadeey meg Zayne esetleg egy negyedik évad :* Imádás van! <3

      Törlés
  11. Szia! Nagyon sajnálom, hogy az előző kettő vagy egy (?) részhez nem írtam, de a telefonom nem akarta elküldeni (mivel azon olvasom a történetet) és nem volt kedvem vele vacakolni. Viszont ez nem ment fel az alól, hogy bunkó módon nem komiztam :(
    De most megteszem :)
    Szóval imádtam az előző és az az előtti részt is ahogy ezt is *o*
    Az előző részt is véleményezném: Szóval Dervish... szegény kölök :'D Annyit nevettem a reakcióján :'D viszont azért sajnáltam, hiszen senkinek nem ártott :/ vagyis nem tudok róla, de Jade-nek kétszer is segített szóval... :)
    Vissza ide :D Amikor Zayn "megkérte" Jade kezét olyan What the...? fejjel néztem a képernyőt :D Nem csak Jade, de én is sokkolódtam. A sokkból sikerült felébrednem úgy tíz perc után. Persze nagyon örülnék neki, ha Zayn komolyan gondolná és Jade igent mondana.
    Ben szegény szerintem agyfaszt - bocsánat a szóhasználatért - kapott miközben mindenki az életéért küzdött csak Jade, Zayn és később Luke is ráértek beszélgetni :'D Persze érthető volt akármilyen szemszögből :DD
    Luke olyan aranyos :3
    Zayn-t pedig imádooom <3
    Perrie - hmm (???) Elég hirtelen eltűnt így a képből és félő visszajön még szemétkedni :(
    Jaj tényleg sajnálom, hogy nem komiztam. Remélem ezzel sikerült kárpótoljalak :)
    Ja és antilop :DDD
    Imádom a blogod ^*^
    Imádás van <3
    Siess a kövivel :3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre inkább hajlok a következő évad felé. Szóval tény Perrie nagyon eltűnt és utalást is tettem rá hogy vissza fog még térni de ne agyaljatok ezen sokat. Tény hogy elég butácska ebben a történetben de nem nagyon tervezem a közeljövőben feltüntetni. Nos a lánykéréssel tudom hogy mindenkit sokkoltam aminek nagyon is örülök de ezzel se kell spekulálni. Igazából lesznek még itt dolgok és nem intézem el ennyivel hogy egy harc kellős közepén így elintézem. Semmi baj hogy nem komiztál, kárpótoltál ezzel most elég rendesen:D Imádás van és holnap vagy holnap után jön is a következő:)

      Törlés
  12. Nagyon edi volt Zayn :)
    Nagyon jol idozeitett a lanykeresel :)) nagyon tetszed sot imadtam :D nagyon ugyes vagy :)
    Kovetkezo resz mikor lesz? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett! :3 Nos holnap vagy holnap után :) Imádás van! <3

      Törlés
  13. Úristen. :O Az előző részhez nem is kommenteltem. :/ Ne haragudj. :) Ezt sem olvastam még el, de mivel nem leszek ma már gépnél gyorsan megejtem és utána olvasom. :DDD Az előző részt nagyon imádtam. Izgalmas volt. Szerintem tuti fogom ezt is. ♥

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Mint mindig, most is tökéletes rész! De megint itt abbahagyni?!?!?!?! Bár soha nem hagyod abba jókor!
    Lesz esküvő vagy nem? Siess a kövivel!
    Puszi: Klau

    Ui: antilop :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, majd kiderül hogy lesz-e vagy sem:3 Örülök hogy tetszett és köszönöm szépen. Holnap v holnap után jön az új rész:) <3

      Törlés
  15. Na jó :DD Először is nem sikerült első komizónak lennem :D Másodszor Antilopppp :D
    Ami meg a részt illeti! Te szórakozol velem???? Azt hittem már nem tudsz meg lepni. De ez??? IMÁDOOOOOOOOOOOOMMMMMM! Úristen, annyira de annyira tehetséges vagy Destiny Nagyon!<3 A résszel pedig siess mert annyira imádom ezt olvasni, hogy... :3 nagyon! :D Értelmes vagyok:D nem gondoltam volna, hogy ENNYIRE jó lesz a rész, mert ez kurvára jó lett! Jaj te! Annyira imádlak azért, hogy írod ezt a blogot, és, hogy ilyen gyakran hozol részeket<3 Mostanában kerestem más blogokat, mert annyira akartam valamit olvasni, de egyet se találtam, ami jó lett volna. NA DE a tied??? Megunhatatlan, egyedi és egyszerűen imádom!!!! Na jó :D Hagylak<3 viszont hozd hamar a következő részt :3

    Ui.: Ne tudd meg mennyire jó volt olvasni a részt muffinbloggerina! :D <3
    Imádás van!!!!
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja jut eszembe, most először miközben olvastam a soraidat, először érted el nálam azt, hogy egy véres résznél rosszul lettem a részletességtől :D pedig bírom a véres filmeket meg minden, szóval ez nagy szám :3

      Törlés
    2. Jaj nagyon szépen köszönöm <3 Irtó sokat jelent nekem az ilyen <3 Holnap is hozok részt:) Örülök hogy tetszett, főleg hogy ennyire és a sok elismerést is nagyon kösznöm<3 A véres részét és hogy rosszul lettél, nos sajnálom de azért büszke vagyok magamra:'D <3 imádás van! :3

      Törlés
  16. Imádom ahogy megírod az akció jeleneteket. Olyan élethűen írod le őket,hogy az nem igaz,gondolkoztam már sokszor azon,hogy te honnan tudod így megjeleníteni,szóval most megkérdezem: Jársz valamilyen küzdősportra,esetleg valamilyen elitkommandó tagja vagy? Apukád katona vagy maffia tag? Nem tudom,hogy csinálod,nem találkoztam még olyan bloggal,ahol normálisan meg vannak írva az akció részek,de itt meg vannak szóval ügyes vagy.:)
    Az a kocsis jelenet nagyon tetszett. Első ablakon be,hátsón ki,minek az ajtó?:D Imádom,hogy Zayn ilyen aggódó és figyel Jade-re,még akkor is,ha éppen meg akarják őket ölni. Hát amikor Zayn megkérdezte,hogy lesz-e a felesége Jade,nem hogy szegény lány,de még én is leblokkoltam. Nem semmi Zayn-től,hogy konkrétan nem tudom hány hulla között,úgy hogy közben meg akarják őket ölni,megkérdezi.:D És utána csak úgy ott hagyja. Én sem tudtam volna megmozdulni utána Jade helyében. Luke.<3 Imádom,hogy olyan mintha ő lenne Jade második apja,mert ugye Ben az első. Kíváncsi leszek,hogy Ben,hogy fog reagálni,tuti elbeszélgetnek majd Zaynee-vel.:D A zuhanyzós jelenet cuki volt. Meg perverz.:'D Eléggé nagy képzelő erőd van.:D
    Az előző részhez nem komiztam mivel másodszorra sem volt hajlandó elküldeni a laptopom a kommentemet,és kiakadtam,úgyhogy lecsaptam a laptop tetejét és elmentem itthonról,szóval kiakadtam.:D Most rövid vélemény az előző részről:
    Dervish: örülök,hogy feltűnt újra a történetben. Most lehet hülyének fogsz nézni,de nekem az a véleményem,hogy tök jó lenne a történet szempontjából,ha belekeveredne a maffiába. Tök izgalmas lenne,tuti Jade mindig megakarná védeni. A kocsis jelenet nem volt semmi.:D És aztán derült égből villámcsapás és kiderül,hogy Benéket éppen készülnek lemészárolni. Minden volt abban a részben,imádtam.<3
    Már majdnem elfelejtettem: antilop. Igazából ez az egyetlen blog ahol elolvasom azt amit a rész elé írnak,és a kommenteket,és az egyetlen amihez egyáltalán írok kommentet szóval ja.:D
    Siess a kövivel.:)
    Xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, szerintem az akció jeleneteim eléggé bénácskák. A mozdulatok nagy része tapasztalat. Ilyen a kéz törés például:D Nos ha a családomnak köze lenne a maffiához azt természetesen nem írhatnám meg:'D <3 De imádom a fegyvereket és járok sportlövészetre illetve eltaláltad, apám katona is. Szóval meg vagyok tanítva pár apró dologra:'D Mindenesetre örülök hogy nektek ez jó leírásnak felel meg:3 A feleséges résznél mindenki lesokkolódott de lesz ennek még folytatása. A képzelő erőm mikor hogy működik. Szerintetek nagy szerintem gyopár:'D Nos Dervish még ha nem is sokszor tűnt most fel, és nem is sokszor fog de tartogatok még vele is szépségeket. Örülök hogy ide kommentelsz és olvasod is amiket írok felülre:D <3 Holnao hozom a következőt és köszönöm szépen a szuper komit! imádás van! :3 <3

      Törlés
  17. Szia! Antilop! Két/Három napja találtam a blogodra és egyszerűrn isteni! Szerintem nagyon jól írsz és igen, az akciójelentek királyak (imádom az akciót)!!! Imádom, ahogy Luke és Ben törődnek Jade-vel. Kíváncsi vagyok mit szólnak majd a NAGY kérdéshez, ahogyan Jade-re is kíváncsi vagyok. Egyszerűen imádom a blogod!!! Tehetséges vagy!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök neki hogy rábukkantál annak pedig még inkább hogy tetszik is:3 Nagyon szépen köszönöm, ma hozok részt, ismét kiderül pár dolog:3 Imádás van!

      Törlés