2015. április 6., hétfő

Második Évad: Harmincharmadik Rész

-Te ebben biztos vagy?- röhög fel kelletlenül Zoe.
-Tutira- lelkesül fel Ben.
-Hát mi nem- hördül fel egyszerre Stan és Zayn.
-Könyörgöm, ki szúrná ki őket?!- kérdezi felvont szemöldökkel Dave.
-Megint beküldeni kurva státuszba őket? Bocs hogy nem tetszik- dől hátra Zayn.
-Mert mi pont lelkesedünk érte- hördülök fel a hangsúlya miatt.
-Jó, gondoltam hogy nem- néz rám fancsalian.
-Bementek. Annyi hogy rövid gatya trikó. Amint belül vagytok a rendszeren csak beengedtek minket.
-Ti miért nem mehetnétek be kurvaként?! Tuti van ott buzi- csattan fel Zoe mire elröhögöm magam.
-Oda adom neked az egyik rövid gatyám- nevetek Zaynra mire az ölébe húz és mosolyogva hasához szorítva befogja a számat.
-Szexi lábaim vannak- hördül fel Dave mire felnevetek de csak fojtott hang tör fel Zayn keze mögül.
-Jó felőlem okés- mondom mikor lefejtem magamról a karját- Ha csak be kell sétálnom semmi gáz nincs- rántom meg a vállam.
-Oh könyörgöm- csattan fel Stan- Mindig van valami gáz!
-Jogos- sóhajt fel Zayn és rám néz elhúzott szájjal- De ha benne van felőlem okés- rázza meg a fejét és elterülök ölében. Hajammal kezd játszani míg én Ben fele nézek aki egy fura mosollyal néz minket majd vissza fordul a többiek fele. Mindenki fura tegnap óta. Mondjuk én is. Tuti beszélt velük Zayn erről a feleség dologról csak tudnám mit. Fel se hozza senki se azóta a témát én pedig egyre inkább úgy érzem engedelmeskedni fogok Zaynnek. Elfelejtem hogy megkérdezte. Utólag vissza gondolva tudhattam volna hogy csak hülyéskedik.
-Szóval Jade meg én bemegyünk nyári szerkóban. Leverünk pár embert. Be engedünk titeket és elintéztek mindent míg mi pózolunk és sminkeljük magunkat?- röhög fel Zoe mire belőlem is feltör a nevetés. Sokkal jobban viszonyulok a női mivoltomhoz és ez tagadhatatlanul is Zayn érdeme.
-Más hasznotok van az el hangzottakon kívül?- mér minket végig mosolyogva Dave mire egyszerre repül felé két párna tökéletes célzással.
-Ha tudná milyen- húz ölébe Zayn mikor felállnék hogy most aztán a kis száján fogom kitépni a beleit. Szavaira megdermedve huppanok ölébe- Most még pont jó helyen is vagy hogy megmutasd- kuncog fel halkan mire könyököm hasába száll és érzem ahogy elvörösödöm.
-Menjetek öltözni- legyint a háta mögé Luke mire nagy nehezen felállok.
-Ki legyen a cuki és ki a vad?- kérdezi vissza fordulva nevetve Zoe mire én is megtorpanok.
-Hát ez fogós kérdés- kezd hümmögni Stan és Zayn.
-Próbálkozzatok mind ketten vaddal- legyint felénk Dave. Zoe elmosolyodik majd belépünk a mi közös szobánkba.
-Na akkor, dobj hozzám valamit- nevet fel én pedig teljesítem a kérését. Hajához illő piros rövid gatyát dobok hozzá és egy méregzöld trikót.
-Megkaphatnám azt a szürke pólót?- kérdezi elnyílt ajkakkal mire felnevetek a rövid gatyám felhúzása közben amit csak színe alapján kaptam ki.
-Persze- mondom mikor nem érti a mosolygásomat. Nem kell neki több már le is csap rá.
-Van vörös rúzsod?- kérdi már felöltözve.
-Fürdő- felelem míg belebújok a pólóba is. Mikor újra látom már vörös ajkakkal mosolyog rám és hozzám dobja a rúzst. Könnyed mozdulattal színezem ki ajkaimat majd cuppantok egyet és rá "harapok" egy zsepire.
-Oké szerintem dögösek vagyunk- néz végig magán a tükörben- Én be engedném magam- nevet fel.
-Én is be engednélek téged- nevetek fel. Megfogja a karomat és már rángat is ki.
-Készen álltok?!- kiállt ki Zoe.
-Gyerünk szívem- nevet fel Stan és ő kilép a nappaliba.
Hangos füttyölés én pedig bejelentés nélkül kisétálok utána nevetve.
-Cukiba inkább- nyög fel Zayn mire elnevetem magam és lehuppanok mellé.
-Tény, nem tudjuk milyen típust szeretnek. Zoe vörös haja amúgy is vadságról árulkodik- szól közbe Luke rögtön támogatóan.
-Ne már- nyögök fel Zayn sötét szemeibe nézve majd Benre és végül Lukera.
-Tudod hogy lányukként tekintenek rád. Csapd magad cukiba és hagyd rájuk- nevet fel Dave én pedig durcásan felállok majd vissza lejtek a szobámba. Csak azért sem leszek simán cuki. Fogadják el hogy végre tudom hogy nő vagyok. Kiveszek egy rózsaszín bő pólót csak hogy rá tudjam fogni ez bizony cuki. Előveszek egy másik rövid nadrágot majd magamra kapom gyorsan. Hajamat ki engedem és csak megrázom. Számról letörlöm a rúzst de szememet füstössé varázsolom majd sietve kimegyek újra kíváncsian várva reakciójukat.
-Az igen- füttyent fel Dave mire elmosolyodom- Nem a cuki jut elsőre eszembe de woaw.
-Rózsaszín van rajtam- felelem mikor Ben szólásra nyitja a száját.
-Akkor inkább már a szerinted vad szerkó- mondja halkan Zayn.
-Olyan gyorsan felnőnek- sóhajt egyet Luke- Nézz rá- legyint felém mire Zoe és Stan is felnevet. Elkönyvelem magamnak a ki nem mondott bókokat majd lehuppanok Zayn mellé.
-Erre mondják azt hogy egyszerűen elképesztően szép vagy- súgja rögtön a fülembe mire elmosolyodom és felé fordulok. Apró puszit kapok szám sarkába és én rögtön karjai közé bújok és mellkasára hajtom a fejem.
-Szóval ti oda lejtetek. Megrebegtetitek a szempillátokat dobtok egy puszit és megkeresitek a kapuk irányító rendszerét. Öt kapu van. Mi pedig négynél leszünk lévén hogy Dave csak hackelni tud- nevet fel Ben mire Dave felmorog.
-Az egész kicseszett felépített birodalmadat le rombolhatom a csak a hackelésemmel alig öt perc alatt- villant rá egy szívmelengető mosolyt mire mellettem Zayn halkan felkuncog én pedig elmosolyodom.
-És akkor tudni fogom hogy te voltál és megkínozlak- mosolyog vissza Ben- Na szóval, északi, déli, keleti és nyugati kapukat elfoglaljuk. Amint kinyílnak berontunk.
-Kié melyik kapu?- kérdezi rögtön Luke.
-Azt majd mikor a lányok nem hallják- feleli Ben.
-Miért?- kérdezzük egyszerre.
-Mert szólni fogunk nektek hogy merre induljatok el. Nem kell hogy mindegyikőtök a szíve után futkorásszon.
-Ben, elég legyen már- csattanok fel és fel ülök ezzel kitépve magam Zayn karjaiból- Azért vagyunk benne ebbe a szarba mert profik vagyunk. Akkor legyen már benned annyi hogy egy rangúként kezelsz minket!- csattanok fel- Csak mert ha nehezedre esik akkor kereshetsz más tervet mert hogy nélkülünk ez sem menne- mutatok Zoera aki helyeslően bólint.
-Jogom van tudni hol van a férjem- húzza fintorra a száját mire Ben felhúzott szemöldökkel néz rám én pedig csak vissza dőlök Zayn karjaiba aki egy féloldalas mosollyal mér végig.
-Stan a Keletinél, Luke az Északinál, Zayn pedig a Délinél- hadarja el szemeim közé nézve mire bólintok. Déli.
-Nem fogok hozzá rohanni amíg nincs baj- mondom éllel a hangomban mire bólint.
-Ha minden irányból úgy gondoljuk hogy elbírunk velük akkor nektek lányoknak belülről kell kifele haladni. Fogalmam sincs milyen elrendezésű az egész terep szóval ott bent mindenki figyeljen mindenre- sóhajt fel és megdörzsöli arcát.
-Miért pont a Keletivel kezdünk?- kérdezi Luke felvont szemöldökkel- A déli könnyebb le...
-Mert el akarták vinni Zaynt- vágom rá komoran mire rám emeli tekintetét és látom ahogy megérti.
-Akkor menjünk- nyújtózkodik ki. Mindenki feláll ahogy én is. Zayn össze kulcsolja a kezünket de én elhúzom.
-Majd megyek- súgom fülébe mire rám néz majd bólint és kisétál én pedig Bent nézem ahogy össze tekeri azt a kis tervrajzot amink van.
-Mi van veled?- kérdezem megfogva a kezét mire össze rándul.
-Mármint?- néz fel rám fáradt szemeivel.
-Ben, más vagy- mondom halkan szemeit fürkészve.
-Más?- nevet fel- Jade négy év alatt az ember sokat változik.
-Nem vagyok kezdő ezt te is tudod. Miért nem bízol bennem mióta vissza jöttem?- kérdezem figyelmen kívül hagyva hogy le akart koptatni azzal hogy felhozta a kómát.
-Csak féltelek- nyög fel és leül a fotelba.
-Szarul mutatod ki. Kétszer olyan meggondolatlanul dobálsz helyzetek elé- mondom lenézve rá mire szomorúan felnéz rám.
-Elszoktam tőled- nyög fel- Komolyan. Zaynnal dolgoztam együtt négy évig hogy "veled" lehessek- röhög fel.
-Velem?!- kérdezem értetlenül- De ha Zaynnal akkor ho...
-Ő volt az utolsó valami amihez lehet téged kötni. Ezért akinek hiányoztál Zaynnal volt. Zaynnak nem volt ilyen támasza- rázza meg a fejét- Kezdtem rá úgy tekinteni mint rád. Családtagként. Még ha néha meg is akartam ölni őt- suttogja maga elé elrévedt tekintettel mire már én is leülök az egyik fotelba- Hozzá szoktam hogy ő rángatja magát minél idiótább helyzetekbe csak hogy arra kelljen figyelnie hogy ne halljon meg. Vagy hogy egyszerre ötven embert eresszenek rá. Jót tett neki. Komolyan- nevet fel keservesen míg tenyereibe temeti az arcát- Mégis a halálba küldte valahogy. Tudod hányszor kellett kimentenem a seggét hogy ne haljon meg?!- néz rám- Kurva sokszor Jade. De nem azért mert nem tudott volna kiszabadulni a helyzetből. Csak mosolyogva nézte és megkönnyebbülten hogy táncolhat a halállal. De hagytam neki, mert utána jobban volt pár napig. Megszoktam ezt a stílust- hajtja állát az össze kulcsolt kezeire.
-Ezt eddig miért nem mondtad?- kérdezem sápadtan. Meg verem. Hogy lehetett ennyire felelőtlen?! Miért nem mondta el ő? Miért nem mondta el Ben? És még én hazudok?!
-Szerinted?- néz fel rám- Most is félő hogy reagálsz erre- rázza meg a fejét míg én kapkodom a levegőt mérgemben- Ígérem ha nem mutatok javulást beszélgethetünk még erről de most hagyjuk a picsába- nyög fel és feláll.
-Ha nem változtatsz fogunk is- mondom neki majd ki sietek. A pólójánál fogva rántom vissza Zaynt aki éppen beszállna a kocsiba. Értetlenül néz rám míg csak húzom magammal a pólójánál.
-Mi törté...
-Mikor akartad elmondani?!- csattanok rá már távolabb a kocsitól. Értetlenül néz rám majd kezemre ami most már elölről markolja a pólóját.
-Babe, mit?- fejti le magáról kezeimet de nem engedi el.
-Azt hogy mekkora idióta vagy!- morgok rá és kitépem kezemet kezei közül- Elmondta Ben miért ilyen velem. Vagyis nagyjából. Csak hogy azt eddig senki nem mondta hogy te azt élvezted hogyha majdnem megölnek!- hangom olyannyira elvékonyodik hogy lehet talán attól húzza fel szemöldökét mégis elkomorul egy másodperc alatt.
-Jade ne- nyög fel fejét rázva mire felhörrenek.
-Zayn! Mikor akartad elmondani?- kérdezem újra félve és remegve a szemébe nézve.
-Soha- nyög fel értetlenül- Nem kellett volna róla tudnod. Élveztem, igen. Akartam hogy megöljenek. Hagytam volna magam hogy megöljenek. Jó volt csak arra figyelni miként akarnak végezni velem és neked erről kurvára nem kellett volna tudnod- túr a hajába én felnézek elgyötört arcára ami csak a távolba mered rám sem nézve.
-Most már nem ugye? Mond hogy nem jár ilyeneken a fejed- mondom könyörgően mire hitetlenkedve rám néz- Eleve azt mondtad neked ilyenek nem járt az eszed. Te ilyeneket nem csináltál! A szemembe hazudtál!- csapok mellkasára hisztisen tehetetlen dühömben.
-Kérlek, csak állj le- ragadja meg csuklóm és magához ránt én pedig akaratlanul feszülök mellkasának.
-De te...
-Már meg sem fordul a fejemben- suttogja halkan a fülembe én pedig csak gyorsan kapkodom a levegőt- Mióta vissza jöttél nem- mondja tovább csendesen én pedig mélyítem a légzésemet és lassan lenyugszom. Mikor rá jön már nincs mitől tartania elengedi kezemet és körbe ölel. Aggódva és félve fonom dereka köré karomat.
-Van még valami szar amiről tudnom kéne?- kérdezem halkan.
-Nincs- adja rögtön a választ- Csak ne akadj ki ezen. Pont neked kéne legjobban meg érteni engem- hangja meggyötört és fáradt.
-Csak hazudtál nekem- adom válaszomat gyengén.
-Te is- kuncog fel.
-De te előbb- nézek fel szemeibe mire elmosolyodik. Lehajol de nem csókol meg. Mosolyogva vizslat míg ajkai enyémeket súrolják. Mély levegőt veszek majd behunyom a szemem és megcsókolom. Szinte közelebb sem hajolok már reagál. Nyelve selymessége elfelejtet velem mindent. A rémképeket amik beugranak hogy egy ember tömeg közepén mosolyogva várja a kést a szívébe, a golyót a fejébe. Hogy Ben ugrik oda és szedi ki onnan. Ahogy Zayn szabadjára engedi a kétségbe esést és szétszed mindenkit.
-Csak felejtsd el- súgja ajkaimra és bólintok egy aprót- Péntek van, semmi stressz- nevet fel.
-Leszámítva hogy el akarjuk foglalni London egy újabb részét- nevetek fel.
-Semmi stressz- hajol vissza ajkaimra mosolyogva és kétség nélkül tudom hogy el sem válnánk ha a kocsi dudálás nem emlékeztetne minket arra miszerint más dolgunk van...


Nos, ez volt a rész. Aki elolvasta ezt írja meg a komijában( már ha ír) hogy HarciPegazus. Igen páraknak fura lesz (Antilop:3) de kíváncsi vagyok így hányan olvassátok el. A következő rész vagy holnap vagy holnap után jön. Remélem tetszett ez is, imádlak titeket! <3 xoxoDestiny

25 megjegyzés:

  1. OH anyám a rész egyszerűen tökeletes ahhh ugy imádtam volna hohy Jade megveri Zaynt nem tom miért de az tök vicces lett volna Imádom a részt és persze téged is!!!:)❤❤❤❤ Jah és HarciPegazusXD😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:'D Imádás van! <3

      Törlés
  2. OH anyám a rész egyszerűen tökeletes ahhh ugy imádtam volna hohy Jade megveri Zaynt nem tom miért de az tök vicces lett volna Imádom a részt és persze téged is!!!:)❤❤❤❤ Jah és HarciPegazusXD😄

    VálaszTörlés
  3. Imádtaaaaaam *-*Kész végem. Nagyon jó lett :D
    HarciPegazus. :DDDDD ♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a rész. Várom nagyon a következőt! HarciPegazus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap jön vagy holnap után jön:3 És köszönöm szépen <3:3

      Törlés
  5. lopós Anti után HarciPegazus :DDDD
    Imádollak ❤❤❤
    várom a kövit és brutál jó rész volt ☺☺
    xx.

    VálaszTörlés
  6. Imadtam a reszt es nem tudom miert de konnyeztem amikor jade veszekedet(?) Zaynnel hogy hazudott neki. vatom a kovit*.* ben: valahogy megertem hogy mert viselkedett maskepp. De valamiert nekem akkor is keves az indok. Most kelt fel a "huga" 4ev komabol. Feltenie kellene nem bekuldeni szar helyzetekbe. Ez szerintem alap az emberekben de mindenki tudja hogy a te sztoridba nincsenek normalis karakterek:D luke is olyan kis cukiiiii hogy aggidik meg o is olyan atyaskodo:333 zayn: hulye volt regen de meglehet erteni ha valaki jadet is megertette. Viszont olyan cukkkeeermukkkker o is*.*:333333 nem tudok rola tobbet mondani. Zoet egyrr jobban birom. jofej:D Jade orulok hogy kezd egy kicsit megjonni az esze ezzel a no dologgal kapcsolatosan.imadok mindenkot es teged is ♡♡ orulok hogy perrie mar nem kavar:D lesz meg benne a tortenetbe vagy orokre megszabadultunk tole?:D meg kerdeztem a multkor hogy lesz e szo arrol hogy jade tudott "beszelgetni" a szuleivel. Tenyleg a gyuruje megvan meg? nem tudom hogy direkt nem valaszoltal ra vagy elfelejtetted vagy esetleg en voltam a hulye es a vak:D csak igy tovabb imadlak♡♡
    XoxoVivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Örülök hogy tetszett. Perrieről van szó de nem mostanság. Semmi kedvem újra beleírni. A gyűrű...direkt nem válaszoltam vagy csak nagyon burkoltan. Fel fog még tűnni de ez minden amit elárulok:D Imádás vaaaan! <3

      Törlés
  7. HARCIPEGAZUUUUS.
    Amúgy Szia drága:) <3
    Csodás rész lett.
    Amikor kiderült Zaynről..jahj..annyira féltem, hogy lesz valami és Jadeey szakít vagy valami, de nem lett semmi szóval minden Happy:DJééé ez még rímelt is:"D
    Az eleje annyira nagyon jó volt, best mondat:"-Ti miért nem mehetnétek be kurvaként?! Tuti van ott buzi- csattan fel Zoe mire elröhögöm magam." Szerintem fél óráig szakadtam a röhögéstől:""DZayn elég fura lett volna Jadey rövid nacijába:D
    Imáádtam:D<3
    Ééés egy kérdés..következőnek milyen őrült szót kell majd kommentbe írnunk?:D Csak, hogy felkészüljek:DD
    Lávollak még mindig, Aurora :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez a szós dolgocska..kíváncsi voltam hányan olvassák el a kis szösszeneteket felül. És mindenképp valami eltérő akartam hogy ne értsem félre. De így ha alulra írom akkor mindenki olvassa így legalább már tudom hogy mostantól oda kell. Örülök hogy tetszett a rész:'D <3 Hatalmas Imádás van! <3

      Törlés
  8. HarciPegazus :Dd
    Egyre jobb :) antilop most mar pegazus xD
    En egyebkent mindig elolvasom :3
    A reszrol: aww *{}* meg wow *<>*
    Imadtam :3
    Jade - ohm huhh. Szegenyt valamiert mindig sikerul kikesziteni.
    Zayn - olyan hulye <3
    Ben - tenyleg valtozott, bar attol meg szeretem <3 eloszor azt hittem szerelmet fog vallani :DD Mondjuk a hugakent tekint ra szoval nem tudom, hogy jott.
    Dave - :DD
    Luke - "olyan gyorsan felnonek " :D :3 <3
    Stan&Zoe - egyre szimpatikusabbak :)
    Imadas van :3 <3
    Varom a kovi reszt (holnap vagy holnap utan :3 latod tudom en :DD)
    XxEmy

    VálaszTörlés
  9. OMG! Micsoda #HarciPegazus készül..:-D imádtam,hamar a köviiit! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap, holnap után jön is. Örülök hogy tetszett <3

      Törlés
  10. Harcipegazus!!!! Egek :D hogy jutnak neked ezek az eszedbe? :D Hát ez kész :D Nagyon jó lett a rész :3 Imádlak<3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett <3 remélem holnap lesz rész nem holnap után de nekem mindegy TE döntöd el mikor raksz ki új részt <<<<<<<<<<333 HarciPegazus :D Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még meglátom hogy itthon lesz-e vagy sem. Ez igazából most csak azon múlik de köszönöm szépen és örülök hogy tetszik <3 Imádás van! :3

      Törlés
  12. Szia!
    Megint egy jó rész! :) Várom a kövit!
    HarciPegazus :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök hogy tetszett:3 Holnap rész:3

      Törlés