2015. április 3., péntek

Második Évad: Harmincadik Rész

Kukucs! Nos itt is a rész. Nagyon szépen köszönöm azoknak akik komiztak az előzőhöz részhez illetve pipáltak vagy netán-tán még meg is osztották:) Imádlak titeket és ti vagyok a legjobb és legkirályabb olvasok a világon! <3 Következő rész Vasárnap vagy Hétfő! Kellemes ünnepet kívánok így előre is:) Remélem a rész tetszik! Hagyjatok nyomot magatok után <3 xoxoDestiny



-Nem tudnál csendesebb lenni?!- pisszeg rám Dave.
-Baszd meg Dave! Majd ha beléd vagdostak akkor pofázz- hördülök rá míg Zoe varja össze a sebem a karomon éppen.
-Köszönöm- mondja remegő hangon remegő kezekkel ami csak tovább ront a helyzetemen és növeli a fájdalmamat. De legalább valaki össze varja.
-Semmiség csak kicsit siess- mondom míg szemem össze préselem az érzésre ahogy a tűt áthúzza az érzékeny bőrömön majd a cérna is átmegy a lyukon és szinte sistereg a bőrömben. Miatta vágtak belém úgymond mivel mégsem hagyhattam hogy átvágják a torkát. Viszont abban a pillanatban mozdulatra sem volt idő így csak felkarral védtem. A karom puhábbnak bizonyult a kés élénél.
-Zayn- tartja nekem a telefont Ben. Elfintorodva jelzem neki nehogy oda adja nekem de már fülemhez tartja én pedig egy nagy sóhajtás után ráveszem magam hogy megszólaljak.
-Szia szívem- szólok bele össze szorított fogakkal.
-Mid és hogy?- kérdi komoran.
-Karom és kés. De csak egy karcolás- mondom elcsukló hanggal ahogy Zoe ránt egyet a cérnán.
-Kész, ennyi volt Jade. Megyek- mondja komoran.
-Van még egy napod Zayn- jelentem ki a tényt amit jól tudom hogy ő is tud.
-Megyek- ismétli meg magát majd kinyomja.
-Jön- mondom fejemet megrázva.
-Igazából legalább a mi területünkön fent áll a rend, két nap alatt rendet teremtettél. Köszönöm- néz rám fáradtan egy bágyadt mosollyal. Már átérzem miért néztek ki úgy mikor ide jöttem.
-Igazán nincs mit de több banda háborúban nincs kedvem részt venni. Jó lesz ha felfogják hogy nincsenek terület vezetők csak üzletkötők- rázom meg a fejem. Akkor találtam ezt ki mikor a többiek épp kialudták azt a négy napot amíg nem voltam itt. Területeken belül Ben nevez ki valakit aki az üzlet kötő lesz. Tájékoztatja Bent, rendezi az adott területen történő árú adást és cserét, illetve rendben tartja a többi embert akik a területhez tartoznak. A többi ember csak al-munkás lehet. Nincsenek területek, minden összemosódik. Nem kellenek a hatalmi játszmák. Akik nem fogadják el az új szabályokat hallottak. És ma is haltak meg emiatt, nekem pedig emiatt vágták le kis híján a kezem egy erős túlzással.
-Igazából ha ezt a rendszert felállítjuk akkor túl sok hiba lehetőség nem lehet benne- feleli Dave míg arcára nyomja a jeges borsot.
-Jó lenne ha már befejeznénk- sóhajt fel Stan szintén egy zsáknyi mirelit borsó alól, bekötözött lábbal.
-Tudjuk mibe vágtunk bele- lépked mellé Zoe és lehuppan a kanapéra.
-Nem gondoltam hogy naponta három embert küldenek fejenként hogy megöljenek- rázza meg a fejét.
-Egyszer kell végig csinálni és onnantól kezdve nyugalom lesz. Ma három, egy év múlva már nulla- biccent neki Luke míg kisujját szemléli. Fáradtan helyezkedem el a fotelban, alvásra készen.
-Mikor ér ide Zayn?- kérdezi Ben az ablakból kinézve.
-Nekem másfél óra volt taxival. Neki vagy fél óra lesz vagy egy- mosolyodom el.
-Rendben- mondja halkan egy nagy sóhajtás kíséretében
-Jól vagytok?- kérdi meg egy halk hang mire felkapom a fejem és szembe találom magam Louval.
-Lou- nyögök fel és rögtön átölelem jobb karommal. A balt hagyom inkább lógni.
-Ezt nemnek veszem- nevet fel keserédesen és magához von.
-Hiányoztál- sóhajtok fel ölelésében mire hajamba puszil.
-Te is hercegnő- suttogja és még jobban magamhoz húzom. Valószínűleg most ért haza mivel eddig nem láttam itthon. Elengedem magamtól és a táskát is meglátom a kezében.
-Zayn is jön nemsokára- felelem mosolyogva és ő is elmosolyodik.
-Lepakolok- int fejével a táskája felé majd ellépdel a szobája felé én pedig vissza huppanok a fotelba. Amint leülök testem elernyed, sikítozik a pihenésért. Szemem lehunyom és mély levegőt veszek. Hagyom hogy ellazuljak, tudatom lassan válik ködössé majd végre elalszom....

~~~

Ütemes lépések, meleg test. Két kéz, ismerős kezek, ismerős érzés, ismerős illat. Szemem kinyitom és elmosolyodva vissza is csukom.
-Hiányoztál- nyafogom neki és mellkasába bújok.
-Vigyázz a kezedre- dörren rám mire kedvem alább hagy.
-Szóval neked én nem?- nézek fel rá fáradt és homályos látással csalódottan.
-De, csak éppen ideges vagyok- mondja lágyabb hangon.
-Miért?- kérdezem ásítva.
-Láttad a kezed? A tested?! Azért.- morogja nekem én pedig csak nyögök egy aprót.
-Zayn- nyafogok neki. Remélem érti a célzást hogy azt kérem hagyja abba a pasi hisztijét.
-Jade- mondja ugyan úgy a nevemet. Mély levegőt veszek míg lefektet saját szobájának ágyára. Jobb kezemmel tartom magamnál a nyakánál fogva és rántom magam mellé. Háttal terül ki egy aprót nyögve.
-Hiányoztál- mondom fáradt rekedtes hangon míg jobb oldalamra fordulok és bal kezemet mellkasára rakom és egyik lábamat is rá rakom csípőjére.
-Te is- mondja halkan és megpuszilja a hajamat majd magára ránt. Kezem kissé megfájdul de eltörpül az érzés mellett amit az vált hogy Zaynon fekszem. Nem gondolkodom csak ajkaira tapadok gyorsan és kíméletlenül bár még kissé álmosan. Nyelvem végig szánt alsó ajkán majd megharapva azt kissé meghúzom. Felmordul és hajamba túrva vissza ránt magához. Elmosolyodom mohóságán de élvezem. Szemtelenül csókolom meg míg lábaimat felhúzom és így rá ülök. Kezemet pólója alá csúztatom és végig simítok hasán mire érzem ahogy izmai megfeszülnek én pedig elmosolyodom. Kapkodva húzom le róla pólóját és lenézek felsőtestére. Szinte elolvadok és ajkamba harapok a kidolgozott test láttán. Felhajol és megcsókol és a szemeim lecsukodnak. Elszakadva tőle rángatom le gatyáját és megbabonázott sötét szemeivel végig mér. Egy könnyed mozdulattal dobom arrébb a pólómat mire féloldalas mosoly jelenik meg az arcán. Kezemmel végig simítok a fekete boxeren mire élesen beszívja a levegőt és fejét hátra hajtja- Kibaszottul hiányoztál- nyög fel amint rászorítok a már keményedő férfiasságra. Lerántom a boxert és felcsap a hasáig. Nem nyúlok hozzá csak V vonalát hintem be csókokkal. Nyelvemet nedves csíkot húzok egészen köldökéig míg szemébe nézek, felránt magához majd maga alá gyűr. Felnevetek ahogy a gatyát próbálja rólam leszedni ezért segítek neki. Testével nyom vissza az ágyra és kezével bugyimba kapaszkodik.
-Ne tépd el- szólók rá magas hangon mikor az anyag megfeszül. Elmosolyodik és letépi rólam. Szomorú tekintettel nézem ahogy a kedvenc tangám szét szakítva a földre hullik. Számat nyitom hogy szóvá tegyem mikor egy erős lökessél bennem terem. Nyitott számon csak egy nyögés jön ki és kezeimmel megszorítom a vállát a hirtelen érzésre. A levegőt kapkodni kezdem míg mosolyogva figyel majd lök rajtam még egy nagyot és én ugyan úgy felnyögök. Lassan kezd el bennem mozogni én pedig csak próbálom feldolgozni a hirtelen érzéseket. Elnyílt ajkakkal néz rám majd újra mélyebbet lök mire mellkasom megemelkedik és halkan sikkantok egyet. Újra lök egyet ugyan úgy de most ajkaimra tapad. Vadul kapok értük és tépem meg, vére kiserken mire felmordul én pedig megérzem a fémes ízt a számban amit kifejezetten élvezek. Nem húzódik el ahogy én sem, kezem megindul haja felé de megfogja csuklóimat és fejem fölött tartja őket. Lökései sűrűbbek lesznek én pedig csak lihegek alatta míg visszafogom magamat hangok terén. Véres ajkait nézem és inkább lehunyom a szemem. Túl sok inger egyszerre hogy ezt kibírjam halkan. Újabb erős lökés és csípője enyémnek ütközik. Szinte felüvöltök és ezt csak az össze préselt szám tompítja, bombaként robban bennem az érzés. Akaratlanul is ráfeszítek bennem pihenő férfiasságára mire felmordul majd felnyög és érzem ahogy megremeg bennem.
-A bugyim- szólalok meg kellő idő után mikor már össze szedtem darabokra hullott testemet.
-Hiányoztál- sóhajt fel és magához húz majd arcát a nyakamba fúrja.
-De a bugyim- mondom csüggedten az emlegetett darabot nézve.
-A szám- kuncog fel és megpuszilja csupasz vállamat.
-Egyébként, irtó sokat spórolhatunk- szólalok meg ismét pár perc múlva míg még mindig a szét tépett anyagot szemlélem.
-Mi?- kérdezi értetlenül és érzem ahogy feltámaszkodik könyökére mögöttem.
-Nem kell fogalmazás gátló se óvszer- mondom a bugyit nézve majd halkan felnevetek saját magamon.
-Jade- nyög fel mire felé fordulok mosolyogva de ő arcán is csak egy meglepődött mosoly pihen.
-Komolyan jó vagyok neked így?- kérdezem hasamra mutatva.
-Mindenhogy tökéletes vagy Jadey- simít végig az arcomon.
-De nem lesz gyereked. Vagyis hát tőlem nem..- mondom elnézve mellette.
-Örökbe fogadhatunk ha úgy érzed hogy te készen állsz, és rendeződnek a dolgok is- mosolyog rám- És az bizony az én gyerekem lesz, tőled- puszilja meg ajkaimat.
-Félek egyszer nem leszek elég így- mondom elcsukló hanggal mire sejtelmesen elmosolyodik amit nem tudok mire vélni.
-Hidd el hogy de- csókol meg lassan és bizonygatóan és amint elválik tőlem csak veszek egy mély levegőt.
-Remélem- mondom csillogó szemekkel.
-Oh Jade, tudod hogy így lesz. Könyörgöm, ki más viselne el téged?! Örökre a nyakamon maradsz.- nevet fel mire meglököm mellkasát és elterül az ágyon.
-Téged se viselne el senki- nyújtom ki rá a nyelvem.
-A fél világ adná oda legalább az egyik máját ingyen csak hogy elviselhessen- hördül fel.
-Mert nem ismernek- nevetek fel.- De nyithatnánk szervkereskedelmet akkor- mondom eltöprengve.
-Nos, akkor sajnálom. A nyakadon maradtam és elég a területek irányítása. A szerv kereskedelembe később gondolkozzunk.- rántja meg a vállát majd hasamra fekszik én pedig hajával kezdek játszani.
-Szörnyű- sóhajtok fel keservesen.
-Mi van a területekkel?- kérdezi halkan mire felsóhajtok.
-Semmi jó, durva támadások voltak. A megszerzett területet raktuk rendbe. Kisebb bandák akartak uralmat. Új rendszer van az új részeken. Területekre lesz osztva és mindegyiknek lesz egy üzletkötője aki jelent Bennek, rendezi a kereskedelmet és rendet tart. A területek össze mosódnak, nem lehetnek bandák, kisebb terület szerzők. És az üzletkötők sem vezetők. Két nap alatt rendbe szedtük London felét. A másik fele meg akar ölni minket, jó arányban vagyunk- felelem nevetve.
-Jó felépítés. Nincs benne veszély forrás. Legalábbis szerintem nincsenek benne lyukacsok. És a többiek hogy vannak? Látom te is eléggé kivagy- simít végig oldalamon mire felsóhajtok és akaratlanul is libabőrőr lesz érintése után a testem.
-Szarul, de két nap múlva majd megérted- rázom meg a fejemet.
-Kíváncsian várom- kuncog fel halkan.
-Komolyan, kivagyunk mind annyian. Pedig csak két napja vagyok itt- sóhajtok fel míg elterül mellettem az ágyban.
-Aludj- simít végig hajamon mire felnevetek.
-Azon jár az agyam hogyan kéne megtámadni a maradék terület. Először a Délit vagy a Keletit. Hány emberrel vagy csak mi heten. Milyen taktikával. Nyugatossal vagy Matt-es taktikával. Hogy az emberek akiket élve hagytunk a megszerzett területekről azok valóban tényleg elég megbízhatóak-e. Tudom hogy utána néztek de akkor is. Ha megszerezzük az egyik területet a másik minden áron pusztítani fog. És ha pusztítani akarnak majd akkor már olyan lesz mint valami sebesült állat és azt is bevállalja hogy tönkre bassza magát csak hogy mi megsemmisüljünk. De ha még sikerülne elfoglalni az egészet akkor is maradnak a kis bandák. Na meg az sem elhanyagolható hogy te itt vagy mellettem meztelenül- hadarom el főbb gondolataimat. Az elején feszülten hallgat a végén pedig csak felkuncog.
-Kezdjük az alvással- kuncog fülembe rekedtes hangján míg magához húz. Lustán hagyom hogy hátam mellkasának feszüljön és fejét hajamba fúrva magához öleljen mint egy plüsst. Szemem lehunyom és csak hagyom hogy elhagyjam magam- Anyuék imádnak- szólal meg halkan- Sajnálták hogy le kellet lépned.
-Nagyon aranyosak- felelem kissé nyomott hangon.
-A lelkemre kötötték hogy még viszlek hozzájuk szóval maradj életben- ásítja el magát mire felkuncogok.
-Jó volt ott lenni, tényleg- mondom elmosolyodva.
-A lányok is élvezték. Rólad csacsogtak vagy egy egész napon át és már az esküvőt tervezték- sóhajt fel megkönnyebbülve.
-Örülök hogy kedvelnek- vallom be a nyilvánvalót.
-Nem is értem miért ne kedveltek volna- kuncog fel.
-Lehettem volna szimplán unszimpatikus. De azzal hogy a nődnek hívtál eleve elérted náluk hogy imádjanak. Tudom hogy mit jelent nálatok ez.- kuncogok fel.
-Apa?- kérdezi kissé feszengve.
-Anyud is- mondom össze fonva ujjainkat, könnyedén akasztja össze enyémekkel ujjait majd mellkasomhoz vonom kezemet az övével együtt.
-Szóval akkor már tudod mit is jelent ez nekem- mondja nyugodt hangon.
-Igen Zaynee- kuncogok fel és hallom ahogy ő is felnevet.
-Inkább Aludj- suttogja karcos hangján a fülembe és kiráz a hideg.
-Igenis főnök- motyogom és átadom magamat valami mennyeinek...

~~~

Álmosan, fáradtan és fájósan egy melegítőben és egy bő pólóban csoszogok el a konyháig.
-Jó reggelt Hercegnő- motyogja rosszabb állapotban Ben mint én.
-Reggel van?- kérdezem körül nézve.
-Este hét- mondja a bögréjében kavargatva valamit. Több mint valószínű hogy az a valami kávé. Erőtlenül nyitom ki a hűtő ajtót és felhúzott szemöldökkel kezdem bámulni az egy darab romlott joghurtot.
-Ez egy szar vicc?- nyögök fel kivéve és megbizonyosodva róla hogy már saját személyisége is van és holnap után akár magától is ki tudna jönni a hűtőből társalogni velünk a katicák párosodási szokásáról.
-Én is néztem- nyög fel.
-Nincs kedved elmenni boltba?- kiállt nekem be Niall mire felhördülök.
-Épp London maffia világát próbálom egyesíteni és én menjek boltba?!- ordítok ki becsapva a hűtő ajtót.
-Legalább összesen tizenkét órányi dal kottáját és szövegét kell tudnom fejből és lányok millióinak kell megfelelnem és én menjek boltba?!- Üvölt vissza.
-Kapd be Niall- csoszogok ki hozzá morcosan.
-Az enyém is életveszélyes munka- tartja maga elé védekezően a kezeit- És fárasztó, fizikailag és mentálisan is- dől el a kanapén.
-Ezért nem hozok sütinek valót- mondom míg felcaplatok a szobába ahol Zayn alszik. Gyorsan surranok a fürdőbe egy gyors össze állítással majd már újra Niall mellett vagyok.
-Nincs nektek most turné vagy valami?!- kérdezem össze húzott szemöldökkel.
-Nem rég volt vége, csak néhány van itt a közelben. Termelői szakaszban vagyunk szóval még nem kopunk le- villant rám egy ezer wattos mosolyt mire össze borzolom a haját majd kilépek és hazudnom kellene ha azt mondanám nyárra emlékeztet az idő járás. Lévén a nap már látszik hogy elindul lefelé és ahhoz képest hogy csak alig fél nyolc igen is korán kezd sötétedni. Nem mintha bánnám, még mindig élek halok az éjszakákért és a sötétségért. Lassan hajtok el a kocsival, nem sietek sehova. Utam ahhoz a bolthoz vezet amit ismerek is. Annyi minden bezárt, átköltözött vagy megnyílt a négy év alatt hogy még nem igen vagyok tisztában minek a hol létével. Könnyedén parkolok le majd miután behúztam a kézi féket is kiszállok. Hajamba túrok és egy sóhajtással átkocogok az úton. Az ajtót kinyitom és megszólal felettem a szélcsengő. Elveszek oldalról egy kosarat és karomra akasztom míg besétálok az első sorba. Halk zene szól én pedig az üdítőket nézem. Leveszek egy párat és a kosárba rakom ami már csak ezektől is remek súlyra tesz szert. Könnyedén dobálok még bele lisztet, cukrot, sajtot, felvágottakat és kenyeret is. Szinte a fél bolt már a kosaramban púposodik. Cuppanó hang, bakancs. Testemen végig fút egy pánik roham és gyorsan sietek át a másik sorba. Halkan rakom le kosaramat majd felnézek. Előbb látom meg a fegyver csövét mint a kezet ami tartja.  Oldalról felkapok egy konzervet és már hozzá is vágom míg átfutok egy újabb sorba. Halkan kapom elő a telefonomat heves szívveréssel és Zaynt tárcsázom. Halom a bakancs cuppogó halk hangját ahogy a hideg kőhöz ragad. Leveszek egy lisztet és feltépem a tetejét míg a telefont továbbra is fülemhez tartom. Nem várom meg hogy ő lásson meg engem így kilépek és arcába szórom az egészet.
-Baszdmeg- kezd prüszkölni és törölgetni szemeit. A vonal megszakad én pedig nem értem miért. Értem hogy alszik de a telója általában fel van hangosítva. A következő embert hívom akiben bízom hogy felveszi. Ben. Előttem az üveg üdítő kilyukad és folyni kezd belőle a ragacsos lé. Gyorsan vetem földre magam és gurulok át a nagy vas szekrény alatt a másik sorba. Telefonom csörög de Ben sem szándékozik felvenni és ekkor inkább már mérgesen zsebre vágom. Felegyenesedem és mérgesen veszek egy levegőt. A fegyveres fazon befordul én pedig cselekszem. Kezét a vas tartónak csapom mire a fegyver kihullik. Könnyed mozdulattan rúgom el a sok polc alatt. Fémes hangja sokáig kísért míg nem csapódik a falnak. Megragadom fejét és azt is a fém polc oldalának csapom. Felnyög de nem érdekel. Rá rúgok térdére ami kifejezetten csúnyán vissza hajlik és úgy is marad. Felordítva elesik a földön és meg hasba rúgom. Elterül háttal én pedig már rajta vagyok. Nyakát szorítom addig amíg nem érzem a reccsenést kezeim között és végre elernyed a teste. Lihegve esek ki szinte a boltból és tántorgok át az úton hogy elérjem a kocsit és haza húzzak.
-Vigyázz!- üvölt fel egy ismerős hang mire oldalra nézek de ezzel együtt a fényszórókat is meglátom amik inkább gyorsulnak felém. Lehajolok majd csak simán egyenesen felugrom és lábaimat is felhúzom. A szélvédő üvege a lábamnak csapódik mire testem a tetőre esik és fejem hangosan koppan. A világ elhomályosul ahogy a levegőben megpördülök, testem nem irányítóm csak hallom a sikítást majd saját testem becspodásának hangját is és ennyi kell a sötétséghez ami elragad engem fel sem fogva történteket...

30 megjegyzés:

  1. Imádtaaaaaam :3 Mondjuk mikor nem?! :D

    VálaszTörlés
  2. pont ilyenkor abba hagyni?:O nemáá :D
    nagyon jó lett <3 mikor lesz következő rész *---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fent megírtam:D Vasárnap-Hétfő:) És igen ilyenkor hagyom abba csak hogy várjátok és köszönöm szépen:D <3

      Törlés
  3. Jujjj imadtam :D
    Folytatast akkor mostt !!! :D fantasztikus volt .. Legjobb resznel van mindig vege :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, vasárnap vagy hétfőn jön is a folytatása <3:D

      Törlés
  4. Miiiii? Nemár pont itt hagyod abba ezt nem tehete neeeee:) Uuuuuu annyira tökéletes lett a rész mondjuk mindig az remélem semmi komoly nem történik Jadel siess a kövi résszel!!!!:)❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miii:D Vasárnap úgyis hozom az új rész (vagy hétfőn) És köszönöm szépen, sietek:3 <3

      Törlés
  5. ooooooo. Emberek ha ez megint komaba esik en megfolytom almaban. Imadtam a reszt ahogy a tobbit is. *.* meg mindig jo meg minden:D oszinten hogy jutnak olyanik az eszedbe hogy katicabogarak parzasa vagy mi.xd ugy szeretem zaynt hogy mindig mindent tud. Marmint amikor felhivta jadet es mar azzal kezdte hogy mid es mivel?:D jadet is birom olyan aranyos hogy azon aggodik hogy nem lesz elrg neki mikozben zayn oda meg vissza van tole. Zayn csaladjat nagyon birom. Apujat imadom remelem tobbszor is lesz rola szo. Az vidamparkos reszben mikor zayn tesoi kodokrol kezdtek beszelni mar azthittem tudnak a maffiarol vagy valami.:D csak neked lehetnek ilyen otleteid hogy fejbe vagja a plussteknossel.xdd igy gondolkoztam a regebbi reszeken es volt olyan hogy jade "megorult" mert beszelni tudott a szuleivel vagy mi.:) az a kerdesem hogy errol lesz e szo majd most is. Niall nagyon forma olyan hulye. A resz ugy tokelete ahogy van remelem most nem lesz komolyabb baja jadenek. Meg eszlenyek azt kuldik el bevasarolni akit eppen kiakar nyirni a fel varos.taps taps. Na izgatottan varom a kovit.mikor hozod? Csak igy tovabb :);*
    XoxoVivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi hogy ilyen ossze vissza lett meg a helyesirasert is sorry.:*

      Törlés
    2. Jaj te:D Nem fog kómába esni ezt már most kinyilatkoztatom:D Harci Pegazussal világ meghódító terveim is vannak. Ezek a rendes gondolataim amiket itt írok. Igyekszem a Zayn-Jade köteléket valami meseszerű mégis valóságossá tenni. Szerintem eddig elég jól ment:D A gyűrűről lesz szó:) De kb 45 résznél. Yep már olyan nagyokban gondolkozom.:D Vasárnap v hétfőn jön az új rész:3 Köszönöm hogy komiztál az enyém is eléggé össze-vissza lett szóval én is bocsi:D Imádás van! <3

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Na ne...Miért itt kell abba hagyni ? :OO
    Semmi rossz ne történjen Jadey-vel !
    Imádoom és imádlak ❤❤❤
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert így húzom az agyatokat:D Nyugi azért semmi rossz nem lesz vele:D Imádás van! <3

      Törlés
  8. Nagyon jó lett :D ZAYN ÉS BEN MIÉRT NEM VETTÉK FEL A TELEFONT???? (legyen már héétfőőő) :DD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy Vasárnap:D Zayn és Ben miért nem vette fel? Hát majd Vasárnap mindenki megtudja:D <3 Imádás van!

      Törlés
  9. Ne kínozzz...pleasee..hozz legalább csak 1 részt maa...<3 OMG!!! Hogy lehet valamit ennyire imádni?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még lehet hogy lesz rész, ma vagy holnap. Nem tudom:D Nem tudom hogy lehet valamit annyira imádni:'D Imádás van <3

      Törlés
  10. Megint tökéletes. És én már megint nem tudok rá mást írni. Már megint szegény Jade-nek lett valami baja. Hát nem hiszem el komolyan. Remélem ezért most nem esik megint kómába:D Najó. Ez még viccnek is rossz. Zayn meg végre visszajött. Ahh. És mi volt ott megint.:3 :D Tönkreteszel:D De azért imádlak.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszett:D Nos igen Jade már csak ilyen. Annyira aljas azért nem vagyok hogy újra kómába essen de lesz egy kis meglepetés:3 Imádás van! <3

      Törlés
  11. Egy ujabb bazi jo resz 😃 remelem meg ma hozod a reszt mert mar nagyon varom persze megertem ha nem tudod hozni de nekem teljesen felsobnad vele az estem nagyon izgulok mi lesz jadedel es amugy is imadom olvasni az uj reszt puszillak xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyezzünk ki a holnapban mert most fáradt vagyok. Mondjuk a holnap déledet már feldobom. Az úgy okés?:D Örülök hogy tetszik és imáááádás van! <3

      Törlés
  12. Imádom,ezt a részt is,mint eddig az összeset.:)
    Szegény Jade keze..én lehet összepisiltem volna magam,ha érzéstelenítő nélkül varrják össze a kezemet. Sőt biztos.:D De hát mivel a mi kis főhősnőnkről beszélünk,természetes,hogy tűri a fájdalmat,azok után ahogy megkínozták többször is. Muhaha,igazam lett és pont két nap múlva ment Jade után Zayn.:D Imádom,hogy ilyen Zayn,és így törődik Jade-vel. Hát a +18-os részről annyit,hogy az olyan +18-as volt 'te módra'.:D Mikor volt,hogy simán kitudna jönni magától a hűtőből a joghurt,és beszélgetni tudna,a katicák párosodási szokásairól,akkor azt hittem megfulladok a röhögéstől.:D Szerintem igazából azon nevettem,hogy valahogy mindig szóba jönnek szegény katicabogarak. Biztos nagyon szereted őket.:D Jade még vásárolni sem tud balhé nélkül.:D Zayn és Ben is teljesen a nagyimra emlékeztet..neki is dísznek van a telefon.:D Remélem,hogy Jade csak egy picit elájult és nem lesz ebből komoly gond,mert az már durva lenne.
    Egyébként feldobtad a napomat ezzel a résszel,mivel eléggé magam alatt vagyok,mert ugye vissza jöttünk Németországba,és megint barátok nélkül vagyok,és eléggé abban a 'Kívül smiley,de belül fáj,mi?' dologban vagyok szóval,köszönöm.<3:)
    Siess a kövivel.
    Xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett:) Nos igen, én se bírnám ki érzéstelenítővel úgy mint ő:D És igen, mikor írtad a komit hogy szerinted két nap múlva más vissza megy jót nevettem mivel ez a rész már megvolt előre. Gondoltam hogy fel fog tűnni:D Ez a katicabogár annak vicces aki olvasta azokat a kommenteket:D Nem szeretem őket de nem is utálom őket:D Jade valóban nem tud csinálni semmit sem balhé nélkül és bezony Zayn és Ben két öreg nagyi:D És ha szeretnél bármikor szívesen beszélgetek veled. Soha nem jó a kívül smiley belül fáj dolog. Össze lehet roppanni benne elég rendesen...:/ <3 Holnap hozok részt, remélem azzal is fel tudom dobni a kedvedet egy kicsit:3 <3 Imádás van! <3

      Törlés
  13. bassza meg. ez már azért durva. inkább most kezdem a végéről. 1. miért teszed ezt Jadedel? komolyan annyit szenvedett már a csaj hogy az már lehetetlen .. xdamúgy én biztos hogy nem tudtam volna felugrani a kocsira :D 2. MI AZ HOGY ZAYN NEM VETTE FEL A TELEFONT???? hogy merte ezt megtenni..?vagy inkább mi volt az oka annak hogy nem vette fel ? és Bennel is mivan???? 3. ki volt az a gyökér aki rátámadt a boltba? és mi az hogy megint balesete lett ? ne csináld már ez most komoly??? huuh nehéz feldolgozni. na most jöhet az eleje.. hmm annyira imádom Zaynt azért amiért ennyi határozott és makacs. ha ő azt mondja,hogy megy akkor megy ááhw *-* annyi kérdés merül fel bennem és sajnos egyikre se kapok választ csak a következő részben.. vagy talán leszel olyan kegyetlen hogy majd húzod az agyunkat és csak az azutáni részben adsz rá választ..:D de amúgy remek rész lett és pont ezt szeretem benned. hogy húzod az agyunkat és hogy nem kímélsz senkit. nincs olyan hogy boldogan élnek amíg meg nem halnak.. az túlságosan is tökéletes lenne :D imádom a blogod és ahogy írsz. alig várom a következő részt. és így utólag neked is kellemes húsvéti ünnepeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Mivel ő a főhősünk és nehogy már egyszerű legyen. És ő sem tudott rá felugrani teljesen.
      2. Zaynie aludt:D Ben is ki volt. Hát ki gondolná hogy botba menet meg akarják ölni?!:D
      3. A déli és a keleti akármelyik embere:D Balesetnek nem hívnám:D
      Zayn erős férfias karakter, még jó hogy az lesz amit ő akar:D Ma hozom az új részt, nem húzom annyira az agyatokat. És nem szeretem a tökéletes tündérmese jellegű dolgokat, szerintem ezt már észrevettétek:D <3 Örülök hogy tetszik amit csinálok, imádás van! <3

      Törlés
  14. Nagyon jó imádom! Így tovább kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma jön a folytatása:3 Most átnézem a részt aztán fel is dobom^^ Örülök hogy tetszik, imádás van! :3

      Törlés
  15. Uh basszus! Hát ez :O nem akarod hamarabb hozni a kövit? :D Amúgy az az ismerős hang csak nem a gyűrű volt? :D Vagy tévedek?
    Imádom! Mondjuk ezzel gondolom nem mondtam újdonságot.
    Imádás van<3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem a gyűrű volt:D Kissé odabaszosabban tűnik az majd fel:3 Imdáás van <3

      Törlés