2015. március 14., szombat

Második Évad: Tizenkettedik Rész

Semmi, semmi zaj, semmi érzés. Szívem vadul kalapál. Vérem sebesen zubog, hallom a fülemben, fejem lüktet karom sajog. Éles apró szúrás mire szemem kipattan.
-Ettől megnyugszol- szólal fel egy monoton lágy hang és felismerem régről, az orvos.
-Maga?- kérdezem kábán.
-Nekem is ez volt az első kérdésem- mosolyog rám de szívem tovább kalapál és érzem ahogy remegek, félek. Gyorsan ülök fel és kotorászom a telefonom után.
-Két napja hoztalak el- feleli csendesen egy hang a sarokból és oda kapom a fejem. Zayn- Sajnálom- nyögi ki mégis valamelyest megnyugszom. Két nap, sokkal kevesebb mint a négy év. Oda sétál és elém tartja telefonját és megbizonyosodom arról hogy valóban két napja vagyok kómában.
-Nem jelentkeznek fej fájások véletlen szerűen?- ül mellém a doki aki régen is foglakozott velem. Ő varrta össze a sebet a vállamon. Fájdalmas volt de szép lett.
-Néha- nyögöm ki míg a kis zseblámpáját szemem előtt húzogatja el.
-Valamije szokott zsibbadni?- tekint rám.
-Hát tele vagyok sebekkel. Ezek nagyrészt szúrnak, fájnak, zsibbadnak- mondom értetlenül mire fintorra húzza a száját.
-Mozgás koordináció rendben van?- kérdezi míg lábamat kezdi nyomkodni itt ott.
-A bal térdem nem bírja annyi a súlyt, és sokkal jobban fáj egy-egy rúgás.- jelentem ki mire Zayn szemöldöke felszalad. Nem szokásom nyavalyogni hogy mim fáj. El szokott múlni.
-Nyújtson napi szinten és kissé terhelje meg, valószínűleg egy kisebb ér lehet az oka. Négy év kóma súlyos szövődményeket vonzhat.- dorgál meg mire kissé feszengve bólogatok.- A hasa?- kérdezi míg azt kezdi nyomkodni majd szemöldök ráncolva kezét oldalamra viszi és ott is megnyomkodja.- Mennyire van jó viszonyban a fiatalemberrel?- kérdezi hátra tekintve Zaynra.
-Öhm.. én nem tudom- dadogok értetlenül. Össze vagyok zavarodva. Tekintetét Zaynra vezeti.
-Közeli- jelenti ki mire a szívem hevesen ver. Bólint egy aprót majd újra felém fordul.
- Szeretnék csinálni pár röntgent. Egy egyszerű gép csak fekve kellene maradnia. Ehhez felül le kéne vetkőzni de könnyebb a gépet használnom ha segít valaki. Bele egyezik hogy a fiatal ember segítsen?- kérdezi míg az ajtó felé megy. Lélegzetem el akad ahogy Zayn-é is. Lásson meztelenül? Vagyis a felső testem ruha nélkül? Mi nem vagyunk olyan jóban. Vagyis már látott. Vissza akarom szerezni őt? Talán...Nem egy talán kell. Azt monda szeret aztán nem válaszolt semmit. Szemem lehunyom és szakadozva kifújom a levegőt.
-Bele- ejtem ki halkan kissé megtörve. Akarom hogy szeressen és hogy engem válasszon. Nem törődök bele. Nem lehetek az aki ebbe beletörődik. Most én küzdök érte és ennyi. Vissza szerzem.
-Hozom a gépem, addig vetkőzzön le- mosolyog rám a doki majd kilép. Zaynt látom amint kitágult szemekkel vizslat én pedig felülök.
-Ha nem akarod ide hívhatod Ems-t vagy Ben-t- nyögöm ki neki míg pólóm alját markolászom zavaromban.
-Ne..nem- dadogja és engem néz elsötétülő tekintettel. Élvezem. Élvezem hogy ezt váltom ki belőle már a puszta gondolat miatt hogy levetkőzöm előtte. Meg fogom a pólóm alját és egy mély levegő után megpróbálom lehúzni de karom vissza hanyatlik és fel szisszennek.
-Mi a baj?- lép rögtön mellém és látom amint szeme megcsillan még ha feketén ragyog is.
-A hátam, a sebek- mondom kissé bekönnyezve a sajgó érzésre szerte a testemen. Elpuhultam.
-Feszül?- kérdezi mire bólintok és rendezem kissé felgyorsult légzésem- Segítsek?- kérdezi halkan mire rá kapom tekintetem. Újaimmal megmarkolom a takarót és légzésem újra gyorsul. Gyerünk, ha vissza akarom kapni olyannak kell lennem mint régen. Megtörtént már jó párszor hogy levette a pólóm, ez sem más. Óh de hogy mennyire más! Aprót bólintok és nyel egy nagyot. Leül mellém az ágyra és megfogja a pólómat. Ujja hozzá ér bőrömhöz és kiráz a hideg. Tekintetét össze kapcsolja az enyémmel és én szinte remegek. Az izgalomtól és a félelemtől is. Apró biztató mosolyt küld felém majd elkezdi felfele húzni a pólómat én pedig felemelem a kezem. Ujjai végig szántják óvatosan az oldalam és érzem amint libabőrös leszek. Lassan bújtatja át fejemet a pólót és érzem ahogy meg akad a lélegzetem amint oldalra rakja. Lassan vezeti végig rajtam a tekintetét és akkorát nyel hogy félő Ádám csutkájának annyi de vissza küzdi magát. Csípőmre helyezi kezeit majd végig simítva sebeimen és hátamon, gyengéden ér el melltartóm kapcsos részéhez. Élesen szívja be a levegőt és gerincemen végig fut egy remegés míg óvatosan kikapcsolja. Az anyag enged és előre ugrik kissé eltávolodva így mellemtől de még takarja. Kezeit végig simít nyakamtól le a vállam fele remegő kezekkel és a melltartóm le csúszik rólam. Tekintet újra végig siklik rajta és hallom lélegzete gyorsulását míg én csak remegve kifújom a levegőt. Tekintete sötét és ajkait beharapva feláll míg én teljesen vörösen magam elé húzom a takarót. Zavarban vagyok, az első hogy előtte zavarban vagyok így. Testével hátat fordít nekem és végig szánt a haján kezével.
-Ne haragudj- mondom neki kissé megremegő hanggal. Nem vagyok benne biztos hogy ez olyan jó ötlet volt mint képzeltem.
-Én kérek elnézést- mondja mély rekedtes hangján és köhög párat. Vissza fordul felém és tekintete még mindig sötét- Baszki- emeli tekintetét a plafonra de hangja ugyan olyan rekedt maradt. Érzem szívem heves ütemét és azt is látom hogy az ő mellkasa milyen ütemben emelkedik. Nem lehet normálisnak nevezni az biztos. Az ajtó kinyitódik és én össze rezzenek. Zayn rögtön az ajtóra néz és látom amint izmai akaratlanul is megfeszülnek ugrásra készen én pedig biztonságban érzem magam. Elmosolyodom és fejem inkább lehajtóm, rég volt ilyen.
-Mi a mosoly tárgya?- kérdezi egy gépet húzva maga után a doki mire érzem hogy Zayn rám néz.
-Csak biztonságban érzem magam- rántom meg a vállam mire a doki arca felragyog és Zaynra néz.
-Ennél szebbet nő nem mondhat- mutat rá majd elkezdi a gépet mozgatni.
Egyik végét felém húzza és lenyom az ágyra. A takarót lehúzza rólam és egy fintorral bocsánatot kér. Olyan mint valami nagy lámpa. Elkezd világítani mire becsukom a szemem majd lassan ki. Be áll a nagyobb kissé tömzsi része mögé a doki majd el kezd rajta nyomkodni dolgokat.
-Kérlek fogd meg a hosszúkás részét- morogja Zaynnak aki még mindig heves légzéssel de megfogja az a részét amivel meg lehet hajlítani.
-A világító hosszú részét- neveti el magát a doki és Zayn rögtön kapcsol. -A hasa környékén mozgasd- jelenti ki és Zayn teszi amit kért. Kényelmetlenül fekszem és lehunyom a szemem a kék éles fény miatt. Feszengek hogy más is így lát Zaynon kívül de még mindig tudom hogy megvédene ha kellene. - Kissé balra és lefele- motyogja a doki de nem nézek fel- Most a lábairól is a biztonság kedvéért- teszi hozzá. Alig tíz percig fekszem mikor össze csapja a tenyerét és én össze rezzenek.
-Meg is volnánk. Elmegyek a rendelőbe. Megnézem az eredményeket és este vissza is térek. Bármi komplikáció van hívjanak- mondja és a fényes részt vissza hajtogatja oda ahol eredetileg volt. Kissé homályos látással ülök fel. Zayn felém nyújtja a melltartót és én óvatosan felveszem. Nyúlnék a pólómért is de azt még kezében szorongatja. A doki kilép és becsukja maga mögött az ajtót és hallom amint a gépet vonszolja maga után.
-Segítsek?- kérdezi lenézve rám én csak bólintok. Kezem felemelem és ő kissé bénácskán rám adja míg ujjai itt-ott végig simítanak rajtam.
-Köszönöm- nyögöm ki mire ő rám mosolyog.
-A doki bekente valamivel a sebeidet. Gyorsabban regenerálódnak. Már behegedtek csak még nem gyógyultak be teljesen. Addig nem igen kellene mozognod mert felszakadhatnak- mondja nyugodtan és elmosolyodom. Olyan mint valami apuka. Aprót bólintok és lábaimat lerakom a földre.- Most mondtam hogy nem kellene mozognod- húzza fel a szemöldökét mire rá tekintek.
-Bérgyilkos vagyok, táncos vagyok és azt hiszem van mit megbeszélnem jó pár emberrel szóval ez így nem nagyon tart vissza- rázom meg a fejem.
-Én viszont vissza tartalak- áll elém mire ülve felnézek rá.
-Ha mozoghatnék benne lennék egy játékban- nevetem el magam míg rá nézek ezzel kihíva őt még így is. Látom hogy tekintete elsötétül és fél oldalas mosollyal letekint rám. Lábam megremeg majd elnézek mögötte az üres ajtóba és fintorra húzom a szám.
-Hello Pezz- nyögöm ki mire Zayn lelombozódva megfordul. Jobb lábam kinyújtom és vissza húzom csak éppen így bele rúgva térd hajlatába. Lába megbicsaklik és én combjánál a gatyájába markolok majd lerántom az ágyra magam mellé. Amint kellő képen előre bukik kezemet a hátára viszem és jobban az ágyra lököm.- El se hiszem hogy bevetted- nevetem el magam a csukott ajtót nézve. Komolyan nem hiszel el.
-Ez aljas volt- hördül fel és hátára fordul majd könyökén megtámaszkodva rám néz. Felállok, lábam megremeg de mégis elindulok. Jobb lábam össze bicsaklik és pólómnál fogva vissza ránt egy kéz- El sem hiszem hogy a te módszereddel le lehet győzni- neveti el most ő magát míg hitetlenkedve a hátamon felnézek rá.
-Ez aljas volt- felelem most én fintorogva mire kinyújtja rám a nyelvét. Mosolyogva hajtom fejem az ágyra és nézem őt. Szemei csillognak és csak mosoly míg engem néz.
-Kell egy cigi- nyögöm ki ajkaira bámulva. Szeme elnyílik szájával együtt.
-Uh..őhm- nyögi ki mire felhúzom a szemöldökömet.
-Leszoktál?- kérdezem mosolyogva mire megrázza a fejét.
-Nem csak...-nem fejezi be én pedig nem értem. Fogalmam sincs mi a baja ha nem szokott le. Gondolom nem akar velem cigizni, megértem. A gondolatra mosolyom lehervad az arcomról.
-Oké, hagyjuk- felem neki nyugodtan és fejem a plafon felé fordítom. Perrie sem örülne neki, lassabban kell haladnom. Egy cigi még nem fér bele.
-Nincs... tiszta cigim- nyögi ki mire szemeim elnyílnak és a levegőm bent akad. Olyan gyorsan ülök fel ahogy nem kellene. Ő is velem pattan én pedig csak félve még mindig vissza tartva levegőmet kutatom a szemét.
-Mond hogy nem úgy érted ahogy én értem- hadarom el kétségbe esetten.
-Nincs tiszta cigim- nyögi ki újra és látom csalódott arcát és érzem ahogy egy apró könny kicsordul szememből míg őt nézem, elkínzott arcát.
-Zayn- nyögöm ki idegesen, akaratlanul is belemarkolok a takaróba a bennem fel gyülemlett feszültség miatt. Ez nem lehet, ez egy szar vicc.
-Kérlek ne- nyögi ki én pedig csak kétségbe esetten össze gumizott hajamba túrok ezzel jobban össze kócolva magam.
-Mi van benne?- kérdezem hitetlenkedve rá meredve.
-Fű- nyögi ki és lehajtom a fejem elvesztve a reményt.
-Baszki Zayn- morgom tenyerembe míg próbálom magamban rendezni a dolgokat. Keze remegve ér kezemhez mire elhúzom arcomtól palástomat és felnézek csillogó szemeibe.
-Mióta?- kérdezem.
-Nem rendszeresen szívom azt, esküszöm én csak nagyon ritkán..
-Mióta?- szakítom félbe keményen de nem válaszol- Zayn könyörögőm mikor szívtad el az elsőt?- kérdezem zakatoló szívvel. Mered rám de nem válaszol én pedig tehetetlenül állok fel és sétálok az ablakhoz. A fákat és az utat kezdem nézni mégsem jut el tudatomig szinte semmi. Zayn és a fű? Zaynnak nincs tiszta cigije?! Nem akarom elhinni, nem csinálhatja ezt. Ez nem ő.
-A többiek tudják?- kérdezem halkan fejemet az üvegnek támasztva.
-Nem- leheli halkan mire vissza csoszogom az ágyhoz és elfekszem rajta és őt kezdem nézni. Ne tudom elképzelni azt ahogy a fűhöz fordul. Ahogy ajkai közé szorít egy szálat és nyugodtan elszívja.
-Miért kezdted el?- kérdem halkan ajkait nézve és az első gondolatom hogy azok az ajkak olyant szívnak amit duplán nem kéne.
-Az alkohol és a verekedés nem kapcsolt ki eléggé- mered a semmibe.
-Alkohol?- kérdezem felnyüszítve- Verekedés?- csuklik el a hangom és fáradt tekintetét rám vezeti amitől a szívem össze szorul. És ez az a tekintet ami megfacsarja a szívemet és többet már nem kell magyarázkodnia.
-Hiányoztál- ejti ki lassan a szavakat és én az arcomat a takaróba fúrom és elsírom magam. Miattam ivott, verekedett és kezdett el füvezni. Ez több annál mint amennyit elbír a lelki ismeretem. Emberek százait öltem meg és mégis ezt teszi meg be a kapufát- Ne haragudj- suttogja fejét fejemnek döntve és csak jobban elkezdek sírni. Tehetetlenül húzom össze magam jobban míg arcomat is jobban a takaróba fúrom hogy ne lásson. Már-már magzat pózban zokogok. Fáj, annyira fáj hogy ez történik velünk. Én szeretem és ő szeret de szereti Perriet is. Ivott és most drogozik még ha nem is rendszerességgel.- Jadey- suttogja nekem továbbra is mire feltekintek szomorú arcára és magamhoz húzom. Könyökén támaszkodott eddig de most egyensúlyát elveszítve dől oldalára és én hozzá bújok nem érdekelve ha neki baj. Képtelen vagyok nem ezt tennie.
-Hagyd abba- kérem tőle szipogva mire kezével végig simít hajamon és közel húz magához.
-Abba hagyom- suttogja és meg könnyebbülten felengednek izmai- Komolyan- teszi hozzá és hálásan rá pillantok. Apró mosoly fút végig rajtam és hiszek neki. Nem tudom miért de hiszek.
-Köszönöm- mondom míg újra könnyek gyűlnek a szemembe. Elmosolyodik és csak néz engem. Tekintetem fekete pólójára vándorol és elmosolyodom én is. Imádom mikor feketében van. Kezével végig simít csípőmön és közelebb húz magához mire meglepetten fel tekintek rá. Mosolyog. Hüvelykujjával köröket rajzol csípőmnél a fedetlen bőrömre és minden kis körrel pólóm feljebb csúszik. A levegő tüdőmben reked és csak nézek barna szemeibe. Egy pillanat alatt felejtem el a tényt miszerint füves cigiket szívott miattam majd szintén miattam megígérte hogy le is rakja azt. Nem szólók semmit csak nagy nehezen ki fújom a levegőt és élesen be is szívom. Egy pillanat alatt lesz teste felettem. Karjaival támasztja meg magát fejem mellet és lábai lábam között pihennek. Arcával engem kémlel és eszemben sincs megszólalni, nem is nagyon tudnék. Szívem hevesen ver és szinte már remegek. Egy kezét vissza vezeti csípőmhöz és végig néz rajtam. Kezemet hajába vezetem mire elmosolyodik és hátra rántom a fejét. Könnyen változtatok állásunkon és már csípőjén ülök míg haját kezemben tartva húzom és kifeszítem a fejét. Feltekint rám és csak mosolyog. Számat beharapom és nyakához hajolok. Hallom amint felmordul kissé talán csalódottan. Ajkaimmal végig súrolom nyakát és egész testemmel mozdulok mire felnyög alattam. Ez az a hang amit imádok és egész nap hallgatnám, ahogy ő nyög és miattam. Nehezen fogom vissza magam hogy ne tépjem szét. Kezei csípőmbe markolnak és egyáltalán nem fáj ami még inkább felvidít. Mind két kezemet hajába vezetem és könyökeimmel feje mellett támaszkodom. Apró puszikat hagyok nyakának jobb felén. Érzem szívének gyors tempóját ami még inkább biztat. Keze átvándorol fenekemre és természetesen hajolok lejjebb és tolóm ki fenekem míg megharapom nyakát. Kezével erősen markol belém amivel kissé előre taszít. Apró nyögés hagyja el számat és fejemet elvesztve tapadok érzékeny pontjára és kezdem el szívni és harapni, olykor csak megpuszilom vagy csak hagyom hogy ajkaimmal hozzá érjek. Haját meg húzom minden egyes alkalommal mikor kezével végig simít rajtam. Jobb oldalt a csípőmön taszít rajtam és ledőlök róla de már felém is mászik rögtön. A levegőt kapkodva tekintek fel rá és az elnyílt ajkaira.
-Megőrjítesz- leheli szinte számra és kezeimet nyaka körén fonom.
-Te is engem ha ez számít valamit- mondom rekedtes hangon és nem ismerek hangszínemre.
-Túl sokat számít- mondja szememet kutatva.
-Le kéne állnunk- nyögöm ki míg hajába túrok és lehunyja szemeit.
-Azon vagyok- nyögi ki és újra rám néz de tekintete csak sötétebb mint volt- Nem megy- feleli rekedtesen és kétségbe esetten. Nem akarom hogy így jöjjünk össze, hogy ő Perrivel van és csak azért mert épp kissé felhevült köztünk a levegő. Szája nyakamra téved és a józan gondolkozásom megint elvesztem. Lehelete csikizi a bőröm. Apró puszit hagy mindenhol és akaratlanul is haját markolom tehetetlenségemben. Kulcscsontomat megharapja és a világ ködössé válik. Egyik keze megtépi pólóm alját és testem akaratlanul is felemelkedik hozzá.
-Zayn- nyögöm halkan nevét mire csak nyakamba morog. Ajkaival keményen szívjam meg bőrömet mire lábaimat dereka köré fonom és teste közelebb kerül hozzám,végre. Úgy érzem mindjárt szétrobbanok és meghalok ha nem csókolhatom meg.- Hideg zuhany kéne- nyöszörgöm neki míg mellkasomon végig húzza forró nyelvét.
-Állíts le valahogy, kérlek- dönti homlokát az enyémnek. Tekintete elkínzottan csillog.
-Elég magamat- mondom halkan és ajkait bámulom. Fejem hátra hajtva ívbe feszítem hogy legalább messzebb kerüljek tőle. Tudnia kell hogy engem akar választani. Nem cseszhetem el ezzel. Bőröm minden centije ég és lüktet, az agyam ködös és csak rá gondolok. Testével felém mozdul és ezzel hozzám dörgölőzik. Mélyről jövő nyögés szakad fel torkomból és szemeimet lehunyom. Lábaimat szorosabban fűzöm dereka köré és ő felmorog ahogy emiatt hozzám ér.
-Cseszd meg- morogja nyakamba már lihegve.
-Csak szállj le rólam- nyögöm neki míg érzem gyors légvételit bőrömön.
-Csak ne túrj a hajamba és a lábaiddal se csináld ezt- dörmögi nyakamba. Mély levegőt veszek majd hagyom testem elernyedni. Kezem kicsusszan hajából és lábaim is leveszem derekáról de továbbra is lábaim között fekszik és a nyakamba fúrja fejét- Baszki inkább rakd vissza- dörmögi és elnevetem magam.
-Leálltam Zayn, nem fog újra menni szóval gondolj halott kis cicákra vagy valami és nyugodj meg- mondom neki már kevésbé rekedt hangszínen de még nem az igazi ahogy pulzusom sem.
-Nem tudod mit érzek- nyögi ki mire elnevetem magam.
-Miért mit?- kérdezem már uralva elmémet. Ujjai hajamba túrnak és meghúzza, felnyögök az érzésre ami jó és egyáltalán nem rossz. Végig csókolja állam vonalát és a szívem hevesen kezd verni. Másik kezét levezeti hasamhoz és a pólóm alá nyúlva köröket kezd rajzolni. Görcsbe rándulok és nem tudom mit kellene tennem. Hüvelykujja mellem alját érinti és automatikusan felemelkedik a mellkasom felé. Szemem lehunyom és csak nyögök ahogy újra meghúzza a hajamat. Kezeimet nyaka köré fonom és közelebb vonom magamhoz. Lábaimat akaratlanul kulcsolom újra köré és ezzel is közelebb kerül hozzám. Végig nyalja újra mellkasomat és egyszerűen megörülök. Testem tombol és teljesen össze zavarodott. Szívem olyan heves hogy még azt is érzem Zayn ujjain hogy lüktet. Érzem ahogy ő is elmosolyodik és ujjával körözni kezd.
-Jézusom Zayn- nyögöm míg megszívja mellem tetejét és közben újra hátra feszíti a fejem. Apró puszit nyom államra majd feláll. Szinte kitépi magát és lenéz rám az ágyon. Lihegve, kipirosodva és egyértelműen megvadulva fekszem és próbálom feldolgozni a történteket.
-Valami ilyesmit- mutat rám és látom kipirosodott arcát és mellkasának gyors emelkedését. Lábaimat össze zárom és a pólómat is lehúzom.
-Utállak- morgom csukot szemmel és próbálom lecsillapítani a testem. Hogy bírt leállni?!
-Én is ugyan úgy- mondja háttal lecsúszva a falon. Bőröm ég és továbbra sem bírok magammal. Oldalra fordítom a fejem és beharapott ajkakkal rá nézek. Aprót nyög és eltűnik a fürdőmben. A víz rögtön csobogni kezd és érdeklődve ülök fel majd sétálok be. A zuhanyzó kabin alján ül törökülésben. Feje a csempének dől és kapkodja a levegőt. Óvatosan rám néz és megrázza fejét.
-Ha nem csináltad volna ezt nem kellene ott ülnöd- mondom a csapnak támaszkodva.
-Ha nem mosolyogtál volna rám nem másztam volna rád és akkor nem vesztettük volna el a fejünket- dörmögi ki nekem mire elnevetem magam és ő is elmosolyodik.
-Ha nem fekszel mellém nem mosolyodom el- vágok vissza mire újra rám néz de a sötét tekintet amivel bejött nem változott semmit...

31 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Végre én lehetek az első :D huh de megörültem ma ennek a résznek és annak még jobban hogy ilyen hosszúra sikeredett. ennek nagyon örülök :D és hát amit tartalmazott a rész. Zaynt kezdem megint a szívembe zárni. :D ebben a részben nagyon aranyos volt Jade-del együtt :D csodálkozom hogy eltudott szakadni Jade-től :D nagyon nagy erő kellett hozzá. ezt már szeretem. és Jade huh neki megjött egy kicsit az esze. erre eddig nem is gondoltam,hogy ő harcoljon Zayn-ért.. ez jó ötlet. kíváncsi leszek hogy mi lesz ebből :) igazából az egész rész alatt feszültem várakoztam hogy mikor olvasom azt hogy rájuk nyit a kedvenc szereplőnk.. Perrie. de hálistennek nem történt ilyesmi úgyhogy megnyugodtam :D amikor az orvos megkérdezte hogy milyen a viszonya Zaynnel azt hittem a szexuális életükre céloz és hogy terhes:D igaz hogy lehetetlen mivel 4 évig nem volt senkivel Jade de na :D.. remélem még egy részt olvashatunk hogy jó kedvvel kezdjük az új hetet :) alig várom a folytatást. siess a következővel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, a terhes dolognál meglepődtem. Jézusom nem is tudom mit írjak most mert annyi mindent akarok de nem akarok elárulni semmit. Szóval yep, következő részben majd megérted miért is vagyok most ilyen azt a rohadt érzéssel:D Nos igen ez volt az első igazi Zayn-Jade jelenet. Mikor már kezd derengeni a fény a sötétségben:D Fogalmam sincs hogy rakok-e fel még részt. Valószínűleg tuti mert jönnek majd a komik és hogy rakjak. Köszönöm szépen és imádás van <3 xoxoDestiny

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Na végre. Első olyan rész ami után nem akarok kinyírni senkit:D Ès végre Perrie sem rondított bele semmibe. Igaz.. hogy őt még mindig megöletném, de az sokkal inkább az előző részek hatása. Zayn végre kicsit olyan volt mint régen. Ès azt hiszem kezdek kevésbé haragudni rá:D *Elképesztőmegaszuperrèsz* Imàdlak.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végreeee enyhülnek az emberek:'D Örülök hogy tetszett és nagyon szépen köszönöm <3 xoxoDestiny

      Törlés
  4. Úristen úristen úristen *-* Imádtaaam! Végre már! Anyáás most pár másodpercig sikítoztam. Eszméletlen! Nem tudok mit mondani. Még mindig a hatása alatt állok. Hát ez kész! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen úristen köszönöm!:D Ennek nagyon örülök:3 <3 imádás van xoxoDestiny

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. just one question. Why?! Why deleted the comments?! I'm going to crazy this. So that's the reason why am i write in english... pls stop that.

      Törlés
  8. Nagyon jó lett siess a kövi reszel imádom a blogod!:)

    VálaszTörlés
  9. Juj bucsi hogy töröltem a kommentet csak valamiért sokszor küldi el nem értem miért és ujra akartam irni csak a laptop lefagyot szoval elkezdtem a laptopal kiabálni kicsit se vagyok zakant:)szóval ténleg bocsi de most ujra irom és bocs ha sokszor küldi el az nem tom miért van:))Na szóval nagyon nagyon jo lett a rész és irtó jol irsz mindig kifejtesz mindent ami csak joo és most hogy Zayn és Jade kezd újra össze ''melegedni''még jobban imádom a blogod!!!!!!!!!!!!!! Ténleg bocsi még egyszer😄❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  10. Juj bucsi hogy töröltem a kommentet csak valamiért sokszor küldi el nem értem miért és ujra akartam irni csak a laptop lefagyot szoval elkezdtem a laptopal kiabálni kicsit se vagyok zakant:)szóval ténleg bocsi de most ujra irom és bocs ha sokszor küldi el az nem tom miért van:))Na szóval nagyon nagyon jo lett a rész és irtó jol irsz mindig kifejtesz mindent ami csak joo és most hogy Zayn és Jade kezd újra össze ''melegedni''még jobban imádom a blogod!!!!!!!!!!!!!! Ténleg bocsi még egyszer😄❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor töröld ki mindet csak egyet ne:'D Egyébként semmi baj csak van amikor kitörlik és nem is írnak utána én meg nem értem hogy mi van. Köszönöm szépen a véleményt, a laptopodat sajnálom de örülök hogy tetszik a blog <3 imádás van :3 xoxoDestiny

      Törlés
  11. Uram teremtőm! Kapjatok el!
    Waaaaaaaaaaa, de tetszett ez a rész, szó szerint ittam a sorokat :3
    Mamám, de szeretem Zaynt <3 remélem hamar összejönnek Jaddel (újra) <3
    Perrie, de örülök, hogy nem zavart a képbe :D csak forduljon már fel :3
    Imádás van <3
    Siess a kövivel ^*^ ^0^
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uram teremtőm köszönöm szépem:'D <3 Örülök hogy tettszett:3 sietek sieteeeek:3 Imádááás van <3 xoxoDestiny

      Törlés
  12. IMÁDLAK❤ IMÁDLAK❤ IMÁDLAK❤
    Végreeee a kis drágáimnak megjött az esze és (remélhetőleg) rájöttek ,hogy egymás nélkul nem tudnak élni és nem is érdemes *-* *-*
    Még mindig te vagy a legjobb :) és az is maradsz ❤
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj egyelek meg:3 Köszönöm szépen ^^ imádás van <3 xoxoDestiny

      Törlés
  13. Ez egyszerüen fantasztikus lett alig várom a kövit!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm^^ Szerintem szerdán hozom:) xoxoDestiny

      Törlés
  14. OMG!!! Te nő!!!!! Are you killing me?? Neee.... Zaynt egyszerűen imádom......imádom hogy kezdem érteni nagyjából az egészet.... :) de itt biztos lesz valami turpisság is... én érzem!!!! xD Nagyon jó.... Imádom.... csak egy kérdés...!!! MIÉRT??????? MIÉRT ITT HAGYTAD ABBA??? Belehalnál ha egy kicsivel tovább írnád meg nekünk???? (persze nem szenyóságból írtam) Love U, Kiara!!!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. omfg darling:D Még nem is köcsi résznél hagytam abba. Viszonylag nyugisnál:'D And of course i don't wanna kill u:'D Én is örülök hogy kezded érteni a gondolat meneteit. Miféle turpisság?:'D and i love u too:3 xoxoDestiny

      Törlés
    2. Miféle turpisság??? Biztos hogy nem sokáig lesz felhőtlen ez a kis kapcsolat Zayn és Jade között!!! Vagy tévednék???? ;D :'D Kia <3<3<3<3

      Törlés
    3. Óh ugyan kérlek:'D Nem adhatok ki ilyen fontos kis információ morzsákat:'D <3 xoxoDestiny

      Törlés
  15. Vegre!!! El se hiszem hogy ujra beismertek hogy kellenek egymasnak persze meg mindig ottvan a kepbe pezz de remelem mar nemsokaig:-D remelem minel hamarabb hozol uj reszt mar alig birom kivarni siess kerlek es imadlak❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak szerdán tudok új részt hozni legközelebb. Köszönöm hogy komiztál és én is imádlak:D <3 xoxoDestiny

      Törlés
  16. Whááááá! Végre. Imádooom. :33
    Annyira jó rész lett. Zayn és Jade leírhatatlanul édesek. Már csak Perrienek kellene "váratlanul" meghalnia. Pl. "bele sétálhatna" egy késbe. :DD Nagyon bosszant, ha most nem is volt benne a részben, attól még utálom a tudatot, hogy ott van Perrie is pár szobával arrébb, vagy ki tudja hol.
    Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz még ebből.

    Ui.: Te vagy a kedvenc írónőm<3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Whááá köszönöm:D Szerencsétlen Perrie, amennyi kínzást kapott csak a kommentekben. Konkrétan olyan lehetőségeket kapok hogy ölhetném meg hogy listát kéne írnom hogy később felhasználjam a blogban a képzelő erőtöket:'D El se hiszem hogy valakinek a kedvenc írónője lehet<3 imádlak <3 xoxoDestiny

      Törlés