2015. március 20., péntek

Második Évad: Tizenhetedik Rész

-Kapjátok össze magatok!- kiálltja el magát Ems és újra kezdjük a táncot. Izzadok, fáradt vagyok és egyszerűen senki nem hangolja össze a mozgását a másikéval.- Le Hajol!- kiálltja el magát- Fenék ki! Homorít, domborít!- mondja ritmusosan míg a mozdulat sort csináljuk- Éééés homorít, fel, haj hátra mell ki, pillantás- ordít továbbra- Most anélkül hogy mondanom kellene hölgyeim- morogja az orra alatt. Beállunk a kezdő pozícióba majd végre végig táncoljuk rendesen ahogy kell. Harry vidáman fut neki Emsnek és kapja fel majd megpörgeti. Mosolyogva figyeljük miközben leül mindenki oda ahol éppen van. Fáradtan túrok a hajamba és támaszkodom meg bal kezemmel hátul. Pár másodperc és már Zayn mellettem van.
-Gyorsan fáradsz- feleli míg a többieket szemléli.
-Nem vagyok a régi- felelem egyszerűen.
-Eltunyultál- nevet rám.
-Attól még levernélek- felelem könnyedén mire halkan felkuncog.
-Mert hagynám magam- súgja oda nekem és csak nevetve megrázom fejem. Áthelyezem a testsúlyom a jobb kezemre és bal kezemet hajába vezetve hátra tépem fejét. Nyaka megfeszül és aprót nyög.
-Nyernék- felelem majd elengedem fejét és lassan rám néz.
-Hát hogyne Jadey- kacsint rám majd vissza áll a színpad elejére és el kezdenek egy új számot énekelni, akárhányszor Jadeynek hív a gyomromban szuicid pillangók támadnak fel. Elfekszem a színpadon, arcomat tenyerem mögé rejtem és felsóhajtok. Érzem amint testem szinte lángol annyira melegem van, hallgatom a srácok énekét míg Ems el nem ordítja magát és rögtön talpon termek.
-Gyerünk! Egy óránk van- tapsol keményen párat és már táncolni is kezd én pedig fáradtan követem mozdulatait. Hirtelen áll meg és fejét a plafon felé fordítja.
-Jadey, mozogjon a csípőd úgy mint régen- néz rám kérlelően és a gyomrom össze szorul- Olyan mintha nem akarnál szexi lenni vagy nem is tudom- rázza meg a fejét.
-Nő vagy- hallom meg a rekedtes hangot a fülemben.
-Zayn- mondom mérgesen
-Igen Zayn! Beszélj már a fejével- könyörög Ems majd vissza fordul és táncolni kezd.
-Csak hagyj békén- felelem halkan.
-Törődj bele hogy szexi vagy és nő és táncos. Teljes értékű vagy. Lehetsz szexi, sokaknak kellesz. Azok után is kellenél mindenkinek hogy ki kellett venni a méhed- feleli halkan és a gombóc a torkomban nő- Nekem is kellenél még mindig Jadey, táncolj nekem- mosolyog rám majd vissza sétál a fiúkhoz csak úgy ott hagyva. Döbbenten dolgozom fel a hallottakat és megrázom a fejem, nem megy. Nem érzem hogy jogom lenne ezt csinálni. A töredék pillanata alatt kerül Lou és Harry egy-egy oldalamra majd kezdik rázni a feneküket. Felhúzott szemöldökkel nézem a két Twerk-ölni próbáló srácokat.
-Így kell- feleli komolyan Lou majd kitolja a fenekét és számomra megmagyarázhatatlan mozgásba kezd egész testével. Értetlenül körbe nézek és azt látom hogy mindenki sír a nevetéstől. Zayn mosolyogva néz és heves bólogatásba kezd miszerint Lounak igaza van.
-Ennél jobb vagyok azért- felelem elnevetve magam.
-A nők élnek halnak a mozgásomért- feleli Lou izzadva majd a kezébe fogja a mikrofont és vissza slattyog a helyére. Harry nyom egy puszit Ems arcára majd követi barátját.
-Nos, akkor! Egy két hát!- ordítja Ems és újra kezdjük...

~~~

-Jöjjön az utolsó szám!- ordít a mikrofonjába Harry és az aréna mérhetetlen zajjal töltődik meg- I Want!- kacsint rám majd elkezdi a szöveget. A Date-ből Dick lesz mire egy pillanatra ledermedek, az összes lány elhallgat egy kis másodpercig majd olyan sikítás tölti be az arénát amit soha nem tapasztaltam. Mindenki ámulva nézi a megörült lányokat míg a srácok is kissé extázisban végig éneklik a szívemhez igen közel álló dalt.
-Köszönjük hogy velünk voltatok- mondja mosolyogva Zayn mire újabb sikítás roham tör rá a lányokra. Elbúcsúzkodnak mi pedig ez idő alatt észrevétlenül eltűnünk a színpadról. Amint kiérek a színpad körzetéből szinte rögtön mellém csapódik a kissé izzadt Zayn, arcán egy bugyuta mosollyal.
-Isteni voltál- suttogja a fülembe majd elneveti magát. Egy-egy koncert után olyan mintha részeg lenne komolyan mondom.
-Hát hogyne. Tetszett az a tánc amit lenyomtatok a srácokkal- nevetek vissza rá mire beugrik elém és csípőjével körözni próbál, arcára kiül a hatalmas koncentráció- Szex isten- nevetek rá míg vállinál meglököm hogy haladjon szépen tovább.
-Faszák voltatok csak megbeszélés lenne- morog Ben a folyóson amint meglát minket és a kedvem rögtön alább hagy.
-Legközelebb lemondom neked a koncertemet- röhögi képen Zayn.
-Kapd be- morogja egyszerűen- El tudtok jönni hozzám? A többieket oda hívom akkor- feleli unottan.
-Persze- mondja Zayn- Jadet is viszem csak hogy tisztázzuk- mondja fáradtan.
-Mikorra értek oda?- kérdezi a falnak dőlve. Zayn rám néz kérdően mire megrántom a vállam.
-Egy óra múlva ott vagyunk- feleli Zayn és hátat fordít nekünk majd el megy átöltözni.
-Nem baj ha vele kell jönnöd?- kérdezi meg gyorsan egy aggódó pillantással.
-Dehogy is- mosolyodom el mire bólint és elsétál. Fáradtan vonszolom magam be az öltözőmbe és zárom magamra az ajtót. Az első utam a zuhanyzóhoz vezet egy törülközővel a kezemben. Lustán csukom magamra az ajtót és lépek be a hűs víz alá. Felhevült elfáradt testemnek maga a mennyország csak állni alatta. Nehezen veszem rá magam hogy elkezdjek mosakodni is. Még nehezebben hagyom ott a kellemes vizet és törülközöm meg. Testem köré csavarom majd kilépek. Zayn a kanapémon ül és árgus szemekkel figyel.
-Hm- mondja ki egy perc után míg engem néz. Nem kapja el tekintetét, nem vörösödik el csak tekintete sötétül.
-Nem szeretem hogy feltudsz törni zárakat- felelem monoton hangon és a ruhámét indulok az asztal felé.
-Remélem itt öltözöl át- feleli rekedtesen.
-A fürdőben- helyesbítem ki. Magamhoz ölelem a ruháimat majd fel egyenesedek és megindulok a fürdő felé és akkor eszmélek rá hogy az ajtó előtt áll.
-Itt több helyed van- húzza mosolyra száját.
-Zayn- kérem halkan lehajtott fejjel.
-Jade- feleli rekedtes hangon.
-Csak engedj be had öltözzek fel és kész- felelem elpirulva és kényelmetlenül. Nem akarok előtte meztelen lenni.
-Akkor mehetsz be átöltözni ha őszintén válaszolsz valamire- feleli komoran mire felsóhajtok és bólintok- Azért nem öltözöl át előttem mert barátnőm van vagy mert szerinted nem vagy elég jó és neked ehhez "nincs jogod"?- hangja komor ahogy tekintete is.
-Perrie miatt- felelem teljesen elszántan míg szemébe nézek komolyan.
-Hazudsz- rázza meg a fejét csalódottan és lehajtom a fejem. Tudtam hogy ki fogja szúrni de reménykedni szabad- Örülnék ha megbíznál bennem, újra- mondja halkan és eláll az ajtó elől én pedig szinte berontok rajta. Gyorsan kezdem magamra kapkodni a ruhákat. Mély levegőt veszek majd kilépek és rá nézek Zaynra. Térdein megtámasztja könyökeit míg tenyerébe temeti az arcát. Kétség kívül szar látványt nyújt. Fekete trikó van rajta ami szinte a derekáig ki van vágva oldalt és mellékesen megjegyezném hogy rohadt jól áll neki. Fekete farmer gatya ami ki van szaggatva és kis híján elájulok tőle. Felnéz és végig mér majd mosoly kúszik arcára.
-Szép vagy- mondja lassan és feláll- Mehetünk?- kérdezi mielőtt reagálhatnék rá. Rossz érzés ezt hallani, megmagyarázhatatlan még számomra is de rossz. Olyan mintha nem érdemelném meg hisz nem is érdemlem. Nem vagy nő akinek ezt kellene mondani. Az érzés amitől rám tör sírhatnék okoz, élni sincs kedvem, azt akarom hogy eltűnjön ez az érzés annyira nyomasztóan telepedik rám..
-Persze- felek észbe kapva pár másodperc után. Rögtön követni kezdem amint nagy léptekkel kisiet az épületből. Mint a zombi úgy ülök be mellé a fekete sötétített üveges kocsiba. Most adódik először olyan pillanat hogy láthatom vezetni. Jól végig mérem amint elfordítja a kulcsot, ahogy kezét a kormányra rakja és kikanyarodik. Automata váltós a kocsi, mondjuk egyértelmű...- Nem láttalak még vezetni- felelem halkan ahogy azt nézem mennyire könnyedén megy a városban.
-Akkor most már nem kell tovább bámulnod. Kezdek zavarban lenni- mosolyog rám majd kacsint egyet az összhatás kedvéért.
-Perrievel össze vesztél mikor velem aludtál? Én nem akarom hogy miattam..- meg akadnak bennem a szavak mikor keze combomra csúszik és kissé megszorítja. Értem a célzást miszerint ne rontsak a hangulaton. Kényelemesen lecsúszok kissé az ülésben és kezét kezdem nézni combomon. Mint anno a buszban. Illik rá mégis szinte elfedi. Bőröm ég tenyere alatt és annyira jó érzés hogy szinte fel sem fogom. Hüvelyk ujja megmozdul és kis köröket leírva kezd simogatni. Belefeledkezve az időbe, arra eszmélek fel hogy már Ben háza előtt vagyunk.
-Jól vagy?- kérdezi rám pillantva és rögtön rá bólintok. Gyorsan szállok ki a kocsiból vele együtt és nagy léptekkel, sietősen igyekszünk az ajtó felé.
-Imádom a pontosságod- feleli Ben míg egy kinyomtatott tervrajzot nézeget.
-Kösz- feleli tömören Zayn és leülünk a szabad kanapéra.
-Okés, Matt paranoiás- feleli Luke hátra dőlve- Parázik hogy elveszti az délnyugati részét. Szervezkedik. Jó lenne holnap este kiiktatni. Nagyon mozgolódik- hadarja el.
-Pontosan- kontrázz rá Ben- infokat akar, az emberimet kapdossa el hátha tudnak valami. Be próbálkozott a déli résznél hogy egyesüljenek és szerintem idők kérdése mire a keletinél is megteszi ugyan ezt.
-Mi a terv?- kérdezem ásítva hátra dőlve. Zayn is követi a példám, kezét kinyújtja az enyém mellett és alig láthatóan cirógatni kezdi.
-Szokásos felosztás. Három csapat, Dave kint segít rajtunk. Matt-nek egy gyenge pontja van- sóhajt fel keservesen Ben mire felhúzom a szemöldököm.
-Mi- ejti ki fintorogva Zoe.
-Mi?- kérdezek vissza értetlenül.
-A szex- helyesbít Ben- Az egyik csapat megy a jobb szárnyba a másik a bal szárnyba míg a harmadiknál az egyik lefoglalja Matt-et hogy ne tudjon segítséget hívni. Ezzel ki iktatjuk a fő veszély forrást, természetes a csapat másik tagja vigyáz rá ha eldurvulna- feleli kissé félve felnézve rám.
-Valahogy nem fűlik a fogam ahhoz hogy hagyjam és nézzem is amint letapizzák- morogja Stan. A gyomrom görcsbe rándul és tudom hogy fel kéne szólalnom. Ők együtt vannak, nekem nincs senkim. Nekem kéne megcsinálni a feladatot.
-Majd én- felelem halkan mielőtt átgondolnám ez mivel jár. Zayn szinte rögtön felül, mintha kilőttek volna és izmai megfeszülnek, rám néz majd Benre és látom ahogy elönti az idegesség.
-Miért?- kérdezi Zayn ingerülten és tudom hogy neki se tetszik az ötlet, Zoe viszont hálától csillogó szemekkel néz rám.
-Neki férje van. Nekem nincs senkim. Könnyebb így- mondom halkan.
-Nem fogod bírni- rázza meg a fejét- Én nem fogom bírni!- túr a hajába.
-Miért ne bírná?- kérdezi Luke és félve rám néz.
-Azért mert azt hiszi nem nő csak mert nem tud gyereket szülni. De most nem ez a lényeg! Másik terv kell- csap az asztalra határozottan Zayn.
-Ez a legjobb esélyünk- feleli higgadtan Ben és rám néz- Szerinted menne?- kérdezi egyenesen a szemembe nézve.
-Talán...Remélem- bólintok aprót és végig fut rajtam a hideg.
-Egy szobába hívja a lányokat. Szórakoztatni kell, leginkább tánccal. A lényeg hogy ne induljon nagyon be rád. Olyankor külön szobába megy a lányokkal és oda nehezen menne be érted akárki is. Szóval igyekezz lekötni a figyelmét de ne megtetszeni  neki- hadarja Ben és gyomrom bukfencezik egyet.
-Te is tudod hogy a kettő nem fér össze. Ha lefoglalja elviszi. Ha nem akkor oda a terv- tárja szét a karját Zayn.
-Még mindig ez a legbiztosabb- feleli halkan Ben.
-Hát kurva jó- röhög fel kétségbe esetten mire kezéért nyúlok és vissza rántom magam mellé. Mérgesen tekint rám de nézése rögtön megenyhül amint szemeimbe néz.
-Én és Luke megyünk a jobb szárnyba. Zoe és Zayn ti mentek a balba. Stan vigyáz Jadere- mondja Ben és a térképen kezd mutogatni. Zayn ismét felugrik mellőle.
-Miért Stan?!- kérdezi már-már ordítva.
-Mert nincs érzelmi viszonyban túlságosan Jadeel. Szóval ha olyanra fordulna a helyzet hogy esetleg letapizzák nem megy be elvágni a torkát- néz fel rá jelentőség teljesen.
-Úgy megyek bele ha Zaynnal vagyok- felelem félve és remegve- Komolyan Ben- teszem hozzá.
-Jade- nyög fel Ben- Ő kihozna téged öt perc múlva. Nekünk viszont kell legalább tizenöt- rázza a fejét.
-Meg is ölhetnénk Mattet, akkor nem lenne baj- vágja rá Zayn idegesen, szemei szinte villámokat szórnak.
-A területet kell megölni nem őt. Lévén hogy ő beáll majd hozzánk mert félti az életét. Gyáva ahhoz hogy ellenszegüljön viszont remek cseréket bonyolít le. Kell az üzletbe- feleli higgadtan Ben mire fejem hátra hajtom.
-Én megyek be Jadeyvel- feleli komoran és hajthatatlanul Zayn és leül mellém. Kezét vállamon át dobja és mellkasára húz. Hálásan bújok hozzá.
-Engedd nekik- teszi hozzá halkan Zoe és most én vagyok hálás neki. Száját rágva ránk néz majd Stanre és végül Lukera. Végül Ben tekintete rajtam és Zaynon állapodik meg. Csalódottan elfintorodik majd kiejti a szavakat és légzésem azon nyomban zavarossá válik.
-Sajnálom de nem...

20 megjegyzés:

  1. Hát ez naggyon-nagyon jó lett...de nem értem Ben-t...várom a köviit! <3 :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:) Hétvégén jön még egy rész:) xoxoDestiny

      Törlés
  2. Ó nem sokára újra akcióban a csapat. :3
    Wow meg Jujj :3 Zayn már alig bír magával <3 Jadey elcsavarja az eszét.
    Luke ő is az egyik kedvenc szereplőm *.*
    Ben :c de naaaaa olyan kis goni :c azért szeretem :3
    Téged viszont imádlak, fantasztikus lett a rész <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony bezony.És ismét bezony bezony:D Én is imádlak és köszönöm szépen:3 <3 xoxoDestiny

      Törlés
  3. Egyre kevésbé haragszom Zaynre:D Végre már. Utáltam haragudni rá, de képtelen voltam nem azt tenni. Na mindegy is. Megint egy isteni rész lett. Ès ahogyan Zayn próbálja Jade-t védeni.. Èdes<3 Ben érvei is helytállóak, de mégsem értem teljesen a döntését:/ Gyorsan a kövit te Istennő<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké szerintem ma felpakolom a következőt:D Örülök hogy már nem haragszol rá:* Imádlak <3 xoxoDestiny

      Törlés
  4. I luv it ❤❤❤
    Megint egy nagy kedvencem lett ez a rész /bár nekem mindegyik☺/
    Csak úgy faltam a sorokat és egyszer csak azon kaptam magam,hogy teljesen átélem a cselekményeket ☺☺☺
    Legjobb vagy ❤❤
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I <3 u, örülök hogy tetszik a rész:3 Imádás van és köszönöm szépen <3 xoxoDestiny

      Törlés
  5. MIÉRT NEM????????? Áááá de nagyooooon jó volt!!!! Imádlak! <3 Elfogadsz papnődnek Istennő? Kérlek!!! Nagyon imádlak és úúgy várom már a kövit!!!! Nagyon jó volt! Ugye tényleg összevesztek Perrie-vel? Szakítottak már???? Kérlek siess mert kilyukad az oldalam! Millió cuppanós puszi!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak, most feldobom az új részt a komik elolvasása után szóval nem kell sokat várnod:D És persze hogy elfogadlak papnőmnek :D <3 Imádáááás van te nő xoxoDestiny

      Törlés
  6. Hiper szuper lett a rész mint mindig!Benre most egy kicsit mérges vagyok g
    hogy Jade és Zayn nem mehetnek együtt de azért remélem majd mégis megengedi nekik imádlak!!!:)gyorsan kövit❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, mindjárt dobom fel a részt és ott kiderül:3 xoxoDestiny

      Törlés
  7. Elolvastam. Ez volt az első dolgom amint haza értem. És hát igen. igazam volt. Imádtam mind a két részét. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki hogy tetszettek:3 <3 xoxoDestiny

      Törlés
  8. ó :D nem kellett estig várni:D ez remek :D csak remélni tudom hogy Zayn majd megtudja enyhíteni Jadet :) tűkön ülve várom már az első csókot. mikorra várható?? :D kíváncsi vagyok,hogy Ben mit mond... miért nem akarja hogy együtt dolgozzon Jade és Zayn.. annyira kíváncsi vagyok,hogy ők ketten milyenek együtt *-* :D remélem ma még tudsz hozni 1 részt :$ siess a következővel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom is a réééészt:3 Most fogom feldobni:3 Nem árulok el semmit a csókról. Fura hogy biztosra veszitek hogy lesz:D xoxoDestiny

      Törlés
  9. Nagyon imádtam ezt a részt mint a többit de téged jobban ♥♥♥
    várom kövit imádlak ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, imádás van, most dobom is fel a kövit:3 <3 xoxoDestiny

      Törlés
  10. Hát mit mondjak? Szerintem már mindent elmondtam az elmúlt részeknél! Imádom. Nagyooon. Imádom ahogy írsz. Imádom a blogot. Imádom Zaynt. Imádom Jadet. Imádom Bent. Imádlak, azért, hogy egy ilyen szuper blogba kezdtél. És imádom, hogy rá találtam a blogodra. Nem tudom mit kezdenék, ha nem tudnám olvasni. Nagyon jó.
    Xx Amber
    Imádás van:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm, örülök hogy ennyire tetszik:D Imádás van <3

      Törlés