2015. március 25., szerda

Második Évad: Huszonnegyedik Rész

Szavazzatok!:D És persze itt a rész, remélem tetszik majd mindenkinek:) Imádás van <3 xoxoDestiny




-Bármit látsz lelépsz inkább- mondom feszengve Zayn háta mögött állva.
-Tele van minden rajongókkal. Egy fegyver pánikot keltene- feleli hátra nézve rám.
-Persze, ez majd hátráltatja őket- nézek rá nagy szemekkel mire felsóhajt.
-Nyugi szívem- fogja meg államat majd megcsókol és egy pillanatra valóban elfelejtem hogy épp koncert lesz és ez pedig azt jelenti hogy teljes mértékben ki leszünk szolgáltatva. És én ezt utálom. Főleg hogy most csak másokra támaszkodhatok.
-Zayn csak ígérd meg- tolom el magamtól mire feltekint a plafonra és vissza rám.
-Ígérem hogy ha gáz van le lépek- mondja ki kissé unottan mire megragadom a trikóját és magamhoz rántom. Gyorsan hatalmasodik el rajta a kapzsiság mikor szét választ minket egy apró köhögő hanggal és egy kis erő kifejtésével Harry.
-Ki kéne oda menni- mutogat a színpad felé Harry mire Zayn rám mosolyog és kifut a srácokkal.
-Komolyan örülök nektek. Végre minden a régi- lép mellém Ems.
-Én meg nektek örülök- nevetek fel.
-Jól vagytok?- néz rám aggódva.
-Persze- felelem mosolyogva míg azt nézem hogy kezdik köszönteni a csajokat.
-A maffiára gondoltam- feleli halkan.
-Fél London a fejünket akarja- mondom egy sóhajtással rá emelve a tekintetem- Csak a szokásos.
-Így van- kacsint rám majd bemegyünk a színpad alá és rá állunk a kisebb kockákra.
-Csak ne legyenek lövészek- motyogom magam elé míg mindenki más a jó előadásért fohászkodik.
-Jól van srácok! Csak ahogy tanultok, odabaszosan!- kiállt nekünk Ems. Rámosolygok majd beállok egy pózba amivel kezdenem kell a táncot. A zene első akkordja felcsendül és pózt váltok ahogy minden más táncos is már a színpadon.
-Tiszta- feleli tisztán a fülembe Ben. Szemem össze vissza cikázik és ekkor jövök rá hogy nem látom Zaynt.
-Ho..-mikor aggódva kérdezném már meg is akadok egy kéz miatt a csípőmön. Nem hagyom abba a mozgást de megnyugszom. Fejét vállara hajtja és velem mozog.
-Mióta tudsz táncolni?- kérdezem nevetve míg megfordulok és folytatom a koreográfiát.
-Régen is tudtam- kacsint rám mire megforgatom a szemem majd elindulok jobbra az új helyre. Zayn körbe ugrálva követ.
-Ezt fogod csinálni egész koncert alatt?- kérdezem mosolyogva míg előre hajolok és kitámasztom fejemet saját kezemen. Újra pózváltás majd megint és újra a koreográfia.
-Egész végig nézni foglak. Yep- kacsint rám és leül elém török ülésbe. Mosolyogva folytatom a táncot majd elkezd szólózni és akaratlanul is ránézek.
-Gyerünk Zaynee- húzza fel a földről Lou miután le ment a szám- A rajongókkal is foglalkozni kell- neveti el magát mire Zayn küld felém egy fancsali mosolyt és enged Lou ráncigálásának.
-Cukik vagytok- nevet fel halkan Zoe.
-Egyértelmű- nevetek fel én is míg hátat fordítok az embereknek hála a koreográfiának.
-Tiszta még mindig- feleli Ben.
-Attól még koncentráljatok- szól közbe Luke mikor már én is a tömeget pásztázom tekintetemmel. Négy számot áttáncolunk és semmi sem történik. Nem hallok semmit se Benéktől csak annyit hogy néha le ellenőrzik hogy mindenki megvan-e. A srácok hülyülnek és énekelnek. A lányok sikítanak mi pedig táncolunk. A szokásos menetrend. Zayn alig akart reggel fel kelni. Tény ami tény hogy kifárasztottuk egymást. A gondolatra pír szökik arcomra de tudom hogy a fények eltakarnak. Néha a lenge trikóban felbukkan a háta és olyankor csak én tudom mit kell nézni. A véres karmolás nyomokat a hátán. Túlságosan el voltam ragadtatva. Ő csillogó szemekkel nézte reggel a tükörben míg én beharapott ajkakkal vártam a reakcióját. Szerinte szexi szerintem gáz vagyok. A lényeg hogy pont be estünk időre. Még Ben-nel is tudtunk találkozni aki felvázolta hogy szét szóródnak és figyelnek mindent. Dave is figyel mindent az öltözőmből, kamerákon. Fel se tűnik és a koncertnek vége. Niall nagyba búcsúzkodik én pedig kapkodom a levegőt a többiekkel együtt. Ems mosolyogva ragadja meg a karom és lerángat míg a srácok tovább beszélgetnek kicsit a rajongókkal.
-Maradhatok a színpad szélénél?- kérdezem egy nagy levegővétel után Ems-et mire megáll.
-Óh, elfelejtettem. Persze- mosolyog rám és elengedi a kezem. Lassan lépkedem vissza addig ahol még nem látnak. Az oszlopnak támaszkodom és figyelem ahogy megölelik egymást míg a lányok sikítanak. Négy év...semmi nem változott. Szeretik őket, a csúcson vannak és újabb rajongókat szereznek.
-Szólj Zaynnak hogy ideje lelépni- dörmög fel Dave- A fő bejáraton két férfi épp befelé tart. Nem mondom hogy veszélyesek de nem szoktak a végére ilyen kinézetű fazonok be esni- hadarja Dave.
-Eléjük megyünk- válaszol rögtön Luke engem pedig elkap a pánik. Hogy szedjem le a színpadról?!
-Ems!- kiáltom el magam- Ismernek téged a rajongók?!- kérdezem hadarva míg a lány elé futok.
-Öhm, igen- feleli értetlenül.
-Menj ki, kapd le Harryt és rángasd le őket a színpadról. Para van- felelem kétségbe esetten.
-Ebből botrány lesz- sóhajt fel de kilép a színpadra minden hiszti nélkül. Rögtön felé pillantanak a srácok és a rajongok is. Innét hallom mekkorát nyel szerencsétlen lány. Vissza néz rám mire felsóhajtok és ki lépegetek a színpadra mellé. Zayn arca elfehéredik és rögtön a közönséget kezdi kémlelni. Nyugodtan sétálok oda Niallhez, nem kell hogy találgassanak és mivel Niall senkivel nem kavar így ő a tökéletes ember akihez most oda sétálhatok.
-Vidd le a többieket. Mond Zaynnak hogy a főbejáraton két fickó. Érteni fogja- suttogom neki mire bólint és kupak tanácsba hívja a srácokat. Tudom mikor közli vele Niall mivel rögtön kiegyenesedik megfeszült testtartással. Ems rám néz kétségbe esetten és tudom hogy fél.
-Dave, zenét- felelem halkan míg Ems felé lépdelek.
-Ben-ék épp baszakodnak a két faszival. Nem épp jó szándékból érkeztek. Megy a zene- feleli és rögtön felcsendül egy zene.
-Táncoljuk, könnyebb kimagyarázni- felelem könnyedén. Gyorsan bólint és már be is állunk egymás mellé táncba. Lassan jönnek ki hozzánk a csoport többi tagja kissé értetlenül de már együtt táncolunk egy még befejezetlen koreográfiát. Niall és Harry beáll még közénk és táncolnak ahogy a többi fiú is. Alig negyven másodperc mégis túl ideges vagyok.
-És egy kis meglepetés a végére csak nektek- ordít a mikrofonba Lou.
-Köszönjük hogy eljöttetek- kontrázik rá Harry és már le is fut az öt srác a színpadról. Ott állok lihegve Emsel. Vége.
-Jade, fuss- hadarja el Ben mire megragadom Ems karját és lerángatom a színpadról. Elfutok az értetlen Zayn mellett és a bejárat felé száguldok.
-Mi van?!- ordít utánam Zayn, hangjában felfedezem a teljes értetlenséget és idegességet..
-Takarodj vissza!- ordítok hátra neki és hallom ahogy megtorpan. Ha szépen kérem nem fog vissza menni. Gyorsan szedem a kanyarokat majd kiérek a főbejárathoz. Látom amint egy férfi épp Ben felé lendíti a kést de Ben kitér előle. Még gyorsabban kezdek futni és a lendülettel amivel vagyok felugrok. Telibe találom a férfit. Eldől velem meglepetten de már előhúz egy újabb kést. Nem késlekedem, könnyedén töröm ki a nyakát és pihegve csúszok le az élettelen testről.
-Hol van Luke?- kérdezem kissé sokkolódva.
-A faszi bement ő meg utána- mondja míg torkát simogatja lihegve a földön. Rögtön feltápászkodom és berontok a közönséghez. A lányok még mindig állnak és nézik a színpadot ahol most pár videó megy éppen le. Tekintetemmel Lukeot keresem vagy valakit aki nem illik teljesen a képbe. Hátul sétálok egy kiemelkedőbb részen, így csak magam elé kell figyelnem. Meglátom amint Luke középen nézelődik majd meg akad rajtam szeme.
-Mögötted- fehéredik el. Nyakam köré erős kéz fonódik. Fuldokolva próbálom eltolni kezét nyakamtól.
-Elkapta!- ordít fel fájdalmasan Luke és felénk kezd futni. Már ha a tömegtől tudna. Zayn egy pillanat alatt jelenik meg a színpadon ami újabb sikítás rohamot okoz a lányoknak. Mögötte rögtön kiszalad a többi srác is egy hamis mosollyal. Zayn szeme megakad rajtam és látom amint lesápad és káromkodik. Pár pillanat múlva már egy hátsó szobában találom magamat. Köhögve terülök el a földön amint elenged és lök rajtam egyet.
-Hátsó szoba, a színpadtól számítva északi í...-eddig jutok mikor lába hasamba száll és csak elhalóan nyögök egyet.- Halott vagy- mosolygok fel a szőke hajú srácra amint fel tudok rá pillantani. Egy pillanat alatt fagy meg ereimben a vér. Ezt ne...
-Örülök a találkozásnak- feleli halkan bennem pedig százszázalékos lesz a felismerés.
-Ne legyél hülye Eric- nyögöm neki míg a falig kúszok- Nem akarlak bántani- emelem fel a kezemet.
-Óh a pasid nagyon is akart. Te kómába kerültél én meg szenvedhettem a hülyeséged miatt!- ordít rám.
-Zayn?- kerekednek el a szemeim.
-Hibáztatott amiért bele mentem a hülye játékodba. Amiért nem vettem észre hogy anorexiás vagy. Rám számíthattál mindig de még csak fel sem kerestél- röhög a képembe.
-Eric- nyögök fel amint felém közeledik. Keze hajamba markol és felránt a földről. Nyögve állok meg előtte. Mélyet sóhajtok ahogy ő is.
-Gyerünk- suttogja nekem és én támadok. Kezem hasába szál és ellökődik tőlem. Lábbal rúgok oldala felé de jobb kezével kivédi.
-Kinek dolgozol?- kérdezem feszülten míg védekező állásba állok.
-A délinek- kacsint rám mire megrázom a fejem.
-Sajnálom- ez minden amit ki tudok nyögni neki. Ütés sorozattal lököm a falnak és rögtön feltépem az ajtót. Tudniuk kell hogy jól vagyok és ne csináljanak hülyeséget.
-Jól vagyok csa..- erős ütés hátulról a hátamnak. Elterülök- Senki nem csinál semmi hülyeséget- nyögöm halkan míg próbálom össze szedni magamat.
-Jobb vagyok nálad Jade- suttogja a fülembe míg segít felállni de erősen és fájdalmasan tart hogy ne tudjak elmenni mellőle. Jól teszi, itt emberek vannak. Újra vissza lök a szobába és eltorlaszolja az ajtót miután még kulccsal is bezárja.
-Mindenki ezt hiszi mostanában- mosolygok rá elnyomva a fájdalmat a testemben.
-Megyünk- hadarja Ben mire megkönnyebbülök. Eric viszont nekem támad. Ökle csattan államon mire hátra tántorodok. Nem hittem hogy komolyan képes elkezdeni verekedni velem. Mérgesen fújom ki a levegőt kissé kóvályogva de lábamat lendítem. Torkon rúgom és büszke vagyok magamra. Ilyen szépen még sosem sikerült. Fuldokolva össze esik én pedig gyorsan kezdem lebontani a barikádot amit a bent lévő tárgyakból össze hozott. Erősen ránt vissza pólómnál fogva mire mérgesen rúgok rá vissza fordulva. Oldalát eltalálom és ő neki ütközik a falnak majd lecsúszik rajta.
-Soha nem leszel jobb- morgom az orrom alatt míg egy széket dobok hátra majd a vas asztalt kezdem eltolni az ajtó elől.
-De mindig okosabb leszek- röhög rám mire megfordulok. Kezében tartja a fegyvert és rám szegezi. Szívem félre dobban amint felmérem esélyeimet.
-Úgy lőj le hogy ne komába essek- felem csendesen mire újra felröhög. Én viszont lehasalva előre lendülök. Könnyedén fogom meg fegyvert tartó kezét és elhúzom az oldalam felé. Kinyújtott kezének könyökét célba veszem bal tenyeremmel. Erősen ütöm meg mire a fegyver kiesik a kezéből és karja is eltörik. Ahogy a fegyver földet ér el is sül. Hangos robaj tölti meg a kis szobát amitől libabőrős lesz a kezem.
-Mond hogy jól vagy- hadarja Zayn és nem értem honnan van neki fülese.
-Tökéletesen- felem halkan és vissza térek az ajtóhoz. Eldöntöm a szekrény előle majd elfordítom a kulcsot is és végre kilépek. Ebben a pillanatban látom meg Zaynt. Szeme elnyílik majd vissza vált komolyba. Berohan mellettem és megtorpan.
-Te?!- szűrődik ki a hangja. Körbe nézek és látom hogy már senki sincs az arénában a fiúkon és Emsen kívül. Ben is berohan mellettem én pedig lehajtom a fejem és becsukom a szemem.
-Na mi van nagyfiú?- kérdezi Eric nevetve.
-Megöllek- hörgi Zayn mire olyan gyorsan megyek be hogy szinte elesek. Vissza rántom Zaynt a trikójánál fogva és beállok elé.
-A barátaid kint állnak. Nyugodj meg- teszem kezeimet óvatosan sűrűn emelkedő mellkasára. Le néz rám és tekintete el lágyul.
-Igaz- feleli halkan és Benre néz. Átveti vállamon a kezét majd ki indul velem. Nyugodtan lépek előre az ajtóba ami utánam be is zárul. Értetlenül fordulok meg és félve. Két másodpercbe telik mire felfogom mit akar tenni. Feltépem az ajtót és szemem elé tárul a látvány ahogy Eric fejéhez fogja a fegyvert. Eric rám néz, mélyen bele a szemembe majd tekintete üveges lesz és hátra esik. Zayn lassan engedi le maga mellé a fegyvert én pedig félve nézek fel rá. Megölte. Láttam már ölni de most teljes mértékben magamnál is voltam. Őt pedig nem öntötte el a sötétség. Dermedten állok az ajtóban és őket nézem. Ben egy sajnálkozó pillantást vet rám majd felém fordul Zayn is. Megvédett. Tudom hogy megvédett de ezt túl fura volt látni. Azt hogy méreggel kioltja egy ember életét. Egy halál mindig nyomasztó érzés de ha ismertem is az illetőt. Fura...
-Sajnálom- feleli rekedtes hanggal majd kisiet mellettem. Vállamat kissé meglöki viszont nem mozdulok utána csak nézek be a szobába és a halott testet nézem. Kimerevedett tekintet, növekvő vérttócsa.
-Csak meg akart védeni ha nem ő nem, akkor én öltem volna meg- szól hozzám halkan Ben.
-Tudom- felelem kurtán. Akkor meg mi zavar? Nem tudtam róla elképzelni hogy így öl meg valakit. Mikor elborul az agya a sötétség miatt még megértem de ez...annyira emberi volt. Olyan emberi volt Eric is. Nem kellett volna megölnie. Nem kellett volna így megölni. Ráadásul kirakott hogy megölje. Nem voltunk veszélyben és ő mégis lelőtte. Nagyot nyelve túl téve magamat a döbbeneten indulok meg a komor arcú srácok felé.
-Merre ment?- kérdezem és kínosan érzem magam vékony hangom miatt. Lou felmutat a színpadra mire elindulok az említett irányba gyors léptekkel. Könnyedén mászok fel a színpadra és indulok el a színfalak mögé. Megértem hogy komor lett a hangulat. Zayn épp most ölt meg valakit. De tudom hogy túl teszik magukat rajta. Sietősen kezdek a folyósokon bolyongani. Kihalt minden. Egy ember sem nyüzsög itt mint szoktak.
-Zayn- szólók halkan hátha meg hallja de válasz nem jön. Kétségbe esetten nézek be minden szobába de sehol nem találom. Nem hallok mást rajtam kívül és nem is látok senkit. Már azt sem tudom az épület melyik részén csatangolok de nem is érdekel amíg Zayn nincs meg. Én nem haragszom rá csak egyszerűen fura volt őt így látni. Fura és rémisztő. Megtorpanok egy félhomályos folyóson és csak bámulok magam elé. Féltem Zayn-tól. Fura érzés. Nem tudom őszintén kijelenteni hogy féltem de azt sem hogy nem. Attól féltem amit tesz. Hogy mit hozott ki belőle négy év. Hogy nem találom meg őt egy épületben?! Úgy hogy ő nem akarja hogy megtaláljam. Már tuti voltam valahol a közelében. Én mit tennék a helyében hogy ne találjon meg? Kimennék, gyorsan és hangtalanul. Vagy követném.
-Miért nem akarsz beszélni velem?- kérdezem halkan lehajtott fejjel bízva hogy tényleg jól gondolom és egész végig ő volt a nyomomban nem pedig én az övében. Apró halk léptek és én futva indulok meg az előttem lévő sarokig- Miért?!- rántom vissza a pólójánál fogva az épp eligyekvő srácot. Hatalmasat nyel majd felém fordul.
-Mert félsz tőlem- ejti ki halkan mire felvonom a szemöldökömet.
-Kevés vagy te ahhoz Malik hogy féljek tőled- mosolygok rá mire szórakozott tekintettel rám mered.
-Hogy mi?- kérdezi meghökkenve. Közelebb lépek hozzá és megragadom pólóját. Lehúzom magamhoz és ajkaimat ajkaira tapasztom. Megdöbben de gyorsan reagál. Kezeivel megfogja arcomat és úgy húz magához. Szenvedélyesen csókol meg és a lábam megremeg. Érzem ahogy elmosolyodik és egyik kezét csípőmre vezeti és megtart ahogy magához húz. Ujjaimmal felsőjét markolom és csak húzom magamhoz. A levegő hiánya miatt elhúzódom tőle de rögtön átölel és magához húz. Elveszem izmos karjai közt és csak mellkasára hajtom a fejem és átfonom dereka körül a kezemet.
-Szeretlek- motyogja hajamba és szívem rögtön hevesen kezd verni- Biztató- kuncog fel halkan.
-Én is szeretlek- felelem vissza tartva a nevetést és érzem amint az ő szíve és erősebben kezd dobogni- Valóban biztató- nevetek fel mire a hajamba morog.
-Vissza kéne mennie- feleli halkan és elenged.
-Kéne- motyogom felnézve rá.
-Ki akadtak rám?- kérdezi el komorodva.
-Hogy reagáltál mikor ölni láttál engem, először?- kérdezem felvont szemöldökkel- Túl lesznek rajta- teszem hozzá és végig simítok karján. Csalódottan bólint majd össze fűzi ujjainkat és vezetni kezd a számomra labirintushoz hasonlító épületben.
-Bántott?- kérdezi halkan míg a szürke folyosókat rójuk.
-Alig- felelem halkan.
-Őszintén. Miket csinált?- kérdezi szomorúan.
-Bevonszolt a szobába ott me...
-Amikor fojtogatva bevitt?- kérdezi feszülten.
-Igen, ott ledobott, mikor mondtam hol vagyok belém rúgott. Felálltam, kissé verekedtünk, kimentem. Hátba talpalt vissza vitt. Megtépett, fegyvert fogott rám, rángatott. És ennyi, semmi extra- felelem váll rántva mire reményvesztetten és idegesen felnevet.
-Semmi extra- rázza meg a fejét- Halálra ver és semmi extra. Hátba talpal és semmi extra. Fegyvert fognak rád és semmi extra- vonja meg a vállát és le néz rám.
-Persze hogy semmi extra. Tudom hogy nem lesz bajom. És ha nem lesz bajom akkor semmi extra, csak egy kis hát fájás néhány mozdulatnál...semmi extra- rántom meg a vállam.
-Honnan tudod hogy nem lesz semmi bajod?! Jadey fegyvert fogott rád, ha nem lett volna ego bajnok akkor le tudott volna lőni egy szó nélkül- akad ki kétségbe esettem. Megtorpanok és idiótán rá nézek mikor kezem vissza rántja őt ahogy haladna tovább ezért akaratlanul is felém fordul.
-Mi az hogy honnan veszem hogy nem lesz semmi bajom?- nevetek rá.
-Hát Jade azért egy fegyver...
-Zayn- nézek rá felvont szemöldökkel- Tőled veszem hogy nem lesz semmi bajom. Én megbízok benned. Tudom hogy vigyázol rám- rántom meg a vállam egyszerűen. Ez neki komolyan nem egyértelmű? Persze hogy félek az adott helyzetben de tudom hogy nem halok meg mert ő vigyáz rám. Őt féltem inkább. Ajka elnyílik és csak meredten bámul rám, szemében felcsillan valami és kiül az arcra is. Félek kijelenteni hogy szerintem mi is ez. Az a ragyogás amivel engem bámul. Kezdem kellemetlenül érezni magam hogy meg sem szólal, még sem fordítom el róla a tekintetem. Szabad kezével hajába túr míg megrázza a fejét és elmosolyodik ahogy lehajtja.
-Sajnálom hogy hülye voltam, komolyan- nyög fel de nem néz rám.
-Megszoktam- felelem könnyedén míg közelebb lépek hozzá ezért mindenképp rám kell nézzen.
-Komolyan mondom, elfelejtettem mennyire boldog voltam veled és hogy mennyi mindent adtál nekem, csak a féltés maradt meg bennem- feleli kapkodva rajtam a tekintetét. Szívem fájdalmasan hasogatva és zsibbadva kezd dobogni. Számat kinyitom de nem tudok mit mondani ezért be is csukom. Gyengéden simít végig kézfejemen hüvelyujjával- Sajnálom hogy csak szenvedsz miattam- szólal meg fájdalomtól rekedtes hanggal- Kaphatnál nálam jobbat. De nem bírom nélküled- szeme csillog ahogy enyémeket pásztázza és még levegőt is elfelejtek venni.
-Idióta vagy- felelem halkan.
-Tudom- feleli egy hűvös és fájdalmas mosollyal.
-Nekem nincs jobb nálad- mondom hitetlenkedve mire alsó ajkát beharapja és kétség kívül ki tudom jelenteni hogy szexibb srác sincs rajta kívül.
-Szerelmes vagyok beléd- ejti lassan rekedten a szavakat és most az én szám nyílik el. Azt mondta amit hallottam? Álmodok. Tuti álom. Gyorsan pislogok párat mire elmosolyodik és magához húzva átölel. Szívem olyan hevesen ver mint még soha. Érzem amint szédülni kezdek. Apró könnyfátyolón keresztül kezdem látni a világot és a szívem szinte megcsordul- Bizony Wyne- sóhajt fel- Menthetetlenül Szerelmes lettem beléd- kuncog fel és olyan szorosan ölelem magamhoz ahogy csak tudom. Nekem ez jelentette azt hogy minden rendben lesz...

25 megjegyzés:

  1. Jajj..egyem meg de cukiiiiiiiiiiik!:3
    Maliknak egyre több jó pontja van nálam, de azért még nincs minden elfelejtve!:D
    " Szerinte szexi szerintem gáz vagyok." ez a mondat nem tudom miért, de nagyon favorite lett:DAz egyik kedvenc részem lett az biztos:DEricet sose bírtam, és ezek után nem is fogom.Zayn..de annyira nagyon cuki, és aranyos ahogy félti Jade-t:DMostanában Jade tényleg mindenkitől megkapja, hogy ő jobb mint Jade.De én ilyenkor mindig elmondom magamnak, hogy ez nem igaz Jadey a legjobb:D :3 Mert tényleg Jadey a legjobb:D :3 Próbálok egy hosszú kommentet összehozni, de úgy látszik a betegségben az agysejteim is károsodtak így most nem igazán sikerül, sorry:cMég mindig csodálatosan írsz, és ez a rész is csodálatos lett.:D
    Lávollak, Ellie. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj örülök hogy tetszett:D Nos igen bármilyen fura utáltam Eric karakterét ezért mosolyogva végeztettem ki Zaynnal:D És miszerint kivettem a kis komiból (ami egyébként sikerült hosszúnak(paradoxon)) beteg vagy ezért jobbulást <3 köszönöm szépen a bókokat is, imádás van <3

      Törlés
  2. hm.. kár Ericért.. bírtam a fejét :D de sebaj :D nagyon aranyos volt ebben a részben IS Zayn :D egyre komolyabbak lettek a szereplők, de ez természetes.habár Jadeben még mindig meglátom a kislányt .. de ez teszi őt aranyossá :D Zayn ahogy végi Jadet áá. egy ilyen srác kell nekem is aki így védene meg mindentől. najó azért gyilkolni ne gyilkoljon :D alig vároma következő részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz olyan srác aki védeni fog mindentől, megígérem:'D Szerintem csak hétvégén hozom a kövit:/ Köszönöm és imádlak <3

      Törlés
    2. amúgy a másik blogodon is Zayn lesz a főszereplő? imádom Zaynt. :) ..kár hogy kilépett a bandából

      Törlés
    3. Igen a másik blogban is ő lesz a főszereplő és what? Mi?:D Mi az hogy kilépett?:DDDDDDDDD

      Törlés
    4. Oké kiégtem. Sokkolódtam. Ez egy szar vicc ugye?! jézusom...most kajak kikészültem....

      Törlés
    5. megosztotta twitteren is és fb-n is a 1D hivatalos oldala hogy Zayn kilépett ..

      Törlés
    6. Három percembe telt minden szart átolvasni. És ezt én ezt nem....

      Törlés
    7. hihetetlen de sajnos igaz. pedig ő a kedvencem.de meg lehet érteni

      Törlés
    8. Természetesen meg lehet érteni de mégis. Az örökké együtt, soha nem válnak el máris bekövetkezett...

      Törlés
    9. úgy látszik az örökké nem is olyan hosszú idő ... :)

      Törlés
    10. Elkeserítő. De persze jogos hogy magánéletre vágyik csak nem értem hogy fogja bírni. Hisz a fiúk a családja. Öt év hosszú idő mégis most olyan kevés. Elkenődött hangulatom lett és valahogy ez a blog két másodperc alatt vesztette értelmét...Természetes nem teljesen úgy gondolom mint ahogy lejön a leírásból. Egyszerűen csak nem akarok Zaynról írni mert akkor még szarabb kedvem lesz tudva hogy ő kilépett:|

      Törlés
    11. nehogy abbahagyd az írást. olyan mintha már csak ez maradt belőle . nagyon kevés Zaynes blogot találok. ami jó is. és nagyon örülök annak hogy ezt megtaláltam. szóval kérlek ne hagyd abba.

      Törlés
  3. Ez nagyon cuki meg aranyos volt :DD aaaa hihetetlen!!! Imadtam komolya csak ezt tudom mondtani h IMADTAM <3!
    Mar nagyon nagyon nagyon varom az uj reszt :DDD !!!
    <3

    VálaszTörlés
  4. Imádtaaam. Az eleje izgalmas a volt. A vége meg iszonyat cukii! Várom a kövit! :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tettszett:3 Hétvégén jön a kövi:)

      Törlés
  5. Imádom imádom imádom olyan cuki Zayn a végén egyemmeg, siess a kövi résszel!!:))❤❤❤

    VálaszTörlés
  6. Imádom imádom imádom olyan cuki Zayn a végén egyemmeg, siess a kövi résszel!!:))❤❤❤

    VálaszTörlés
  7. Uram teremtőm! Az utolsó mondat milyen cuki volt már :3 meg úgy ámblokk az egész <3 behalás :3
    Annyira jól írsz, hogy azt kifejteni nem lehet.
    Zaynee <3
    Olyan furcsa, hogy ölt, de attól imádom <3
    Eric :c
    Jadey :3 annyira cukkerek Zaynnel <3
    Ben <3
    Luke <3
    Harry, Ems, Dave, Liam, Niall, Louis <3
    Zoé & Stan hát nem tudom... Szimpatikusak csak kitudja még milyen meglepetést tartogatnak...
    Siess a kövivel ^*^
    Imádás van <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, örülök hogy tetszik minden és mindenki:D Köszönöm szépen bár vannak nálam jobb bloggerinák még:) Hétvégén hozom és imááááádás van! <3

      Törlés
  8. Imádooom ❤❤❤❤
    Nagyon aranyosak egyutt ☺☺
    Nem voltam egy nagy 1D rajongó ,de sokkolt és sajnálom ,hogy Zayn kilép .. Remélem azért a kövi blogban is ő lesz a főszereplő ❤ egyébként milyen témája lesz a blognak ,mert már nagyon kíváncsi vagyok ❤❤
    Imádlak ❤
    xx.

    VálaszTörlés