2015. március 7., szombat

Második Évad: Hetedik Rész

Kukucs! Íme egy plusz rész. Az előző nem volt olyan hosszú. Ez azért már az. Remélem tetszeni fog a rész:) Komizzatok és iratkozzatok fel, imádás van <3 xoxoDestiny



Három napja lakunk a villában. Egy szintes de elég nagy. Próbaterem, edzőterem, konyha, minden szobához egy fürdő, nappali, előszoba, játékszoba sőt még stúdió is van. Amióta itt vagyok csak a szobámban vagyok, azt választottam amelyik a legmesszebb van Zayntól. Ben pedig ami mind kettő közelében van. Senkivel nem beszélek maximum csak tőmondatokban. Szégyellem és dühös is vagyok magamra a történtek miatt. A táncpróbákra bejárok, Ems a koreográfus. Nem járulok hozzá másban mint hogy megtanulom a lépéseket majd rögtön vissza jövök ide. Általában lefekszem az ágyamra és egy kést dobálok magam fölött. Talán a tudat hogy belém állhat ami megnyugtat. Azon kívül hogy kipakoltam nem változtattam semmit a szobán. Nem raktam ki semmilyen tárgyakat hisz nincs is. Eléggé le egyszerűsítettem a mindennapjaimat. A hajam folyton össze van fogva egy érdektelen kontyba, bő ruhák és így elvagyok. Grubbsnak közöltem mi a helyzet, két napja telefonon. Azt mondta válaszhatók hogy magamtól vissza megyek vagy a következmények. Nos én még itt vagyok és várom a következményt. Bennek nem szóltam ahogy senki másnak sem. Ez az én ügyem. Megszoktam hogy a maffiának dolgozom és hogy az liheg is a nyakamba még sem érdekel. Rám törhetnék az ablakot és elvághatnák a torkom. Nem küzdenék. Most nem. A kést újra feldobom majd a hegyénél megint elkapom a torkom felett harminc centivel. A szobám ajtaja kivágódik és Lou robog be rajta fájdalmasan kirángatva ezzel a teljes mértékben megszokott és megtervezett napi rutinomból.
-Nincs kedve...
-Leszarom!- mordul rám és megfogja a lábam majd feldob a hátára. Aprót sikkantok majd el kezd velem céltudatosan menni.
-Tegyél le- mondom neki minden érzelem nélkül mire lerak. Inkább dob. A kanapén landolok.
-Legalább üvöltenél vagy valami! De nem! Te meghaltál. Mint mindenki ebben a tetves kócerájban- üvölt a képembe és én lassan felülök. Ezt is felvehetem az okok közé hogy miért nem kellett volna vissza jönnöm. Akkor most élnék a szokásos életüket és nem lenne nyomott a hangulat. Már azt is kezdem megszokni hogy hozzám vágják hogy meghaltam. Zayn, Lou. Sőt! Saját magam is.
-Zayn!- ordítja el magát Ben amint belép a bejárati ajtón ezzel Louban rekesztve a mondanivalóját. A hívásra a kissé kócos és kipirult srác már itt is van. Gyomrom görcsbe rándul a gondolatra hogy mitől is van kipirosodva és hogy mit csinálhattak Pezzel. Mert hogy kedves személye azóta ki se rakja a lábát a házból mióta itt vagyok.
-Meló van- feleli és már le is vetődik a kávés asztal mögé.
-Miért neki mondod?- kérdezem lefagyva mire rám néz és félelemtől megcsillan a szeme. Ben fél?
-Besegítek- jelenti ki Zayn olyan könnyedséggel mintha a délutáni sütiről beszélgetnék mire ledermedek. Érzem ahogy lesápadok, leizzadok és az aggodalom gyorsan árad szét bennem majd amilyen gyorsan jött úgy alakul át bennem méreggé.
-Te bele rángattad?!- állok fel üvöltve míg Ben felé tartok aki szintén feláll közeledésemre. Most már kurvára van oka félni mert megverem! Őt is és Zaynt is!
-Magát rángatta bele- feleli komoran.
-Egy dolgot kértem abban a rühes kínzókamrában! Hogy legyen élete! Hogy ne kerüljön bele ebbe a mocsokba!- ordítok rá és a levegő megdermed ahogy Ben is elkomorul.
-Jade, én döntöttem- vág közbe Zayn.
-Óh te csak kussolj. Erről aligha döntöttél!- mordulok rá- Azt mondtad kimaradsz belőle. Annyira nem érdekel hogy mi van köztünk vagyis hogy mi nincs de megígérted, te is!- mutatok rá és nem fogom vissza a hangom- Dave elment és ez egyenlő azzal hogy meghal! Ti teljesen hülyék vagytok és felelőtlenek!- túrok bele a hajamba idegességemben.
-Nagy fiú vagyok el tudom dönteni hogy segítek neki vagy nem- áll meg velem szembe Zayn és hangját már kezdi felemelni.
-Lehet hogy jó vagy de neked van családod! Életed- ordítok rá- Bennek vagyok én és a húga nekem egyedül Ben. Járulékos veszteség, hozzá szoktunk a gondolathoz. De te?!- lököm meg tehetetlen mérgemben. Agyam csak pörög és fel sem bírom fogni hogy Zayn lett Ben jobb keze.
-Miért nekem szerinted van valakim is?!- ordít a képembe és mindenki csendben marad kivéve én. Ekkor veszem észre hogy mindenki lerohant a hangzavarra.
-Ott van a banda a táncosok a családod és ott van a barátnőd is és a barátaid- mondom neki szét tárva karjaimat elég erőteljesen artikulálva míg körülöttünk szikrázik szinte a levegő.
-Neked is ott vannak a barátok, ott van Ben és itt a banda de te leszarod ezt- lép közelebb tovább üvöltve.
-Mert a környezetem hozzá szokott! Amikor engem megölnek jobb esetben kapok egy gödröt és elfelejtik! De téged te barom milliók szeretnek és eltusolni sem lehetne!- artikulálok erősen tovább a kezemmel. Túl nagy bennem a kényszer hogy a szart is kiverjem belőle. A falat hozzá vágnám ha meg tudnám tenni!
-Úgy beszélsz mintha te nem halhatnál meg máshogy- hördül fel Zayn mire elröhögöm magam.
-Mintha elhinnéd hogy békés öregkoromban elgyengülés miatt fogok megdögleni- mondom neki teljesen szarkasztikusan. A levegő egyre fagyosabb míg Zayn és köztem pedig egyre feszültebb.
-Miért ne?- kérdezi szét tárva a karjait míg felém tornyosul félelmetesen.
-Mert nincs kedvem addig élni- sziszegem neki mire orrlyukai kitágulnak és álla megfeszül- Mi a meló?- kérdezem Ben felé fordulva ezzel ott hagyva a vitánkat.
-Fi...- kezd bele Ben de túl ideges vagyok ehhez.
-Leszarom, nem engedem el őt, főleg ha már őt kéred meg akkor húzós is lehet. Spórold a felesleges köröket- mondom neki mérgesen. Csalódtam benne, hogy tudta Zaynt belerángatni a maffiába?!
-Először egy Pendrivért kell elmenni az sima meló, megbízható és biztonságos forrás. Utána kellene elmenni az azon lévő címhez és kiszabadítani Joyt. Azután került hozzánk hogy kómába estél. Jó ember és megéri kiváltani- mondja el.
-Remek. Hol a cím?- kérdezem felnézve rá mire a kezembe nyom egy cetlit és már meg is fordulok. Automatikusan szúrom a fegyvert gatyámba és teszek el még két kést. Az első melóm négy év után.
-Nem hiszed hogy elmész nélkülem ugye?- kérdezi felvont szemöldökkel Zayn.
-Te se hiszed hogy velem jössz ugye?- kérdezem tőle egy csalódott nézéssel majd becsapom magam után az ajtót. Bevetődöm Ben kocsijába és már padlógázzal indulok is. Megígérte itt mindenki hogy senki nem keveredik piszkos ügyekbe és mi történt? Dave és Zayn is. Pedig mindkettővel történtek olyan dolgok amik magukban elég indokok arra hogy a fekete területek közelébe se menjenek! Vajon hányszor volt életveszélyben Zayn? És miért engedte meg neki Ben? És a többiek miért?! Satu fékkel állok meg az épület előtt és felvont szemöldökkel mérem végig a kissé romos terepet. Nincs kint sehol egy ember sem. Lehet hogy kómában voltam de ha én vezető lennék kint legalább két ember lenne. Telefonomat leellenőrzöm a zsebeben majd kiszállok. Lassú léptekkel haladok előre míg szemügyre veszek mindent. Nem lesz ez jó. Rossz előérzet. Belépek a fa ajtón és körül nézek. Csönd. Egy lélek se. Olyan gyorsan húzom elő telefonomat mintha csak a fegyver lenne és már tárcsázom is Bent. Egy csörgés..két csörgés..teljes sötétségbe borul minden és hallom a halk sustorgó lépteket. Halkan káromkodom...öt csörgés...hallom a fém megnyikordulását, mintha fém lépcső lenne. Kezemből a telefon gyorsan röpül ki. Tompa fájdalom követi rögtön de már oldalra vetődöm. Golyó zápor követi útvonalamat míg egy kő fal mögé bevetődöm. Ez egy biztonságos forrás? Ez a biztonságos és megbízható?! Ben valamit nagyon benézett. És ide küldte volna Zaynt?! Fegyveremet halkan kibiztosítóm majd lehunyom a szemem. Sötét van, ha nem hőérzékelős vagy éjszakai mester lövész fegyverük van akkor van esélyem. Ha éjjellátójuk van akkor kevesebb már pedig ezeknek nem mesterlövész puska hangzásuk volt. Gyorsan hajolok ki és az utolsó lövés hangja alapján lövők párat. Két puffanás majd további golyók. Hányan vannak ezek?! Ha Ben látta hogy hívtam talán ki következteti hogy gáz van. Egy életemet egy halálom dugom ki csak a kezemet halkan de nem lövik lyukacsossá. Hang alapján tájékozódnak. Plusz 10% az életben maradásomhoz. Halkan indulok meg sejtésem szerint a lépcső felé. Légzésem nem hallható és lépteim sem észre vehetőek. Túl sokat gyakoroltam a rejtőzködést hogy most meghalljak. Kezemmel óvatosan tapintok előre és megérzem a hideg fémet. Tényleg van itt egy lépcső, akkor fentről lőnek! Felrakom az jobb lábam az első fokra majd kínzó lassúsággal rá állok hogy meg se nyikorduljon. Erre így nem lesz elég időm. Gyorsan kapom ki az egyik késem majd dobom el oda ahol az imént tartózkodtam. Földet ér és én rögtön elkezdek felfele futni míg lépteim zaját a saját fegyverük nyomja el. Lecövekelek fent mikor elhallgat a fegyver ropogás. A lépcsőn fent vagyok ez már valami! Elő húzom a megmaradt késemet és megérzés alapján előre hajítom. Apró nyögés majd kissé bugyborékoló hang és puffanás. Rögtön két fegyver kezd felugatni és össze vissza kezdenek lent lőni. Halkan lépkedem előrébb míg ők lihegnek és kihúzom a kést a már halott emberből, szerintem férfi. Elveszem tőle még a fegyverét majd lazán eldobom. A fegyver földet ér és újabb sorozatot lőnek ki még én újra eldobom a kést teljes erőmből. Halk nyögés de oldalamba éles fájdalom nyilall. Oda kapok és érzem amint bőröm el van vágva és a vér folyni kezd. Szemem ki kerekedik és rögtön hasra vágom magam. Fegyveremmel felfelé lövők párat és a sötétített üvegű tető hangos robajjal ránk hullik. A maradék egy férfit is ledönti a lábáról míg rám is erősen zuhannak a nagy üveg darabok de legalább a raktár megtelik egy kis fénnyel. Előbb is eszembe juthatott volna... A hátamra gördülök és felállok mikor a maszkos férfi már nekem ront. Térdem felé száll de egyszerűen rúgja arrébb majd feszít a kis korlátnak míg lenézek az üveg szilánkokkal teli mélybe. Legalább hat méter magasan vagyunk és bárhogy nézem ez szopás lesz. Könyökömmel hátra ütök mire eltántorodik tőlem. Lábával rúg térdhajlatomba mire akaratlanul is térdre rogyok. Hajamba markol és hátra tépi fejemet. Kését emeli és lendíti torkom felé de lábamat kitámasztom a korlát egyik rúdján majd ellököm maga. A kés a mellkasomba váj egy szép ívet és én felszisszenve fogom meg a kést és csavarom ki a kezéből még térdelő pozíciómban. A mozdulat végén a kést lábába állítom mire hangosan felordít. Térde hátamba ütközik mire fuldokolva előre bukok. Szemem könnybe lábad mégis van bennem annyi hogy kezemmel megfogjak kér rudat és vissza lökjem magam a biztos lezuhanástól. Elsodorva ezzel a férfi lábait és ő rám esik.  Gyorsan fordulok ki alóla és már fel is állok. Szinte ki se egyenesedtem de már nekem ront, ismerős támadás. Agyam egy pillanat alatt köti össze a sráccal akivel a fekete szőnyegen verekedtem. Automatikusan mozdul a kezem és lendítem át a korláton. Pólómba kapaszkodva ránt magával és hasam neki ütődik a korlátnak de tartom magunkat. Elordítja magát majd ránt rajtam egyet és kifordulok. Egy aprót bukfencezek a levegőben majd háttal becsapódom. Testem kissé vissza pattan míg aprót nyekkenek. Mintha millió tű fúródott volna mélyen a bőrömbe és felfogom hogy le estem. Fogam össze szorítom és egyszerűen elbőgöm magam a fájdalomtól ami hirtelen kezd szét áradni a testemben. Hasamra fordulok és szinte rögtön megbánom. Idióta vagyok. Hasamba állnak nagyobb darabkák és látom amint körülöttem folyik saját vérem. Kegyetlen fájdalom, mintha élve megnyúztak volna, sántítva lépkedem ki az ajtón és amilyen gyorsan csak tudok valahogy beülök az autóba. Állkapcsom akaratlanul is feszül ahogy izmaim is mégis így jobban fáj de nem tudok ellazulni. A fájdalom kezdi elvenni az eszem. Ekkorát még Sam sem tudott okozni soha. A gázra lépek és csak vezetek. Minden bukkanó apró sikolyt és könnyeket vált ki belőlem és akárhányszor kell a kormányt eltekernem azt hiszem hogy tőből leszakad a kezem. Mintha csak eltűnt volna a bőröm. Az idő érzékem teljesen felkavarodott mégis azon kapom magam hogy az ajtónk felé botladozom. Erőtlenül csúszok a földre szemeimet behunyva és erőmből kitelve kopogok be míg csak ülök előtte. Ülök és szenvedek. Próbálom kontrollálni a fájdalmam de nem megy. Túl nagy ahhoz hogy egyszerűen felé tudjak kerülni és kizárni. Az ajtó számorma végtelenségig tartó idő után kinyílik.
-Jézusom- nyögi meghökkenve és a hang miatt csak még nagyobb fájdalmam lesz. Perrie.
-Kérlek- nyögöm ki míg felnézek rá könnytől áztatott arccal. Homályosan de látom hogy elmosolyodik majd becsukja az ajtót. Döbbentet nézem a fa ajtót hogy csak így rám csukta mikor ott tartok hogy meg találtam a tízes skálás fájdalomból a top tízest. Magamra erőltetem hogy várjak, biztos csak hív valakit és elveszettem az idő érzékemet. Grubbs tette ezt! Az a mocsok! És ha Zayn megy oda és nem én? Neki az is jó lett volna hisz akkor is szenvedek...Soha nem bántak még el velem ennyire. Csak bámulok fölfelé elgondolkozva az ajtóra de semmi. Tehetetlenül nyúlok fegyveremért és nehezen de felemelem az ég felé. Izmaim megfeszülnek ami minden sebet arra késztet hogy kétszeresen fájjon és a vér újra kibuggyanjon mindegyikből. Kilövök egy golyót majd a fegyver ki hullik a kezemből és imádkozom hogy valaki meghallja. Nem bírom ki ha nem csinálnak most velem valamit. Az ajtó gyorsan nyílik ki újra és Lou tekint le rám. Látom szemében ahogy pár pillanat alatt felfogja mit is lát.
-Jade!- mondja elkerekedett szemekkel és légzése rögtön át vállt gyorsba.
-Hívd ide Bent- nyöszörgöm neki és szemeimet újra lehunyom.
-BEN!- ordítja el magát kétségbe esetten- Baszdmeg gyere már!- üvölt újra és letérdel mellém. Látom amint  az említett kirohan és tekintete elnyílik. Mögötte rohan egy fekete hajzuhatag póló nélkül és érzem amint a fájdalom kissé enyhül de ha lenne még egy töltényem simán magamba ereszteném.
-Csapda volt...a nyugati- mondom felnézve rájuk és látom amint gondolatok ezrei suhannak át rajtuk. Most jött el a pillanat mikor megbánom hogy nem mondtam el neki hogy megfenyegettek. Ben felnyalábol mire légzésem akaratlanul is gyorsul a fájdalomtól és apró morgás szalad ki a számon. Zayn csak áll és mered utánam de most valahogy még ő sem érdekel. Felfogom hogy a szobám felé tartunk. Éles sikítás és látom ahogy Ems a szája elé kapja a kezét. Kissé kábán a fájdalomtól nézem Ben riadt mégis halál nyugodt arcát és fogalmam sincs hogy csinálja ezt. Óvatosan fektet le a fürdőszobám csempéjére és megkönnyebbülök a hideg felülettől. Elkezdi engedni a vizet és csak könnybe lábadt szemekkel nézem a lámpát.
-Annyira sajnálom- jön mellém és néz végig rajtam.
-Ez a megbízható forrásod?- sziszegem neki- Más a fogalom tárunk, de nem a te hibád, megfenyegettek. A nyugati. Mert ott hagytam...ne haragudj- mosolygok rá keservesen sírva és látom amint izmai megfeszülnek a düh miatt. Halk puffanás és már Zayn térdel mellé.
-Fájdalom csillapító és rohadj meg amiért nem mondasz el ilyeneket te barom!- hadarja el és már bele is vágja a tűt a karomba mérgesen. Állkapcsa megfeszülve, erei ki duzzadnak nyakán és érzem rajta hogy ideges. Elvégre a testem hátulsó része romokban, a hasam romokban és mindegyik vágás legalább két centi ami nem lenne sok. De ha több van akkor lényegesen is nagyon mély. Érzem amint vérem terjed és szégyellem magam.
-Nem érzem hogy csillapítana akármit is- jelentem kis a plafonra meredő tekintettel.
-Tíz per mennyi?- kérdezi Ben míg Zayn látom ahogy engem vizsgál. Mérgesen, aggódva és kissé sokkolódva.
-Kilenc és fél- jelentem ki míg nyelek egy nagyot. Látom amint feláll és a félig engedett kádba rak valamit- Kérlek ne- sírom el magam mikor rá jövök mit is akar. Nem fertőtlenítem le a sebeket. Nem fogok kibírni ez túl sok fájdalom túl mélyen egyszerre.
-Jade muszáj vagy elfertőződik- mondja Ben és már fel is emel. Mint egy hulla úgy lógok karjában.
-Könyörögőm- nyüszítek míg elkezd belerakni a vízbe.- Ben- ordítok fel mikor hátam bele ér és marni kezd. Gyorsan enged el és belemerülök a vízbe. Egy pont sincs a testemen ami ne fájna észveszejtően. Ordítok és ki akarok mászni mikor azt veszem észre hogy Zayn kétségbe esetten ugrik a kádba és ül rá csípőmre majd vállamnál fogva lenyom. Rángatózom és ordítok, könnyeim úgy folynak szinte mint még soha. Nehezen fog le de megteszi. Látom amint egy könnycsepp kicsordul szeméből és csak rázkódva sírok tovább. Nem küzdök ellene, nem tudok ellene. Szemeimet lehunyom és átengedem magam a teljesen őrjítő fájdalomnak. Mintha a tűz marcangolna. Érzem amint szorítása enyhül én mégis zokogok tovább. Nem bírom, nem tudom bírni. Annyi fáj hogy az ép gondolkodás lehetetlen. Érzem amint kezdem tudatomat veszteni de nem úgy mint szoktam. A fájdalmat továbbra is érzem.
-Had szedjem ki végre- üvölti el magát mire Ben nyel egy nagyot.
-Tudod hogy legalább öt perc míg ki ázik belőle minden. Már csak egy- jelenti ki rekedtes hanggal mire kinyitom a szemem. Halkan zihál és engem néz. Arcáról folynak a könnyek. Körülöttünk a víz véremtől piroslik. Számat beharapom a növekvő fájdalomtól és érzem amint vérem megtölti a számat.
-Ne harapd, rosszabb lesz- mondja elcsukló hanggal lassan mire csak megrázom fejem és hátam ívbe feszül. Nem bírom tovább. Képtelen vagyok rá. Újra sikítok és ordítok, nem bírom kontrollálni magam.
-Könyörgöm- mondom nekik, vagy inkább ordítom esdeklően míg újra zokogni kezdek.
-Ben!- ordítja el magát Zayn de testem alatta tovább vergődik. Meghalok! Inkább a halál mint ez. Számat össze szorítom ahogy szememet is és tehetetlenül hátra vetem a fejem. Zayn a vállamnál fog ahol nincs sebem. Erősen fog hogy lent tartson én mégis már küzdeni akarok.
-Húsz- sírom el magam és csak bízok benne hogy megérti. Ez már nem kilenc és fél.
-Vedd ki- ejti ki a száján Ben és Zayn már le is száll rólam. Nem száll ki a kádból csak rögtön ki emelem. Testem nem engedelmeskedik, mint egy gumibaba. Karjaiba vesz és fejem csak lehanyatlik míg sírok. Beáll a zuhanyzó alá majd megnyitja a hideg vizet és úgy hogy tart alá áll.
-Kimossa az összes fertőtlenítőt. El fog múlni a fájdalom ígérem- suttogja nekem de valahogy nem hiszem el. Ez egyszerűen soha nem fog elmúlni. Nem csíp annyira mint amikor benne feküdtem mégis jobban fáj mint amikor ott leestem.
-Nagyon fáj- mondom elcsukló hanggal.
-Ne haragudj- mondja halkan mire megrázom a fejem- Lábra tudsz állni? Le kell mosnunk a hátadat is- mondja rögtön és én bólintok egy aprót. Óvatosan le rakja a lábaimat majd segít hogy talpon maradjak. Kezei csípőmnél tartanak míg én csak neki dőlök. Ujjait megmozdítja és érzem amint belenyúl egy sebbe. A fájdalom újra elönti testem azon részét és nyögök egy aprót de számat rögtön össze szorítom. Ez már semmi ahhoz képest amit a kádban éreztem.
-Hozz cérnát és tűt Ben!- ordít ki míg kezét áthelyezi- Ne haragudj, nem akartam- szól rögtön hozzám és én csak bólogatással jelzem semmi baj.
-Miért álltál be?- kérdezem hüppögve míg a fájdalom ígéretéhez méltóan elkezd enyhülni.
-Mert nem bírsz talpon megállni és me...
-A maffiába- szakítom félbe nem érdekelve mit mondana.
-Le kellet kötnöm magam- ejti ki mire újra sírni kezdek és nem felelek neki semmit- Miért nem kopogtál vagy hívtál vagy csengettél? Miért nem szóltál a fenyegetésről?- kérdezi míg támogat és jobban a víz alá áll velem. A jég hideg víztől eltompulok és ez olyan jól esik mint még soha.
-Nem akarod tudni- jelentem ki lehunyva szemeimet. Kezdem átvenni testem felett az irányítást. Legalábbis a fájdalom felett. Kétlem hogy tudnék egyedül járni még.
-Nagyon is akarom- dörmögi a fülembe és én megrázom a fejem- Jade- nyögi ki ki nevemet.
-Nem Zayn- sóhajtok egy nagyot- A telefont ott szétlőttek a kezemben a többire...nem emlékszem- mondom halkan
-Nem tudom miért nem mondasz el nekem dolgokat- rázza meg a fejét és szorítása erősebb lesz ami nekem nagyobb fájdalmat jelent de soha nem szólnék erről neki.
-Négy év eltelt. Meghaltam. Nincs értelme- felelem halkan a víz csobogását hallgatva.
-Nincs értelme elmondanod nekem?- hördül fel hitetlenkedve.
-Nem akarok gonosz lenni- nyögöm ki.
-Perrie?!- kérdezi elfojtott dühvel mire nyelek egyet.
-Mi van vele?- kérdezem tetetett értetlenséggel. Hallom ahogy az ajtó kicsapódik és látom a szőke hajzuhatagot.
-Zayn hidd el az nem úgy történt. Ő mondta hogy takarodjak vagy keresztül lő rajtam. És kérlek ne ölelgesd ez rosszul esik- hadarja el kétségbe esetten szinte ordítva mire megrázom a fejem. Ellököm magamtól Zaynt és háttal érkezem a zuhanyzó falának. Számat össze préselem a fájdalom miatt újra és csak nyögök magamban míg fejem le hajtom. Kezeim ökölbe szorulnak és agyammal kissé kizárom a fájdalmat. Tekintetem meg akad Zayn vizes kinézetén aztán a kétségbe esett Perrien. Hallgatózott. Az a legrosszabb hogy ha meg is bíznék Zaynban nem lehetne neki elmondani mert Perrie tudna mindenről. Azért vicces hogy épp ő szólja el magát. Zayn értetlenül rám bámul és kezei ökölbe szorulnak, tudom hogy már érti nagyjából mi történt...

19 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Imadom*.* elozokhoz azert nem irtam mert nem volt idom es a reszeket is csak megszakitva tudtam elolvasni.
    Zayn ujra imadom. Nem tudok mit mondani ra. Igaz az erzeseirol nem tehet de basszus dobja mar ki Perriet. tok sokat hazudozik. Kke hogy Zayn csak kettorol tud hat de na. Perrie en azt hittem megfolytom amikor vissza csukta az ajtot. Meg hallgatozik. Es meg rosszul esik neki hogy Zayn "olelgeti" az eppen meghalni keszulo lanyt. Hat ez kesz. Nem tudom lehet e valakit ennyire gyulolni mint amennyire en "gyulolom" . (Gyulolok egy konyvszereplot. Ez kesz. Megoritett a blogod.xd) most ugy irom ezeket mintha a valo eletben tortentek volna meg. Jade szegeny. Az mar tenyleg komoly lehet ha ennyire szenvedett. Es hogy begubozott a szobaba. Es utana meg latni azt hogy Ben felt tole. Szerintem ez nagyon szar lehetett. Nem tudom hogy te hogy gondoltad amikor irtad. Ben azert felt mert ugye multkor Jadenek elszallt az agya vagy azert mert felt hogy megint elfog azert mert "belekeverte" Zayn a maffiaba. Jadet nagyon nagyon sajnalom. Szornyu lehet olyan fajdalmak kozott is Perrie "kedvere tenni " meg ha ez nagyobb fajdalmakkal jar. Szegeny Ems basszus elkepzeltem milyen fejet vaghatott amikor meglatta jadet. Jade tenyleg hulye hogy nem szolt a fenyegetesrol. (Oh. Basszus mikor hozod a kovit???!!!*.*) meg Zayn ahogy "hadd vegyem ki" hat en meghalok milyen cuki*.*:$$$$:3❤❤❤❤❤❤ most igy nagyabol csak ennyi. Ja meg siess a kovivel es remelem nem egy hetet kell varni mert en abba belepusztulok.mint mindig imadom szeretem es varom a reszeket. Teged is imadlak meg minden*.* feldobtad a napomat.❤❤❤❤csak igy tovabb!!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm:D Igazából hogy félt valóban úgy értettem hogy tudja hogy el fog borulni Jade agya mert Zayn is belekeveredett ebbe a szarba. Örülök hogy ennyi érzelmet vált ki belőled a blogom:D Próbálom cukivá tenni de nem akarom egyről a kettőre megtenni. Szép lassan, addig ti megörültök de szép lassan:D Szerintem megint úgy lesz hogy talán szerdán hozok részt. Sőt ismét csak biztos hogy hozok szerdán részt. Addig még úgy talán túl élitek. Te is feldobtad az én napomat és nagyon köszönöm hogy komiztál<3 imádlak^^ xoxoDestiny

      Törlés
  3. Erre már nem tudok mit mondani. *.*
    T.Ö.K.É.L.E.T.E.S. <3
    Zayn - szeretem, de szeretem lalala <3 remélem nem hiszi el Perrie hülyeségét... Lalala
    Jade - sajnálom... :c remélem egyszer még feldarabolja Perriet :DDD
    Ben - szeretem <3 de legközelebb, ha ilyen "megbízható" forráshoz akarja küldeni Zaynt és helyette Jade megy el... levágom a lábát és azzal verem agyon :3 attól még szeretem :3
    Louis - no comment *.*
    Nagyon imádtam ezt a részt és tuti 1000-szer elfogom olvasni azt a részt amikor Jade és Zayn "együtt" van :3 még, ha fájdalmasan is :/
    Imádás van <3
    Siess a kövivel, mert már most nem bírok magammal :)))
    Puszi_Emy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen <3 Szerdán jön a következő:3 imádás van ^^ <3 xoxoDesetiny

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jó lett sies a kövi részel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3 Szerdán jön ^^ xoxoDestiny

      Törlés
  6. Imádom,ezt a részt is mint a többit.*.*
    Érdekes hobbi az,hogy kést dobál maga felett,de hát Jade-ről beszélünk,ő mindig fura,de ezért imádjuk. Remélem,hogy megint ő lesz a koreográfus,imádtam ahogy 'kitalálta' a táncokat. Örülök neki,hogy Lou kirángatta a kis kuckójából,már ideje volt. Eléggé elszólta magát Zayn,hogy bizony ő lett Ben jobb keze. Örülök annak is,hogy végre ordítoztak egymással. Ezt már hiányoltam.:D Szerintem azért gondolják mindketten azt,hogy egyedül vannak,mert nincsenek együtt és egymás nélkül egyedül érzik magukat. De ez csak az én elméletem. Elég durva,hogy szegény Jade-re mindig rá van akaszkodva valamelyik maffia. Olyan izé a nyugati főnöke,bár megértem, elég szívás lehet,hogy Jade összevert meg megölt majdnem mindenkit,és most alig van 'munkása',és ráadásként még Jade is kilépett,de akkor is. Perrie-ről meg aztán ne is beszéljünk. Hogy lehet valaki ilyen szemét,hogy majdnem elvérzik az ajtóban Jade és rá csukja az ajtót komolyan,olyan köcsög. Nem is értem miért nem öli már meg Jade,megérdemelné. Szerencse,hogy Louis észrevette a lövést. Zayn olyan édes volt,ahogy le fogta Jade-t. Mármint,hogy belemászott a fertőtlenítővel teli kádba meg,hogy sír meg minden. Már teljesen megörültem mikor majdnem elmondta Zayn-nek Jade,hogy mit csinált Perrie,aztán Perrie megint mindent elront,és még neki áll feljebb,hogy ölelgeti Zayn a félig halott lányt. Egyébként,hogy ha eddig nem esett le Zayn-nek,hogy valami nem oké Perrie-vel,akkor sosem fog.:D
    Amúgy már sokszor akartam kérdezni,de mindig elfelejtettem mikor kommentet írtam,hogy hány éves Ben?o.O Néha azt gondolom,hogy ilyen 25 év körül van,néha meg azt,hogy jócskán üti a harmincat vagy talán még a negyvenet is.:D
    Már várom a szerdai részt is.
    Xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm <3 Jadeynek vannak furcsaságai ezt aláírom:D Lesz itt még ordítozás meg minden dráma ami kell:D És bizony jó a meglátásod ezt szántam az írás mögé hogy nincsenek együtt ezért bezony szarság van. Jade túl sok bajt okoz túl sok maffiának:D Perrie karaktere még mindig elég durva tudom viszont szeretném ha elég érthető lenen hogy neki is kell Zayn, bármi áron. És ha ez az az ár hogy ott hagy elvérezni valakit az ajtó előtt akkor ezt megteszi. Örülök hogy mindenki édesnek találja a kádas jelenetet, igyekeztem a szituhoz mérten cukivá varázsolni. Bent az elején úgy 32-nek találtam ki. Legalábbis magamnak bár tény ezt soha sem osztottam meg veletek. Most már így ebben az évadban körübelül 36-37 szóval igen eléggé öreg és fura is hogy így van egy húga de már ő is 19 szóval a korkülönbségük nagy viszont az elején abszolút nem gondoltam bele:D Imádlak és köszönöm hogy komiztál <3 xoxoDestiny

      Törlés
  7. wow. hát öö oké.. nos
    Zayn.. azt hittem ,hogy majd futni fog Jade után amikor elment teljesíteni a megbízást vagy mit.. de nem. csak szerintem változott meg nagyon ?? o.O kíváncsi vagyok,hogy mit fog most mondani vagy tenni Perrie hülye lépésére..
    Jade mint mindig most is kitartó és erős lány minden értelemben . ennyi fájdalmat elviselni mint fizikailag és mint lelkileg . csodálom ezért őt. én a helyébe biztos hogy tettem volna 1-2 dolgot Perrievel...
    Perrie egy hülye r*banc.. nem értem,hogy miért nem hagyja ott Zayn hogy lehet ennyire ostoba..
    ez a rész hosszabb volt mint az előző és ennek csak örülni tudtam :D ez volt a napom egyik fénypontja hogy tovább olvashattam Jade és Zayn történetét.. remek részek adsz ki a kezedből és csak így tovább.. csak 2 évad lesz ? és ha igen akkor mennyi részre tervezed? :) siess a következővel ;) /mivel telhetetlen vagyok ezért személy szerint örülnék vasárnap még 1 résznek :$/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zayn valóban sokat változott és mivel a részek előre vannak megírva nem tudok berakni egy Zayn szemszöget de azért kifejtem egy kicsit itt. Szóval tény hogy Perrie hülye és ostoba és gonosz és ribanc de ő ott volt neki és egy biztos pont az életében. Ő felsegítette a földről. Jade viszont egyáltalán nem biztos pont így szerintem érthető hogy próbál ragaszkodni hozzá még ha ilyen is Pezz. Fogalmam sincs hány évad lesz. Őszintén ezt sem terveztem. Szóval kiderül hogy alakul majd a vége felé:3 Annyira imádom olvasni a komikat hogy ezét hozok ennyi részt:D Komolyan komi függő lettem. Lehet hogy akkor tényleg hozok egy részt még holnap. De akkor nem biztos a szerdai:/ Köszönöm hogy komiztál és imádlaaak <3 xoxoDestiny

      Törlés
  8. Úr isten ez nagyon király lett :) Nem bírom ki szerdáig:) nem hozol elöbb részt ha nagyon szépen megkérlek :):(Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap talán várható és nagyon szépen köszönöm <3 xoxoDestiny

      Törlés
  9. Zayn Malik :::)))))2015. március 7. 21:17

    Imádom ezt a blogot és persze téged is mert ilyen fantasztikus részeket hozol
    nagyon várom a kövi részt ,remélem akkor hozod holnap:)Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen^^ Holnap hozom:) xoxoDestiny

      Törlés
  10. Ohhh Istenem, ez leírhatatlanul jó lett! Olyan jó, hogy most egybe olvashatok ennyi új részt: :3 Nagyon jó! Zaynt megint imádoom, bár még kicsit mérges vagyok rá. De alakul a dolog :DD
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap is jön az új rész:) És köszönöm szépen <3 imádás van xoxoDestiny

      Törlés