2015. február 28., szombat

Második Évad: Harmadik Rész

Oké kilenc percig némán sikítoztam és csapkodtam a komik láttán. Komolyan kilenc perc volt, néztem az órát:D Annyira örülök a komiknak hogy az elképesztő esküszöm ez a második ok amiért imádok írni. Szóóóóval a drága kommentelők miatt akiknek külön KÖSZÖNÖM íme a rész. Ez nekik köszönhető. Szeretném ha megértenétek Zayn állását mivel láttam a komikban hogy rá is haragszotok. Lehet hogy ez után is fogtok te de szerintem kellet ez a rész, jó olvasást imádlak titeket. Komizzatok és élvezzétek a hétvégét:3 Remélem egy mosolyt sikerül az arcotokra csalni egy + résszel ^^ xoxoDestiny



~Zayn Malik~

-Ugye te sem hiszed hogy Sam miatt vitték el? Négy év után..?- nézek Benre a kórházban.
-Haver a kis srác nem találhatta ki csak úgy. Esélytelen hogy pont ennyire beletrafáljon- rázza meg a fejét míg kezébe temeti arcát. Pont mint négy éve. Aznap mikor...mikor lelőttem őt. Ben és Luke valahogy eljuttatta a kórházba ahol stabilizálták is csak épp kómába esett. Emlékszem az első hétre. Mindenki lelkes volt hogy él. Mégis nap hosszat csak ittam. Ben engem hibáztatott. Luke csitítgatott minket. Mindkettőnket vigasztaltak. De mégis. Ott volt a lány akibe szerelmes voltam halott lélekkel. A teste élt de ahogy az idő telt úgy lettem egyre nyomorultabban. Mert miattam került kómába. Én vesztettem el az eszem. Ha csak egy golyót eresztek abba a mocsokba ma is mellettem lehetne. Ha csak elfordítottam volna kicsit is valamerre azt a mocskot Jade élne. Egyre agresszívabb lettem. A box sem nyugtatott le ráadásul a végén már ki se állt velem senki, a pia sem hozott megnyugvást talán csak pár pillanatra. Apámnak sem ért a szava semmit, mondhatott bármit. Egyszerűen megöltem az akit szerettem és ezen semmi nem tudott szépíteni. Két évig szenvedtem. Két éven át minden nap láncba szívtam a cigit és addig ittam míg nem emlékeztem semmire. Annyit edzettem hogy fájjon és ne kelljen arra a tényre figyelnem hogy Jade nincs, bármi jobb volt annál a gondolatnál. És a fájdalom volt a legjobb fegyverem ellene. Szánakozva nézték végig azt ahogy lassan elpusztítom magam. Majdnem a banda kárára is ment. A koncerteken aktív voltam de tény hogy túl sok számon elbőgtem magam. Mindenről Jade jutott eszembe. Egy fésűről, a kajáról, a vízről, a falról, a barna színről. Egy boldog nevetésről vagy egy hasonló mosolyról. A mellkasom szinte görcsösen fájt minden nap, a tudat hogy él és  igazából mégsem. Hogy lélegzik de nem ölel meg engem, hogy nem tépi az ajkaimat. Olyan fájdalom volt bennem ami nem mérhető a fizika fájdalmakhoz, nem bírtam elviselni. Túl nehéz volt minden. Az idő telt és próbáltam beletörődni de azt sem tudtam mibe hiszen élt. És egy idő eljutottam a pontra ahol azt gondoltam hogy ennél az is jobb lett volna ha meghal. Amint eszembe jutott szinte saját magamra döbbentem rá. Lelőttem, én voltam aki meghúzta a ravaszt és ezek után még merem azt gondolni hogy jobb lett volna ha ott meghal a koszos beton szoba padlóján míg fájdalomtól és szeretettől csillogó szemekkel engem fürkész és elmosolyodik. Nem emlékszem onnantól arra a napra, kiesett. Ahogy szinte az első két év is össze folyt. Egyszerűen csak túl nehéz volt nekem, gyenge voltam. Akartam őt, mindennél jobban szinte mint még soha de nem kelt fel. Sírhattam, üvölthettem, könyöröghettem vagy akár tombolhattam ő ugyan úgy aludt. Aludt és meg sem moccant. Aztán magam sem tudom hogy össze találkoztam Perrievel. És csak azok jártak a fejemben amiket Ben mondott. Hogy Jade azt akarja szedjem össze magam aztán jöjjek össze Pezzel. Mikor ő meghal. De ő élt. Élt is és halott is volt egyszerre. Hetente vittem az új virágot neki. Órákat ültem bent és töltöttem azzal hogy néztem őt, fogtam a kezét vagy csak beszéltem neki. Énekeltem az új számainkat és minden felesleges dologról csacsogtam neki. Aztán jött Perrie, aki megváltozott. Rengeteget beszéltünk segített átvészelni ez a helyzetet. Aztán egy kellően szar buli után megcsókoltam. Nem tudom miért, nem tudom minek. De ha Jade ezt akarta akkor én eleget teszek neki. Perrie elmagyarázta és segített megérteni ezt a kómás dolgot. Nincs esély arra hogy felkeljen. Az ő szavával élve már csak szoba növény. Másfél éve újra együtt vagyok vele és azóta nem voltam ebben a rohadt kórházban. Lemondtam Jaderől. "Te ölted meg és most még le is köpöd!" ez az a mondat ami minden nap eszembe jutott és jut is. Ezt ordította nekem Ben mikor megtudta hogy én és Pezz...szóval hogy újra egy párt alkotunk. Az egész monológjára tisztán emlékszem."Én megbocsátottam neked! Megbocsátottam hogy megölted őt! Lelőtted! Miattad van abban a kurva kórházban. Tudom hogy azt mondta hogy gyere össze Perrievel de könyörgöm szerinted komolyan gondolta? Próbált jó barátnő lenni, próbált neked segíteni! Csak tudod mi a bökkenő? Hogy nem halt meg! Kómában van te féleszű! És ha felkel? Mert felfog! Mit mondasz majd Perrienek és Jadenek?! Mert választanod kellene ha csak Jade nem lesz olyan hülye és hagyja hogy boldog legyél te marha! Meggyalázod őt! Olyan mintha megcsalnád!"
-Ben- sápadok le mire felemeli rám elgyötört tekintetét.
-Emlékszel miket mondtál mikor össze jöttem Perrievel?!- kérdezem hadarva mire ő értetlenül vizslat.- Mi van ha felkelt?- kérdezem halkan magam elé meredve.
-Valaki tudna róla- Rázza meg a fejét- Nekem szólna legalább- néz rám kétségbe esetten és tudom hogy már ő sem biztos benne. Mégis miért rabolnák el őt négy év után?! Miért kell elvinni egy kómában lévő embert?! Beletörődtem hogy vége van. Hogy többet nem fog hozzám bújni. Hogy nem fogja kiszívni a nyakamat és hogy nem fog Zayneezni. Nem hülyül senkivel és nem ugrik a hátamra, nem tépi le rólam a pólót és nem kezd zilálni mikor végig simítok hasán. Többé nincs az az ember aki tud rólam mindent. Teljes mértékben mindent, mert Pezz nem tud. Elmondtam neki a maffia dolgot de aligha hiszi el és nem is érdekli ez a része. Pezz és Jade teljesen más. Pezz a tipikus lányos lány aki sikít ha meglát valamit és követeli hogy mint férfi végezzem el. És ezzel nincs baj. De Jade talpra esett volt, el tudott dolgokat egyedül intézni és mégis tudtam hogy szüksége van rám mint férfia. Pezznél ez alap míg Jade...Ő csak Jade. Egy kómás lány akibe történetesen beleszerettem és most eltűnt. Elrabolták vagy felkelt. És nem tudom melyik lenne a rosszabb. Azt sem tudom mit mondanék neki ha oda állítana elém.
-És ha ő volt ma ott?- kérdezem tovább kimeredve az ablakon.
-Hogy mi?!- kérdezi Ben és rögtön látom hogy valószínűleg ő is ezen agyalt.
-Nem lőtt le, bent volt a kurva szekrényben, tudta hova menjen és hogy nyílik az ablak. Meg kérdeztem hogy Ki is ő miért nem lő le mire annyi volt a válasz egy papírfecnin hogy egy hiba.
-Akkor Perrie tudná hogy ő volt az. Hisz őt támadta meg- néz rám elgondolkodva Ben és a gyomrom is görcsbe rándul a gondolatra hogy Pezz lehet hazudott nekem- És egyébként is. Az hogy egy hiba az is lehet hogy megölted Samet és ez nagy hiba volt szóval elvitték Jadet.- kezd magyarázni míg tehetetlenségében feláll és föl le kezd sétálni.
-Tudom de...
-Utállak Zayn amiért ezt tetted Jadeyvel. Mindenért. Hogy össze jöttél vele hogy megcsaltad hogy megölted és hogy most Pezzel vagy. De mégis szeretlek mert te vagy az utolsó ami maradt a húgomból és ha már össze jöttél azzal a sátánnal akkor legalább bíz benne vagy derítsd ki hogy hazudott-e arról hogy Jade volt-e az aki ennyi beszaratta. Mert én beszarnék jelenleg tőle- dörmögi nekem mire aprót bólintok. Mérges rám és utál, megértem. De szeret. És ilyen a mi kapcsolatunk. Ben telefonja megcsörren mire fintorra húzza száját majd felveszi.
-Mi történt megint?- kérdezi és leül az ágyra. Akkor szokott így bele szólni mikor általában az alvilággal kapcsolatos. Ben vette át az északi vezetését. Tehát nagy főnök lett belőle hivatalosan is. Alig fél éve tölti be a pozíciót és szinte az egész szervezetet átrendezte. Elég sokat segítettem neki munkákban is és egyéb dolgokban. Ez a legkevesebb amit megtehetek érte. Szóval a bandának már egy a top három bérgyilkos a barátja és ebből az egyik maffia vezér is. Azt hiszem erre szokás mondani hogy vannak kapcsolataink. Mindenhol.
-Lehetetlen- nyögi ki és már tudom hogy melózni kell. Ha nagyon vészes a helyzet visz magával és én segítek ahol tudok. Valószínűleg valami gyökér megint el foglalt egy területet. A teljes átszervezés még tart szóval vannak gyenge lánc szemek és ezeket túl nehéz kiszűrni.
-Van akármi információ? Egy embernek ez szinte le...- látom amint lesápad- Ne csináljatok semmilyen szervezkedést. Hagyjuk őket. Senki nem lőhet le senkit aki a nyugatiba tartozik. Nem érdekel hogy most sebezhetőek!- üvölt a telefonba- A főnök én vagyok, te kussolsz vagy levágom a lábad és azzal verlek agyon!- üvölt tovább a telefonba majd kinyomja és az ágyra vágja idegesen a készüléket. Ez nagyobb probléma mint egy kis terület vissza szerzés.
-Mi történt?- kérdezem kíváncsian. Úgy tűnik ma minden felfordul.
-Én is szeretném tudni- morogja míg orrnyergét masszírozza majd fájdalomtól csillogó szemekkel ránk néz- A nyugati- nyög egyet és én értetlenül mered rá tovább. A nyugati a legnagyobb ellenségünk. Konkrétan senki nincs senkivel jobban összetűzésbe mint a nyugati és az északi rész- Konkrétan az ott dolgozóknak vége a karrierüknek. Vagy hallottak vagy törött dolgaik vannak. 86% megbénult a szervezet.
-Kik támadtak? Nem mi.- húzom fel a szemöldökömet. Nem tudok támadásról, már pedig Ben jobb keze vagyok. Tudok mindenről. Talán egy kisebb csoport a mieinkből?
-A pletyka szerint egyetlen ember volt mikor elborult az agya. Akik élnek és beszéd képesek fekete szemekről hadoválnak- nyögi mire érzem hogy a lábam megremeg. Muszáj le ülnöm. Kezemmel automatikusan túrok a hajamba és gyorsabban szedem a levegőt.
-Lehet hogy új, nem lehet ő- nézek fel rá kétségbe esetten. Nem lehet hogy négy év után felkelt a kómából, Pezz is megmondta. Ha felkelt volna eljött volna hozzám. Benhez. Akárkihez. Ő nem ilyen, nem lehet ilyen. Nem lehet hülye nem teheti ezt velem.
-Lehet- bólint Ben- Csak éppen Jade eltűnt- mondja ironikusan mosolyogva az arcomba míg körbe mutat a szobában és a mosoly egyre jobban átvált a ne legyél ennyire ostoba nézésbe.
-És akkor most? Feltételezéseink vannak csak- tárom szét a karomat én is.
-Mindenesetre nem támadjuk meg a nyugatit. Ha ő lenne az aki ekkora pusztítást végzett akkor nem akarok megöletni az embereimet és őt sem. Zayn szerintem nem fogod fel, legalább száz embert pusztított el- néz rám kétségbe esetten.
-Tehát ha ő az akkor mérges- mondom nagyot nyelve.
-Én is az lennék- mondja felhördülve- Minden esetre nem biztos hogy ő az. Lehet tényleg elrabolták. De ha ez történt akkor megölik. Ha felkelt és ő volt akkor ő öl meg mindenki mást- néz rám fagyosan mire bólintok egy aprót.
-Gondolod hogy nem jönne el hozzánk. Miután felkelt?- kérdezem gombóccal a torkomban mire ő csak rám néz és látom rajta hogy ugyan annyira tanácstalan.
-Először kiderítjük hogy él-e. Hogy felkelt-e. Megkeressük és megverjük- tisztázza le mire mosolyra húzódik a szám.
-Jó terv- adom tömör válaszomat és jó kedvem rögtön el is illan. Mi lesz velem? Perrievel? Vele? Velünk?! Él? Van esély hogy vissza kapjam?- Menjünk a kis sráchoz. Hátha tud valamit- vetem fel Bennek mire bólint. Szótlanul lépünk be a kórterembe és rögtön ránk néz telefonján át. Szeme elkerekedik és mintha csak felismerne minket. Számomra azért furcsa mert nem csak engem de Bent is felismeri.
-Szeretnénk ha nekünk is elmondanád mit láttál- szólal meg halkan Ben mire a fiú csak nyel egy nagyot.
-Dervis vagy ugye?- kérdezem és látom hogy fél tőlünk.
-Hallottátok már egyszer hogy mi történt- rántja meg a vállát és látom hogy össze szedi minden bátorságát. Miért fél tőlünk?
-Az igazságra vagyok kíváncsi nem a kamu mesére amit beadott neked- mondom fa arccal és csak reménykedem hogy beveszi. Mert ha Jade él ő mondta a kis srácnak hogy mit mondjon. És valljuk be, négy év után felkel a komából de már el is tünteti a nyomait. Profi.
-Ki adott be nekem mit?- kérdezi felhúzott szemöldökkel és látom hogy Ben megfeszül.
-A lány, aki bejött ide. Kérdezősködött aztán közölte hogy mond azt amit majd elviharzott- mondom továbbra is fa arccal és látom a srác lesápad. A testem megfeszül és arra várok hogy el mondja. Mondja el nekem hogy a nő akit lelőttem él. Hallani akarom hogy Jade Wyne felkelt a kómából és ő pusztít.
-A lányt csak kitolták egy kerekes székben- néz rám értetlenül. A felépített világom össze omlik egy apró halk mondat miatt. Idegesen állok fel majd borítom fel a széket és emelem fel a kis szarost a kórházi ruhájánál fogva.
-Csak mond el az igazat!- ordítok a képébe és hallom ahogy halkan nyüszít, Ben felpattan és lefejtegeti a kezeimet a gyerekről.
-Nyugodj már meg! Semmi garanciánk nincs rá hogy él és nem éppen megölik!- morog rám de nem nyugtat le. Azt sem tudom miért akarom annyira hogy éljen. Hisz pont az lenne a könnyebb ha halott lenne. Én mégis szeretem és ölnék azért ha újra átfonná a karjait a nyakamon és megcsókolna úgy mint soha senki. De Pezzt is szeretem. És jó a kapcsolatunk. Megint eljutottunk oda hogy választanom kell a két lány között? Ha él még az egyik...

24 megjegyzés:

  1. Aaaaa*.* ez a velemenyem errol a reszrol*.* meg mindig ez az egyik kedvenc blogom. Meg mindig utalom Perriet. Meg mindig hulye Jade. Meg mindig birom Bent(A főnök én vagyok, te kussolsz vagy levágom a lábad és azzal verlek agyon!). Meg mindig legszivesebben jol fejbe csapnam egy stop tablaval Zaynt. Es meg mindig nagyon varom a kovi reszt*.* SIESSSSS LETSZIIK*.*
    u.i.: ha jol emlekszem akkor ez az elso komim ebben a blogban pedig mar regota kovetem Jade eletet. Ezt rostellem de most irtam^.^ csak igy tovabb a reszekkel. Kb mikor varhato a kovi resz?♡.♡*.*^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ooh nagyon szépen köszönöm hogy akkor végre komiztál <3 sokat jelent:3 Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat:3 A kővetkező rész pedig bármikor de legkésőbb hétvégén mindenképp.:33 xoxoDestiny

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Waoooo...Kezdenek beindulni az események *-* és ezt imádom ♥♥♥
    Jó volt Zayn szemszögéből "látni" a dolgokat". Igazából legszívesebben beleordítanék a képébe ,hogy : "JADEEEEEY ÉL!".Persze ez csak természetes a mi kis bérgyilkosunkon nem fog ki 4 év kóma sem :D Napom feldobója lett ez a rész :)
    Köszönöm ♥♥
    Ui. : Még mindig fantasztikus vagy ♥
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony-bizony kezdenek:D Hogy spoilerezzek a feltűnése is kissé arcba ordítós lesz:D És naná hogy semmi nem fog ki Jadeyn. Örülök hogy feldobtam ezzel a napod <3 nagyon szépen köszönöööm xoxoDestiny

      Törlés
  4. OMFG. OMFG. E.L.K.È.P.E.S.Z.T.Ő. Még mindig. Mikor elolvastam a pénteki részt már lélekben felkészítettem magam hogy nem bírom ki egy hétig. Erre tessék.. Ahh. Nincs rá szó hogy hogy imádlak! Bent nagyon nagyon imádom! Zaynt pedig eddig még annál is jobban imádtam, de most meg tudnàm ölni. Hogy tehette ezt?! Ez egy baszott nagy hátbaszúrás volt tőle. Megértem hogy Jade kiakadt. Uhh. Imádtam*o* Siess a kövivel mielőtt még elhalálozok az izgalom miatt!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omfg nagyon köszönööm:D Zaynee megtört és nem tagadóm valóban hátba szúrta, reális volt hogy Jade kiakad majd:D És ígérem sietek. Sőt ma felrakom a következőt :* Imádlak és köszönöm xoxoDestiny

      Törlés
  5. Imadtam *[]*
    Jo teljesen ertheto Zayn is, de van egy idezet ami most eszembe jutott. Valami ilyesmi: "Ha ket lany kozott valasztani kell valaszd a masodikat, hisz nem lenne a masodik, ha az elsot igazan szeretned. " persze ez egy tortenet csak ez jutott eszembe. :)
    Zayn - ra nem lehet haragudni :3 ez nem er :D
    Ben - vezer lett *.*
    Perrie - akkor is haragszok ra >:( tulajdonkeppen van benne gonoszsag meg onzoseg persze ez az en velemenyem.
    Jade - remelem ujra minden a regi lesz :)
    Siess a kovivel, imadlak.
    <3 :3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az idézetre válaszolván szerinted ki a második? Hisz Perrievel volt aztán Jadeel és most újra Perrivel. Mindegyik második lány :* Perrie karaktere sajnos ilyen és néha sajnálom hogy ilyennek kell hogy legyen mert egyébként imádom a csajt:D És sieteeek a kövivel ma hozooom is :3 xoxoDestiny

      Törlés
    2. En is imadom Perriet :D
      Csak a tortenetben nem kedvenc szereplo :) az idezet meg csak ugy ez jutott az eszembe... Bar jobban belegondolva / visszagondolva a tortenet elejere igy zavaros :D mind1.

      Törlés
  6. Imádom. Kezdenek kibontakozni a szálak,és ez nagyon jó. Igazából már tegnap mikor felraktad akkor elolvastam és a véleményemet is megírtam,de sajnos úgy döntött a tabletem,hogy ő bizony most nem fogja elküldeni a kommentet,és én már túl fáradt voltam még egyszer megírni szóval most megpróbálom még egyszer.
    Szóval. Még mindig látszik,hogy Zayn szereti Jade-t és fogalmam sincs,hoogy miért van együtt Perrie-vel,mert oké,lehet,higy szereti őt is meg minden,de Jade sokkal jobb. Gondoltam,hogy Ben ki fog akadni,nem is kicsit és,hogy majd Zayn-t fogja hibáztatni mindenért,ami lényegében igaz is,de attól még nem lesz jobb. Nem kicsit meglepett,hogy Ben-t kinevezték maffiavezérnek,bár érthető hiszen ő volt az előzőnek a jobb keze,mint ahogy most Ben-nek Zayn. Azon is meglepődtem,hogy a srácok engedik Zayn-nek,ezt az egész alvilágos dolgot,hiszen ezzel veszélyeztetik a banda sorsát,mivel ha meghalna akkor az szerintem elég nagy port kavarna. Én igazából Zayn-re nem haragszom,mert Jade is azt mondta neki,hogy lépjen tovább és jöjjön össze Perrie-vel,és igaz,hogy még nem halt meg csak kómában volt,de azért a végtelenségig nem lehet várni. És még Perrie is adta alá a lovat,hogy nem fog felkelni meg miegymás. Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a nyugatival,így,hogy Jade mindenkit ledarált és ahogy Ben mondta a 86%-a megbénult a szervezetnek. Az is érdekel,hogy a srác elmondja-e az igazságot Zayn-nek és Ben-nek,mert annyira megijed Zayn-től,bár mondjuk nem csodalom,ha valaki az arcomba ordítana szerintem én is eléggé megijednék. Akkor biztosan ki fog akadni Ben és mindenért Zayn-t fogja hibáztatni. Kíváncsian várom az új részt,remélem azt is hamar hozod.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gonosz Tablet:D Nagyon szépen köszönöm hogy szántál rá időt és ide legalább megírtad újra:3 Ben és Zayn össze tűzések lesznek benne hisz megérthető Ben szemszöge szerintem. Az egész Maffia vezér és jobb kéz dologról is lesz szó még ígérem:D Ma hozom is egyébként az új részt:D xoxoDestiny

      Törlés
  7. OMG TE JÓ ÉG!!!! ♥♥♥ Ben a vezér *-* am nekem jobban tetszik a nyugati xd

    VálaszTörlés
  8. Imádom..imádom és imádom egyszerűen Tökéletes tök Joó hogy Zayn Ben jobb keze és wáááá imádom a rész.. siess a jövő részel mert Bem birok várni!!!!!!!:):):):):):):):):)🆔👌💞💛

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépeen:D Sietek ma már hozom is:3 xoxoDestiny

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. MIII? EZ MOST KOMOLY?? azt hittem,hogy meg fogom érteni Zaynt de amit tett hát arra nincs bocsánat és csak még jobban haragszom rá. komolyan mondom .. nagyon ideges lettem.hogy lehet ilyen hülye Zayn? megint választani kell a 2 lány között ez is felidegesitett. kíváncsi leszek,hogy amikor majd kiderül,hogy Perrie hazudott és hogy ő lőtte meg Jade-t akkor is majd választania kell?wá :D de legalább Ben még itt van ő az én reményem aki majd visszatereli a két szerelmest egymás felé.egy kicsit félek hogy az Északiak és a Nyugatiak között mi lesz.. mert biztos hogy Jade kirobbantott ezzel a tettével valamit.. és hát őszintén kíváncsi vagyok egy ilyen mérkőzésre :D na de mindegy . nagyon örülök,hogy hoztál egy plusz részt még a hétvégén. egyszerűen imádom amit írsz. remek rész lett pedig általában nehéz megírni egy fiú szemszögéből a dolgokat. siess a következővel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom:DD Ne haragudj nem terveztem hogy ennyi felhúz valakit ez a rész:D Zayn mindig is hülye volt ahogy Jade is. Ezért jók együtt:) Ben mindig megold mindent elég erős karakternek sikerült:D Nagyon köszönöm a komit és még jön ma egy plusz rész és akkor senki nem panaszkodhat:D xoxoDestiny

      Törlés
  11. Nagyon jó :D :D
    Nem tudok mást mondni rá csak azt hogy tökéletes !! De tényleg ahogy minden szálat ki dolgoztál egyszerűen hihetetlen *.* Hogy Ben lett a főnök , hogy Jade bekattant , Perrie , Zayn-nek megint választania kell . Kíváncsi leszek hogy evvel a Dervis-sel mi lesz remélem szerepel majd még benne mint Jade jobb keze vagy valami :D
    Köszönöm hogy tettél fel még egy részt!!
    U.I.: Még mindig a kedvencem <3
    xxCinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm ma még jön plusz egy rész:D A szálak magukat dolgozzák ki én csak leírom:3 xoxoDestiny

      Törlés
  12. Köszönöm hogy ilyen szorgalmasan írsz. Egy Isten vagy. ~S

    VálaszTörlés
  13. Na ne! Szereti Pezzt! Én kinyírom Zaynt ha ilyen hülye lesz. Remélem hamar megtalálják Jadet.
    Nagyon jó lett! :3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na dee:D Zayn szereti Perriet. Kíváncsi vagyok a későbbi részekre hogy reagálsz ha már most így:'D <3 Köszönöm szépen! Imádás van:3 xoxoDestiny

      Törlés