2015. február 25., szerda

Második Évad: Első rész

Hello-bello! Nem bírok magammal szóval íme. A második évad kezdő része. Ez rövid lett sőt szerintem kissé összecsapott is de még is túl izgatott vagyok ahhoz hogy megírjam normálisan. Szóval bocsánat. Hétvégén is jönni fog egy rész ahogy ígértem. Minden esetre remélem ne okoztam nagy csalódást <3 A 26 féliratkozónak csókolom a lábát! A pipálgatóknak is és a kommentelőknek is. Aki mint hármat csinálja annak pedig oda adom a fél unikornis hadseregem!:3 Na de olvassatok. Gyerünk:D Komizni ééér<3 xoxoDestiny




Egyenletes csipogás. Fura érzés a bal karomban. Nyomja valami az ujjam. Fertőtlenítő szag. Fény. Szemem egy pillanat alatt pattan ki és nézek körül a kórházi szobában. Fehér fal, fehér csempe minden fehér. Két darab szék a fal mellett. Mellettem elszáradt virág. Szívem hevesen kezd verni és a pánik úrrá lesz rajtam, mennyi idő kell egy virágnak hogy ilyen szárazzá váljon? Felkészültem a halálra. Nem lehet. Nem lehet hogy csak kórházba kerültem. Dermedten fekszem ugyan abban a hulla pózban ahogy magamhoz tértem. Szememből egy apró könnycsepp folyik ki és türelmesen megvárom amíg végig folyik arcomon és a párna felszívja azt. Végtagjaimat lassan megmozgatom majd a gondosan és ránctalan takaróról szemem elé emelem kezeimet. Egy másodperc alatt ülök fel hirtelen sokkolódva. Rendben van a kezem. Miért van rendben a kezem?! A láncok mély sebeket hagytak azoknak hónapok kellettek volna hogy... Pánikolva tépem ki karomból az infúziót és pattanok ki az ágyból. Lábaim megremegnek de nem érdekel. Ennyi nem tart most vissza. Nem lehettem hónapokig kómába. Esetleg pár hét. De ennyi ideig nem. Egyszerűen képtelenség. Értetlenül rontok ki a folyosóra és már be is lépek az én kórtermem melletti ajtón. Egy fiatal srác néz rám értetlenül kezében a telefonjával.
-Jól vagy?- kérdezi a körülbelül 15 éves srác.
-Hányadika van?!- kérdezem felmérve a terepet míg a kórházi ruhát igazgatom magamon.
-Hetedike- mondja értetlenül. Szemem elkerekedik és beugrik minden kis apróbb részlet is. Huszadikán találtam meg Zaynt. Attól számítva körülbelül nyolc nap míg történt ami történt.
-Milyen hónap?- kérdezem gyorsan véve a levegőt.
-Te vagy a kómás lány?- kérdezi kikerekedett szemekkel és már fel is ugrik mellém.
-Milyen hónap?- kérdezem könnybe lábadt szemekkel. Én vagyok a kómás lány?!
-Március- mondja a csillogó kék szemeivel mire szám elé kapom a kezemet és leülök a legközelebbi székre. Aranyosan mellém guggol és keze köré zárja az én reszkető kezemet. Akkor mentem oda hozzájuk, március környékén! Ez azt jelenti hogy jobb esetben fél évet kómában voltam.
-Ugye csak 2016 van?- kérdezem szipogva mire látom hogy arcán átfut a gyötrelem és jól tudom hogy nem 2016 van- Milyen évet írunk?- kérdezem amíg a világom forogni kezd és egész testem remeg.
-Figyelj hívok egy orvost, kapsz nyugtatót is...
-Kérlek- mondom neki remegve míg elgyötörten az ajtóra néz majd vissza rám.
-2019- mondja halkan mire ledermedek.
-Négy éve kómában vagyok?- kérdezem félve rá nézve.
-Figyelj, én nem tudom pontosan. Itt beszélnek mindent és..
-Épp ezért tudsz mindent. Ne akarj átverni engem- rázom meg a fejem míg agyamban a gondolatok ide oda cikáznak.
-Akkor igen- mondja halkan.
-22 éves vagyok. Az utolsó napon amire emlékszem még 18 voltam..- mondom sokkolódva.
-Hívok egy orvost- hadarja el gyorsan és feláll de vissza rántom.
-Senkinek ne mond el hogy fel keltem. Mond azt hogy két férfi jött és elvittek. Kómában voltam akkor is. És azt emlegették hogy Sam megérdemel ennyit- mondom komolyan a szemébe nézve. Zayn vajon elfeledett vagy vár rám? Látogat a mai napig? Ben? A srácok? Harry és Ems jól vannak?! És maga a One Direction? Zayn jól van?! Luke? Túl sok kérdés de először el kell intéznem ezt.
-Hogy mi?- kérdezi értetlenül.
-Figyelj nincs sok időm. Kérlek, tedd meg ezt- mondom kétségbe esetten mire nagyot sóhajt.
-Két férfi vitt el, az egyik 190 barna hajú a másik egy fejjel kisebb de nem láttam rendesen. Elvittek téged egy tolókocsiban, szerintem még kómában voltál. Valami Samet emlegettek és hogy megérdemli ezt- hadarja el ártatlan tekintettel mire kissé elmosolyodom- Tartozol egy magyarázattal- áll be elém amikor ki akarnék menni.
-Nem hinnéd el- mondom szemébe nézve. Alig fél fejjel kisebb nálam így nem kell túlságosan lehajolnom.
-Megpróbálhatod. Más örülne hogy felkelt te pedig el akarod tüntetni a nyomaidat. Nem éppen normális- mondja végig mérve engem.
-Bérgyilkos vagyok. A top világ hármasának tagja. Részt vettem a versenyen, változtak a szabályok. Eljöttek megmenteni de a srác aki a szerelemem megölte azt aki fogva tartott. Igen egy elbaszott szerelmes regény csak annyi különbséggel hogy a golyó amit beleeresztett a fasziba bennem landolt. Azt hittem meghalok de ebben az elcseszett helyzetben ébredtem fel és négy év után valószínűleg túltette magát rajtam. A barátaim beletörődtek szóval nem fogok minden felrúgni amit ők felépítettek.- hadarom el neki kétségbe esetten és a könnyeim újra megindulnak. Tátott szájjal néz majd bólint egy aprót.
-Mondjuk hogy hiszek neked, mondjuk- hangsúlyozza ki- Szóval a mesémet tudom, vizit lesz tíz perc múlva úgyhogy siess. De mielőtt elmész muszáj hogy még találkozzunk.
-Mi a neved?- kérdezem gyorsan.
-Dervish Grady- mondja értetlenül.
-Ígérem hogy még találkozunk. Az adósod vagyok, és ha esetleg egy fekete hajú srác jönne aki valószínűleg híres és egy barna hajú zöld szemű megöregedett mérges fazon nekik is mond ezt. Nem fognak bántani, ígérem- mondom neki elrévedő tekintettel.
-Öhm, rendben- mondja sűrűn pislogva majd kilépek az ajtaján. Nyugodtan kezdtek előre fele sétálni mikor velem szembe jön egy elég jól kiöltözött nő. Magamra nézek és tudom hogy így sehol nem tudok elvegyülni. Mélyet lélegzem majd megindulok a képzeletbeli lejtömőn. Oldalán leng a kis retikül. Egy méterre van tőlem. Kezem nyúl a retikül fele, bal vállammal a nőnek megyek jobb kezem már a pénztárcáját veszi ki és nehezen de vissza csatolom míg eltávolodom tőle.
-Elnézést kérek, a mozgás koordinációm nem az igazi még így altatás után- mondom egy ártatlan mosollyal.
-Semmi baj kedvesem- mosolyog rám majd tovább halad ahogy én is. Cseppet sem jó kedvel és büszkeséggel eltöltve nézek bele a lopott pénztárcába. Elég sok van benne hogy jusson mindenre. Életemben nem koncentráltam soha mint még most. Feltűnés nélkül lépek ki az utcára és egy mély levegőt veszek. Mezítláb fehér köntösben kicsit sem bámulnak meg. Gyorsan mérem fel a terepet és most érzem először hogy valamiben segítenek a fentiek nem pedig ellenem vannak. Az utca túloldalán alig száz méterre van egy ruha üzlet. Futva megyek el odáig majd lépek be rendezve a légzésemet. Az első fekete pulcsit ami a kezembe kerül és egy farmer gatyát a pultra dobok és már húzom is elő a pénzt. Az eladó félve és furcsán végig mér de végül elfogadja a pénzt és a kasszába helyezi.
-Fel vehetném őket a próbafülkében?- kérdezem egy kínos mosollyal mire elmosolyodva bólint egy aprót és én már sietek is vissza. Kényelmetlenül érzem magam a pulcsiban melltartó nélkül de legalább bő.
Kínos mosollyal megyek vissza a pénztárhoz.
-Cipőt árultok?- kérdezem teljesen vörösen mire elmutat az órási bolt hátsó része felé. Hálás mosollyal indulok meg és nézek körbe. Lehet hogy menekülnöm kéne, lehet hogy négy évig kómában voltam de ha legalább felébredek jól nézzek ki! Ez az én álláspontom. Többet érek vele mintha kórházi ruhában szaladgálok minden fele. Szemem megakad egy fekete cipőn és már le is csapok rá. Kikeresem a méretet majd felhúzom a lábamra. Megnézem az összhatást és egész jó ahhoz képest hogy nem néztem mit veszek le. Sőt kifejezetten szexin hat hogy benéztem a pulcsi méretezését. Az új cipőmben lépkedve sietek újra a pénztárhoz és fizetem ki azt is. Fellélegezve lépek ki az utcára újra és az első dolog amit teszek hogy leintek egy taxit majd eldarálom Ben címét. Látnom kell hogy mi van vele, fogalmam sincs Zaynék hol lakhatnak. Hogy kivel...Az autóba gyomor görccsel ülök be és már el is indul. Mint egy gyerek úgy nézelődöm a városban ahol felnőttem. Mintha más lenne és mégis mintha ugyan azon a napon lennék. Négy évvel ezelőtt. Nehéz időszak következik...újra.

16 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ -- Első reakcióm. Nagyon tetszik :D Ilyen folytatást még nem olvastam legtöbbször vagy a halál vagy az hogy ugyanott folytatódik vagy egy két hónappal na de 4 évvel (ezt most nem rossz sőt nagyon tetszik ). Óriási ötlet volt és nagyon tetszik . Nagyon várom a következő részeket
    U.I.: még mindig ez a kedvenc blogom
    xxCinti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, féltem hogy kissé sablonosnak hatna:D még egyszeer nagyooon köszönöm <3 xoxoDestiny

      Törlés
  2. wow. egy kicsit fura hogy hirtelen 22 éves lett. szerettem volna olvasni onnan hogy még mindig 18 éves.de örülök,hogy ilyen hamar részt hoztál. és reménykedem benne,hogy még a hétvégén tudsz hozni nekünk. egy kicsit telhetetlen vagyok :D ebben a részben úgy nem volt semmi MÉG.. de már nagyon várom.kíváncsi vagyok,hogy mi lesz .. vajon Zayn tovább lépett vagy vár Jade..? Bennel mi lett ? és a többiek? huh kíváncsi vagyok kérlek siess a következővel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második részben ígérem lesznek motherfucker pillanatok. Illetve igyekszem össze függésbe hozni a két évadot. :D köszönöm szépen a komit <3 xoxoDestiny

      Törlés
  3. Kicsit sokkolt, hogy 4 év telt el a verseny óta, annak viszont örülök, hogy Jade életben van. Ahogy felébredt, rögtön életbe léptek a menekülő ösztönei, tehát semmit nem vesztett régi önmagából. Az jó, hogy ennyi idő után emlékszik a többiekre, mert mikor olvastam az eltelt idő hosszát, féltem, hogy talán amnéziás lesz, de nem, és ez így van jól. Kíváncsi leszek a többiek reakciójára, amikor majd megjelenik a küszöbükön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jadey nem lehet csak úgy amnéziás:D Kissé sablon lett volna. A világ legjobb női bérgyilkos mindig is a toppon marad :* köszönöm a komit <3 xoxoDestiny

      Törlés
  4. Nagyon de nagyon tetszett eza rész! :D Már nagyon várom a következő részt! :D :D :D

    Ui.: imádom a blogodat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Én téged imádlak:DD xoxoDestiny

      Törlés
  5. Tekintve hogy este olvastam a reszt csak magamban sikitottam,es tisztara felderultem amiatt hogy már most hoztad az új reszt!! Es..ez durva. Igazabol el sem tudtam kepzelni hogy mi lesz a masodik evadban,de mint mindig most is megleptel;) en is arra szamitottam hogy esetleg par honap telt el amig komaban volt,es teljesen meglepodtem,es amolyan WTF fejjel neztem kepernyot. Ez a resz is nagyoon jo lett mint a tobbi,es nagyon varom a masodik reszt!!
    Ui.: nekem is ez a kedvenc blogom!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem bírtam várni azzal hogy kirakjam. Igyekeztem valami kissé meglepővel nyitni. És imádlak téged is és nagyooon köszönöm<3 xoxoDestiny

      Törlés
  6. Enyhe szívroham, mikor megláttam ezt a részt:oo*---*
    És úristen tényleg nem halt meg!:DD Köszönömköszönömköszönöm!!
    Jesszusuramistenatyagatya:DD Úúúú már várom a következő részt♥
    Innentől kezdbe a jelem egy "~S" lesz:D és csak hogy tudd, én voltam, aki az első évad utolsó részéhez kommentálta azt a nagyonnagyonnagyon hosszút:D s aki kifejtette a dolgait:D
    ~S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm<3 hétvégén jön is:3 Meg jegyzem hogy te van ~S :D És még egyszer nagyon köszönöm azt a komit<3 xoxoDestiny

      Törlés
  7. Omg!
    Eloszor is: amikre meglattam a reszt szo szerint megorultem. Mivel beteg vagyok igy nyomom az agyat aztan gondoltam meglesem a blogod hatha... Es kint volt.. Elkezdtem ugralni az agyamon es olyan voltam mint az asztmas szamar xD anyukam meg ramnyitott es megkerdezte hogy:"mit szivtal? " aztan meg kaptam a fejmosast mert lazam is volt es hat ja xD nagyooon orultem a resznek. :3 imadtam *.*
    Nekem aztan nehogy elfelejtse Zayn Jadet :c mert lesz irgum meg burgum :D
    Imadlak fantasztikus resz lett <3 <3 <3
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj istenem de aranyos vagy:D Azért betegen csak ülve örülj és jobbulást <3 Minden kiderül a következő részekben ^^ Köszönöm szépeeen <3 xoxoDestiny

      Törlés
  8. Te jóságos szent Isten!!!!! Na ne!!!!!! Erre azért nem gondoltam volna. Te jó ég. Ez fantasztikus. Úr Isten! Kész extázisban vagyok. Egy mondatot se tudnék most normálisan megfogalmazni. :D Ez nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon váratlan fordulat, és kibaszottul (bocsi, hogy így fogalmazok) Jó lett!!! Imádoooom. :))) :333
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de rég írtál már komit <3 Örülök hogy ilyen hatással van rád:'D Engem aztán nem zavara csúnya beszéd szóval nyugodtan:3 xoxoDestiny

      Törlés