2015. január 23., péntek

29.Rész

Kukuuucs! Örömmel olvastam a komikat szóval fel is rakom a részt:3 Viszont kissé elszomorodtam mert egy ember le iratkozott a blogról. Persze mindenkinek szíve joga saját maga döntése, megértem hogy nem mindenkinek tetszik a blogom! Na de addig is komizni ér! Élvezzétek ki a hétvégét és pihenjetek sokat^^


-De nem látom!- mondom erőteljesen a telefonba mikor újra körbe járom a ház tömböt már negyedjére.
-De itt kell lennie. Szerinted én fentről mit látok?! Még téged is csak onnan szúrlak ki hogy fehér felső van rajtad meg fekete a hajad- horkant a telefonba Ben.
-Hát pedig szedd össze magad és keresd. Ha nekem kell a tömegben elintéznem este te fogsz vacsorát csinálni és amúgy is, barna hajam van- morgok a telefonba mikor újra befordulok a tömb oldalánál- Tuti itt lakik?!- kérdezem míg szememmel az utcát pásztázom és annyi embert nézek meg alaposan amennyit csak tudok. Ám sehol sem látok egy szőke hajú 1,83 méteres férfit tele tetkóval. Holott valljuk be eléggé feltűnő személyiségnek kell lennie.
-Dave azt mondta hogy itt lakik. Harmadik emelet kilences ajtó.- mondja értetlenül a telefonba mire nagyot sóhajtok.
-Nézd meg a nyom követőt. Hátha mutat valamit onnan fentről- mondom neki reménykedve. Utálom ezt a tervet. Ez a terv szar bár még mindig jobb mint hogy mind ketten a veszély zónában legyünk.
-Innen fentről még téged se mutat. Túl magas az épület- mondja fancsalian. Hát igen. Ő ott fönt egy mesterlövész puskával. Én itt lent egy sima kézifegyverrel és egy késsel. Elvileg a faszinak itt kell lennie. Csak hát nincs.
-Kurva jó- mondom morogva és újra befordulok- Semmit nem látsz most komolyan?!- akadok ki újra mikor tovább pásztázom az ember tömeget- inkább menjünk haza majd vissza jövünk máskor-nyafogok tovább.
-Kezdesz olyan lenni mint a kiképzésed elején- nevet a telefonba.
-Figyelmetlen- jön egy halk válasz mögülem mire rögtön hátra pördülök.
-Annyira azért nem Frank- mosolygok arra a személyre akit egész idáig kerestem.
-Gyors halálod lesz. Ma kedves napomban találtál meg- kacsint rám mire küldök felé egy hálás mosolyt.
-Kár. Mindig is birtalak. Szomorú hogy így kell találkoznunk- húzom fintora a számat mire most ő húzza mosolyra a száját.
-Na és a paliddal mi van? Él még?- mosolya gonoszba megy át.
-Elkövetted A hibát- mondom neki lehajtott fejjel- Soha ne gyere elő olyannal aki fontos- mondom neki míg újra rá emelem a már sötétedő tekintetem. Bisztos vagyok benne hogy ilyenkor úgy nézhetek ki mint amikor megilyedek Zayntól. Elsötétült tekintet, embertelen arc semmi érzelem. Az ő arcán is átfut a rémület de már neki is rontok. Körülöttünk sikítozás és lökdösödés. Könyökkel ütöm álba mire hátra lép egyet. Átfut egy férfi köztünk kishilyán fellökve engem. Keze lendül és bordámba furodik. Fájdalmasan nyögök fe de le hajolok és elkaszálom a lábait. Az eredmény meg is van, hangosan puffan háta a koszos járdán. Körülöttünk van aki videozik és van aki síkítozik. Látom hogy valaki a rendőrőket hívná. Hát az nem fog menni szerencsétlennek. Erős ütés és én megtántorodom. Arcom jobb fele feszülő érzéssel kezd fájni. Alsó álkapcsomat megmozgatva nézek vissza Frankra aki jobb öklét rázza éppen.
-Maga normális?! Megüt egy nőt?!- jön közelebb hozzánk egy férfi. Szemeim elnyilnak és egy ütemet kihagy a szívem.
-Ne!- ennyit tudok kinyögni de már holtan esik össze Frank kezei között. Fény csillan kezén mire oda kapom tekintetem, vékonyka arany gyürü vírít gyürüs újján. Egy ismeretlen meg akart védeni és most meghalt, egy család tönkre ment méghozzá miattam. Újabb síkítozás, meredt videozás- Te idióta!- ordítok rá és szinte rá ugrok. Velem együtt esik a járdára. Ökleimmel arcára sujtok erősen és kiméletlenül. Érzem ahogy elernyed alattam de nem hagyom abba. Hangosat ordít és lelök magáról. Fejem a ház oldalának koppan. Arcom fintorba rándul míg ő támolyogva felkel. Szinte érzem ahogy szemem már fekete a dühtől.
-Házas volt!- morgom oda neki míg a ház falába kapaszkodva ki egyenesedek.
-És? Ez egy ilyen veseny! Ne akarjon beleszolni- válaszol flegmán és engem újra elönt a méreg. A gyürű jég hidegre vált. Rá emelem ismét elsötétült tekintetem. Érzem amint elhagyja emberi énem a testem és csak egy kiképzett erőforrás marad. Nem gondolok semmire, nem érzem magamat embernek és csak egyetlen dolgot akarok. Megölni őt.
-Halott vagy- közlöm egyszerüen. Látom amint Ben közeledik felénk de akkor már előre lendülök. Jobb lábammal súlytok oldalára kétszer egymást után majd vállait megfogva húzom fejét a térdemre. Hátrább lököm amint feje koccant lábamon. Nem hagyok időt neki. Könyökömmel arcon csapom majd öklömmel orron- Ártatlan és családos volt- szüröm ki fogaim között mikor megbotlik saját lábában és hátra esik. Nehezen tornázza magát térdelő pozicióba. Lábamat  lendítem a kábult fej felé amivel a járdát nézi ám felemelni aligha tudja. Reccsenés ahogy lábfejemtől hátra hanyatlik a feje majd holtan elterül. Megtörlöm vérző szemöldököm majd elindulok arra az irányba amerre Ben van.
-Meghalt?- kérdezi míg utánam fordul és mellém lép.
-Melyik?- kérdezem kedvetlenül és felnézek rá. Érzem amint szememből szerte foszlik a sötétség. Hogy már megint bánom hogy valakit hidegvérrel megöltem. Senki ne hidje hogy ez a szakma könnyű nekünk. Hogy hozzá szoktunk a minden napos öléshez. Ez egy szar meló és minden álmodban feltünik egy arc akit megöltél. Tudod hogy várnak, várnak a bosszúra.
-Az amelyik megvédett- kérdezi kissé feszengve mire tekintetem lábaimra vezetem és azt kezdem nézni hogy fogy lábaim alól a beton.
-Eltörte a nyakát. Házas volt- jegyzem meg halkan.
-Akkor már értem- jegyzi meg hümmögve mire újra rá nézek ám most értetlenül.
-Mit?- adok hangot értetlenségemnek mivel nem válaszol semmit.
-Hogy miért mentél át tökéletes bérgyilkosba- mondja szomorúan.
-Tökéletes bérgyilkos?- nézek rá továbbá is értelmetlenül.
-Tudod miért az a legjobb bérgyilkos most aki?- teszi fel nekem a kérdést de továbbra sem értek semmit.
-Luke Porgen a mostani első számú bérgyilkos- mondom el minden tudásomat- És gondolom azért mert ő a legjobb. Mindenben- húzom fintorra a számat mire Ben csak megrázza a fejét.
-Tévedsz. Ő az első számú ez tény. De azért mert tökéletes bérgyilkos. Nincsenek érzései. Nem gondolkozik, csak cselekszik. Semmibe veszi az emberi életét. Tudja milyen mullandó, ezért sajátját tiszteli is de másét nem. Te is tudod hogy azzá változol néha. Tudom hogy sokszor ki akartál szállni mert hogy nem bírod. De gondold át miért lettél ennyire jó ennyire kevés idő alatt. Mert ilyenné tudsz vállni. Ez nekem soha nem ment hogy kikapcsoljak. Nálam ez a maximum teljesitmény ahogy most űzöm az ipart. Te de Jade- rázza meg újra fejét- Sajnálom de te tökéletes gyilkoló gép vagy. Te lehetsz a világ legjobbja ha akarasz- rántja meg a vállát és megtámaszkodik kocsim oldalánál. Sokkolodva meredek magam elé erőtlenül.
-Tehát a tökéletes bérgyilkos olyan aki nem érez semmit és nincsenek elvei csak elvégzi a munkát akárcsak egy terminátor?- nézek rá értetlenül.
-Igen. Valahogy így- bólint fancsali képpel.
-És mikor én szerintem elvesztem a fejem olyankor igazából tökéletessé válok?!- nézek rá továbbra is aggódó tekintettel.
-Mit érzel mikor "elveszted a fejed"?- teszi fel a kérdést amit át kell hogy gondoljak mielőtt válaszolni tudok. Egy perc némaságom után bizonytalanul de magyarázkodni kezdek.
-Nem vörös hanem fekete köd telepedik rám. Mikor a családommal jöttek, vagy Zaynnal. Most hogy megölte azt az embert. Elborult az agyam de ettől hihetetlenül nyugodt is lettem. Nem gondolkoztam csak csináltam ami jött. Egyet tudtam és tudok mikor ez előjön. Meg akarom ölni a személyt. Semmi más nem számít olyankor. Nem akarom hogy szenvedjen semmi ilyen nincs benem csak meg akarom őlni- dölök mellé a kocsinál és lehajtom a fejem.
-Nos az a pár ember aki ilyené vált vagy ilyenné tudott válni valahogy így írták le. Hercegnő tényleg jobb vagy nálam- neveti el magát kissé keservesen.
-Nem akarom hogy ilyen legyek- nyelek egyet félősen. Nem akarok állattá válni!
-Jelenleg ez az egyetlen esélyed arra hogy megmentsd magadat és Zaynt. Ha ilyenné válsz- mondja halkan de nem nézek rá.
-És ha egyszer ilyen maradok?- nevetek fel keserűen.
-Luke Porgen is ilyen maradt- jelenti ki halkan Ben mire ellököm magam a kocsitól és értetlenül kezdem őt bámulni.
-Ez most komoly hogy ilyen maradhatok?!- kérdezem félve, hadarva és kétségbeesetten.
-Jade van amiről soha nem beszéltünk. Ez is ilyen- nyel egy nagyot- Általában akikben meg volt ez a képesség egy idő útán már tökéletessé váltak. Olyan mint egy csúnya fertőzés. Ritka és halálos- hajtja le fejét szomorkásan én pedig csak elfehéredve állok előtte. Nem lehet hogy ilyenné váljak. Ilyen az életben nincs. Ahogy beszélő gyűrű se. Lehet tényleg megörültem?!
-Nem- ennyit tudok kiejteni ajkaim közül. Ez egyszerüen NEM.
-Más vagy mint a többiek. Szinte már-már írányitani tudod ezt a szart. Nem kell kétségbe esned. Zayn vissza tudna rántani.
-Luke Porgennek ha jól tudom már gyereke is volt csak valaki megölte. Te erről tudsz valamit?!- ordítok rá szinte sírva. A torkomban a gomboc csak nagyoboddik- Az istenit- csapok a kocsi oldalára és leülök a földre. Nem bírom. Ez túl sok. Ha átváltozom ilyenné és igen nyiltan merem úgy hívni ezt a dolgot mintha valami vérfarkas lennék. Hisz az leszek. Bárkit megölök.
-Igen, tudok- nyel nagyot Ben majd leül mellém- De te nem olyan vagy mint ő. Te keményebb vagy és...
-Keményebb?! Hát pont hogy nem akarok kemény lenni. Nem akarok bántani senkit. Főleg nem titeket. Mivan ha este jön majd rám a tökéletesség és elvágom a nyakad?! Mintha megörülnék amit ti az alvilágban tökéletességnek hívtok!- ordítok rá mire az utcán sétálok továbbra is furán méregetnek minket. Látom a villodzó fényeket, gondolom jönnek takarítani. Ben csak meredten néz rám. Tehát beletrafáltam. Ha ilyenné válok nem számít majd hogy ismerem-e vagy nem. Hogy szeretem-e vagy nem. Elvégre ilyenkor tényleg nem érdekelnek csak a cél személy. És szinte megmerem kockáztatni hogy ha Ben le akart volna állítani akkor szívbaj nélkül verekedtem volna vele is össze.
-Nem hiszem hogy megtudnád tenni- hajtja le a fejét.
-Mióta tudod hogy bennem lapang a tökéletesség?- horkanok fel míg a beton kezdem nézni.
-Azóta mióta eltörted életedben elöször annak a gyökérnek a kezét- jelenti ki teljes nyugodtsággal mire felpatttanok és bevágodom a vezető ülésre. Kérdések nélkül ül be mellém és én padlógázzal hajtok el a helyről. A helyről ahol megtudtam hogy akár Zayn nyakát is elvághatom mert ilyen vagyok. Mert ez bennem lappang. Tényleg mint egy szar vírus, ami ott van a szervezetedben és tudsz róla. Várod mikor csap le és terít le a lábadról. Mikor veszi el tőled az életnek nevezett szart. Én nem fogok bántani senkit. Nem akarok bántani senkit! Főleg nem a srácokat és Ems-t. Ők a mindeneim. Satú fékkel érkezem meg Ben házához és pattanok ki a kocsiból.
-Megvan még a kocsid?- kérdezem az ajtó felé rohanva és szinte rögtön ki is nyitom vagy inkább kicsapom amint a közelébe érek és felfele kezdek csörtetni.
-Meg- hallom meg távolról hangját de már a szobámban vagyok. Elő veszem pár táskámat amivel jöttem és minden cuccomat elkezdem beledobálni- Mit csinálsz?!- jön mellém Ben értetlenül figyelve hogy dobálom a cuccaimat a táskába. Feldultan, rendezetlenül és labilis idegállapottal.
-Költözöm. Nem fogok itt lakni, nem fogom várni hogy majd átváltozzak mint valami elcseszett horror filmben! Én nem fogok senkit sem bántani!- mondom hadarva míg behúzom a cipzárokat.
-Ha elmész akkor te is és én is nagyobb valószínüséggel meghalunk- jelenti ki ridegen míg az ajtókeretnek döl.
-Ha itt maradok is meghalsz lévén hogy állat vagyok- nevetek fel keserűen mire mellém lép és az ágyra lök. Fenékre huppanva figyelek fel rá.
-Ha te őlsz meg jó! De ne hagyd hogy más öljön meg! Te se bírnál a tudattal élni. Nem félek tőled Jade fogd már fel!- kezd képembe ordítozni mire megszeppenve felhúzom térdeimet és még megszólalni sem merek.
-De Ben...- kezdek cérna hangon kiállni elveim mellett de kezével leint és orr nyergét kezdi masszírozni.
-Szarabbnál szarabb döntéseket hozol mostanság. Nem engedem hogy elbaszd a dolgokat. Maradsz és kész!- mondja eltökélten mire egyik szemöldököm a magasba téved- Ne nézz rám így!- mondja morogva.
-Ha elvágom a torkod. Én szóltam!- mutatok rá majd hanyat vágom magam az ágyon. Alíg tíz másodpercre rá telefonom megszólal és én fellekesülten kapok érte.
-Szia kicsim- szól bele Zayn fáradtkás hangon- Skype?- kérdezi rögtön. Nem válaszolok neki csak kinyomom. Rögtön magam elé teszem a laptopot és videohívást kezdek.
-Nem zavarlak- mondja halkan Ben és már kis is ment a szobából maga után becsukva az ajtót. Tudom hogy mostantól jobban fog rám figyelni..Zayn mosolygos arca jelenik meg előttem mire én is elmosolyodom.
-Mizu kicsim?- kérdezi beleturva hajába.
-El vághatom a nyakad- mondom teljesen természetesen mire karikás szemei kidüllednek és úgy néz a kamerába.
-Akkor ezt így ki is fejthetnéd- neveti el magát feszengve mire mély levegőt veszek.
-Luke Porgenn megvan?- kérdezem reménykedve.
-Ja, ő a legjobb bérgyilkos nem?- kérdezi felvont szemöldökkel mire rögtön bólintok.
-Igen- erősítem meg szóban is- Nos ő tökéletes bérgyilkos. Azért az mert nincsenek érzelmei, nem számít neki semmi és úgy öli le az embereket mintha egy szupermárketben venni meg a vasárnapi ebéd hozzá valóit. Nos nem érdekli más csak hogy megölje. Mikor én "terminátor" vagyok- mutatok a levegőben lesütött szemekkel idézőjeleket- akkor tökéletes bérgyilkossá válok. Mikor a szemem sötét lesz és nem pont attól hogy előttem vagy félmesztelenül akkor az azért van. Elvesztem a fejem ami még is jó dolog az alvilágban. Luke-nak voltak gyerekei. De megölték őket...Luke volt mikor teljesen profivá vált- nyelek egy nagyot a nagy hadarásom végén és szemeimet a billentyükre vezetem. Zayn csak füttyent egyet.
-Akkor te ezt most valami vírusnak hiszed?- neveti el magát.
-Igen, fogalmazhatunk így is. De inkább olyan mintha megörülnék. Amit az alvilágban tökéletességnek hívnak. Ben is bevalotta hogy megeshet hogy este elvágom a torkát. Mert akkor már nem fog számítani számomra senki szóval Zayn én szeretném ha..-eddig jutok mire Zayn közbe vág.
-Vágd el a torkom de nem szakítunk- mondja feszülten mire egyik szemöldök felszalad.
-szeretném ha tudnád hogy megértem ha nem akarod folytatni. Azért én szeretlek. Ez nem feltétlen szakítás akart lenni- nevetem el magam mire fáradtan kifujja a levegőt.
-Remek. Szóval álmunkban lemészárolsz minket- neveti el magát újra mire fintorra húzom a számat.
-Zayn ez tényleg megtörténhet, nem viccelek. Lehet hogy egy elcseszett vírusnak hangzik de igaz- mondom lehajtott fejjel.
-Jólvan, nincs semmi gáz. Kétlem hogy ilyenné változnál vagy hogy engem megtudnál ölni. Annél erősebb vagy- mosolyodik el biztatoan mire viszonzom gesztusát.
-Na de mesélj! Milyen napotok volt?- kérdezem fellelkesülve és izgatottan.
-Arg- emeli égnek a tekintetét majd vissza néz a kamerába- Hosszú, rossz és unalmas.
-Mind a négy napot így írtad le eddig- nevetem el magam. Hát igen. Már négy napja szenvedünk egymás nélkül. Négy napot éltem túl és már csak 12-en vagyunk a versenyben. Még három nap és eldöl túléltem-e vagy sem. Még három hogy Zayn túléli-e vagy sem. Mindenesetre addig még 9 embernek meg kell halnia.
-Dehát mert az! Három koncert azalatt Ems meg Harry csak szívoznak egymással de amúgy lekapnák egymást legszívesebben. Kezdem azt hinni tényleg bejön a hat koncertes jóslatod. A rajongok hangosak. Párizs unalmas nélküled. A szerelem városában vagyok a szerelmem nélkül. Ez elbaszott dolog. Sok dedikálás, interjú, műsor, koncert. Kikészültünk- rázza meg a fejét lemondoan mire ajkaim lágyan mosolyra húzodnak.
-Hát ha jobban érzed magad attól hogy három nap múlva nagy valószínüséggel miattam meghalsz akkor vigasztaljon ez a tudat- rebegtetem meg pilláimat mire újra felkacag.
-Te éltetsz minden nap. Ha miatta halok meg akkor az már azt jelenti hogy te túlélted! És amúgy is- rántja meg a vállát amitől az ölében lévő laptop is megmozdul ezzel együtt a kép is- megfogsz találni. Nem parázok. Ha nem találsz meg akkor is boldogan halok meg. Én csak nyerek az üggyel!
-Hülye vagy- nevetem el magam keservesen.
-Én?! Nem bennem vagy örült bérgyilkos baci- mutat rám vádlóan a képernyőről.
-Örült bérgyilkos baci?!- kérdezek vissza felvont szemöldökkel.
-Még így is szexi vagy- kacsint rám mire arcomat tenyerembe temetem.
-Bírom hogy mindig elvörösödsz- neveti el magát.
-Ha most itt lennél hozzád vágnék egy párnát- fenyegetem meg szúrós tekintettel.
-Ha ott lennék akkor már meztelenül kiáltoznád a nevem- húzza féloldalas mosolyra száját mire hanyatt vágom magam az ágyon.
-Kikészitesz- morgom oda a gépemnek.
-Én téged?! Úgyan kérlek- neveti el magát.
-Jade-el beszélsz?!- hallok meg tompán egy másik hangot a gépből.
-Igen- kiállt vissza Zayn mire már felülök. Látom hogy jobb oldalra néz majd mosolya húzodik a szája. Rá pár másodpercre már köré gyülnek jó páran.
-Milyen kis husisan nézel ki Jade- neveti el magát Lou mire fintorra húzom a számat.
-Nehéz munkával, nagy akarat erővel és rengeteg hányással felszedtem három kilót!- mondom neki büszkén míg kíhuzom magam. Három kiló nem túl sok a leadott 13-hoz képest. De ez is valami.
-Büszkék vagyunk rád. Csak így tovább- jutalmaz tapsal Liam mire csak egy hálás mosolyt küldök neki.
-Zaynee teljesen kivan miattad. Szerintem nem is az alvás hanem te segítesz rajta- mondja Niall mire arcába rögtön párna csapodik.
-Kis zabálni való- nevetem el magam- És veletek mizus srácok?- kérdezem kíváncsian.
-Megismertem egy francia lányt- húzza sejtelmes mosolyra a száját Niall.
-Egy éjszakás, turné éjszakás vagy barátnő jelölt lány?- kérdezem kíváncsian mire jól láthatoan elgondolkozik.
-Szerintem inkább csak turné éjszakás- rázza meg szőke kopakját mire mosolyom fintorba csap.
-Én viszont örök hűséget fogadtam egy répának- emelei fel újját a levegőbe Lou majd valahonan előkapja gondolom én a répát amiről szó van és a kamera elé tartja- Úgy hívják Clare.
-Clare a répa?- kérdezem felvont szemöldökkel- És mi van Elounoral?- kérdezem röhögve mire ajkába harap.
-Nyilt kapcsolat ha répáról van szó- kezd hevesen bologatni saját kijelentésére.
-Eddig nyolc lány számát szereztem meg- kezd büszkélkedni Harry mire egyszerre vágják arcon egy párnával.
-Na az jó- mondom fellelkesülve- Emsről hallottatok valamit?- kérdezem bosszantva Harryt- Csak mert Pet felkeresett nem rég és azt kérdezte mekkora gyűrű kéne Ems-nek. Remélem nem tervezi megkérni a kezét. Nagyon ajánlom hogy csak sima gyürüt akarjon- harapom be számat mire Harry egyik szemöldöke felszalad és látom ahogy mérges lesz.
-Hát mi nem nagyon hallunk róla semmit, telefonozik amikor csak tud. Gondolom Pet-el- rántja meg a vállát mosolyogva Liam- Bár lehet el kéne gondolkoznom nekem is Daniellel kapcsolatban. Végülis egy ideje együt vagyunk. Szerintem igent mondana- mereng el a semmibe.
-Nana haver!- nyugtatja le Niall lefehéredve Liamet- Fiatalok vagytok még- mondja továbbra is elfehéredve.
-Miért ne? Ha szereti- rántja meg a vállát Lou.
-Dehát most van a badna csúcson!- emeli égnek a kezeit Harry és ki is tört a vita. Zayn fancsali képpel néz rám míg körülötte megy a vita és a párna dobálozás. Szájáról leolvasom az "imádlak" szócskát mire elmosolyodom. Vissza tátogom neki hogy "én is" majd küldök egy puszit. Ő is küld egyett majd lehajtja a laptopját. A hívás megszakad én pedig mosolyogva terülök el a párnámon. Tudva hogy jólvan, hogy talán egy kicsit boldogabb és hogy nem hagyják egymást szét csúszni. Hogy Harry oda van Ems-ért hogy Lou és Liam is megvan a barátnőjével hogy Niall csajozgat. Boldog vagyok. A helyzethez képest is erőteljesen boldog vagyok. Talán meghalok talán nem. De ki tudja?! Nem is érdekel. Már nem. Rossz lenne itt hagyni mindent de már nem érdekelne. Annyit akarok hogy Zayn ne haljon meg. Mert bizony van az a pont mikor valakit annyira szeretsz hogy a saját életedet adnád érte és én így szeretem őt. Tudom hogy ő is így szeret engem. Fogalmam sincs hogy mi lenne ha nem találnám meg, hogy kibirnám-e. Valószínüleg megpróbálnám. Isten a tanum hogy próbálnék talpra állni hogy elfogadnám a halála után már pár nappal a többiek segítségét. De kitudodna, Kitudodna miért halt meg aztán pedig hogy miattam. És azt már nem bírnám elviselni ha naponta kapnám a millionyi gyülölködös levelet, jogosan. De ha ez nem történik meg akkor abba puszulnék bele hogy mindenhez őt kötném, hogy őt látnám egy-egy sarkon befordulni. A hiánya kikészitene. Vele álmodnék aztán sírnék reggel amiért nincs ott. És ezt nem bírnám ki. Bárhogy is de félek hogyha Zayn meghal én is velehalok meg. Elöször csak lélekben, elvegetálgatnék a földi életben. De aztán? Kárt okoznék magamban, addig amíg meg nem halnék. Mert utána akarok menni, vele akarok lenni elmondani neki mennyire sajnálom és mennyire szeretem. Hogy tudom ha van olyan hogy szellem lét akkor szépen lecseszne amiért ezt tettem aztán magához ölelne. Az a legnagyobb problémám hogy egyszerűen ez már túl nagy falat hogy megusszam minden veszteség nélkül. Vagy meghalok még a top három elött és megoldodik minden kivéve az hogy Zayn szintúgy velem hal. Esetleg Zayn hal meg a top hármas dologban ott is vele halok. Esetleg átalakulok tökéletess bérgyilkosba és az emberi részem meghal és marad a kiképzett gyilkos, Zaynt elvesztem de ez csak neki fáj. Talán olyan álapotomban őt is megölöm. Én ölöm meg őt. De nem! Ez nem történhet meg hogy bántsam. Az hogy túléljük a Three-t? Nem, nem és nem. Túl szép. Túl jó az én életemben. Lehet hogy Ben hal meg? Netán banda tagok?! Reménykedem...reménykedem hogy nem. Nem akarom hogy ez megtörténjen de ez az életem. Az életem ahol minden remek majd szétbaromlják és éppen hogy össze tudom magam kaparni majd megint szét cseszik. De most? Most nem fogom magam össze kaparni. De ha nem én halok meg, hanem bárki más. Addig éljek is mindenkit megölök akinek egy kis köze volt az én szerettem halálához. Ha Zayn meghal. Olyant még senki nem látott amit rendezni fogok. Szavak nélkül monologok és menőség nélkül fogok megölni mindenkit akinek a keze benne volt. Akik a kamerákat irányitották még azt is. Fájdalmas halála lesz mindnek. Akkor leszek tökéletes bérgyilkos, ha valaki meghal. Főleg ha az Zayn lesz. Gondoskodom róla hogy soha többet ne tudjon senki sem Three-t inditani. És akkor? Akkor hidjen nekem mindenki még az ártatlanok sem fognak érdekelni. Pusztitani fogok mint egy filmben. Nem érdekel ha házak omolnak össze ha családokat teszek tönkre esetleg. Nem. Akkor már mindegy lesz nekem. Marad a bosszú és a fájdalom. És ez a legbrutálisabb keverék. Magáé a halál osztásé. És én vállalom a kaszás szerepet...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon jó lett ez a rész is! :) Várom a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, szerintem jövő hétvégén hozom is:3 xoxoVivi

      Törlés
  2. Szia! Nagyon tetszett a rész! Olyan cukiság Zayn es Jade. <3 na és Louis xd jaj őt is imádommeg a többit is! Nagyon várom a következő részt!
    Viszont neked is jó hétvégét.
    XxEmy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyoon szépen köszönöm és örülök neki hogy tetszik:3 xoxoVivi

      Törlés
  3. Szia! Imádom! Már nagyon várom a kövit! Egy kicsit megijedtem Jade-től... De még mindig ő a kedvenc! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,nagyon köszönöm. Hát ami azt illeti egy kicsit az is volt a lényeg és szerintem eléggé sikerült is ijesztőnek beállítani.:) xoxoVivi

      Törlés
  4. Szia ! Igaz már régóta követem a történeted ,de úgy gondoltam ,hogy most már adok életjelet is :D
    1.Imádom a történeted,mert egyedi :)
    2.Zayn és Jade : ahwwwww *-*
    3.Imádoooooooom ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, köszönöm az élet jelet:D Örülök neki hogy tetszik és köszönöm:3 xoxoVivi

      Törlés
  5. Szia,
    Nagyon jó rész lett. :)
    Jade és Zayn még mindig enni valóan édesek, és nagyon remélem, hogy nem tervezel szomorú véget csinálni a three-nek, mert akkor nagyon mérges leszek. :D Csak viccelek :3 remélem, hogy Jade és mindenki túléli, és, hogy Jade nem változik majd át gyilkoló géppé. Mondjuk az is biztosan izgi lenne, csak Zayn miatt szomorú is.
    Már nagyon várom a kövit, kíváncsi vagyok mi fog történni.
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hát már van egy kis kialakult valami a fejemben hogy hogyan is fog ez végződni. De majd ahogy írok úgy jön is a befejezés. Köszönöm szépen hogy folyton feldobod a kedvem a komijaiddal és úgy mindent:3 xoxoVivi

      Törlés
  6. Sziaaaaaaa!
    Nem nagyon akarom ismetelni az elottem szolokat , dehat enis csak azt tudom mondani hogy iszonyatosan jo resz lett.:)
    De , nem szokasom ilyen rovid kommentet irni szoval inkabb jobban kifejtem a velemenyem ha nem baj:D
    Az elejen , mikor Frank(remelem jol emlekszem a nevere:D)megolte a hazas embert , asszem abban a pillanatban en is valahogy ugy nezhettem ki mint Jade legalabbis a tesom fura arckifejezese errol arulkodott.:DViszont a skype-os resznel nagyon nevettem.Lou uj csajat pedig egyenesen IMADOM.:DAz elottem levo lanyt ismetelve ,iszonyatosan varom mit hozol ki a three-bol.De azert remelem nem lessz depi end a vege :D
    xoxo.Aurora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan ismételd őket:D Imádom a hosszú komikat és köszönöm a hosszabbacska kifejtést:3 És neked is annyit tudok írni hogy köszönöm hogy olvasod a blogom hogy komizol és majd meglátjuk hirtelen mit fogok írniamikor befejezem:3 xoxoVivi

      Törlés
  7. egyszerűen imádom:D Zayn olyan aranyos hogy az már fáj Jade is imádni való kemény határozott csaj. remélem a sztorinak happyend lesz a vége

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3 Látom mindenki inkább a happy end-et szeretné:D Köszönöm hogy komiztál<3 xoxoVivi

      Törlés