2015. január 11., vasárnap

27.Rész

-Ezután fürdeni megyünk a tetőre- mondja egy perverz mosollyal Zayn míg a gyertyás ebédünket fogyasztjuk. Inkább ő eszik mint sem én, mentségemre legyen azért próbálkozom. Aranyosan támogat mint mindig.
-És mégis miben fürdünk?!- kérdezem rá emelvén tekintetemet míg az egyik apró csirke falatkámat tömöm magamba. Esküdni mernék rá hogy itt vonalzóval mérik a csirke falatkák méreteit és ami kicsit is más azonnal mehet a kukákba! Őszintén szólva már-már zavaró ennek a Hotelnek a tökéletessége. Olyan mesebelinek tűnik.
-Vízben- jelenti ki teljesen komoly míg a poharát tartalmazó bort szájához emeli. Az a szerencsés kis pohár ha tudná milyen ajkak érintik!
-Na ne mond- nevetem el magam míg őt nézem- És honnan szerzel fürdőruhát?- kérdezem értetlenkedve. Kétlem hogy egy ilyen hotelban lenne ruha bolt is. Az azért már túlzás lenne, de komolyan.
-Fehérneműben- kacsint rám mire szemeimet megforgatom.
-Feladom- nyögöm az égre és hagyom hogy a fejem a tányéromba hanyatlón. Nem érdekel hol vagyok. Zayn teljesen lefárasztott ma. Hmm ha én meztelenül fürdök akkor ő úgyis elveszti az eszét!

Fejemet ki emelem mosolyogva a tálból Zaynra nézve. Ha már ennyire keményen játszunk, akkor játszunk! A fagyi úgyis vissza nyal.
-És mikor megyünk fürdeni?- kérdezem még mindig mosolyogva az előttem ülő srácot.
-Mikor szeretnél?- néz rám villája mögül mire se szó se beszéd felugrok a székről és a lift felé kezdek futni. Látom amint egy idős házaspár kilép a liftből. Még simán elérem! Furán néznek utánam az emberek míg én sprintelve igyekszem a liftbe.  Nem tudok megállni így a lift falának csapódom és lihegve nyomom meg a 40-es számot akárcsak Zayn érkezésünkkor. Hátammal a falnak támaszkodom amire felkenődtem és figyelem ahogy Zayn mosolyogva sprintel felém. Látom periférikus látásommal ahogy az ajtók záródását jelző gomb villogni kezd. Szemöldökömet felhúzva figyelem Zayn magas izmos testét amint megfeszítve izmait fut felém. Most komolyan, ezek olyan képek amik örökre bele égnek az elmémbe és ha csak rá gondolok melegség önti el testem a szívem és mosolyognom kell.
-Na szép fiú?- kérdezem meg kissé hangosabban hogy ő is meghallja, a lift ajtaja elkezd becsukódni mire ajkaimba harapok ám ő még oldalasan besurran. Ő is a falnak ütközik majdnem csak, ott csapódik be ahol állok ám két kezével csapódik csak a falnak és áll meg ajkaimtól pár centire megtartva magát. Mosolyogva nyomok rá puszit mire lehajtja a fejét és úgy kapkodja tovább a levegőt.
-Olyan vagy mint egy érett hat éves- lihegi mellkasomra mire állánál fogva felemelem a fejét.
-Tud-e ilyet egy hat éves?- kérdezem tőle kihívóan és már le is smárolom. Vadul és szenvedélyesen hogy tudja egy hat éves bizony ilyent nem tud. Teste enyémnek feszül- Egy hat éves fehérneműt is hord és a kis fiú akivel délután játszik nem tépi le róla a bugyit- suttogom ajkaira majd fejem a lift falának döntöm hátra.
-Mert a kislány még ártatlan és nem kezdi kiszívni a játszó tér közepén a kisfiú nyakát. Nincsenek mellei amivel az őrületbe tud kergetni és nem csókol így- neveti el magát míg ellöki magát tőlem és haját megigazítja a tükörbe nézve.
-Ugye a medencénél csak mi leszünk?- kérdezem meg míg azt figyelem hogy egy apró tincset hogy akarna a helyére igazítani, de az mindig vissza hullik arcába.
-Igen- mosolyodik el halványan- Csak nem szégyenlős vagy?- néz rám majd vissza a tükör képére.
-Nem, csak kíváncsi voltam hogy mások előtt veszted el a fejed vagy csak előttem- nevetem el magam majd kisétálok az éppen kinyíló lift ajtaján- Merre?- kérdezem meg tőle körbe fordulva mire kezeinket össze kulcsolja és az egyik folyosón kezd el húzni. Kérdések nélkül lépkedem mellette míg mindent alaposan szemügyre veszek, munkai ártalom. Bár ezen a helyen amúgy is mindent megnézek. Egyszer csak kitár előttem egy nagy szürke ajtót és már felfelé lépcsőzünk. Gyors léptekkel húz maga után, oldalról látom arcának élét, azt ahogy mosolyog és engem is el kap a mosolygás melegséggel járó érzése. Kinyit előttem egy újabb ajtót és a tetőn találom magam. Kezét elengedve lépkedem előre míg ő bezárja az ajtót amin az imént beléptünk. Szemem elé tárul egy csodálatos látkép. A medence tökéletesen kék színe, mintha csak Lou szemeibe néznék úgy virít. Mellette a hófehér napozó ágyak sorakoznak egyenlő kicentizett távolságokban. Az üveg korlát szinte észrevehetetlen, pár fotel itt-ott egymással szemben. Az épületek amik a hotellel egy magasságig vagy tovább emelkednek körbe vesznek minket. Egy szóval lélegzet elállító.
-Zayn- lehelem ki nevét míg szemeimet ide oda kapkodom és forgolódom mint egy hülye. Mosolyogva lépeget felém és karjaiba zár. Apró puszit kapok arcomra ám én még mindig hitetlenkedve fonom köré a karjaimat, erőtlenül.
-Tetszik?- kérdezi körbe nézve mire hitetlenkedő pillantást vetek rá.
-Nem, nem tetszik- mondom szarkasztikusan majd elnevetem magam és lassan elkezdem kigombolni a rajtam lévő ingét. Szemeit rajtam legelteti ám én csak kínzó lassúsággal gombolkozom.
-Lehet mégis kellett volna fürdőruha- nyel egy nagyot. Mosolyogva lépek hozzá közelebb és adok csókot nyakára.
-Kellet volna- suttogom fülébe és máris a medencébe lököm. Kezeivel próbál utánam kapni de elugrom így ő csak csapkodva beleesik a medencébe. Nevetve nézem az elmerülő Zaynt egészen addig míg arcul nem csap valami. Megtántorodva lépek hátrább és emelem el arcomtól az anyagot. Zayn csurom vizes pólóját tartom a kezembe. Értetlen fejjel tartom arrébb hogy Zaynra nézhessek aki csak egy csábos és kihívó mosollyal méreget. Jobb szemöldököm felhúzom majd hagyom kicsusszanni pólóját a kezeim közül. Futva ugrok be mellé. Ruhástul. Arra számítottam hogy a víz nem lesz valami meleg de kellemes. Nem forró de nem is hideg hogy fázzak. Gyorsan merülök alá. Szememet kinyitva nézek körül a medence fenekén. Látom ahogy Zayn lebukik és rám néz, mosolyog. Haja össze vissza mozog a vízben ahogy látom az enyém is látó terembe siklik. Kezemmel legyezem hátrább majd Zayn felé lököm magam. Amint hozzá érek lábamat mellkasára helyezem és ellököm magam ezzel ő rajta is taszítva egy kicsit. Miközben szinte siklom a vízben felfele irányítom testem és hagyom hogy kibukkanjak a levegőre. Mély levegőt veszek amint megérzem az éltető oxigént.
-Hát így állunk?- nevet rám míg megrázza lelapult haját.
-Így- nevetem el magam, gyorsan úszik felém de meg sem mozdulok. Várom hogy közelebb érjen majd kimozdulok előre jobbra és nyakát átkarolom. Hátán csimpaszkodom míg ő tempózik a vízben. Vizes arcára adok mosolyogva egy óriási puszit.
-Három...kettő...egy!- kezd gyorsan számolni. Mire az egyeshez ér és én észbe kapok már a víz alá merül, velem együtt. Prüszkölve lököm magam vissza a felszínre.
-Jó ezt megérdemeltem- nevetem el magam míg a hátamra fekszem a vízen. A félig szét gombolt ingem elterül a vízen, hasamat felfedve ezzel.
-Rajtam sincs póló- mondja Zayn majd elkezdi tovább gombolni tulajdon ingét, most már mind ketten tempózunk a vízben míg ő lassan gombolja ki felsőmet.
-Neked nincs melled- nevetem el magam mikor már csak egyetlen egy gomb fogja össze rajtam az anyagot, az is a melleimnél.
-Még jó- neveti el magát míg csókot nyom a számra és az utolsó gombot is kibujtatja. A víz szinte rögtön két irányba sodorja az anyagot. Mosolyogva rángatom le vállaimról és hagyom hogy a medence aljára süllyedjen.
-Gyönyörű vagy- mondja szemembe nézve míg egyik kezével végig simít bal karomon a vízben- De komolyan- csillannak fel a szemei. Fél oldalas mosolyra húzom a számat és úgy döntök inkább elmerülök a vízben. Oldalra kezdek úszni csak a lábaimat használva. Mosolyogva bukik le ő is és néz felém. Megrázza a fejét és felém kezd úszni. Elérek a medence szélére és gyorsan kiemelkedem levegőt venni majd alá is bukok. Zayn már majdnem ide ért megint. És én megint ellököm magam csak most a medence falától. Gyorsan úszok át a szemközti falhoz és emelkedek ki. Zayn ott kapaszkodik a medencénél ahol imént még én voltam. Felém néz és kacsint majd el is tűnik. Amint elmerül már én is a víz alatt vagyok. Látom amint ellöki magát ezért én is felé lököm magam. Lefékezi magát a medence közepén és hagyja hogy lefele kezdjen süllyedni. Karommal és lábaimmal is rásegítek arra hogy előbb oda érjek a mosolygós fiúhoz. Kezeimet előre nyújtom hogy újabbat lökjek magamon de ő elkapja és magához húz.
Ajkait természetesen nyomja enyémekre, kezeinket össze kulcsolom és csak elengedem magam. Fogalmam sincs hogy csinálja de nyelve már az enyémmel játszik. Érzek egy kis vizet a számban ahogy az övében is de nem zavartatja magát. Lágyan alig észrevehetően csókol mégis tudatosan hogy ő igen is ott van. Mint a víz ami körülöttünk van. Lágyan áramlik a testünk körül, még is alig veszünk tudomást róla. Egyszer csak emelkedni kezdünk és még csukott szemmel is tudom hogy Zayn lökte el magát a medence padlójától. Rögtön kibukkan a fejünk a vízből ő pedig magához húzva ölel át.
-Rég ki akartam már ezt próbálni- neveti el magát kissé lihegve.
-Hiányozni fogsz- suttogom fülébe míg kapkodom a levegőt vállán elterülő fejemmel.
-Te is nekem- neveti el magát halkan míg csípőmnél fogva húz magához még közelebb. Nem veszíthetem el. Ez nem történhet meg!- Mit szólnál ha esetleg azt mondanám hogy...-néz rám egy csábos mosollyal.
-Hogy..?- kérdezek vissza felhúzott szemöldökkel. Szája mosolyra görbül.
-Vízi csata- suttogja oda nekem és máris a fél medencét arcomba tudhatom hála a férfinak akiért mindent megtennék. Óh a csodálatos szerelem!
-Hé!- kiáltom el magam de rögtön be is csukom a számat lévén hogy nem akarom ki inni a medencét. Gyorsan kezdek messzebb úszni Zayntól. Nagy levegőt veszek mikor már nem ér el hozzám fröcskölése.
-Háborút akarsz?!- üvöltök oda neki mire hallom a jóízű nevetését- Hát legyen! Ha harc hát legyen harc!- kiáltom el magam és kimászok a medencéből. Értetlenül fürkész engem majd neki futásból vetődök mellé egy bombával. Erősen csattan a víz ahogy beleérek de tudom hogy megéri ugyanis Zaynt beterítem. Lassan süllyedek le a medence aljára és kezdem figyelni őt. Látom amint forgolódik majd kirántom a lábát és ő is elmerül. Felrúgom magam de rögtön vissza is ránt egy kéz. Hátam a medence aljának csapodik, kicsit sem óvatosan de nem is élvezném ha úgy játszanánk. Teste felém kerekedik és lenyom a csempére. Fél oldalas mosolya még azt is elfelejteti velem hogy éppen készülök megfulladni. Lábaimat kocka hasára helyezem és elrúgom magamtól. Irtó gyorsasággal lököm ki magam és kapkodok levegő után. Hirtelen emelkedik ki egész testem a vízből. Ijedten nézek a vigyorgó Zaynra aki csípőmnél fogva tart. Látom szemében megcsillanni a győzelmet és máris mély levegőt veszek. Magasra dob és én magasról hullok a vízbe ráadásul tőle eléggé messze csapódok be. Ismét annyi a célom hogy felevickéljek a felszínre.
-Feladod?- puszil a nyakamba. Gyorsan fordulok meg már amennyire ez lehetséges a vízben. Kezeimet nyaka köré fonom és apró puszit nyomok szájára.
-Soha- suttogom neki majd azzal a lendülettel vállára támaszkodom ő pedig szépen el is süllyed. Nevetve kezdek tempózni tőle minél messzebb.
-Megbánod- neveti el magát és hátra nézek. El követem a végzetes hibámat, ezzel le is lassulok. Könnyedén ér utol és húz magához.
-Úgy tudtam úszni sem tudsz- mondom míg karjaiba fészkelődöm de szorosan tart.
-Tudod egy sztárnak meg kell tanulnia úszni. Egyébként fogadás volt a srácokkal és már tudok- nevet rám míg megforgat a vízben.
-Az én legnagyobb bal szerencsémre- nevetek vele együtt. Újaimat a vizes tincsei közé vezetem és hátra feszítem fejét. Aprót nyög de hagyja magát. Puszikat lehelek vizes bőrére majd elkezdem neki szívni ahol éppen jónak látom. Lágyan csinálom, nem fájdalmat hanem élvezetet akarok neki okozni. És hogy őszinte legyek, meg is akarom jelölni. Tudják hogy az én pasim! Lassan kezdenek elő derengeni az apró kis foltok össze vissza a nyakán.
-A végén Louist kell megkérnem hogy csinálja ezt- mondja nevetve mire hitetlenkedve rá emelem tekintetem- Oh hát tudod Liamnek a barátnője...- kezd magyarázkodni de közbe vágok.
-Daniella, igen tudom ki az. Szint úgy táncos- mondom elgondolkozva. Eléggé alapos kutató munkát végeztem mindenki után a bandában. Ez a sikere annak hogy még élek.
-Igen ő. Nos Louis sokszor harapdálja Liam nyakát hogy megijessze Daniellát- neveti el magát de továbbra is csak hitetlenkedve nézek rá.
-Ez most komoly?- kérdezem kissé értetlenül kacagva.
-Teljesen! Esküszöm- neveti el magát és jobb kezét szívére míg bal kezét a magasba emeli. Hitetlenkedve nevetem el magam majd elkezdek a medence széléhez úszkálni. Könnyedén ülök ki és lógatom vissza a lábaimat a medencébe.
-Nem zavar hogy nincs felül rajtad semmi?- kérdezi felvont ám perverz tekintettel Zayn mire lenézek magamra. Szinte el is feledkeztem róla, komolyan.
-És téged nem zavar hogy fent van rajtad a gatyád még mindig?- kérdezem végig nézve a még mindig a vízben lévő srácot- Csak azért kérdem mert engem kifejezetten zavar- billentem jobbra a fejem és úgy tanulmányozom tovább tekintetét és testét is. Tudom jól hogy még rajtam is rajtam van a gatya. De minden alkalmat megragadok arra hogy húzzam az agyát!
-Azt rögtön gondoltam- lépked felém a vízben míg hozzám nem ér. Kezeit combomra rakja és megmarkolja. A cica gatya engedelmesen készíti a kis víz tócsát körém- Gyorsan nedvesedsz- neveti el magát Zayn mire a vízbe ugrok és arcon fröcskölöm vízzel. Nevetve hárítja és viszonozza támadásomat.


Harry Styles szemszög:

-Jaj Lou hagyjál már- morgom oda az ajtómnak amin már megint dörömbölnek. Leszarom jelenleg ki mit akar. El kell tüntetnem Ems közeléből ezt a Pet gyereket. Már Jade-nél sem volt szimpatikus hát akkor most ellehet képzelni mit érzek. Ems-nek jobb kell. Mondjuk én, ha elfogadná hogy csak testi kapcsolat kell. Miért kéne lekötni magunkat?
-Nem Lou vagyok, de mivel senki nem mer már szólni neked ezért engem küldtek. Told le a segged enni- morog vissza ugyan olyan hangnemben Ems mire rögtön felpattanok az ágyamról és kinyitom az ajtót. Felhúzott szemöldökkel néz végig rajtam.
-És te elvállaltad hogy felgyere értem?- kérdezem egy fél mosollyal arcomon míg egyik kezem csípőjére vezetem és közelebb húzom magamhoz. Ismerem minden porcikáját. Hogy mit szeret, mitől készül ki és mi indítja be. Tuti hogy ezt Pet nem tudja.
-Vesztettem kő papír ollóban Dave ellen- rántja meg a vállát és már ki is tépi a kezeim közül magát majd elindul lefele a lépcsőn. Szemem automatikusan fenekére téved. Táncos, jól tartja magát ez egy csodálatos fenék. Mégis amint ki kerül látó teremből elönt a düh. Nem magától jött fel értem. Dühöngve megyek le és csapódok le egy székre. Soha nem állt még ellen nekem. Soha!
-Jó étvágyat- kiálltja el magát Niall mire elmorgok valamit és veszek a kajából. Hús és sült krumpli. Már kezdek hozzá szokni hogy csak ez van. Előttem ül Dave mellette pedig Ems. Próbálom tekintetem eltépni róla de egyszerűen nem megy. Olyan csodálatos lány nem értem miért nem gondolkozik normálisan. Látom amint tekintete nem a tányérját figyeli hanem inkább az ölét.
-Megtennéd hogy legalább ebéd közben eltennéd azt a kurva telefont?!- csattanok fel levágva az evőeszközöket. Ijedten kapja rám a tekintetét majd néz vissza telefonjára és újra rám. Szemében látok valamit megcsillanni ami fogalmam sincs mi. Talán félelem és csalódás enyhe keveréke de nem érdekel. Legalább kaja közbe ne kelljen azon rágódnom hogy ez azzal a gyökérrel üzenget.
-Akkor inkább nem eszek- áll fel az asztaltól olyan hirtelenséggel mint amivel én robbantam ki.
-Csak annyit kértem hogy rakd el azt a szart- intek kezemmel a kezében szorongatott telefon felé.
-Mi a halálért fáj neked hogy én telozok az asztalnál?! Majdnem mindenki ezt csinálja ha nem vetted volna észre!- tárja szét értetlenül a karjait.
-Mert megtisztelhetnél minket azzal hogy nem teszed- válaszolok neki ugyan olyan hangnemben mire már én is felállok és az asztalra támaszkodom ezzel mondata második felét figyelembe se véve..
-Hagyjátok már abba- morog közbe Dave míg hol ránk hol a kajájára néz.
-Majd ha elmondja ez az idióta mi a baja!- int felém mérgesen Ems és kőkemény tekintetét enyémbe fúrja.
-Engem ne hívjon idiótának egy senki- köpöm felé szavaimat mire meghökkenve tekint fel rám. Le senkiztem...Hogy fajultunk idáig?! És én miért mondtam ezt?! Miért kell kihoznia belőlem az állatot?!
-Jó- mondja könnybe lábadt szemekkel majd telefonján megnyom egy gombot és már is a fülhez emeli míg elviharzik az asztaltól.
-Szia,Igen, gyere értem. Kösz- hadarja el a telefonba és már a cipőjét rángatja fel magára és az előtérbe lohol. Utána lépkedve még vissza rántom az ajtótól és a falnak nyomom. Testem testének feszül. Rendezetlenül veszi a levegőt és szemében ott csillog a könny. Az a könny amit én okoztam neki holott soha nem akartam volna megsiratni.
-Kit hívtál?- kérdezem meg szemeit bámulva.
-Azt akinek még jelentek valamit is- mondja rezzenéstelen arccal mégis látom hogy legszívesebben elbőgné magát. Esküszöm olyan mint Jade. Makacs és nehéz vele. Kezdem átérezni szegény Zayn helyzetét.
-És az nálad ki?- kérdezem félve ám sejtve a választ.
-Pet- jelenti ki míg a falnak préselődik ám én a név hallatán feje mellett megtámaszkodom és közelebb hajolok arcához.
-Rázd le- jelentem ki hol ajkait nézve hol szemét. Nem akarom hogy pasija legyen. Akkor nem lenne kéznél amikor csak akarom...
-Már miért tenném Harry?- kérdezi egy keserű mosollyal- Nem értem mit ártott neked. Azt sem hogy engem miért utáltál meg ha te dobtál. Elfogadom hogy nem kellek neked csak úgy mint egy kurva, elfogadtam hogy legyünk barátok de akkor te miért nem hogy végre találtam magamnak egy pasit akinek nem csak a szexre kellek?- kérdezi kétségbe esetten míg arcomat kutatja válasz után.
-A pasid?- kérdezek vissza értetlenül- Nem kurvának használtalak honnan veszed ezt a baromságot?!- kelek ki saját magamból. Holott annak használtam. Annak de mégsem annak akartam.
-Harry, közölted hogy nem akarsz semmit csak szexet- neveti el magát majd fejét oldalra fordítja. Talán van valami alapja a feltételezésének de akkor is, nekem azért fontos és nem csak szex terén.
-A pasid?- kérdezem meg újra mire szemeit lecsukja és nem válaszol- Ems- kérdezem kétségbe esetten míg állánál fogva fordítom felém a fejét.
-És ha?- kérdezi egy fél mosollyal amint nem neveznék őszintének. Gyomrom görcsbe ugrik, szívem a torkomba dobog, érzem ahogy tenyerem izzad. Nem kellene elengednem. Félénken közelítek ajkai felé. Dermedten nézünk egymás szemébe. Érzem ahogy rendszertelenül emelkedik még mindig a mellkasa ahogy leheletünk keveredik. Orrom súrolja az ő orrát, Számat tovább közelítem már kissé felbátorodva, érzem amint hozzá érek ajkaihoz és mint a villám úgy jár át egy másfajta érzés. Fejét olyan gyorsasággal fordítja el hogy a csókból arcra puszi lesz. Egy nyamvadt arcra puszi.
-A pasim- jelenti ki rekedtes hangon mire hitetlenkedve nézem a lehajtott fejét.
-Ezt nem mondhatod komolyan- mondom tekintetét keresve kétségbe esetten. Nem, nem és nem! Pet nem lehet a pasija elvégre mikor találkoztak volna?! Jade és Ems tök máshogy néz ki nem jöhet be neki mindkettő. Jó ez faszság még jó hogy bejöhet mindkettő. Hangos duda szó és már tudjuk mind ketten hogy ez kinek az érkezését szimbolizálja.
-Harry, már miért ne mondhatnám?- néz szemeimbe. Most mit mondjak neki?! Mit kéne ilyenkor mondanom?! Én se tudom mit akarok mondani. Azt nem hogy szeretem! Azt sem hogy nem szeretem. Azt se hogy menjen, azt se hogy maradjon. Káosz. Teljes káosz ami jelenleg a fejemben uralkodik.
-Ezt akarod?!- kérdezem tőle erélyesen pedig próbálom magam vissza fogni. Én tényleg igyekszem de nem megy!
-Jobb mint ribancnak lenni- hajtja le a fejét könnytől áztatva. Tekintetem ide-oda cikázik rajta még sem tudok róla leolvasni semmit. Lassan lépek hátrább ezáltal szabaddá téve előtte az utat. Félénken lép közelebb hozzám mire én csak megint hátrább lépek. Nem használtam soha sem ribancnak. Teljes paradox! Mert annak használtam de tényleg nem így terveztem, nem annak akartam. Azt hittem nem jelent neki többet. Megrázom a fejem hátat fordítok neki és a lépcső felé veszem az irányt.
-Jól vagy?- kérdezi félénken Lou a néma csendben.
-Remekül- nyögöm ki rövid válaszom. A gombóc a torkomban csak nő, nehézzé téve a légzést, a beszédet. Hangos ajtó csapódás mire egy nagyot nyelek. A gombóc csak erősebben szorít majd én is becsapom saját tulajdon szobám ajtaját. Remélem Zaynnék napja legalább jobban telik mert szerintem most engedtem el a lányt akit soha nem szabadott volna...

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett. Harry olyan édes, hogy beleszeretett Ems-be, csak vallják már be egymásnak :D Már várom a kövit. :3
    Xx Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm széééépen:33 Hát majd valamikor talán eljön annak is az ideje. Hétvégén jön a kövi és köszi hogy komiztál <3 xoxoVivi

      Törlés